Altijd wachten tot het laatste momentquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:01 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
right, mijn keuze is uit, tóch CZ direct
ja aan de ene kant wel voor het meeste voordeel natuurlijk, maar aan de andere kant wil ik niet te laat zijn en gewoo optijd alles regelen zodat het gewoon gedaan is zegmaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:07 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Altijd wachten tot het laatste momentCashbacks komen soms pas in de laatste weken.
Je kan het aanvragen tot 31 december 23:59, tot die tijd ben je niet te laatquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:11 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
ja aan de ene kant wel voor het meeste voordeel natuurlijk, maar aan de andere kant wil ik niet te laat zijn en gewoo optijd alles regelen zodat het gewoon gedaan is zegmaar.
En zelfs 31 januari 23:59 nog, zolang je de oude maar dit jaar opzegt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je kan het aanvragen tot 31 december 23:59, tot die tijd ben je niet te laat
Die zijn er, zelfs op 31 december 23:59quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En zelfs 31 januari 23:59 nog, zolang je de oude maar dit jaar opzegt.
eigenlijk is dat heel vroegquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:11 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
maar is op 1 december overstappen niet nogal laat?
En moet ik dan nu mijn huidige zorgverzekering beeidigen? ik wil daar namelijk sws weg dus
Maandag aan de juf vragen of ze je nog een paar lesjes taal wilt gevenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:43 schreef ScarFace- het volgende:
....
daar hoef je geen school voor te hebben afgemaakt.,imo.
....
Dat zou ik helaas niet weten. Als ik een gokje doe is je korting dan niet geldig. Is het niet mogelijk om gebruik te maken van een andere collectiviteit waar je wel recht op hebt?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Weet iemand wat het risico is als je (per ongeluk) de collectiviteit van je vorige werkgever hebt laten staan voor het nieuwe jaar?
Kijk je wel bij de juiste tarieven? ER is hoger voor 2015.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:30 schreef DDDJJ het volgende:
Waarschijnlijk ga ik naar Zilveren Kruis dit jaar.
Basis budget
Aanvullend 2 sterren
Extra korting + meer vergoedingen via collectiviteit.
Eigen risico ¤360
Totaal ¤95 euro.
Door de extra vergoedingen krijg ik 175 euro voor een bril en 18x fysio en nog wat andere extra's!
Nu nog even afwachten of er cashback te krijgen is en welke zorgverleners gecontracteerd worden.
Het is niet actueel maar vroeg het mij af, kan er nl. niks over vinden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:41 schreef DDDJJ het volgende:
[..]
Dat zou ik helaas niet weten. Als ik een gokje doe is je korting dan niet geldig. Is het niet mogelijk om gebruik te maken van een andere collectiviteit waar je wel recht op hebt?
Ja ik kijk bij de juiste tarieven. Ik typte zelf het ER verkeerd. Dat moet uiteraard ¤375 zijn. Toch bedankt voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk je we bij de juiste tarieven? ER is hoger voor 2015.
Blijkbaar gold de collectiviteit niet meer voor 2015 en Ohra deed er spontaan een andere voor in de plaats.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Weet iemand wat het risico is als je (per ongeluk) de collectiviteit van je vorige werkgever hebt laten staan voor het nieuwe jaar?
Qua cashback zit er niks in de pijpleiding, ik heb Studentgoedverzekerd via Facebook gevraagd of die cashback van vorig jaar (¤75 als nieuwe klant) dit jaar weer aangeboden zou worden. Antwoord:quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:30 schreef DDDJJ het volgende:
Nu nog even afwachten of er cashback te krijgen is en welke zorgverleners gecontracteerd worden.
Zat al te rekenen en met die cashback was ZK een mooie overweging maar zonder cashback niet veel beter als Zekur met 9x fysio ook voor ¤86 en soortgelijke aantal zorgverleners die gecontracteerd zijn.quote:het ISO en de LSVb hebben een nieuwe deal gesloten met Zilveren Kruis Achmea (voor de periode 2015 tot en met 2017), hier zit de cashback niet meer in
Ik heb sowieso een andere collectiviteit. Wellicht dat er in december nog acties komen maar anders stap ik toch gewoon over. Mooi pakketje voor die prijs.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Qua cashback zit er niks in de pijpleiding, ik heb Studentgoedverzekerd via Facebook gevraagd of die cashback van vorig jaar (¤75 als nieuwe klant) dit jaar weer aangeboden zou worden. Antwoord:
[..]
Zat al te rekenen en met die cashback was ZK een mooie overweging maar zonder cashback niet veel beter als Zekur met 9x fysio ook voor ¤86 en soortgelijke aantal zorgverleners die gecontracteerd zijn.
¤30 via een reguliere cashback website en ¤96 via DeFriesland zelf. Beide werden pas in april uitgekeerd. Maar zo had ik wel een ruim tientje in de maand korting dit jaar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:23 schreef fokbrad het volgende:
Wie heeft dan daadwerklijk Cashback gehad van vorig jaar? van wie en hoeveel?
Is dat soms een tientje retour ofzo?
Ik had via Independer wel een tientje retour gehad, na aanmelding voor Anderzorg 2013.
Wacht even, ik mis hier volgens mij iets...quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Blijkbaar gold de collectiviteit niet meer voor 2015 en Ohra deed er spontaan een andere voor in de plaats.![]()
Dat is toch 10 % en nu een maandpremie van 101, 54 inclusief AV
oh, ben ik ( weer eens) onduidelijk?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wacht even, ik mis hier volgens mij iets...
jup!quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
oh, ben ik ( weer eens) onduidelijk?![]()
Bij Ohra had ik een collectiviteit, die blijkbaar is opgezegd door éen van de partijen.
En toen heeft Ohra besloten, dat ik ( als trouwe klant?) in een andere collectiviteit
ben ingedeeld m.i.v. 2105.
Duidelijk?
Och Anne, dan ben je al lang overleden, sorryquote:
100% vergoeding voor orthodontie is ook wel ongekend. Misschien hebben teveel mensen er lucht van gekregen. Besured had in het eerste jaar voor bril/lenzen ook ¤ 230,- maximaal per 2 jaar. Nu is het maximaal ¤ 115,- per jaar. Hebben ze dus ook wel van geleerd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik had Promovendum inclusief het aanvullende Optimaal pakket, omdat daar orthodontie voor kinderen tot 18 jaar bij inzat. Dat werd 100% vergoed. Volgend jaar nog 'maar' 80%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |