Met volle fucking karren he.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gewerkt in een supermarkt. IK HAATTE ALLE MENSEN DIE 20.55 uur AAN DE KASSA KWAMEN. ROT GEWOON OP
Heb je wel eens rijstpapier gegeten?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wist het niet lan. Cry me a river.
Ja volgens mij. Why?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je wel eens rijstpapier gegeten?
EERST Cheesecake jongen!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb serieus 3 rijpe bananen over![]()
![]()
Zal morgen ff maken.
Heb dan wel druk.
Nasi, Cheesecake en dit
dit. Retweet.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gewerkt in een supermarkt. IK HAATTE ALLE MENSEN DIE 20.55 uur AAN DE KASSA KWAMEN. ROT GEWOON OP
Dit is echt uber simpel. Cheesecake vraagt iets meer nadenk werk. Ik zou dit als laatste makenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb serieus 3 rijpe bananen over![]()
![]()
Zal morgen ff maken.
Heb dan wel druk.
Nasi, Cheesecake en dit
Omg, ja. Hufters.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Met volle fucking karren he.
Daar begin ik ook mee. Foto reportage allesquote:
Hoelang kan rijst meegaan?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
Dit is echt uber simpel. Cheesecake vraagt iets meer nadenk werk. Ik zou dit als laatste maken
nasi moet je maken met oude rijst....
Gezien ik weer alleen ga wonen wilde ik er een discipline inrammen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles kan sws nog na 3 dagen opgegeten worden, mits je het in de koelkast bewaard.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar begin ik ook mee. Foto reportage alles
[..]
Hoelang kan rijst meegaan?
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gezien ik weer alleen ga wonen wilde ik er een discipline inrammen.
Dat betekent healthy shit.
Dus zoiets:Oooh deze wil ik al sinds tien maanden maken man. Maar heb steeds geen zin om naar de toko te fietsen. De rest van de ingredienten heb ik al gekocht (glasnoodles enzo).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha. Dit zit er al een week 1. Ff weggooien danquote:Op donderdag 20 november 2014 21:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alles kan sws nog na 3 dagen opgegeten worden, mits je het in de koelkast bewaard.
1.5 km rijdend heb je hier een hele Toko.. Hmmmm, fuck it. Ik ga er zondag heen en ga het allemaal halen. Die foto doet mij zin krijgen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oooh deze wil ik al sinds tien maanden maken man. Maar heb steeds geen zin om naar de toko te fietsen. De rest van de ingredienten heb ik al gekocht (glasnoodles enzo).
Nee, ik kan 1/10e niet van wat mijn moeder kan. Maar binnenkort ga ik op baklava en icli kofte les bij mijn moeder, samen met mijn nicht.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, kan jij goed Turks koken? Doe je het vaak? Gezien ik die troep niet meer wil eten, maak ik dat niet meer zo.
Mijn moeder vindt het een gemis dat haar dochter geen brood wil bakken.
Icli kofte is wel hizmetli is moet ik zeggen. Mijn zusje schoonmama doet het snel, ama Masallah hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik kan 1/10e niet van wat mijn moeder kan. Maar binnenkort ga ik op baklava en icli kofte les bij mijn moeder, samen met mijn nicht.
Als ik die twee kan, is de rest makkelijk.
Can't wait.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar begin ik ook mee. Foto reportage alles
Wij eten weinig vet. Oosten is echt veel vet en vlees. Bij ons is het vooral veel olijfolie, boter kennen wij amper. Daarom Adana.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Icli kofte is wel hizmetli is moet ik zeggen. Mijn zusje schoonmama doet het snel, ama Masallah hoor.
Onze koy eten vind ik bijv echt fucking lekker, maar het is een en al vet. In een gerecht gaat al 2 pakken boter.![]()
Ik wil absoluut leren kete te maken. Nenemin ellerine kurban, zij maakt het gruwelijk.
Erzincanlilar maken het anders. Die van ons is van binnen korrelig zeg maar.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wij eten weinig vet. Oosten is echt veel vet en vlees. Bij ons is het vooral veel olijfolie, boter kennen wij amper. Daarom Adana.Is echt kruising tussen Oosters en Westers (de kebabs, maar ook veel groen).
Kette heb ik laatst nog gehad. Nicht had gemaakt. Wij kennen het niet, is meer Noord-Oosten eten volgens mij.
Ik wil ook film kijken maar heb meeste al gezien.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:58 schreef Crip het volgende:
Heb de film afgekeken, was echt psycho.
Nu een andere.
Ik kijk echt nooit films.. dus heb veel te zien. Heb popcorn time gedownload dus nu klik je al snel op een film om te kijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil ook film kijken maar heb meeste al gezien.
Ja, natuurlijk. Dit is toch hoe ze het overal in TR doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erzincanlilar maken het anders. Die van ons is van binnen korrelig zeg maar.
Ken jij dit:
En ons eten is denk gebaseerd op het klimaat lijkt het wel? Koy eten is winters, dus vooral koolhydraten. Meel, boter, melk, yoghurt, bulgur dat soort dingen vooral.
wat is popcorn timequote:Op donderdag 20 november 2014 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit films.. dus heb veel te zien. Heb popcorn time gedownload dus nu klik je al snel op een film om te kijken.
Heb daar vaak iets over gehoord maar ik vergeet altijd om het uit te proberen. Werkt het een beetje soepel?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit films.. dus heb veel te zien. Heb popcorn time gedownload dus nu klik je al snel op een film om te kijken.
Of je het dus ook daadwerkelijk kan? Het uitrollen van deeg?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Dit is toch hoe ze het overal in TR doen?
Alle eten is gebaseerd op klimaat (yani, natural eten, in koy enzo).
Netflix maar dan gratis.quote:
Het is nog een beta maar het loopt prima, heb zelf geen lagging ofzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb daar vaak iets over gehoord maar ik vergeet altijd om het uit te proberen. Werkt het een beetje soepel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |