Klamme handjes dit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:39 schreef Klaploper het volgende:
De Librije is goed. Als niemand de andere weet krijg jij het punt om 16.45.
Mijn telefoon is bijna leeg trouwens, dus speel maar gewoon door om 1645 als ik niet antwoord.quote:
Stippelen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet deze schilderstijl die o.a. Van Gogh gebruikt heeft?
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je dyslectisch? Dan keur ik het goed.
Stippelen dus.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je dyslectisch? Dan keur ik het goed.
Qu'est-ce que c'est?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Qu'est-ce que c'est?Allemaal moeilijke woorden, maar uiteindelijk blijft het stippelen. Dat heeft iedereen weleens moeten doen op de basisschool bij handenarbeid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: en dan heb ik het niet over het Frans.![]()
We hebben een WINNAAR-R-R-R-Rquote:
Terechte edit, bek viel openquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:26 schreef Casaa het volgende:
[..]
Allemaal moeilijke woorden, maar uiteindelijk blijft het stippelen. Dat heeft iedereen weleens moeten doen op de basisschool bij handenarbeid.
Edit: en dan heb ik het niet over het Frans.![]()
1990quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:27 schreef Boca_Raton het volgende:
In welk jaar vloog de Concorde voor het eerst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |