benieuwd wanneer ik ze op mag halen
 benieuwd wanneer ik ze op mag halen 
oh wouwquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de meest geweldige husband ter wereld.Droomdoos gekregen.
 wat een tof cadeau! ben ook heel benieuwd hoe hij er gevuld uit ziet
 wat een tof cadeau! ben ook heel benieuwd hoe hij er gevuld uit ziet  

quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ie dan. De volle droomdoos. (Al mijn krijtjes in huishoudfolie geprutst om de doos netjes te houden)

Wauwquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ie dan. De volle droomdoos. (Al mijn krijtjes in huishoudfolie geprutst om de doos netjes te houden)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:55 schreef Cygne het volgende:
Mooie lijst met kleurtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

oh wouwquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Wauw! Dit is echt zo'n doos waarvan ik denk: daar zou ik beter door gaan tekenen (in de praktijk valt dat dan waarschijnlijk tegen, keep on dreamin').quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, die illusie heb ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wauw! Dit is echt zo'n doos waarvan ik denk: daar zou ik beter door gaan tekenen (in de praktijk valt dat dan waarschijnlijk tegen, keep on dreamin').
 tot nu toe zie ik nog geen vooruitgang.
  tot nu toe zie ik nog geen vooruitgang.   

Slim gedaan met die krijtjesquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Prachtig!!! Welke kleurpotloden heb jij en ben je er tevreden over?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:33 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb een set van Lyra ( Rembrandt- polycolor) en het zijn de beste potloden die ik ooit gehad heb.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef bloem4 het volgende:
[..]
Prachtig!!! Welke kleurpotloden heb jij en ben je er tevreden over?

Ja, goedkoop zijn ze niet. Zou ze voor mezelf nooit gekocht hebben. Gelukkig heb ik een hubbie die af en toe niet naar me luisterd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:32 schreef bloem4 het volgende:
Dat is een mooie set Valentijn101, die zou ik ook graag willen hebben.
Twijfel tussen deze en de Faber Castell Polychromos, maar beiden hebben
een prijskaartje.....

En totaal onnodige maar supergeweldige dingen voor me koopt.
  En totaal onnodige maar supergeweldige dingen voor me koopt.   

Geprobeerd zo goed mogelijk een foto te maken:
 Geprobeerd zo goed mogelijk een foto te maken: en die heb ik dubbel gekregen maar weet wel iemand die hem wilt. Kleurenkaart verder ingevuld (neon kleurtjes staan daar niet bij op):
 en die heb ik dubbel gekregen maar weet wel iemand die hem wilt. Kleurenkaart verder ingevuld (neon kleurtjes staan daar niet bij op): 

vanavond maar eens uitproberen
 vanavond maar eens uitproberen  

Hoeveel blenders heb jij inmiddels :dquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:27 schreef Sylvana het volgende:
Amarantha veel plezier met je nieuwe markers!
Bubs dat zijn nog eens leuke verjaardagscadeaus!
Na ruim 3 weken heb ik eindelijk mijn seizoen2014 markers binnen
[ link | afbeelding ]

Haha een stuk of 3/4 ofzo. En ik heb ze nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:45 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hoeveel blenders heb jij inmiddels :d

Ik vind ze maar moeilijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha een stuk of 3/4 ofzo. En ik heb ze nog nooit gebruikt

Ja ik weet ook niet of het mijn kleurplaten ten goede komtquote:
 Maar ga het wel een keer op een simpele plaat proberen denk ik
 Maar ga het wel een keer op een simpele plaat proberen denk ik  

Ohh 31 kleurtjes ipv 30 ;-) mooie kleuren!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:02 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe set markers zijn erGeprobeerd zo goed mogelijk een foto te maken:
[ afbeelding ]
En daar zitten dus ook 5 neon kleurtjes bij, waarvan de roze echt super knal isen die heb ik dubbel gekregen maar weet wel iemand die hem wilt. Kleurenkaart verder ingevuld (neon kleurtjes staan daar niet bij op):
[ afbeelding ]

Volgens mij zijn het er alsnog 30quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:15 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Ohh 31 kleurtjes ipv 30 ;-) mooie kleuren!

Mijn tellen is niet super (3 keer verkeerd geteld, vond het al zo raar)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er alsnog 30

Eerlijk gezegd niet geteld, alleen net even snel en toen dacht ik 30 te tellenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:08 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Mijn tellen is niet super (3 keer verkeerd geteld, vond het al zo raar)
 Maar als jij zegt dat het er 31 zijn dan geloof ik je hoor
 Maar als jij zegt dat het er 31 zijn dan geloof ik je hoor

)
 ) 

quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nice
Vandaag kwam binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zeker ruiken ze lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:41 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik vind die potloden ook zo lekker ruiken.

Is ook wel van het restjeshoekje hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:10 schreef Sylvana het volgende:
Leuke aankopen allemaal hoor
@MevrouwPuff, dat is een koopje zeg!

Ja klopt, was er pas ook en ze hebben echt van alles aan knutselmateriaal tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is ook wel van het restjeshoekje hoor
Gister was ik bij de action, daar nog wat klein prut gehaald zoals setje om met stof overtrokken knopen te maken en etiketlint. Best veel hobbyspulletjes hebben ze daar tegenwoordig!
 Echt niet meer alleen 3D-kaarten maken zoals in het begin
 Echt niet meer alleen 3D-kaarten maken zoals in het begin 

Geweldig die doos!!! Die staat bovenaan mijn verlanglijstje.......quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nice
Vandaag kwam binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat doe je daarmee?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
De biaisbandmakers zijn binnen.

http://marianne.click/2015/01/test-biaisbandmakers/ Biaisband makenquote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |