Clocks niet in de keuzelijst zou erg vreemd zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Stond in de gewone keuzelijst hoor, heb je een vrije keuze verpest. Clocks natuurlijk ook
Frits Spits vond Jeanny van Falco ook een heel geil nummer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:26 schreef FritsFlits het volgende:
Clocks niet in de keuzelijst zou erg vreemd zijnde plaat waar Frits Spits jarenlang op geilde
Dan heeft Frits Spits een totaal andere smaak dan Frits Flits. Heb zo'n hekel aan Falcoquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Frits Spits vond Jeanny van Falco ook een heel geil nummer.
Ja wist ik wel, maar kies gewoon de 20 beste nummers naar mijn mening (waar ik op dat moment op kom in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Stond in de gewone keuzelijst hoor, heb je een vrije keuze verpest. Clocks natuurlijk ook
Falco was een Oostenrijkerquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan heeft Frits Spits een totaal andere smaak dan Frits Flits. Heb zo'n hekel aan Falcooverdreven Duits gedoe.
Ook geen verkeerde namen. En toch wat praktischer inderdaad. Misschien niet eens bij het roepen - dat is dus overbodig, begrijp ik -, maar dan toch wel als je de namen op de eetbakjes wilt schilderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Katten hoef je meestal niet te roepen voor het eten, die komen vanzelf zeuren
Uiteindelijk zijn het -niet muziekgerelateerd- Smaug en Frodo geworden
Ook vrij zinloos volgens mij want katten kunnen voor zover ik weet niet lezen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ook geen verkeerde namen. En toch wat praktischer inderdaad. Misschien niet eens bij het roepen - dat is dus overbodig, begrijp ik -, maar dan toch wel als je de namen op de eetbakjes wilt schilderen.
Ah okquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dank jeongeveer hetzelfde als vorig jaar.
[..]
Die nummers uit de keuzelijst deed ik omdat jij het in een aantal topics vroegNormaal zou ik een ander nummer van Arctic Monkeys doen. No One Knows stond al wel vast in mijn keuzelijstje.
Jij hebt je lijstje hier niet gepost toch, of zie ik hem ergens over het hoofd?
Dinsdag krijg je het te wetenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:56 schreef MaJo het volgende:
Ik had het gevoel Arcade Fire heel vaak in de stemlijstjes gezien te hebben maar ik kan er 12 terugvinden. Laten we hopen dat het er nog een stuk meer zijn
led zeppelin op 3 is eigenlijk nog triesterquote:
Ik ben benieuwdquote:
Avond ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Wat me wel stoort is dat nu wordt gedaan alsof Bohemian Rhapsody altijd op 1 heeft gestaan terwijl de Eagles al eens eerder op 1 hebben gestaan.
mja, bohemian rhapsody is eigenlijk de standaard #1 notering, van alle edities (15 dacht ik) heeft hij 13x op 1 gestaan.. dan is het dus apart dat hij niet op 1 staat..quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Wat me wel stoort is dat nu wordt gedaan alsof Bohemian Rhapsody altijd op 1 heeft gestaan terwijl de Eagles al eens eerder op 1 hebben gestaan.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan heeft Frits Spits een totaal andere smaak dan Frits Flits. Heb zo'n hekel aan Falcooverdreven Duits gedoe.
Ze doen dat al wel een paar jaar ondertussen. Eerst de Top 3 en dan later de rest van de lijst.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, bohemian rhapsody is eigenlijk de standaard #1 notering, van alle edities (15 dacht ik) heeft hij 13x op 1 gestaan.. dan is het dus apart dat hij niet op 1 staat..
het aankondigen van de top 3 is volgens mij ook niet een standaard iets? hebben ze imho alleen gedaan omdat queen niet op 1 staat...
Hij heeft dat later allemaal wat teruggenomen. Hij had toen een brief van een meisje gekregen die slachtoffer was van seksueel geweld die problemen had met Jeanny. Hij heeft toen besloten het nummer niet meer te draaien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Frits Spits vond Jeanny van Falco ook een heel geil nummer.
Straks ga je me nog vertellen dat Gijzelaar van Het Goede Doel tegenwoordig ook zijn goedkeuring weg kan dragen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij heeft dat later allemaal wat teruggenomen. Hij had toen een brief van een meisje gekregen die slachtoffer was van seksueel geweld die problemen had met Jeanny. Hij heeft toen besloten het nummer niet meer te draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |