OhMyAllah, zo haramquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:00 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Hey Crip
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind die combinatie ook opmerkelijk en stiekem ook een beetje hypocriet. Dat laatste komt mogelijk door het verwachtingspatroon dat ik heb van vrouwen met hoofddoek/hijab.
* sylvesterrr rent alvast weg.
Jij bent gek. Echt niet dus.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:01 schreef Montelly het volgende:
Vind Crip in het gezicht mooier dan dat hele Ruba
Helemaal geweldig en sexy.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:59 schreef Deuce92 het volgende:
hye crip wat vind jy van manne die string drage![]()
:$ :$
Het gaat me niet eens specifiek om dit ene geval.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:53 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Zijn jullie seriously zo blind of hebben julie gewoon zin om te bitchen? Ze draagt een lang, jurkachtig ding over haar skinny jeans. Haar kont en dijen zijn sowieso bedekt. Dit is net zoiets als 'raar vinden' dat ze ondergoed draagt, want ondergoed is naakt, ook al draagt ze het onder haar kleding.
En verder ben ik op werk, antwoord later like said before.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:59 schreef Deuce92 het volgende:
hye crip wat vind jy van manne die string drage![]()
:$ :$
Dus omdat jij iets niet verwacht vind je het hypocriet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat verwacht ik niet van zo'n vrouw, dus vind ik het hypocriet.
Nee, ik overdrijf niet. Het is echt zoquote:
Ik vind van niet, maar thanks.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, ik overdrijf niet. Het is echt zo
Misschien moet ik het iets beter formuleren, want "dus vind ik het hypocriet" komt inderdaad over alsof ik het hypocriet vind omdat ik iets niet verwacht.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus omdat jij iets niet verwacht vind je het hypocriet?
Als je je bedekt om minder op te vallen ja. Maar als je je bedekt omdat 'het hoort' oid (of een willekeurige andere reden) vind ik het niet hypocriet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien moet ik het iets beter formuleren, want "dus vind ik het hypocriet" komt inderdaad over alsof ik het hypocriet vind omdat ik iets niet verwacht.
Mijn beeld (en dus verwachting) van een bedekte vrouw is dat ze minder wil opvallen en dat ze minder van zichzelf laat zien. Nogmaals, dit is mijn beeld; al heb ik het helemaal mis, het is mijn beeld.Als je dan ervoor kiest om je hoofd te bedekken zodat onder andere je haren zijn bedekt, dan vind ik het opmerkelijk en hypocriet dat je opvalt door je make-up.
Zo duidelijker?
Dit begint eng te worden. Ik zit op dit moment op bed Guardians of the Galaxy te kijken met m'n laptop en een bord pannenkoeken op schoot.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:12 schreef Crip het volgende:
Ik ga zo weer lekker de hele dag films kijken.
Ik ga eerst pannenkoekjes maken.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KB, het was leuk zo lang ik je kendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Jullie hebben niet eens kunnen daten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
KB, het was leuk zo lang ik je kende![]()
Het draait allemaal om het beeld en bijbehorende verwachtingspatroon.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je je bedekt om minder op te vallen ja. Maar als je je bedekt omdat 'het hoort' oid (of een willekeurige andere reden) vind ik het niet hypocriet.
Als je alles behalve je gezicht bedekt is dat het enige dat andere mensen van jouw lichaam kunnen zien, ik vind het niet raar als je dat gedeelte dan zo mooi mogelijk wil maken dmv makeup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |