Zo proeven. Eerst koelkast inquote:Op donderdag 20 november 2014 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, biggest dissapointment ever. Smaakt niet naar cheesecake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Cheesecake laquote:Op donderdag 20 november 2014 21:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geen idee wat Chake is maar GU is puur genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
Borte.
hier je redenen om niet af te vallenJonger uitzien is echt bs. Sowieso hoef dat voor mij maar mensen die veel afvallen krijgen vaak juist een ingevallen gezicht en zien er daardoor ouder uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG BORTE. LEES YAV. Dit doe ik ook vaakquote:Op donderdag 20 november 2014 21:26 schreef Landysh het volgende:
Omg, ik lees het helemaal verkeerd. Dacht dat er stond 'redenen om af te vallen' en vervolgens lees ik dat stukje ook zo.
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG BORTE. LEES YAV. Dit doe ik ook vaak
Btw, bad news.I know this. Mijn dieet bevat behalve HEEEL VEEL SUIKER ook veel zout. Maar I don't care anymore.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appelsquote:Op donderdag 20 november 2014 21:28 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand boodschappenlijst voor me maken? Echt geen zin
Oke, je wilde een weddenschap toch. Al sana weddenschap. eet 1 maand geen zoetigheidquote:Op donderdag 20 november 2014 21:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
I know this. Mijn dieet bevat behalve HEEEL VEEL SUIKER ook veel zout. Maar I don't care anymore.
Probeer ik al sinds ik 12 ben of zo. Iedere maand weer.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, je wilde een weddenschap toch. Al sana weddenschap. eet 1 maand geen zoetigheid
ik ben koppig. Ik ben gestopt met roken omdat mensen zeiden je kan het niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Probeer ik al sinds ik 12 ben of zo. Iedere maand weer.
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:27 schreef Che_ het volgende:
Crip wist anders gelijk wat ik bedoelde.
So naar crip.
[ afbeelding ]
Nee, totaal niet. Wat mensen denken raakt mij drie seconde, en daarna ben ik het weer vergeten en denk ik weer aan wat ik die avond zal gaan eten.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik ben koppig. Ik ben gestopt met roken omdat mensen zeiden je kan het niet.
Ama jij bent niet zo denk ik.
Ik ging net ook onverwachts naar supermarkt zonder lijstje. Ik kwam naar buiten met alleen snacksquote:Op donderdag 20 november 2014 21:28 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand boodschappenlijst voor me maken? Echt geen zin
Dit heb ik allemaal alquote:Op donderdag 20 november 2014 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Appels
Bananen
Havermout
Sojamelk
Nutella
Brood, bruin of wit
Boter
Honing
Kaneel
Noodles
Rijst
Linzen
Bulgur
Paprika
Sla
Komkommer
Dat is ook mijn probleemquote:Op donderdag 20 november 2014 21:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ging net ook onverwachts naar supermarkt zonder lijstje. Ik kwam naar buiten met alleen snacks
Hou je van gezonde muffins etc? Die smaken dus iets anders dan met meel en suiker, maar als je aan de smaak gewend bent zijn ze echt lekkerquote:Op donderdag 20 november 2014 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit heb ik allemaal al
Moet ff recepten zoeken denk ik
[..]
Dat is ook mijn probleem
Als het duidelijk uitgelegd is en makkelijk te doen is door een dummy, dan waarom nietquote:Op donderdag 20 november 2014 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je van gezonde muffins etc? Die smaken dus iets anders dan met meel en suiker, maar als je aan de smaak gewend bent zijn ze echt lekker![]()
Ik ga morgen maar weer eens met die oatmealshizzle ontbijten
Ow. Oke, hier recept voor gezonde nutella muffins. Ik vind ze echt heel lekker. Wel na 1 dag, niet meteen, maar merk dat dat iets van havermout is.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het duidelijk uitgelegd is en makkelijk te doen is door een dummy, dan waarom niet
Heb gewerkt in een supermarkt. IK HAATTE ALLE MENSEN DIE 20.55 uur AAN DE KASSA KWAMEN. ROT GEWOON OPquote:Op donderdag 20 november 2014 21:37 schreef Landysh het volgende:
Een keer sloot de supermarkt hier een paar uur eerder. Wist ik niks van. Dus ik lekker op mijn gemak boodschappen doen, niemand in de buurt. Ik dacht nog, oh lekker rustig. Kom ik aan bij de kassa zie ik een kassameisje en nog een man die daar werkt, verder nog steeds niemand in de buurt. Dacht weer, heerlijk man, geen rij. Toen had ik afgerekend, liep ik naar de deur, loopt die man met mij mee, pakt zijn sleutels en opent de deur voor mij. Blijkbaar waren ze 15 minuten geleden al gesloten maar waren ze op mij aan het wachten.![]()
Niet dat ze er ook iets van zeggen he, gewoon mij rustig mijn boodschappen laten doen.Jan Linders.
Het voordeel van het Zuiden.
Ik wist het niet lan. Cry me a river.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb gewerkt in een supermarkt. IK HAATTE ALLE MENSEN DIE 20.55 uur AAN DE KASSA KWAMEN. ROT GEWOON OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |