En vrijwel altijd rijdt Hamilton er in de race gewoon voorbij. Er is een reden dat hij 17 punten voorstaat he.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rosberg klopt Hamilton regelmatig in de kwalificatie, dat kreeg Button maar een paar keer voor elkaar.
Rosberg zit qua snelheid veel beter bij Lewis in de buurt dan Button. Volgens mij staat hij in het kwalificatie duel zelfs voor tov Hamilton.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meer snelheid, duh. Ik vind Rosberg best een aardige rijder maar meer van het niveau Button.
Heeft hij daadwerkelijk meer snelheid omdat de auto's anders zijn of heeft hij meer snelheid omdat hij een net even andere afstelling heeft?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meer snelheid, duh. Ik vind Rosberg best een aardige rijder maar meer van het niveau Button.
Betwijfel het. Die zoeken in eigen stal eerst, en dan in fabriekscoureurs uit andere klassen. Ik denk dat een Laurens Vanthoor bv. eerder kans maakt. Daar kunnen ze ook op de lange termijn iets mee opbouwen. Maar goed, dit is het verkeerde topic daarvoorquote:
Ik ben het met elke zin eens in deze postquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En vrijwel altijd rijdt Hamilton er in de race gewoon voorbij. Er is een reden dat hij 17 punten voorstaat he.
Ik ben absoluut geen fan van Hamilton maar iedereen kan toch zien dat hij sneller is dan Rosberg?
Toyota en Williams hadden dat ook, alleen had Brawn een Mercedes motor die veel beter was dan de Toyota.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Brawn had het geluk dat ze iets hadden dat ze een aanzienlijke voorsprong gaf tegenover de concurrentie.
Als de andere teams hetzelfde hadden gehad aan de start van het seizoen was hij geen Wk geweest vermoed ik zo.
Klopt allebei.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Rosberg zit qua snelheid veel beter bij Lewis in de buurt dan Button. Volgens mij staat hij in het kwalificatie duel zelfs voor tov Hamilton.
Inderdaad. Het is dat Hamilton 1 keer vaker is uitgevallen, anders was het verschil nog groter geweest.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En vrijwel altijd rijdt Hamilton er in de race gewoon voorbij. Er is een reden dat hij 17 punten voorstaat he.
Ik ben absoluut geen fan van Hamilton maar iedereen kan toch zien dat hij sneller is dan Rosberg?
Ook Rosberg heeft dit jaar zijn panne wel gehadquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat Hamilton 1 keer vaker is uitgevallen, anders was het verschil nog groter geweest.
Is ook gewoon de betere racer, zijn bandenmanagement is ook beter.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat Hamilton 1 keer vaker is uitgevallen, anders was het verschil nog groter geweest.
Ham 3x retired, Rosberg 'maar' 2x. Slechtste finish Rosberg was slechts 4e.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook Rosberg heeft dit jaar zijn panne wel gehad
Maar minder dan Hamilton in totaalquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton 1x meer veroorzaakt door Rosberg.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton heeft ook nog 2x pech gehad in de kwalificatie waardoor hij achteraan moest starten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ham 3x retired, Rosberg 'maar' 2x. Slechtste finish Rosberg was slechts 4e.
Monishaquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet echt een verrassing aangezien ze aan het googelen zijn met contracten op dit moment....
Hoop dat ze die Monica er snel uittrappen.
Ook goed.quote:
Maar die heeft voor zover ik begrijp niks verkeerd gedaan. Het schijnt dat VDG en Sut zich niet aan contractuele verplichtingen hebben gehouden.quote:
Ben dan wel benieuwd welke verplichtingen ze niet hebben gedaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar die heeft voor zover ik begrijp niks verkeerd gedaan. Het schijnt dat VDG en Sut zich niet aan contractuele verplichtingen hebben gehouden.
Zoeken naar meer en nieuwe sponsoren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd welke verplichtingen ze niet hebben gedaan.
Dat is wat zij zegt. Of het waar is mogen de rechters uitmaken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar die heeft voor zover ik begrijp niks verkeerd gedaan. Het schijnt dat VDG en Sut zich niet aan contractuele verplichtingen hebben gehouden.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 16:59:40Red Bull summoned to stewards after FIA declares their front wings flex too much reageer retweet
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is wat zij zegt. Of het waar is mogen de rechters uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |