benieuwd wanneer ik ze op mag halen
 benieuwd wanneer ik ze op mag halen 
oh wouwquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de meest geweldige husband ter wereld.Droomdoos gekregen.
 wat een tof cadeau! ben ook heel benieuwd hoe hij er gevuld uit ziet
 wat een tof cadeau! ben ook heel benieuwd hoe hij er gevuld uit ziet  

quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ie dan. De volle droomdoos. (Al mijn krijtjes in huishoudfolie geprutst om de doos netjes te houden)

Wauwquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ie dan. De volle droomdoos. (Al mijn krijtjes in huishoudfolie geprutst om de doos netjes te houden)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:55 schreef Cygne het volgende:
Mooie lijst met kleurtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

oh wouwquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Wauw! Dit is echt zo'n doos waarvan ik denk: daar zou ik beter door gaan tekenen (in de praktijk valt dat dan waarschijnlijk tegen, keep on dreamin').quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, die illusie heb ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wauw! Dit is echt zo'n doos waarvan ik denk: daar zou ik beter door gaan tekenen (in de praktijk valt dat dan waarschijnlijk tegen, keep on dreamin').
 tot nu toe zie ik nog geen vooruitgang.
  tot nu toe zie ik nog geen vooruitgang.   

Slim gedaan met die krijtjesquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Prachtig!!! Welke kleurpotloden heb jij en ben je er tevreden over?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb een set van Lyra ( Rembrandt- polycolor) en het zijn de beste potloden die ik ooit gehad heb.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef bloem4 het volgende:
[..]
Prachtig!!! Welke kleurpotloden heb jij en ben je er tevreden over?

Ja, goedkoop zijn ze niet. Zou ze voor mezelf nooit gekocht hebben. Gelukkig heb ik een hubbie die af en toe niet naar me luisterd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:32 schreef bloem4 het volgende:
Dat is een mooie set Valentijn101, die zou ik ook graag willen hebben.
Twijfel tussen deze en de Faber Castell Polychromos, maar beiden hebben
een prijskaartje.....

En totaal onnodige maar supergeweldige dingen voor me koopt.
  En totaal onnodige maar supergeweldige dingen voor me koopt.   

Geprobeerd zo goed mogelijk een foto te maken:
 Geprobeerd zo goed mogelijk een foto te maken: en die heb ik dubbel gekregen maar weet wel iemand die hem wilt. Kleurenkaart verder ingevuld (neon kleurtjes staan daar niet bij op):
 en die heb ik dubbel gekregen maar weet wel iemand die hem wilt. Kleurenkaart verder ingevuld (neon kleurtjes staan daar niet bij op): 

vanavond maar eens uitproberen
 vanavond maar eens uitproberen  
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |