Nee, yufka kan ik nog niet. Daarom zeg ik, als ik baklava leer, leer ik ook meteen yufka enzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je het dus ook daadwerkelijk kan? Het uitrollen van deeg?
Leef je uitquote:Op donderdag 20 november 2014 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit films.. dus heb veel te zien. Heb popcorn time gedownload dus nu klik je al snel op een film om te kijken.
Nu ik ziekjes in bed lig is het wel fijn ja. Ook series en anime staan erop <3quote:
coolquote:Op donderdag 20 november 2014 22:06 schreef Santello het volgende:
[..]
https://popcorntime.io/
Gratis Netflix achtig ieks.
Nou, zou ook niet in koy willen leven hoor. Is ook zwaar werk.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Koyu ozledim lan bu kadinlari gordukce. Burda mal gibi calis, eve gel, calis, eve git, calis, sic, calis, git yat.
Ik ging dit jaar meehelpen met het maken van salca. In de brandende zon, al die vliegen erop af, dacht dat ik gek werdquote:Op donderdag 20 november 2014 22:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nou, zou ook niet in koy willen leven hoor. Is ook zwaar werk.
Vooral ekmek (yufka) maken in de zomer in die hitte enzo. Fucking hell ey.
ik ga altijd als turist erbij zitten en kijken hoe die wijven dat doen. hell no dat ik ga helpen. #alamanci
Theekopje.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:11 schreef Che_ het volgende:
Die chake van gu is wel lekker en je hebt een theekopje erbij in je assortiment
Oh die heb ik ook niet gezien en wilde ik nog kijken. Ook kijken nuquote:Op donderdag 20 november 2014 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu ik ziekjes in bed lig is het wel fijn ja. Ook series en anime staan erop <3
Ik ga nu Sex tape kijken.
Ja, is leuk voor een week of zo. Try the rest of your life.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ging dit jaar meehelpen met het maken van salca. In de brandende zon, al die vliegen erop af, dacht dat ik gek werd
Ik vind het in de koy wel fijn om te helpen met dingen doen. Dat klimaat werkt gewoon voor mij man. Nooit lui daar.
3 weken hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, is leuk voor een week of zo. Try the rest of your life.
Maar... Is dat wel legaal ? #Albertostegemaniswatchingyouquote:Op donderdag 20 november 2014 22:10 schreef Crip het volgende:
Is wel fijn, popcorn time bespaart mij de moeite om te downloaden van torrent en de beste kwaliteit te zoeken.
Alberto is dood.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar... Is dat wel legaal ? #Albertostegemaniswatchingyou
Bij ons is er altijd werk. 24/7. Lichamelijk en geestelijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
3 weken hoor.
Ja, maar wat wij nu doen is ook zwaar. Niet lichamelijk, wel geestelijk. Mijn nichtje appt me nu constant dat ze zich verveelt. Die werkt zichzelf de tering in de zomer en in de winter plukt ze daar de vruchten van: verveling.
Ow, bij ons neuken ze elkaar. In het dorp gaan sommigen vreemd.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bij ons is er altijd werk. 24/7. Lichamelijk en geestelijk.
Though, bij ons werken de mannen ook. In het Zwarte-Zee gebied werken de vrouwen terwijl de mannen Russische hoeren neuken.!
Oh dat is overal. Vreemdgaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow, bij ons neuken ze elkaar. In het dorp gaan sommigen vreemd.
SHOCKING
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |