Ohh wat een popje Away!!
Laatste zin van je spoiler Rady, over later terugkijken op het knusse huisje waar je de beeb krijgt, kreeg er tranen van in m'n ogen

. Het is erg knus, maar toch mijn eerste knusse huisje waar vriend bij kwam even later en straks ons kleine mannetje bij komt

. Commode staat al even en ledikant past er ook nog bij, dus gaat ook goed komen

.
Strepen hoop ik nog even uit te stellen.. Al voelt m'n buik zo nu en dan wat strak. Had al paar oudere strepen op m'n benen, verwacht ze daar nu niet omdat die voor m'n gevoel niet dikker zijn geworden. Boobs zijn ruime cup groter en voelen niet strak, dus hopelijk daar ook niks. Heb wel grote blauwe aders daar lopen nu, lopen echt richting m'n nek door

.
Oh ik ontdekte van de week wel dat de bodem van m'n navel inmiddels wel erg in zicht is gekomen.. Die gaat nog wel ploppen binnenkort!
Hopelijk gaat het doorzetten Helio!
Succes LT! Hoop dat je goed zal slapen en spannende dag weer morgen!
En waarom word ik 'S avonds pas productief en gaat de tijd dan heel snel? En als ik dan wil gaan slapen krijg ik honger, kan dan niet slapen en moet eerst nog wat eten klaarmaken? Pff, ik duik snel m'n bedje in en probeer binnenkort m'n slaapritme om te gooien!