SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja voor mij ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
echt he. Ik zou komen als KB kwam, maar nu zij niet komt, hoef ik ook niet meer
Mwah, vink niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haar haarkleur tho... WIL IK OOK
Heb een paar grijze haartjes.. Daarom verf ik het 1 x in de 4 maanden ofzoquote:Op donderdag 20 november 2014 20:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah, vink niet zo bijzonder.
Ik durf mijn haren niet te verven btw. Laatste keer dat ik dat heb gedaan was 10 jaar terug.
Gewoon theedoek.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga zo een creditcard aanvragen om online hijabs uit UK te kunnen bestellen.
nederland bakt er niks van man.
Niet te vertrouwenquote:Op donderdag 20 november 2014 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
pfff echt trut is zij he
Jezus KB, doe niet zo melodramatisch wil je.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
. Ik zeg dat ik kom, opeens helemaal ondervragingen en alles wat er veranderd is. Laat me. Tot zaterdag.
Dan geef ik uitleg.
Wist niet dat jij daar patent op had.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus KB, doe niet zo melodramatisch wil je.
Hide your kids, hide your wifesquote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wist niet dat jij daar patent op had.
Creditcard.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga zo een creditcard aanvragen om online hijabs uit UK te kunnen bestellen.
nederland bakt er niks van man.
Waarom bel je niet? Je krijgt dan gegevens waarop je het geld moet storten enzo. Had ik ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Creditcard.![]()
Oh nu je cc zegt, heb mijn H&M bestelling nog niet betaald, ben acceptgiro kwijt, heb al aanmaning gehad dus wss staat de deurwaarder binnenkort voor de deur. Heb al 30 euro gepind en aan de kant gezet voor het geval dat ze komen.
Hihi. Leuk om uit jouw mond te horen.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wist niet dat jij daar patent op had.
Als de deurwaarder langskomt, dan heb je niet genoeg aan ¤ 30 hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Creditcard.![]()
Oh nu je cc zegt, heb mijn H&M bestelling nog niet betaald, ben acceptgiro kwijt, heb al aanmaning gehad dus wss staat de deurwaarder binnenkort voor de deur. Heb al 30 euro gepind en aan de kant gezet voor het geval dat ze komen.
Komt helemaal niet aan he?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hihi. Leuk om uit jouw mond te horen.
Vond t eigenlijk wel leuk om te lezenquote:Op donderdag 20 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt helemaal niet aan he?![]()
omgquote:Op donderdag 20 november 2014 20:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Creditcard.![]()
Omdat serieus elke keer dat ik eraan denk het al 6 uur is geweest. Morgen weer proberen.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waarom bel je niet? Je krijgt dan gegevens waarop je het geld moet storten enzo. Had ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |