Annem anlatti. Cok eskiden olmus.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vader die dochter vermoord omdat zwanger (of verkracht) door oom.
Ow.... arme vrouwquote:Op donderdag 20 november 2014 22:37 schreef Landysh het volgende:
OH IK HEB EEN RAAR GEVAL IN DE FAMILIE.
Achterfamilie, dunnow wat ze precies van mij zijn, maar man verkracht vrouw van zijn broer. Jaren. Vrouw krijgt last van depressies, wordt helemaal gek, gooit het er na jaren uit. Man scheidt van zijn vrouw. Familie dwingt de man weer om zijn vrouw terug te nemen. Nu zijn ze weer samen.
Wat er met die verkrachter is gebeurd weet ik niet meer though.
Oke. Turks-Koerdische soap dan.quote:
Ja, ze kreeg last van post-traumatische stressstoornis volgens mij. Want ze was echt niet normaal meer. Iedereen zag dat er wat aan de hand was, maar wat wist niemand.quote:
Okay, het valt mij op hoeveel mensen tegen die Turk zijn.quote:
Ik wou Guardians of the Galaxy kijken, maar die deed niks.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu ik ziekjes in bed lig is het wel fijn ja. Ook series en anime staan erop <3
Ik ga nu Sex tape kijken.
Stimoquote:Op donderdag 20 november 2014 22:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat Stimo nooit Turk genoemd wil worden, vandaar.
Gooi eens recept. Ziet er goed uitquote:Op donderdag 20 november 2014 22:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook.
Ga nu chocolade crepes eten. Dik worden. YOLO
Zijn ze daar vaak kassières?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Een vreemdgaande vrouw ombrengen is ook onder Circassiers de standaard, zou je wellicht niet verwachten daar men veelal wat minder krampachtig is op bepaalde gebieden.
RIP sletten
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eh wat? Hou mij erbuiten, loser.
Komt gewoon vaker voor onder Koerden, eergerelateerd geweld. Wat is er mis mee om dat te benoemen? Is toch geen waardeoordeel over Koerden in het algemeen?quote:
Nee, ik verwacht het wel. Heb ooit een docu gezien over eerwraak in de Caucasus. Best schokkend.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Een vreemdgaande vrouw ombrengen is ook onder Circassiers de standaard, zou je wellicht niet verwachten daar men veelal wat minder krampachtig is op bepaalde gebieden.
RIP sletten
Oh ja?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bij ons is er altijd werk. 24/7. Lichamelijk en geestelijk.
Though, bij ons werken de mannen ook. In het Zwarte-Zee gebied werken de vrouwen terwijl de mannen Russische hoeren neuken.!
Bij ons komt eerwraak bijna niet voor. Dus dit is onzin wat je zegt. Tenzij je kan onderbouwen met statistieken tussen alle Turken en Koerden.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt gewoon vaker voor onder Koerden, eergerelateerd geweld. Wat is er mis mee om dat te benoemen? Is toch geen waardeoordeel over Koerden in het algemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |