quote:
Ik gun het ze allebei eigenlijk niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:27 schreef Rossdale het volgende:
Hamilton wint, maar ik gun het hem niet. Huilie dat het is.
Dan liever Rosberg
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:00 schreef opreis het volgende:
Hamilton verdient het meer dan Rosberg
deze quoten we voor als de meet er echt komtquote:Op donderdag 20 november 2014 20:22 schreef twiFight het volgende:
Dit wordt dus weer een race om in ieder geval niet het forum bij in de gaten te houden. Een en al gejank over Hamilton (ironisch genoeg met als 'argument' dat Hamilton jankt). Zorgt altijd weer voor een supersfeerOm dezelfde reden zal ik niet naar een Fok F1 race(kijk)dag gaan. Als ik in een zaal vol kinderen wil zitten ga ik wel naar de kinderopvang.
persoonlijkheid interesseert me niet, ik kijk naar rijkwaliteitquote:Op donderdag 20 november 2014 20:09 schreef Beach het volgende:
[..]
jankneger toch dan verdient ie het niet
Beide coureurs verdienen de titel en moge de beste winnenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:00 schreef opreis het volgende:
Hamilton verdient het meer dan Rosberg
Dus jij vond Prost ook beter dan Senna.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef opreis het volgende:
[..]
persoonlijkheid interesseert me niet, ik kijk naar rijkwaliteit
Bron:quote:New ‘Info Wing’ To Be Trialled In Abu Dhabi
There are lots of things being tested out for the final race of the season in Abu Dhabi – double points, slow zones, Caterham’s chequebook – and this new ‘info wing’ is the latest.
The brainchild of Lewis Hamilton’s dad Anthony, the LED display will sit alongside the onboard roll hoop camera and will primarily display race position information and other data such as fastest laps and tyre strategies, although there is no word as yet as to whether they will flash red to warn low-flying Maldonado’s where the other cars are.
Hamilton hopes the display will make it easier to understand what’s happening in the race for people watching from both the grandstands at at home on TV, although quite what’s wrong with the FOM on-screen graphics I don’t know. Hamilton hopes to extend this concept to other forms of motor racing across the globe, although sports car and endurance racing have been using a similar system for years.
Eerst maar eens zien. ik denk dat het op de zijkant teveel sponsor ruimte inneemt...quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
Compleet kansloos. Regulier dat gewoon volgens de wetgeving met een groot vlak op de zijkant van de auto zoals bij verschillende klasses het geval is.
Dit ga je op tv en naast de baan echt niet zien.
Want die staan compleet vol?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:49 schreef Fiorano het volgende:
Eerst maar eens zien. ik denk dat het op de zijkant teveel sponsor ruimte inneemt...
Toen keek ik nog nietquote:Op donderdag 20 november 2014 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus jij vond Prost ook beter dan Senna.
Lijkt me ook idd. Die paar ledjes zie je van een afstand bij daglicht echt niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef Geralt het volgende:
Dit ga je op tv en naast de baan echt niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |