abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 december 2014 @ 15:38:18 #201
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_147185723
Ik ben erg benieuwd wat het plan nu wordt. Weer naar die kerk of toch naar Washington?
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 december 2014 @ 15:38:47 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147185742
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147185756
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:06 schreef Mani89 het volgende:
Die hele death scene van Beth was wel weer typisch TWD :') nou ja toch blij dat dit nutteloze karakter dood is. En die reacties van Maggie waren echt lachwekkend slecht geacteerd :D
Op basis van je reactie heb je waarschijnlijk nooit het (onverwachtse) overlijden van een broer/zus/vader/moeder meegemaakt.
  maandag 1 december 2014 @ 15:43:30 #204
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147185882
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:39 schreef Mythe87 het volgende:

[..]

Op basis van je reactie heb je waarschijnlijk nooit het (onverwachtse) overlijden van een broer/zus/vader/moeder meegemaakt.
Het kwam totaal niet over omdat ze sinds Beth's verdwijning totaal onverschillig leek over het lot van haar zus.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147185909
En daarom was het slecht geacteerd?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 december 2014 @ 15:45:18 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147185943
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147185965
Wie schoot er eigenlijk op Beth?
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 1 december 2014 @ 15:46:28 #208
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_147185980
quote:
Daar ziet ze er een stuk beter op uit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 december 2014 @ 15:48:13 #209
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147186055
quote:
7s.gif Op maandag 1 december 2014 15:46 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Daar ziet ze er een stuk beter op uit.
Dacht ik ook meer naar der leeftijd en een stuk knapper.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147186705
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:43 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het kwam totaal niet over omdat ze sinds Beth's verdwijning totaal onverschillig leek over het lot van haar zus.
Dit inderdaad, al kun je over de laatste scene niet zeggen dat het slecht geacteerd was.

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wie schoot er eigenlijk op Beth?
Beth werd toch duidelijk door die politievrouw door haar hoofd geschoten, je ziet haar pistool ook nog omhoog gericht
  maandag 1 december 2014 @ 16:07:25 #211
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_147186720
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wie schoot er eigenlijk op Beth?
Dawn toch?
  maandag 1 december 2014 @ 16:18:00 #212
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147187066
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:07 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dawn toch?
ja, hoewemdat pas duidelijk werd toen haar pistool in beeld werd gebracht gevolgd door het jankerige I didn't mean it.

Wat apart was want ook bij het terugkijken was haar pistool geholsterd en ik heb geen enkele beweging gezien om dat wapen te pakken, omhoog te wijzen en te schieten. Ik dacht echt dat 1 van die anderen geschoten had.

Dat Daryl z'n pistool trok was natuurlijk mooi voor het dramatisch effect van de slowmotion opname, maar ik vond het wel leuk dat zo ook z'n verlies van zelfbeheersing in beeld kwam ipv dat ie met kruisboog of geweer schoot.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_147187288
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 16:18 schreef stinkie het volgende:

[..]

ja, hoewemdat pas duidelijk werd toen haar pistool in beeld werd gebracht gevolgd door het jankerige I didn't mean it.

Wat apart was want ook bij het terugkijken was haar pistool geholsterd en ik heb geen enkele beweging gezien om dat wapen te pakken, omhoog te wijzen en te schieten. Ik dacht echt dat 1 van die anderen geschoten had.

Dat Daryl z'n pistool trok was natuurlijk mooi voor het dramatisch effect van de slowmotion opname, maar ik vond het wel leuk dat zo ook z'n verlies van zelfbeheersing in beeld kwam ipv dat ie met kruisboog of geweer schoot.
Precies dit, ik zag het ook echt niet duidelijk of zo. Maar oké, Dawn dus.
Gewoon normaal doen ja.
pi_147191131
Ik snap er vrij weinig van.
Beth pakt al een schaar -> waarom? Ze wilt Dawn al vermoorden? Waarom?
Dan wilt Dawn Noah houden, en gaat ze ineens die schaar gebruiken. (enigszins begrijpelijk)
Vervolgens schiet Dawn Beth dood, terwijl ze haar pistool helemaal niet in de handen had.

Der zus gaat dan ook weer lekker janken, terwijl ze helemaal niks om Beth heeft gegeven de laatste afleveringen (gewoon iets wat ze slecht hebben gedaan, zo veel loze gesprekken maar er kan geen gesprekje van Maggie over Beth tussen?

Daarna zijn de agenten ook ineens allemaal "the good guys" en willen ze rick enz bij hun hebben. Terwijl die agenten toch ook niet veel soeps waren? Of zijn in de afgelopen afleveringen alle bad cops dood gegaan? Dat kon ik niet echt bij houden met al die "nobodies" als extra agenten die nauwelijks op beeld waren.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_147191185
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:43 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het kwam totaal niet over omdat ze sinds Beth's verdwijning totaal onverschillig leek over het lot van haar zus.
Dat is een 'fout' van de schrijvers, niet van de actrice. Al vind ik het achteraf niet zo'n heel groot probleem. Lauren Cohen acteerde prima :)
pi_147191232
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 17:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap er vrij weinig van.
Beth pakt al een schaar -> waarom? Ze wilt Dawn al vermoorden? Waarom?
Dan wilt Dawn Noah houden, en gaat ze ineens die schaar gebruiken. (enigszins begrijpelijk)
Vervolgens schiet Dawn Beth dood, terwijl ze haar pistool helemaal niet in de handen had.

Vervolgens gaat der zus weer lekker janken, terwijl ze helemaal niks om haar heeft gegeven de laatste afleveringen (gewoon iets wat ze slecht hebben gedaan, zo veel loze gesprekken maar er kan geen gesprekje van Maggie over Beth tussen?

Daarna zijn de agenten ook ineens allemaal "the good guys" en willen ze rick enz bij hun hebben. Terwijl die agenten toch ook niet veel soeps waren? Of zijn in de afgelopen afleveringen alle bad cops dood gegaan? Dat kon ik niet echt bij houden met al die "nobodies" als extra agenten die nauwelijks op beeld waren.
De grootste klootzakken van die agenten waren dood volgens mij. Die verkrachter ging dood in het kantoor door Beth + walker en die andere ging nu de liftschacht in door Beth + Dawn.

En ik interpreteerde de actie van Beth eigenlijk als een soort van zelfopoffering om de groep in het ziekenhuis, en dus vooral Noah, onder het schrikbewind van Dawn uit te laten komen. "I know what I have to do now".

En dat een agent snel kan schieten als een pistool in een holster zit kan ik nog wel inkomen eigenlijk, al ging het nu wel heel erg snel.

Dat Maggie erg vreemd reageerde op de afwezigheid van Beth kan ik het alleen maar mee eens zijn. Echt vaag dat zij meeging naar Washington en er nooit iets over zei.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147191273
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

De grootste klootzakken van die agenten waren dood volgens mij. Die verkrachter ging dood in het kantoor door Beth + walker en die andere ging nu de liftschacht in door Beth + Dawn.

En ik interpreteerde de actie van Beth eigenlijk als een soort van zelfopoffering om de groep in het ziekenhuis, en dus vooral Noah, onder het schrikbewind van Dawn uit te laten komen. "I know what I have to do now".
Bij mij kwam nou niet echt over dat Dawn de oorzaak van het schrikbewind was.
Misschien zou dat uit deze aflevering moeten blijken, maar dat is dan bij mij niet gelukt.

Ze was juist 1 van de good guys, ze vermoordde (samen met Beth) die gast die een klootzak was.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_147191321
Eigenlijk het meest schokkende van de aflevering vind ik trouwens dat Rick die gast gewoon ff vermoord.
Dat is de eerste échte "niet-overduidelijk-badguy" die hij vermoord.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_147191397
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 17:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap er vrij weinig van.
Beth pakt al een schaar -> waarom? Ze wilt Dawn al vermoorden? Waarom?
Dan wilt Dawn Noah houden, en gaat ze ineens die schaar gebruiken. (enigszins begrijpelijk)
Vervolgens schiet Dawn Beth dood, terwijl ze haar pistool helemaal niet in de handen had.

Der zus gaat dan ook weer lekker janken, terwijl ze helemaal niks om Beth heeft gegeven de laatste afleveringen (gewoon iets wat ze slecht hebben gedaan, zo veel loze gesprekken maar er kan geen gesprekje van Maggie over Beth tussen?

Daarna zijn de agenten ook ineens allemaal "the good guys" en willen ze rick enz bij hun hebben. Terwijl die agenten toch ook niet veel soeps waren? Of zijn in de afgelopen afleveringen alle bad cops dood gegaan? Dat kon ik niet echt bij houden met al die "nobodies" als extra agenten die nauwelijks op beeld waren.
Ben het wel voor een groot deel met je eens. Beth's complete death scene ziet er niet uit. Ze steekt Dawn met haar linkerhand, maar de schaar zit op een onlogische positie. Het schot wat Dawn lost gaat dwars door Beth's voorhoofd (zie wond). Dat correspondeert niet met hoe Dawn haar pistool vasthoud. Weer erg slordig. Gelukkig niet zo slordig als het busje van Daryl en Carol, maar van een serie als deze mag je op dat gebied toch wel beter verwachten.
  maandag 1 december 2014 @ 18:09:14 #220
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_147191407
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:05 schreef MouzurX het volgende:
Eigenlijk het meest schokkende van de aflevering vind ik trouwens dat Rick die gast gewoon ff vermoord.
Dat is de eerste échte "niet-overduidelijk-badguy" die hij vermoord.
Hij had z'n rug al gebroken door de aanrijding, dan heeft het weinig zin om het uit te stellen.
pi_147191427
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:05 schreef MouzurX het volgende:
Eigenlijk het meest schokkende van de aflevering vind ik trouwens dat Rick die gast gewoon ff vermoord.
Dat is de eerste échte "niet-overduidelijk-badguy" die hij vermoord.
Had hij maar moeten stoppen :) Dood was hij toch al na die aanrijding.
pi_147191461
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 17:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap er vrij weinig van.
Beth pakt al een schaar -> waarom? Ze wilt Dawn al vermoorden? Waarom?
Dan wilt Dawn Noah houden, en gaat ze ineens die schaar gebruiken. (enigszins begrijpelijk)
Vervolgens schiet Dawn Beth dood, terwijl ze haar pistool helemaal niet in de handen had.
In eerste instantie dacht ik dat ze die schaar meenam voor het geval dat het mis zou gaan en ze iemand zou moeten shanken. Ze was dan ook al veilig en wel bij Rick en de groep zonder dat er iets aan de hand was, totdat Dawn over Noah begon. Voor zover het op mij overkwam was dat voor Beth de druppel.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 1 december 2014 @ 18:11:29 #223
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_147191477
Wat Beth en Maggie betreft, volgens mij heeft Maggie zich er al vrij snel bij neer gelegd dat Beth weg was en niet meer terug zou komen. Voor iemand die haar hele familie al kwijt was, lijkt me dat emotioneel ook makkelijker dan aan (valse) hoop blijven vasthouden.
  maandag 1 december 2014 @ 18:11:47 #224
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_147191490
De CGI van die schaar dat in Dawn zat was trouwens wel erg slecht gedaan. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147191544
Die lamson scene is er een van de comic book gepakt, wel leuk omdat te terug gezien, aangezien dat het in de comic book tijdens de Governor arc gebeurde.

En Bob Lamson, was dus die Caesar Martinez (in TV Governors rechterhand en vice versa)

Voor degene die het willen zien, check maar de eerste paar pagina's :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de zekerheid maar spoiler tag maar bijgezet, maar is leuk om beetje te vergelijken
pi_147191560
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 18:11 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat Beth en Maggie betreft, volgens mij heeft Maggie zich er al vrij snel bij neer gelegd dat Beth weg was en niet meer terug zou komen. Voor iemand die haar hele familie al kwijt was, lijkt me dat emotioneel ook makkelijker dan aan (valse) hoop blijven vasthouden.
Dat inderdaad. Daarnaast had ze ook een doel na de dood van Hershel (Glenn, haar grote liefde, vinden) en bij de verdwijning van Beth (The Cure) waardoor ze iets had om voor te leven. Zal mij benieuwen of we nu meer verdriet van Maggie te zien krijgen.
pi_147191585
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
De CGI van die schaar dat in Dawn zat was trouwens wel erg slecht gedaan. :')
Zat niet erg diep in ieder geval, dat kuttige schaartje :P



Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147191599
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 18:09 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Hij had z'n rug al gebroken door de aanrijding, dan heeft het weinig zin om het uit te stellen.
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:09 schreef Mythe87 het volgende:

[..]

Had hij maar moeten stoppen :) Dood was hij toch al na die aanrijding.
Ja hij rijdt hem natuurlijk ook extra hard aan he, om hem te vermoorden.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_147191807
Overigens over de spoiler van na de winterstop:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vond het trouwens weer heel makkelijk hoe ze de deur dichttimmerde en toen op 20m gingen wachten. Hoeveel zombies waren dat nou? Max 20. Je kan echt wel 20 zombies killen door de deur dicht te houden maar met je zwaard door een gat in de deur heen de zombies te killen.
Dat mis ik gewoon, die hele simpele methoden om zombies te killen.

Zit je opgesloten in een auto? gewoon 1 raampje een beetje open en de zombies 1 voor 1 kapot steken.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_147191856
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 18:20 schreef MouzurX het volgende:
Overigens over de spoiler van na de winterstop:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vond het trouwens weer heel makkelijk hoe ze de deur dichttimmerde en toen op 20m gingen wachten. Hoeveel zombies waren dat nou? Max 20. Je kan echt wel 20 zombies killen door de deur dicht te houden maar met je zwaard door een gat in de deur heen de zombies te killen.
Dat mis ik gewoon, die hele simpele methoden om zombies te killen.

Zit je opgesloten in een auto? gewoon 1 raampje een beetje open en de zombies 1 voor 1 kapot steken.
Meest irritante is dat ze dat het ene moment wel doen en het andere moment niet. Ze zijn inconsistent dom..en dat is echt niet door stress of schrik op momenten.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147191962
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:05 schreef MouzurX het volgende:
Eigenlijk het meest schokkende van de aflevering vind ik trouwens dat Rick die gast gewoon ff vermoord.
Dat is de eerste échte "niet-overduidelijk-badguy" die hij vermoord.
Klopt, in de comics vragen ze op een gegeven moment ook wat er van ze gekomen is, zijn ze nog wel menselijk of zijn al 'too far gone'? Zoals in de mid season finale van het vorige seizoen gezegt werd.

Tyreese zat bijvoorbeeld vol afschuw te kijken toen Gareth enzo werden afgeslacht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 1 december 2014 @ 18:32:00 #232
194233 Friday12
Originele kloon
pi_147192220
quote:
Dat moment man :'( :'( :'( :'(
pi_147192880
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 18:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Klopt, in de comics vragen ze op een gegeven moment ook wat er van ze gekomen is, zijn ze nog wel menselijk of zijn al 'too far gone'? Zoals in de mid season finale van het vorige seizoen gezegt werd.

Tyreese zat bijvoorbeeld vol afschuw te kijken toen Gareth enzo werden afgeslacht.
Naja Gareth enz waren beesten, die moesten dood. Toch was het best hard "to save bullets"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 1 december 2014 @ 19:20:03 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147194322
Mijn oren suisde trouwens een beetje toen de twee groepen wilde samen komen nadat Beth en die hoer waren neergeschoten. Ik had in een rage al die gasten kapot geschoten denk ik.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 1 december 2014 @ 19:31:26 #235
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_147194880
Stel ik wil de comics gaan lezen. Welke kan ik dan het beste kopen?
pi_147195033
Ik begrijp nog steeds niet waarom de laatste 20 minuten afspeelde of waarom Beth die hoer opeens ging prikken met een schaar maar het zal allemaal wel. Slappe aflevering, dom einde, jammer van Beth. Geef mij een paar duizend euro en ik maak iets beters.
Conscience do cost.
  maandag 1 december 2014 @ 19:43:06 #238
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_147195422
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 19:32 schreef Ooku het volgende:
Stel ik wil de comics gaan lezen. Welke kan ik dan het beste kopen?
1/ tm 134 :P
pi_147196142
Snap niet dat ze al die agenten gepopt hebben... al is het alleen maar vanwege het schandalige acteerwerk van die gasten..
  maandag 1 december 2014 @ 20:04:37 #240
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_147196648
_O_ Morgan _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_147196950
Kan iemand hier dat inderdaad nou uitleggen?
Waarom pakte Beth die schaar van tevoren al?

Op mij kwam Dawn juist als een good guy over op dat moment, en Beth is nou niet een type die denkt aan zichzelf bewapenen voor als het mis gaat.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_147198107
Kanjer wat een eind, de laatste 5 minuten, wat een heftigheid :o
pi_147199666
Vind het eigenlijk wel jammer dat beth dood ging.
Carol kan me gestolen worden, en Carl had ook wel het loodje mogen leggen. Waarom staken ze die kerk niet gewoon in de fik?
Eerst denken, dan typen
pi_147199676
pi_147200214
quote:
_O-
pi_147200713
quote:
7s.gif Op maandag 1 december 2014 21:05 schreef Piger het volgende:
Carol kan me gestolen worden
Hoewel bijna over de hele cast wel wat te zeggen valt vind ik Carol tegenwoordig een stuk minder vervelend dan in de eerste paar seizoenen. Niet dat ze nou emmy's om haar oren moet krijgen maar van alle voorbeelden van slecht acteren die je eruit kan halen vind ik haar nou niet bijster storend.

Carlllllll en Maggie daarentegen.
Conscience do cost.
pi_147201140
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoewel bijna over de hele cast wel wat te zeggen valt vind ik Carol tegenwoordig een stuk minder vervelend dan in de eerste paar seizoenen. Niet dat ze nou emmy's om haar oren moet krijgen maar van alle voorbeelden van slecht acteren die je eruit kan halen vind ik haar nou niet bijster storend.

Carlllllll en Maggie daarentegen.
Carol voegt gewoon niets meer toe aan het verhaal.
Maggie inderdaad ook niet, maar is minder irritant dan Carl.
Eerst denken, dan typen
pi_147201350
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:05 schreef MouzurX het volgende:
Eigenlijk het meest schokkende van de aflevering vind ik trouwens dat Rick die gast gewoon ff vermoord.
Dat is de eerste échte "niet-overduidelijk-badguy" die hij vermoord.
Dat vond ik wel een lekker bruut moment. Ook het einde was dan nog wel een onverwachte twist, maar daar tussen was het grotendeels weer vreselijk traag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147201633
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat vond ik wel een lekker bruut moment. Ook het einde was dan nog wel een onverwachte twist, maar daar tussen was het grotendeels weer vreselijk traag.
Tuurlijk, maar karaktergewijs vond ik het nogal makkelijk gebeuren.
Als je het mij vraagt is dit de eerste echte "onschuldige" persoon die hij vermoordt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 1 december 2014 @ 22:23:04 #250
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_147203619
-O- Beth
*O* De groep is weer bij elkaar...
-O- Nu weer ff wachten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')