Ik had het in de vorige post over Heidi. Waar bemoei jij je mee?!quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm post je heidi als hij het over whitney heeft, waz met jou
kom niet aan mn privé maar ik bemoei nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik had het in de vorige post over Heidi. Waar bemoei jij je mee?!
Wat kom je aan mijn privé en steel je mijn catchphrase?quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom niet aan mn privé maar ik bemoei niet
krijg je ervan, stommerdquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat kom je aan mijn privé en steel je mijn catchphrase?
Officiële cijfers zijn altijd lager dan werkelijke cijfers natuurlijk, omdat er ook niet-geregistreerde gevallen zijn. Dat staat ook in de laatste zin van de quote...quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:20 schreef Che_ het volgende:
En TM, neem jij het getal 12.000 blindelings aan? Officiële cijfers spreken het tegen. Hoe betrouwbaar is het dan?
Ik neem aan dat die Aso Kamal van de Doaa Network Against Violence dit niet uit zijn hoed tovert en een schatting heeft gemaakt die gebaseerd is op relevante bronnen?quote:But the practice continues, and the crime is often hidden or disguised to look like suicide.
Ja, maar dat weet je dus niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Officiële cijfers zijn altijd lager dan werkelijke cijfers natuurlijk, omdat er ook niet-geregistreerde gevallen zijn. Dat staat ook in de laatste zin van de quote...
[..]
Ik neem aan dat die Aso Kamal van de Doaa Network Against Violence dit niet uit zijn hoed tovert en een schatting heeft gemaakt die gebaseerd is op relevante bronnen?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maak kennis met Lil Bub...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo kom ik aan jouw privé?quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom niet aan mn privé maar ik bemoei niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat weet ik inderdaad niet, al zou ik niet weten wat voor belang die Aso Kamal (ik vermoed dat hij een Koerd is) en zijn stichting erbij zouden hebben om onrealistische cijfers wereldkundig te maken. Maar goed, het punt dat ik hier wilde maken was gericht op jouw uitspraak 'bij ons komt eerwraak bijna niet voor'.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je dus niet?
En als er in TR geen etniciteit geregistreerd wordt, is je andere argument in feite ongeldig.
Na dat artikel te hebben gelezen dacht ik dat het JFM wasquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:00 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Hey Crip
[ afbeelding ]
Zo doet jfm het. Vind dit niet mooi memnnn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:00 schreef Montelly het volgende:
Hey Crip
[ afbeelding ]
Precies ja. Ze kan net zo goed met ontbloot bovenlijf rondlopen. De slet!quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha die enkels wel showen. Mmkay.
Lijkt mij serieus verschrikkelijk om haar als een vriendin te hebben (man zijnde dus, niet als een bestie vrouw zijnde). Voordat je het huis uit bent...quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:00 schreef Montelly het volgende:
Hey Crip
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hij doet weer.. Topverhaal.
Maar eh, waarom praat je niet met haar? Jullie zijn volop bezig het practicum, dat kun je mooi als gespreksonderwerp gebruiken. En sowieso de hoi's, hoe gaat het's en doei's... Snap niet waarom je doet alsof ze niet bestaat, vooral als je weet dat ze je misschien ziet zitten. En de volgende keer trek jij je bek eerder open dan een of andere gast om haar uit te nodigen naast je te zitten,.
En wie is je gesprekspartner op WA?.
Ik zou er geen probleem mee hebben, ik zou haar vooral aanmoedigen. Daarnaast ben ik genoeg zelfverzekerd en niet geintimiteerd door extra aandacht die mijn partner evt. zou krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt mij serieus verschrikkelijk om haar als een vriendin te hebben (man zijnde dus, niet als een bestie vrouw zijnde). Voordat je het huis uit bent...
Vind het sowieso vaag dat zulke meiden een skinny jeans dragen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha die enkels wel showen. Mmkay.
Aanmoedigen waarmee? Nog een uurtje te nemen zodat ze zich kan opmaken?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben, ik zou haar vooral aanmoedigen.
Daar doelde ik niet eens op.quote:Daarnaast ben ik genoeg zelfverzekerd en niet geintimiteerd door extra aandacht die mijn partner evt. zou krijgen.
Ze ziet er prima uit zonder make-up?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vind het sowieso vaag dat zulke meiden een skinny jeans dragen..
Die eerste paar shots waar ze geen make-up op heeft..
Een hoofddoek/hijab dragen om vervolgens te gaan rondlopen in strakke kleding... En dan ook nog eens make-up op zo'n complete en opvallende manier.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:34 schreef Landysh het volgende:
Ik zie het probleem niet? Ze draagt iets langs over haar skinny jeans, haar ass en dijen zijn sowieso bedekt? Als ze haar vormen zou accentueren was het een ander verhaal geweest.
Er is verzorgen en verzorgen... Ik vind de handeling - zoveel (mijns inziens te veel) bezig zijn met je uiterlijk - gewoon totaal niet aantrekkelijk. Heb ik ook bij mannen die dat doen. Jezelf verzorgen is een goede eigenschap, maar ik hou bij een vrouw meer van het subtiele. En dan zou je wellicht een punt hebben, want ik vind het wat betreft make-up al snel te veel.quote:En zarGon waarom altijd die haat tegen vrouwen die ervan houden zich te verzorgen, mooi maken? Begint mij echt op te vallen.
Zoals ik net zei, ik vind subtiel make-up leuker dan make-up waar je totaal niet meer lijkt op je natuurlijke jij. Ik vind het verschil dan ook groot in dit geval.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze ziet er prima uit zonder make-up?
Link? 'Helemaal losgaan' is nogal een sterke term namelijk.quote:En verder vind ik dit echt een frappante opmerking van jou? Laatst ging je helemaal los (volgens mij tegen jfm) met vragen over wat het nut van make-up is, en nu maak je een negatieve opmerking over het make-uploze gezicht van een vrouw.
Geïntimiwat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben, ik zou haar vooral aanmoedigen. Daarnaast ben ik genoeg zelfverzekerd en niet geintimiteerd door extra aandacht die mijn partner evt. zou krijgen.
(Volgens mij is dat een skinny jeans. Is dat niet zo?)quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:48 schreef Landysh het volgende:
Ze draagt geen strakke kleding, doet ze het wel, dan draagt ze er iets los over heen.
Antwoord dalijk wel uitgebreider.
Ik ben mobiel man kom niet zeuren, ik laat die spelfouten gewoon staanquote:
Ik vind die combinatie ook opmerkelijk en stiekem ook een beetje hypocriet. Dat laatste komt mogelijk door het verwachtingspatroon dat ik heb van vrouwen met hoofddoek/hijab.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een hoofddoek/hijab dragen om vervolgens te gaan rondlopen in strakke kleding... En dan ook nog eens make-up op zo'n complete en opvallende manier.
Dat is gaan voor het beste van twee werelden, en jij mag dat best prima vinden, niets mis mee. Ook kiest iedereen zelf wat hij/zij draagt, ook helemaal niets mis mee. Ikzelf vind zo'n combinatie echter uiterst opmerkelijk.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh? Dat stond voor morgenavond op de planning hoor!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht misschien is intimiteren een mix van intimideren en imiteren tussen intimiquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben mobiel man kom niet zeuren, ik laat die spelfouten gewoon staan
quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk... Je hebt last van sylvesterritis humoritisch.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik dacht misschien is intimiteren een mix van intimideren en imiteren tussen intimi
Zal Citrosan helpen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Duidelijk... Je hebt last van sylvesterritis humoritisch.
Beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |