idd scheelt niet veel want bij cz kun je ook kiezen om in één keer te betalen dan krijg je ook nog eens 3% koritngquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:17 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
BasisBudget van Zilveren Kruis is een stukje goedkoper; CZdirect heeft veel meer contracten met zorgaanbieders (vergeleken met BasisBudget van Zilveren Kruis).
Ja, maar ik neem dus dit jaar een andere AV, waardoor de vergoeding weer opnieuw begint.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:00 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Wut ?Dat is wel vreemd, is bij andere verzekeraars niet zo dacht ik. Dit lees ik via hun website
[..]
Maar ja ze gaan zoiets ook niet promoten als het echt klopt
Maar wanneer ik bij CZdirect de aanvullende verzekering Basis erbij doe heb ik voor 936 euro:quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:17 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
BasisBudget van Zilveren Kruis is een stukje goedkoper; CZdirect heeft veel meer contracten met zorgaanbieders (vergeleken met BasisBudget van Zilveren Kruis).
Ik overweeg inderdaad ook CZdirect met aanvullend Basic te nemen. Je haalt het er gemakkelijk uit als je een paar keer naar de fysio gaat en een bril nodig hebt. En dan inderdaad ook nog wat andere "gratis" extra's.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:49 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Maar wanneer ik bij CZdirect de aanvullende verzekering Basis erbij doe heb ik voor 936 euro:
Basis verzekering met vrijwel vrije keuze
Aanvullend die ik er sowieso uit haal met 100 euro bril en 2x tandarts controles
En verder nog fysio, vaccinaties, condooms en tandarts tot 250 75%.
Dus eigenlijk vrije keuze basis met gratis extra's
Kom elders voor soortgelijke dingen niet beter uit. Ook wanneer ik enkel een basispremie neem. Misschien wel bij de meest uitgeklede basis verzekering, maar dat doe ik dan weer liever niet.
right, mijn keuze is uit, tóch CZ directquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:53 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik overweeg inderdaad ook CZdirect met aanvullend Basic te nemen. Je haalt het er gemakkelijk uit als je een paar keer naar de fysio gaat en een bril nodig hebt. En dan inderdaad ook nog wat andere "gratis" extra's.
Altijd wachten tot het laatste momentquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:01 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
right, mijn keuze is uit, tóch CZ direct
ja aan de ene kant wel voor het meeste voordeel natuurlijk, maar aan de andere kant wil ik niet te laat zijn en gewoo optijd alles regelen zodat het gewoon gedaan is zegmaar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:07 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Altijd wachten tot het laatste momentCashbacks komen soms pas in de laatste weken.
Je kan het aanvragen tot 31 december 23:59, tot die tijd ben je niet te laatquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:11 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
ja aan de ene kant wel voor het meeste voordeel natuurlijk, maar aan de andere kant wil ik niet te laat zijn en gewoo optijd alles regelen zodat het gewoon gedaan is zegmaar.
En zelfs 31 januari 23:59 nog, zolang je de oude maar dit jaar opzegt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je kan het aanvragen tot 31 december 23:59, tot die tijd ben je niet te laat
Die zijn er, zelfs op 31 december 23:59quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En zelfs 31 januari 23:59 nog, zolang je de oude maar dit jaar opzegt.
eigenlijk is dat heel vroegquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:11 schreef TheSatanSlayer het volgende:
[..]
maar is op 1 december overstappen niet nogal laat?
En moet ik dan nu mijn huidige zorgverzekering beeidigen? ik wil daar namelijk sws weg dus
Maandag aan de juf vragen of ze je nog een paar lesjes taal wilt gevenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:43 schreef ScarFace- het volgende:
....
daar hoef je geen school voor te hebben afgemaakt.,imo.
....
Dat zou ik helaas niet weten. Als ik een gokje doe is je korting dan niet geldig. Is het niet mogelijk om gebruik te maken van een andere collectiviteit waar je wel recht op hebt?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Weet iemand wat het risico is als je (per ongeluk) de collectiviteit van je vorige werkgever hebt laten staan voor het nieuwe jaar?
Kijk je wel bij de juiste tarieven? ER is hoger voor 2015.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:30 schreef DDDJJ het volgende:
Waarschijnlijk ga ik naar Zilveren Kruis dit jaar.
Basis budget
Aanvullend 2 sterren
Extra korting + meer vergoedingen via collectiviteit.
Eigen risico ¤360
Totaal ¤95 euro.
Door de extra vergoedingen krijg ik 175 euro voor een bril en 18x fysio en nog wat andere extra's!
Nu nog even afwachten of er cashback te krijgen is en welke zorgverleners gecontracteerd worden.
Het is niet actueel maar vroeg het mij af, kan er nl. niks over vinden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:41 schreef DDDJJ het volgende:
[..]
Dat zou ik helaas niet weten. Als ik een gokje doe is je korting dan niet geldig. Is het niet mogelijk om gebruik te maken van een andere collectiviteit waar je wel recht op hebt?
Ja ik kijk bij de juiste tarieven. Ik typte zelf het ER verkeerd. Dat moet uiteraard ¤375 zijn. Toch bedankt voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk je we bij de juiste tarieven? ER is hoger voor 2015.
Blijkbaar gold de collectiviteit niet meer voor 2015 en Ohra deed er spontaan een andere voor in de plaats.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:36 schreef leolinedance het volgende:
Weet iemand wat het risico is als je (per ongeluk) de collectiviteit van je vorige werkgever hebt laten staan voor het nieuwe jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |