Hoeveel blenders heb jij inmiddels :dquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:27 schreef Sylvana het volgende:
Amarantha veel plezier met je nieuwe markers!
Bubs dat zijn nog eens leuke verjaardagscadeaus!
Na ruim 3 weken heb ik eindelijk mijn seizoen2014 markers binnen
[ link | afbeelding ]
Haha een stuk of 3/4 ofzo. En ik heb ze nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:45 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hoeveel blenders heb jij inmiddels :d
Ik vind ze maar moeilijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha een stuk of 3/4 ofzo. En ik heb ze nog nooit gebruikt
Ja ik weet ook niet of het mijn kleurplaten ten goede komtquote:
Ohh 31 kleurtjes ipv 30 ;-) mooie kleuren!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:02 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe set markers zijn erGeprobeerd zo goed mogelijk een foto te maken:
[ afbeelding ]
En daar zitten dus ook 5 neon kleurtjes bij, waarvan de roze echt super knal isen die heb ik dubbel gekregen maar weet wel iemand die hem wilt. Kleurenkaart verder ingevuld (neon kleurtjes staan daar niet bij op):
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het er alsnog 30quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Ohh 31 kleurtjes ipv 30 ;-) mooie kleuren!
Mijn tellen is niet super (3 keer verkeerd geteld, vond het al zo raar)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er alsnog 30
Eerlijk gezegd niet geteld, alleen net even snel en toen dacht ik 30 te tellenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:08 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Mijn tellen is niet super (3 keer verkeerd geteld, vond het al zo raar)
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nice![]()
Vandaag kwam binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker ruiken ze lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:41 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik vind die potloden ook zo lekker ruiken.![]()
Is ook wel van het restjeshoekje hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:10 schreef Sylvana het volgende:
Leuke aankopen allemaal hoor
@MevrouwPuff, dat is een koopje zeg!
Ja klopt, was er pas ook en ze hebben echt van alles aan knutselmateriaal tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is ook wel van het restjeshoekje hoor![]()
Gister was ik bij de action, daar nog wat klein prut gehaald zoals setje om met stof overtrokken knopen te maken en etiketlint. Best veel hobbyspulletjes hebben ze daar tegenwoordig!
Geweldig die doos!!! Die staat bovenaan mijn verlanglijstje.......quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nice![]()
Vandaag kwam binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doe je daarmee?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
De biaisbandmakers zijn binnen.
http://marianne.click/2015/01/test-biaisbandmakers/ Biaisband makenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |