Beiden zijn nog steeds op FOK! actief.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:16 schreef Deisyy het volgende:
Staal!![]()
Ryan3 was toch haar partner? Ik zie ze geen van beiden nog op Fok!
quote:
Ja, waarom ben je daar mee gestopt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:21 schreef Kingstown het volgende:
Doe eens wat bejaardengym Sascha....for old times sake!
commentaar, geen zin, alles bij elkaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ja, waarom ben je daar mee gestopt?
Gewoon whisky's proeven die anders onbereikbaar/onvindbaar/onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat is het doel ...? Proeven en samen zijn en oordelen en dat soort dingen ... Hmm Oh yeah good . taste real like ? Of wisselen jullie aan het eind van de avond de begeleidende dames uit ?
Nee, datum botteling - datum op vat = leeftijd, die daarna niet meer veranderd.quote:
Kom eens met een leuker onderwerp...quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet klaar over die whiskey, dat wordt een saaie samenvatting.
Je lokale cache eens weggooien misschien?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:58 schreef Eska het volgende:
Wat gek, ik kon alsmaar het forum niet op. Steeds die pagina in beeld dat FOK! niet bereikbaar is (of zo).
Nu eindelijk weer wel. En ik zie dat er al die tijd wel gewoon gepost is. Dus FOK! was niet down blijkbaar? Alleen voor mij onbereikbaar? Waarom dan? Da's raarrrr.
Maar is dan niet vreemd dat ik nu (zonder iets te hebben weggegooid of veranderd) ineens weer wel gewoon het forum op kan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lokale cache eens weggooien misschien?
Hier totaal geen problemen met bereikbaarheid van Fok!
Het kan lokaal zijn (dus je cache), maar ook buiten je invloed (proxyservers cachen zelf ook, niet altijd goed en DNS-servers communiceren soms niet goed). Als je verder wel het internet normaal kon benaderen, zit het mogelijk in die hoek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Maar is dan niet vreemd dat ik nu (zonder iets te hebben weggegooid of veranderd) ineens weer wel gewoon het forum op kan?
(Ik ben echt heel erg enorm digiblond)
Naja, er moet sowieso dringend van alles gedaan worden aan m'n netbookje. Dat weet ik wel. Het ding wil bijvoorbeeld al een poosje ook niet meer behoorlijk datum & tijd bijhouden.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 07:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beiden zijn nog steeds op FOK! actief.
Voor de pic van FANN en de bitchfight tussen APK/golfer versus Staal/Ryan klik en waar Sacha VN-afgezant speelt. [ afbeelding ]
De OP lijkt me FANN-made.
Hoe lang heb je het dan over? Ik heb dat ook wel eens, maar meestal is dat maar kort...quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:58 schreef Eska het volgende:
Wat gek, ik kon alsmaar het forum niet op. Steeds die pagina in beeld dat FOK! niet bereikbaar is (of zo).
Nu eindelijk weer wel. En ik zie dat er al die tijd wel gewoon gepost is. Dus FOK! was niet down blijkbaar? Alleen voor mij onbereikbaar? Waarom dan? Da's raarrrr.
Ja, inderdaad al lang blij dat ik er weer bij kan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan lokaal zijn (dus je cache), maar ook buiten je invloed (proxyservers cachen zelf ook, niet altijd goed en DNS-servers communiceren soms niet goed). Als je verder wel het internet normaal kon benaderen, zit het mogelijk in die hoek.
Whatever, je bent er weer...
Bijna 12 uur lang.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe lang heb je het dan over? Ik heb dat ook wel eens, maar meestal is dat maar kort...
ah.......... ja dat zou wel kunnen, ik dacht dat je het over maanden had!quote:
Krijg jij dan ook een pagina met wolkjes? Blauwe pagina, en dan staat er Fok pijltje Serverquote:
Ja, zo eventjes heb ik idd ook wel eens. Maar nu dus sinds gisteravond laat tot aan zojuist.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......... ja dat zou wel kunnen, ik dacht dat je het over maanden had!
Meestal is het bij mij veel korter trouwens hoor, soms zomaar ineens 3 minuten en dan weer
langer, verschilt heel erg...
Ja precies, die!quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg jij dan ook een pagina met wolkjes? Blauwe pagina, en dan staat er Fok pijltje Server
en dan een pijltje Amsterdam en dan staat er een rood kruis doorheen, heb jij dat ook?
Momenteel zit ik op mijn werk, dus heb eigenlijk geen tijd voor een leuk onderwerp, al had ik wel gehoopt dat er veel interessants terug te lezen zou zijn in mijn pauze.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Kom eens met een leuker onderwerp...
Ah.. ik weet niet of het vannacht zo was nadat ik weg was gegaan en ik kijk ook pas net weer,quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:34 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, zo eventjes heb ik idd ook wel eens. Maar nu dus sinds gisteravond laat tot aan zojuist.
Misschien heb ik gewoon slechte vibes vandaag. Radio/cd-speler deed vanmorgen ook al raar, toen ik 'm aanzette.
Nee, je omschreef het precies goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:34 schreef FANN het volgende:
Ik zal een keer een screenshot maken, want dit staat natuurlijk weer heel dommaar
zo ziet er echt uit bij mij dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |