Daar ging mijn drinkenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef Claude_Viole het volgende:
De verhaallijn tussen Tim en Daryl (die boksdude) neigt naar dit verhaal van Flodder:
Tim als Zoon Kees
Daryl als Vince Schaeffer
Aysen kwam binnen op 25 januari 2012quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef Piebe het volgende:
Aysen en Nick hebben toch ook in een zelfde periode in GTST gezeten?
En Sjors als Sjakie om de boel goed te praten.quote:
Klopt, Nick is een onbekende voor Aysen!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Aysen kwam binnen op 25 januari 2012
Nick vertrok op 6 juni 2012
Ongeveer een half jaar, maar hebben voor zover ik weet elkaar niet gekend. Aysen heeft zich in die periode meer bemoeid met Jack, Rik, Danny en Nuran.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
En Sjors als Sjakie om de boel goed te praten.
En Bing met Hennie en Kareltje
En Thijs en Noud de rest van het cafe
En Maxime wint de loterij?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:32 schreef Oliver23 het volgende:
Even een verhaallijntje denken:
Sjors stopt wat verdovende middelen in het drinken van het vriendje van Sasha. Tijdens de bokswedstrijd met Tim, wordt datzelfde vriend in coma geslagen door Tim. Noud biedt een troostende schouder.
Lijkt mij een hele logische carrièrestap voor Tim; bokser. De hersenbeschadiging heeft hij immers al.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:33 schreef hplaserjet het volgende:
Wat glijdt Tim steeds verder af zeg. Van coole slimme ietwat mysterieuze student geneeskunde naar een zeurende huilende booskijker die nu serieus aan een bokscarrière begint. Dit is nog erger dan de verneuking van Ronja die van zakenvrouw in een zenuwachtige kapster transformeerde
Vrijdagquote:Op woensdag 26 november 2014 00:36 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met een bank in Meerdijk
Een paar weken geleden hoorde ik ook zoiets: ''Later wil Bram voetballer worden van FC Meerdijk''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef TywinLannister het volgende:
Vraag over spoiler vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:40 schreef PeterKelder het volgende:
Woensdag 10 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik begin een klein beetje te vermoedenZijn weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vergeten?
Die mist nog steeds...![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef TywinLannister het volgende:
Vraag over spoiler vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: