Ik had het in de vorige post over Heidi. Waar bemoei jij je mee?!quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm post je heidi als hij het over whitney heeft, waz met jou
kom niet aan mn privé maar ik bemoei nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik had het in de vorige post over Heidi. Waar bemoei jij je mee?!
Wat kom je aan mijn privé en steel je mijn catchphrase?quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom niet aan mn privé maar ik bemoei niet
krijg je ervan, stommerdquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat kom je aan mijn privé en steel je mijn catchphrase?
Officiële cijfers zijn altijd lager dan werkelijke cijfers natuurlijk, omdat er ook niet-geregistreerde gevallen zijn. Dat staat ook in de laatste zin van de quote...quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:20 schreef Che_ het volgende:
En TM, neem jij het getal 12.000 blindelings aan? Officiële cijfers spreken het tegen. Hoe betrouwbaar is het dan?
Ik neem aan dat die Aso Kamal van de Doaa Network Against Violence dit niet uit zijn hoed tovert en een schatting heeft gemaakt die gebaseerd is op relevante bronnen?quote:But the practice continues, and the crime is often hidden or disguised to look like suicide.
Ja, maar dat weet je dus niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Officiële cijfers zijn altijd lager dan werkelijke cijfers natuurlijk, omdat er ook niet-geregistreerde gevallen zijn. Dat staat ook in de laatste zin van de quote...
[..]
Ik neem aan dat die Aso Kamal van de Doaa Network Against Violence dit niet uit zijn hoed tovert en een schatting heeft gemaakt die gebaseerd is op relevante bronnen?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maak kennis met Lil Bub...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo kom ik aan jouw privé?quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom niet aan mn privé maar ik bemoei niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat weet ik inderdaad niet, al zou ik niet weten wat voor belang die Aso Kamal (ik vermoed dat hij een Koerd is) en zijn stichting erbij zouden hebben om onrealistische cijfers wereldkundig te maken. Maar goed, het punt dat ik hier wilde maken was gericht op jouw uitspraak 'bij ons komt eerwraak bijna niet voor'.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je dus niet?
En als er in TR geen etniciteit geregistreerd wordt, is je andere argument in feite ongeldig.
Na dat artikel te hebben gelezen dacht ik dat het JFM wasquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:00 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Hey Crip
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |