Ze kijken serieus te veel Turkse soapsquote:Op donderdag 20 november 2014 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow, bij ons neuken ze elkaar. In het dorp gaan sommigen vreemd.
SHOCKING
Nee.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Worden ze bij jullie ook in stukken gehakt?
Jammergenoeg nu wel. Alleen wij mannen praten er niet zoveel overquote:Op donderdag 20 november 2014 22:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bij jullie niet dan? Zo niet modern zijn julllie.
Bij ons is dat wel gebeurd. Achteroom ofzo. Ze zeggen maffia, maar dat ie een ander vrouw neukte hielp vast niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee.
Namus belasi vrij onze koy. THANK GOD.
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij ons is dat wel gebeurd. Achteroom ofzo. Ze zeggen maffia, maar dat ie een ander vrouw neukte hielp vast niet.
Doelde niet op jouw postquote:Op donderdag 20 november 2014 22:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bij jullie niet dan? Zo niet modern zijn julllie.
Kom niet aan mijn privé!quote:Op donderdag 20 november 2014 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
TV / De Rijdende Rechter #169 Vieze luier. hahaha
Dat is hem nietquote:Op donderdag 20 november 2014 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
TV / De Rijdende Rechter #169 Vieze luier. hahaha
Doel je op mijn post?quote:
watquote:Op donderdag 20 november 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doel je op mijn post?
Ja ik dacht eigk dat onze dorp een rustige Alevieten dorp was.
Megersem, de een heeft zn dochter vermoordt, want zwager van haar oom. De ander zijn vrouw, hij betichtte haar van vreemdgaan.
Gekke Alevieten.
Is dit een Turkse soap die je kijkt?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doel je op mijn post?
Ja ik dacht eigk dat onze dorp een rustige Alevieten dorp was.
Megersem, de een heeft zn dochter vermoordt, want zwager van haar oom. De ander zijn vrouw, hij betichtte haar van vreemdgaan.
Gekke Alevieten.
Koerdische soap.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dit een Turkse soap die je kijkt?
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.. de man was 40 ofzo en zij 14.
Welke?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:35 schreef Landysh het volgende:
Fuck man, heb echt kippenvel gekregen van je post, Stimo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |