abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146863260
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zal Citrosan helpen?
Het is onbehandelbaar. Helaas...
pi_146864233
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik vind die combinatie ook opmerkelijk en stiekem ook een beetje hypocriet. Dat laatste komt mogelijk door het verwachtingspatroon dat ik heb van vrouwen met hoofddoek/hijab.

* sylvesterrr rent alvast weg. :P
8)7

Zijn jullie seriously zo blind of hebben julie gewoon zin om te bitchen? Ze draagt een lang, jurkachtig ding over haar skinny jeans. Haar kont en dijen zijn sowieso bedekt. Dit is net zoiets als 'raar vinden' dat ze ondergoed draagt, want ondergoed is naakt, ook al draagt ze het onder haar kleding.

:')

En verder ben ik op werk, antwoord later like said before.
pi_146864317
#TeamBorte

pi_146864319
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 08:01 schreef Montelly het volgende:
Vind Crip in het gezicht mooier dan dat hele Ruba :Y
Jij bent gek. Echt niet dus. :P
pi_146864349
Ach, laat iedereen dragen wat die wilt. Hoofddoek of niet.
pi_146864377
hye crip wat vind jy van manne die string drage :@ :@ :$ :$
pi_146864430
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:59 schreef Deuce92 het volgende:
Helemaal geweldig en sexy.
pi_146864446
Je kan je tel als remote gebruiken bij popcorn time. Fuckin awesum.
pi_146864459
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:53 schreef Landysh het volgende:

[..]

8)7

Zijn jullie seriously zo blind of hebben julie gewoon zin om te bitchen? Ze draagt een lang, jurkachtig ding over haar skinny jeans. Haar kont en dijen zijn sowieso bedekt. Dit is net zoiets als 'raar vinden' dat ze ondergoed draagt, want ondergoed is naakt, ook al draagt ze het onder haar kleding.

:')

En verder ben ik op werk, antwoord later like said before.
Het gaat me niet eens specifiek om dit ene geval.

Ik vind het opmerkelijk dat wanneer je ervoor hebt gekozen om een hoofddoek/hijab te dragen je opvalt met je make-up. Dat verwacht ik niet van zo'n vrouw, dus vind ik het hypocriet. Het heeft allemaal te maken met verwachtingspatronen.

Onze Crip is ook gek op make-up. Die enkele keren dat ik haar op de cam heb gezien viel haar make-up mij niet op. ^O^

Wel of geen hoofddoek, dat is je eigen keus. Dat boeit me niet eens. Dat je dan nog een kilo make-up opdoet boeit me ook niet, maar vind het wel een opmerkelijke combinatie.
pi_146864478
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:01 schreef Crip het volgende:

[..]

Helemaal geweldig en sexy.
Kom daten dan. ;) ;)
pi_146864535
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:59 schreef Deuce92 het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_146864543
Borte wat is je mening over haar make-up?
pi_146864545
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat verwacht ik niet van zo'n vrouw, dus vind ik het hypocriet.
Dus omdat jij iets niet verwacht vind je het hypocriet?
pi_146864562
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
jy ben gwn jaloers :@ :@ :$ :$
pi_146864633
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:04 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Kom daten dan. ;) ;)
hihi is goed
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:09:42 #117
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146864650
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:57 schreef Crip het volgende:

[..]

Jij bent gek. Echt niet dus. :P
Nee, ik overdrijf niet. Het is echt zo :Y
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_146864715
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:09 schreef Montelly het volgende:

[..]

Nee, ik overdrijf niet. Het is echt zo :Y
Ik vind van niet, maar thanks. _O-
pi_146864734
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:06 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dus omdat jij iets niet verwacht vind je het hypocriet?
Misschien moet ik het iets beter formuleren, want "dus vind ik het hypocriet" komt inderdaad over alsof ik het hypocriet vind omdat ik iets niet verwacht.

Mijn beeld (en dus verwachting) van een bedekte vrouw is dat ze minder wil opvallen en dat ze minder van zichzelf laat zien. Nogmaals, dit is mijn beeld; al heb ik het helemaal mis, het is mijn beeld. :P Als je dan ervoor kiest om je hoofd te bedekken zodat onder andere je haren zijn bedekt, dan vind ik het opmerkelijk en hypocriet dat je opvalt door je make-up.

Zo duidelijker? :P
pi_146864736
Ik ga zo weer lekker de hele dag films kijken.

Ik ga eerst pannenkoekjes maken.
pi_146864807
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Misschien moet ik het iets beter formuleren, want "dus vind ik het hypocriet" komt inderdaad over alsof ik het hypocriet vind omdat ik iets niet verwacht.

Mijn beeld (en dus verwachting) van een bedekte vrouw is dat ze minder wil opvallen en dat ze minder van zichzelf laat zien. Nogmaals, dit is mijn beeld; al heb ik het helemaal mis, het is mijn beeld. :P Als je dan ervoor kiest om je hoofd te bedekken zodat onder andere je haren zijn bedekt, dan vind ik het opmerkelijk en hypocriet dat je opvalt door je make-up.

Zo duidelijker? :P
Als je je bedekt om minder op te vallen ja. Maar als je je bedekt omdat 'het hoort' oid (of een willekeurige andere reden) vind ik het niet hypocriet.

Als je alles behalve je gezicht bedekt is dat het enige dat andere mensen van jouw lichaam kunnen zien, ik vind het niet raar als je dat gedeelte dan zo mooi mogelijk wil maken dmv makeup.
pi_146864829
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:12 schreef Crip het volgende:

Dit begint eng te worden. Ik zit op dit moment op bed Guardians of the Galaxy te kijken met m'n laptop en een bord pannenkoeken op schoot. :{
pi_146864860
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KB, het was leuk zo lang ik je kende :'(

Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_146864908
quote:
Jullie hebben niet eens kunnen daten. :{w

Hup KB, ga vandaag met Mathemaat daten. Misschien is dit wel jullie laatste kans.
pi_146865023
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:16 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Als je je bedekt om minder op te vallen ja. Maar als je je bedekt omdat 'het hoort' oid (of een willekeurige andere reden) vind ik het niet hypocriet.

Als je alles behalve je gezicht bedekt is dat het enige dat andere mensen van jouw lichaam kunnen zien, ik vind het niet raar als je dat gedeelte dan zo mooi mogelijk wil maken dmv makeup.
Het draait allemaal om het beeld en bijbehorende verwachtingspatroon. :)
pi_146865053
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:17 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dit begint eng te worden. Ik zit op dit moment op bed Guardians of the Galaxy te kijken met m'n laptop en een bord pannenkoeken op schoot. :{
Ik wilde ook Guardians of the Galaxy gaan kijken. _O-
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:30:11 #128
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146865132
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:12 schreef Crip het volgende:

Ik zat net Here Comes the Boom te kijken. Neppe film. En Salma Hayek begint oud te worden :'( :'(
pi_146865238
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:30 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik zat net Here Comes the Boom te kijken. Neppe film. En Salma Hayek begint oud te worden :'( :'(
Selma Hayek was altijd een hottie. Maar ja, iedereen word oud. :D
pi_146865310
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:27 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik wilde ook Guardians of the Galaxy gaan kijken. _O-
Wow, zoveel gemeen. *;
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:41:57 #131
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146865367
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:36 schreef Crip het volgende:

[..]

Selma Hayek was altijd een hottie. Maar ja, iedereen word oud. :D
http://www.dailymail.co.u(...)-ample-cleavage.html

:W
pi_146865476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het gaat me niet eens specifiek om dit ene geval.
Je quote een opmerking van zarGon - waar hij en ik discussieren over de kleding van dat meisje - om hem gelijk te geven in zijn mening over haar kleding. Ook jij ging door over haar skinny jeans waarmee je het idee gaf dat een skinny jeans iets ergs is of zo, zelfs met bedekkende kleding. Als je een random statement wil maken, waarom quote je hem dan?

quote:
Ik vind het opmerkelijk dat wanneer je ervoor hebt gekozen om een hoofddoek/hijab te dragen je opvalt met je make-up. Dat verwacht ik niet van zo'n vrouw, dus vind ik het hypocriet. Het heeft allemaal te maken met verwachtingspatronen.
Het is hypocriet wanneer je meer aandacht trekt met hoofddoek dan zonder. Dat is hier niet het geval. Dat je een hoofddoek draagt betekent niet dat je je moet schamen voor je geslacht of je schoonheid. De richtlijn is dat je je haren en vrouwelijke vormen bedekt. Niet dat je helemaal niet mooi mag zijn.

Zelfs in de tijd van de profeet droegen vrouwen kleurrijke gewaden en make-up.

quote:
Onze Crip is ook gek op make-up. Die enkele keren dat ik haar op de cam heb gezien viel haar make-up mij niet op. ^O^
Ze is een paar keer zonder make-up op cam verschenen. En mannen zijn sowieso leken wanneer het aankomt op make-up.

quote:
of geen hoofddoek, dat is je eigen keus. Dat boeit me niet eens. Dat je dan nog een kilo make-up opdoet boeit me ook niet, maar vind het wel een opmerkelijke combinatie.
Het is geen opmerkelijke combinatie. Het bedekken van je gezicht is niet een vereiste en nergens in de quran staat dat je niet mooi mag zijn. Het wordt pas fout wanneer de vrouwen met hoofddoek die zich modieus kleden en make-up dragen minder aandacht zouden trekken zonder hoofddoek dan met hoofddoek.

Random, niet perse op jou gericht syl: door de jaren heen is het beeld ontstaan dat moslimvrouwen zich bijna zouden moeten schamen voor hun schoonheid. Terwijl dat helemaal niet zo is. Zolang je vrouwelijke contouren niet in het openbaar gooit en je haren bedekt mag je ook mooi zijn. Dat zien we ook als we naar de hadiths kijken uit de tijd van de profeet.
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:52:11 #133
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146865630
Pff echt tl:dr

Ik moet werken
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:56:07 #134
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146865735
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:52 schreef Montelly het volgende:
Pff echt tl:dr

Ik moet werken
Heel erg zonde. Hadden graag jouw input hierover gelezen. Kan je niet ziek melden?
pi_146865818
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:45 schreef Landysh het volgende:

[..]

Je quote een opmerking van zarGon - waar hij en ik discussieren over de kleding van dat meisje - om hem gelijk te geven in zijn mening over haar kleding. Ook jij ging door over haar skinny jeans waarmee je het idee gaf dat een skinny jeans iets ergs is of zo, zelfs met bedekkende kleding. Als je een random statement wil maken, waarom quote je hem dan?

[..]

Het is hypocriet wanneer je meer aandacht trekt met hoofddoek dan zonder. Dat is hier niet het geval. Dat je een hoofddoek draagt betekent niet dat je je moet schamen voor je geslacht of je schoonheid. De richtlijn is dat je je haren en vrouwelijke vormen bedekt. Niet dat je helemaal niet mooi mag zijn.

[..]

Ze is een paar keer zonder make-up op cam verschenen. En mannen zijn sowieso leken wanneer het aankomt op make-up.

[..]

Het is geen opmerkelijke combinatie. Het bedekken van je gezicht is niet een vereiste en nergens in de quran staat dat je niet mooi mag zijn. Het wordt pas fout wanneer de vrouwen met hoofddoek die zich modieus kleden en make-up dragen minder aandacht zouden trekken zonder hoofddoek dan met hoofddoek.

Random, niet perse op jou gericht syl: door de jaren heen is het beeld ontstaan dat moslimvrouwen zich bijna zouden moeten schamen voor hun schoonheid. Terwijl dat helemaal niet zo is. Zolang je vrouwelijke contouren niet in het openbaar gooit en je haren bedekt mag je ook mooi zijn. Dat zien we ook als we naar de hadiths kijken uit de tijd van de profeet.
Je bedekt je om niet begeerlijk te zijn.

Vervolgens doe je een kilo make up op.

Juist ja.
pi_146865942
quote:

[..]

Dat je een hoofddoek draagt betekent niet dat je je moet schamen voor je geslacht of je schoonheid.
Waar is dit beweerd of zelfs maar een klein beetje gesuggesteerd?

quote:
De richtlijn is dat je je haren en vrouwelijke vormen bedekt. Niet dat je helemaal niet mooi mag zijn.
- 'Mooi' is subjectief.
- Er is helemaal niet beweerd dat een damesmeisje met een hijab "helemaal niet mooi" mag zijn.

quote:
En mannen zijn sowieso leken wanneer het aankomt op make-up.
Edoch heeft elke man een mening hierover en zowel Syl als ik geven onze mening. Aangezien we niet vakinhoudelijk praten, maakt het niets uit hoeveel wij van make-up afweten.

En zoals ik eerder zei: er is verzorgen en er is verzorgen. Hetzelfde geldt voor make-up. Verder lijkt het mij ook vanzelfsprekend dat ik make-up niet per se mooi moet vinden wanneer het gebruikt wordt, vooral als in mijn ogen te veel is.

Ik nuanceer zoveel mogelijk, ik snap echt niet waarom je woorden als 'schaamte' gebruikt. Het gaat niet om het feit dat ze make-up gebruikt, maar - nogmaals - de mate waarop ze dat doet i.c.m. de tijd die ze ervoor vrijmaakt en de moeite neemt om dat aan zoveel mogelijk anderen te tonen.
pi_146865950
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Juist ja.
Nee, een vrouw is per definitie begeerlijk. Als een vrouw helemaL niet begeerlijk mocht zijn, dan had ze in een burqua moeten lopen of het huis niet mogen verlaten. Het gaat om modesty en verder zijn de richtlijnen vrij duidelijk. Zoals gezegd, zelfs in de tijd van de profeet maakten vrouwen zich mooi met kajal en kleurlijke gewaden.

/nogsteedsopwerk
pi_146865974
quote:

[..]

Dit is de enige post waarin ik iets van zarGon heb gequote betreffende dit onderwerp. Ik heb geen enkele keer het woord 'skinny jeans' genoemd...

Waarom ik die post heb gequote? Gewoon als aanknopingspunt voor de discussie. Maar je hebt gelijk dat ik met "Ik vind die combinatie (..)" het idee heb gegeven dat ik hem op alle punten gelijk heb gegeven. Zoals je in m'n verdere posts hebt kunnen teruglezen heb ik niets genoemd over kleding. :P

quote:
[..]

[..]

[..]
Ik heb nergens genoemd dat een vrouw die een hoofddoek draagt zich moet schamen voor haar geslacht of schoonheid. Om eerlijk te zijn vind ik veel vrouwen al mooi zonder make-up of slechts met een beetje make-up, maar dat is een andere discussie. :P

quote:
Ik heb ook nergens beweerd dat het een opmerkelijke combinatie is, maar dat ik het een opmerkelijke combinatie VIND. Verderop heb ik ook aangegeven dat het allemaal draait om verwachtingspatronen: ik verwacht van een vrouw - die zelf uit geloofsovertuiging een hoofddoek is gaan dragen - niet dat ze opvalt met haar make-up, derhalve vind ik het een opmerkelijke combinatie. Belangrijk detail imho.
pi_146866074
Ik ben havermout pannenkoekjes met banaan en walnoten aan het bakken nu. :9
pi_146866092
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef Landysh het volgende:

[..]

Nee, een vrouw is per definitie begeerlijk. Als een vrouw helemaL niet begeerlijk mocht zijn, dan had ze in een burqua moeten lopen of het huis niet mogen verlaten. Het gaat om modesty en verder zijn de richtlijnen vrij duidelijk. Zoals gezegd, zelfs in de tijd van de profeet maakten vrouwen zich mooi met kajal en kleurlijke gewaden.

/nogsteedsopwerk
Ja, de richtlijnen zijn idd erg duidelijk onder moslims

_O-
pi_146866114
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Juist ja.
Is dat de enige reden waarom ze gedragen worden? Ik weet er zelf vrijwel niets vanaf, dus ik denk ik vraag het even.

Ik zou zeggen dat als je een hoofddoek wilt dragen en makeup op wilt doen je dat vooral moet doen. Je mag toch ook zelf wel bepalen waarom je een hoofddoek draagt; of het nou is om 'niet begeerlijk' te zijn of omdat het zo 'hoort.'

Ik vind het raar dat mensen die zelf geen hoofddoek dragen hier voor mensen die wel een hoofddoek dragen gaan bepalen wat hun reden is voor het dragen ervan, en wat ze wel en niet mogen doen.

Maar nogmaals, ik weet er vrijwel niets van af. Dus als iemand mij uitleg hierover kan geven hoor ik het graag. :)
pi_146866124
Sws, een hoofddoek en een kilo make up en strakke kleding is mijns inziens belachelijk.
pi_146866137
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:09 schreef Crip het volgende:
Ik ben havermout pannenkoekjes met banaan en walnoten aan het bakken nu. :9
Pics. :9.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2014 12:11:55 ]
pi_146866146
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:10 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Is dat de enige reden waarom ze gedragen worden? Ik weet er zelf vrijwel niets vanaf, dus ik denk ik vraag het even.

Ik zou zeggen dat als je een hoofddoek wilt dragen en makeup op wilt doen je dat vooral moet doen. Je mag toch ook zelf wel bepalen waarom je een hoofddoek draagt; of het nou is om 'niet begeerlijk' te zijn of omdat het zo 'hoort.'

Ik vind het raar dat mensen die zelf geen hoofddoek dragen hier voor mensen die wel een hoofddoek dragen gaan bepalen wat hun reden is voor het dragen ervan, en wat ze wel en niet mogen doen.

Maar nogmaals, ik weet er vrijwel niets van af. Dus als iemand mij uitleg hierover kan geven hoor ik het graag. :)
Ik zie nergens in de Koran staan dat je je moet bedekken.

Maar ben mobiel en dat is hinderlijk discussiėren :@
pi_146866171
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:10 schreef Deuce92 het volgende:

Ik bepaal niets en ik verbied ook niets. Ik zeg alleen wat ik ervan vind.

Al zou een vrouw met hoofddoek een dame van lichte zeden zijn, dat boeit me werkelijk waar niets. Maar mag ik dat alsjeblieft dan wel een opmerkelijke combinatie vinden? :')

Een heeeel extreem voorbeeld, ik weet het...
pi_146866182
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Pics. :9.
Erg smakelijk zien havermout banaan pancakes niet echt uit zo op eerste gezicht. _O-
pi_146866200
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:13 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik bepaal niets en ik verbied ook niets. Ik zeg alleen wat ik ervan vind.

Al zou een vrouw met hoofddoek een dame van lichte zeden zijn, dat boeit me werkelijk waar niets. Maar mag ik dat alsjeblieft dan wel een opmerkelijke combinatie vinden? :')

Een heeeel extreem voorbeeld, ik weet het...
Natuurlijk mag dat. En ik zeg zelf toch ook 'ik vind het raar dat...' :)
pi_146866261
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik zie nergens in de Koran staan dat je je moet bedekken.

Maar ben mobiel en dat is hinderlijk discussiėren :@
Als het niet in de Koran staat lijkt het mij (als leek, nogmaals) geen 'officieel' iets. Het lijkt mij dus ook aannemelijk dat iedereen een eigen reden heeft voor het bedekken van zijn of haar lichaam.
pi_146866328
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:20 schreef zarGon het volgende:
Maar eh, waarom praat je niet met haar?
Op school kan ik niet echt praten met haar met als ik haar eens een keer tegen kom in het OV durf ik het niet omdat ik anders een uur naast haar zit in de trein en ik waarschijnlijk het gesprek niet gedurende de hele treinreis (1 uur) op gang kan houden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 09:20 schreef zarGon het volgende:
En wie is je gesprekspartner op WA? .
Groepschat met wat gymmers, ze zijn alleen niet actief meer op FOK!

Iedereen zegt traingurl is maar matig meisje.
Typische hollandse boerinnenkop, girl next door 6/10 kaasmeisje zeggen ze. Snap er niks van, ik vind echt heel mooi meisje, en schattig dat ze is, en haar stem bohhh, zo feminien.
  vrijdag 21 november 2014 @ 12:21:39 #150
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146866347
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:13 schreef Crip het volgende:

[..]

Erg smakelijk zien havermout banaan pancakes niet echt uit zo op eerste gezicht. _O-
Als ik alleen maar denk aan havermout moet ik al naar de wc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')