Je komt in de buurt.quote:
Nee, zo's strikvraag is het niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:23 schreef HPLC het volgende:
In theorie zou je natuurlijk Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, deel van Gelderland en Flevoland als één groot eiland kunnen beschouwen, maar dat zal wel niet bedoeld worden,
Je denkt op de juiste manier, alleen is het antwoord niet juist.quote:
Ik denk dat dit het beste antwoord is dat ik ga krijgen.quote:
Silverlight?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:45 schreef Klaploper het volgende:
Hoe heette de vorige lay out op fok?
Volgens mij zat er tussen die van nu en die met de naam die hier op lijkt nog een.quote:
Oh, oké.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Volgens mij zat er tussen die van nu en die met de naam die hier op lijkt nog een.
Die bedoelde ik! Volgens mij zat die tussen foksilver en de huidige new decade. Maar twijfel wel nu.quote:
Jep. Alhoewel het door IBAN niet meer zo nodig is geworden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Elfproefquote:
Het bestaat inderdaad onder een hele bekende naam, wat eigenlijk de merknaam was. Maar zout is het niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:10 schreef Fok-it het volgende:
Dat zal wel een ontzettend moeilijk woord zijn voorr......
Zout?
Nee joh.quote:
Onmogelijk zonder rekenmachine of 10 kantjes aan papierquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:48 schreef HPLC het volgende:
Tel de getallen 1, 2, 3. 4..... tot en met 200 op, gebruik van rekenmachine verboden, hoewel ik dat natuurlijk niet kan controleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |