Je komt in de buurt.quote:
Nee, zo's strikvraag is het niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:23 schreef HPLC het volgende:
In theorie zou je natuurlijk Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, deel van Gelderland en Flevoland als één groot eiland kunnen beschouwen, maar dat zal wel niet bedoeld worden,
Je denkt op de juiste manier, alleen is het antwoord niet juist.quote:
Ik denk dat dit het beste antwoord is dat ik ga krijgen.quote:
Silverlight?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:45 schreef Klaploper het volgende:
Hoe heette de vorige lay out op fok?
Volgens mij zat er tussen die van nu en die met de naam die hier op lijkt nog een.quote:
Oh, oké.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Volgens mij zat er tussen die van nu en die met de naam die hier op lijkt nog een.
Die bedoelde ik! Volgens mij zat die tussen foksilver en de huidige new decade. Maar twijfel wel nu.quote:
Jep. Alhoewel het door IBAN niet meer zo nodig is geworden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Elfproefquote:
Het bestaat inderdaad onder een hele bekende naam, wat eigenlijk de merknaam was. Maar zout is het niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:10 schreef Fok-it het volgende:
Dat zal wel een ontzettend moeilijk woord zijn voorr......
Zout?
Nee joh.quote:
Onmogelijk zonder rekenmachine of 10 kantjes aan papierquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:48 schreef HPLC het volgende:
Tel de getallen 1, 2, 3. 4..... tot en met 200 op, gebruik van rekenmachine verboden, hoewel ik dat natuurlijk niet kan controleren
201 keer 200 en dat door de helft deed ik. Moest even denken met lagere getallen hoe het ook al weer zat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker
1 + 200 = 201
2 + 199 = 201
3 + 198 = 201
..
...
100 + 101 = 201
Dus 201 x 100 = 20100
Kan natuurlijk ook, komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:57 schreef Klaploper het volgende:
[..]
201 keer 200 en dat door de helft deed ik. Moest even denken met lagere getallen hoe het ook al weer zat.
Uiteraard. 0.5n*(n+1) vroeger geleerd. Maar dat is natuurlijk omdat jouw uitleg waar is. Nu even een vraag bedenken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook, komt op hetzelfde neer
Nee, 2 sterren. Nederland heeft er twee.quote:
Die in Zwolle heeft ook een klein zusje met 2 sterren. Helpt dit? Sluis niet goed. De andere staat in Vaassen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:22 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat die ene 't oude sluisje heet, maar weet het niet zeker.
Die in Zwolle weet ik niet meer
Valsspelerquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:34 schreef voederbietel het volgende:
Met hulp van m'n vriendinnetje: Librije.
Ik wist niet dat je een vriendin had.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:34 schreef voederbietel het volgende:
Met hulp van m'n vriendinnetje: Librije.
Op FOK! is het een synoniem voor moederquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een vriendin had.
Je wist waarschijnlijk ook niet dat ik soms kaas met mayonaise op m'n knäckerbröd doe.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een vriendin had.
Klamme handjes dit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:39 schreef Klaploper het volgende:
De Librije is goed. Als niemand de andere weet krijg jij het punt om 16.45.
Mijn telefoon is bijna leeg trouwens, dus speel maar gewoon door om 1645 als ik niet antwoord.quote:
Stippelen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet deze schilderstijl die o.a. Van Gogh gebruikt heeft?
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je dyslectisch? Dan keur ik het goed.
Stippelen dus.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je dyslectisch? Dan keur ik het goed.
Qu'est-ce que c'est?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Qu'est-ce que c'est?Allemaal moeilijke woorden, maar uiteindelijk blijft het stippelen. Dat heeft iedereen weleens moeten doen op de basisschool bij handenarbeid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: en dan heb ik het niet over het Frans.![]()
We hebben een WINNAAR-R-R-R-Rquote:
Terechte edit, bek viel openquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:26 schreef Casaa het volgende:
[..]
Allemaal moeilijke woorden, maar uiteindelijk blijft het stippelen. Dat heeft iedereen weleens moeten doen op de basisschool bij handenarbeid.
Edit: en dan heb ik het niet over het Frans.![]()
1990quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:27 schreef Boca_Raton het volgende:
In welk jaar vloog de Concorde voor het eerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |