abonnement Unibet Coolblue
pi_146845402






World of Tanks
World of Tanks (WoT) is een spel waarbij het de bedoeling is om, hoe gek het ook lijkt, met tanks tegen elkaar te vechten. Iedereen begint met een tank van het laagste level (=tier), en door gevechten (battles) te spelen verdien je experience en credits.

Met de experience kun je nieuwe onderdelen ontwikkelen, te weten:
- Gun (Kannon)
- Suspension (Onderstel)
- Turret (geschutskoepel)
- Engine (Motor)
- Radio

Als je tank aan de voorwaarden voldoet, kun je een nieuwe tank ontwikkelen.

Met de credits koop je nieuwe onderdelen, en kun je later ook nieuwe tanks kopen.

Tech Tree
Het leukste van World of Tanks, is in mijn mening, dat het is opgedeeld in tech trees. Er zijn 3 landen, de Verenigde Staten, Sovjet-Unie en Duitsland. Verder heb je één Chinese tank als premium tank (daarover later meer). In de volgende update (gepland in het tweede kwartaal van 2012) voegen ze Franse tanks toe, en ze gaan ook beginnen met het ontwikkelen van Britse tanks.

Iedere tank heeft zijn goede en slechte eigenschappen. Ik ga natuurlijk niet alle 140+ ( :Y ) tanks benoemen, maar om het kort samen te vatten:

- Russische tanks hebben goede bepantsering, en sterke kanonnen, maar de kanonnen zijn niet accuraat dus kan je niet vanaf grote afstand schieten (snipen)
- Duitse tanks hebben meestal alleen goede bepantsering aan de voorkant van de tanks, en kaonnen zijn minder sterk maar accurater. Duitse tanks zijn meestal de sniper tanks.
- Amerikaanse tanks hebben geen specialiteit. Deze tanks hebben vaak slechtere bepantsering op de tank zelf, maar de geschutskoepel is vaak erg goed bepantserd.

Verder zijn de tanks ook weer opgedeeld in klassen:
- Light Tanks (Als verkenningsvoertuigen)
- Medium Tanks (Heavy tank support)
- Heavy Tanks
- Self Propelled Guns (Artillerie)
- Tank Destroyers

De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 3 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1 en de Amerikaanse T1 Cunningham. Deze drie zijn allemaal lichte tanks. Het is belangrijk om in je eerste gevechten ervaring op te doen. In deze klasse (tier 1) vindt je weinig teamwork omdat bijna iedereen nieuw is. Ook kun je vanaf deze tanks al snel (binnen uurtje spelen) al de volgende tank ontwikkelen.

Grofweg elk land heeft verschillende "wegen" die je kunt nemen, om de hoogste tier daaruit te nemen. Lichte tanks (tier 5) Medium tanks (tier 9), Heavy Tanks (tier 10), Artillerie (tier 8), tank Destroyers (tier 9).

Je kunt het beste alle drie de beginnerstanks proberen, en gewoon kijken wat je het beste ligt. De T1 Cunningham heb ik nooit geprobeert, de leichttraktor (loltraktor) was mijn favoriet, maar ik doe nu toch de Russische lijn.

Ik weet niet waarmee ik verder zal gaan :'(
Het is mogelijk dat je helemaal niet weet of je nou een Amerikaanse, Russische of Duitse tank wilt. Ik raad nieuwe mensen aan om voor de Russische tanks te gaan, simpelweg omdat snipen moeilijker is om te leren en Amerikaanse tanks alleen goed zijn als je goed weet hoe je je dekking moet gebruiken. Maar de keus ligt helemaal bij jou natuurlijk :Y

Dan moet je ook nog kiezen wat voor tank. Het zal je misschien wel een maand of 3-4 kosten voordat je het einde hebt bereikt van je lijn, dus heb geduld. Ik raad het ten zeerste af om voor lichte tanks te gaan. Je hebt deze wel snel, maar je kunt er alleen mee verkennen, omdat ze in één schot kapot worden geschoten, en de zachte kanonnen doen zelf bijna geen schade.

Kost het geld?
Het spelen van World of Tanks kan zonder er ook maar één cent aan uit te geven. Toch zijn er mogelijkheden om geld uit te geven. Je betaald voor zogenaamde "Gold", deze kun je uitgeven aan:

Premium Account
Een premium account kost ongeveer 10 euro per maand (als je elke maand verlengt). Met een premium account krijg je een andere garage (zonder extra voordelen) en krijg je 50% meer experience en credits per battle ( :9~ ). Dit is helemaal niet nodig, maar als je ongeveer tier 6 bereikt krijg je minder winst per battle, en rond tier 8 kun je zelfs verlies maken. Je kunt natuurlijk ook zonder premium account dat verlies opvullen door een tier 5 tank te nemen voor "erbij".

Crew training
Je kunt je crew met maximale ervaring kopen. In mijn ogen best kansloos, je kunt beter vanaf 50% beginnen, of 20.000 credits in-game betalen voor elk crewlid voor 75% ervaring.

Consumables
Niet met gold kopen. Kansloos.

Premium Tank
Premium tanks zijn tanks die je met gold koopt (tussen de 750 en 12500 gold). Deze tanks zijn meestal goed op één punt maar zijn niet goed genoeg om als vaste tank te gebruiken. Vooral de Type 59 en de Lowe (maar die is **** duur) zijn leuke tanks, je kunt er veel credits mee krijgen.

Experience omzetten
Voor 1 gold kun je 25 experience omzetten. Dit betekent dat je experience van een elite tank (tank met alles geresearched of een premium tank) kunt omzetten naar free experience, deze kun je voor elke tank gebruiken. Kan wel handig zijn.

Screenshots
Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)

Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu

Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.

Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
pi_146879278
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Photomorti het volgende:

Ga wel lights spelen ofzo en voor de verandering eens een leuke tier 6 medium halen want ik speel eigenlijk alleen tier 10 en die arty is daar denk ik een wat groter probleem als op de lagere tiers.
Je bedoelt dat je nu eens echt gaat leren wotten ipv als een goud-mongool te spelen?

quote:
Hopen dat ik zo weer wat plezier in het spel kan hebben en thja anders maar gewoon helemaal stoppen.
Ik heb zo de indruk dat men je niet gaat missen.

quote:
Zonde van al het geld dat ik in het spel heb gestoken maja.
Dat doe je zelf. Verder had je maar geen anderen moeten betalen om je stats te padden. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 21 november 2014 @ 23:51:42 #3
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_146887873
Wie o wie kan mij wat feedback geven over deze game? Heb het idee lang niet het maximale eruit te hebben gehaald, zeker halverwege de game met een paar imo onnodige bounces en een tk. ;(

http://wotreplays.com/site/1356522#redshire-mrj-is-3

PS: Mijn tk slachtoffer bleef de rest vd game boos om mij daarna alsnog via prive chat de huid vol te schelden. Althans, dat denk ik, begrijp helaas geen Frans. :')

Heb wel een leuk grapje gemaakt, hoop dat hij die begreep;

+ Why do French tanks have rearview mirrors?
- So they can also see the front line of the battlefield!

Badumtss
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_146904118
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je nu eens echt gaat leren wotten ipv als een goud-mongool te spelen?

[..]

Ik heb zo de indruk dat men je niet gaat missen.

[..]

Dat doe je zelf. Verder had je maar geen anderen moeten betalen om je stats te padden. ;)
Wtf bedoel je met spelen als een goud mongool ?

Ik speel beter in tier 10 games als lagere tier potjes dus om mijn prestaties te verbeteren doe ik het niet meer omdat de lagere tier arty minder OP is als bijvoorbeeld een concQ.
Ehmm
pi_146909788
Zucht

Heel sneu. 5 tanks afschieten in mijn kv1, met ruime marge nummer 1 maar verliezen omdat je niet op tijd van de enemy cap naar je eigen terug kan rijden waar de tegenstander met 3 tanks staat.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zaterdag 22 november 2014 @ 22:31:02 #6
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_146911713
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 21:36 schreef Ordos20 het volgende:
Zucht

Heel sneu. 5 tanks afschieten in mijn kv1, met ruime marge nummer 1 maar verliezen omdat je niet op tijd van de enemy cap naar je eigen terug kan rijden waar de tegenstander met 3 tanks staat.
Dat zijn vervelende games om te verliezen ja. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zondag 23 november 2014 @ 07:19:05 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_146919353
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_146919370
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 07:19 schreef popolon het volgende:
Je zou het geld hebben: Meteen.

http://www.ebay.com/itm/M(...)tion_types=og.shares
Haha zieke shit :)

Kun je de klinkers hier er letterlijk uit trekken. :D
  zondag 23 november 2014 @ 19:26:16 #9
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_146933960
Wat is die SU-76 toch een heerlijk apparaat, vooral nu ik met de 76mm speel. Dat ding is een echte destroyer, nu kan ik tenminste tier 5 tanks op een fatsoenlijke manier bestrijden.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_146934436
Hoe is het hier dan ? Nog druk aan het knallen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_146935150
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:26 schreef JagerJanssen het volgende:
Wat is die SU-76 toch een heerlijk apparaat, vooral nu ik met de 76mm speel. Dat ding is een echte destroyer, nu kan ik tenminste tier 5 tanks op een fatsoenlijke manier bestrijden.
De Sutsjka ('het trutje' :') :D Soviets :') )

Maar, de 76mm? Eh :? Dat is de stock gun toch? Bedoel je niet de 57mm?

Edit Nee, ik zie het nu, de 76mm is wel een upgrade. Hij begint met een 57mm. Echt he, je koopt een tank genaamd SU-76 en dan krijg je er een 57mm kanon op. :')

Maar er is nóg een upgrade, een 57mm ZiS-2, die je vaker ziet omdat hij meer pen heeft. :)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_146953711
Wie heeft net Photomorti keihard geburned op Reddit? Geef het maar toe.
pi_146953842
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef FreezePop het volgende:
Wie heeft net Photomorti keihard geburned op Reddit? Geef het maar toe.
Hier al te vaak gedaan.

Linkje?
pi_146953982
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:56 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Hier al te vaak gedaan.

Linkje?
http://www.reddit.com/r/W(...)5a_post_buff/cmbhszr
pi_146956517
Jezus hee, stalken jullie die gast of zo? :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_146957186
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Karrs het volgende:
Jezus hee, stalken jullie die gast of zo? :')
Ik post ook in het WoT subreddit en ben bijna twee jaar lid geweest van de RDDT social clans dus logisch als ik zn naam toevallig zie.
  maandag 24 november 2014 @ 17:11:56 #17
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_146960036
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 19:59 schreef Karrs het volgende:

[..]

De Sutsjka ('het trutje' :') :D Soviets :') )

Maar, de 76mm? Eh :? Dat is de stock gun toch? Bedoel je niet de 57mm?

Edit Nee, ik zie het nu, de 76mm is wel een upgrade. Hij begint met een 57mm. Echt he, je koopt een tank genaamd SU-76 en dan krijg je er een 57mm kanon op. :')

Maar er is nóg een upgrade, een 57mm ZiS-2, die je vaker ziet omdat hij meer pen heeft. :)
Je bedoelt 'Suka', oftewel: Bitch, trut, kutwijf.

-Pantservoertuigen, Jack Livess.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_146960048
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 17:11 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Je bedoelt 'Suka', oftewel: Bitch, trut, kutwijf.
Ik bedoel Sutsjka, wat het verkleinwoord daarvan is. ;)

Edit En ik vond Fury een geweldige film. :6
Maar misschien keek ik voor dat oordeel wat meer naar wat 3 jaar oorlog met die tankers had gedaan, dan naar de eigenlijke actiescènes. Waar inderdaad een aantal tekortkomingen in zaten.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 24 november 2014 @ 19:13:08 #19
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_146963479
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 19:59 schreef Karrs het volgende:

[..]

De Sutsjka ('het trutje' :') :D Soviets :') )

Maar, de 76mm? Eh :? Dat is de stock gun toch? Bedoel je niet de 57mm?

Edit Nee, ik zie het nu, de 76mm is wel een upgrade. Hij begint met een 57mm. Echt he, je koopt een tank genaamd SU-76 en dan krijg je er een 57mm kanon op. :')

Maar er is nóg een upgrade, een 57mm ZiS-2, die je vaker ziet omdat hij meer pen heeft. :)
Ja je start met een 57mm en je kunt upgraden naar een andere 57mm of de 76mm. Hoorde van anderen dat die 57 het beste moet zijn, maar heb zelf tot nu toe het beste resultaat met de 76mm.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_146964859
quote:
En dat noemen jullie burnen ? hahaha faal
Ehmm
pi_146965382
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:45 schreef Photomorti het volgende:

[..]

En dat noemen jullie burnen ? hahaha faal
Wel als het een staartje zou krijgen. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_146967280
Zo die is ook binnen :)



was maar een 4.4 damage game had nooit een ace tanker verwacht
Ehmm
pi_146973254
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 20:40 schreef Photomorti het volgende:
Zo die is ook binnen :)

[ afbeelding ]

was maar een 4.4 damage game had nooit een ace tanker verwacht
Heb je al je andere prems verkocht ofzo :')?
pi_146978008
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 22:51 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Heb je al je andere prems verkocht ofzo :')?
Lol ja ik heb alleen de fcm 50 t nog :)
Ehmm
pi_146978217
pfff en ik heb alweer een dag ban voor teamkillen :(
Ehmm
pi_146978976
Voor de liefhebbers heb ik nog wat codes kunnen bemachtigen om weg te geven: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1319
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 25 november 2014 @ 09:04:10 #27
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_146979217
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:43 schreef Pheno het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik nog wat codes kunnen bemachtigen om weg te geven: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1319
Kom maar op met die Fury! Staat leuk in de garage!😎
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_146979256
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:43 schreef Pheno het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik nog wat codes kunnen bemachtigen om weg te geven: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1319
top! Meegedaan!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 25 november 2014 @ 09:23:37 #29
258885 Solique
I Kill You !
pi_146979551
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:38 schreef Geerd het volgende:
Hoe is het hier dan ? Nog druk aan het knallen?
Speel het minder, was het weer even zat en tevens te druk privé.

quote:
7s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:43 schreef Pheno het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik nog wat codes kunnen bemachtigen om weg te geven: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1319
Meegedaan :)
Hoor er goede verhalen over
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 25 november 2014 @ 09:53:48 #30
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_146980178
Fury is best leuk ja. Ben momenteel tering druk met die 3e campaign. Maar 3x 10 dagen vraagt toch een hoop energie. :{
pi_146980325
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:43 schreef Pheno het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik nog wat codes kunnen bemachtigen om weg te geven: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1319
*O* Meegedaan.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_146980601
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 22:51 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Heb je al je andere prems verkocht ofzo :')?
Hij heeft een nieuw account volgens mij.
pi_146980851
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 06:45 schreef Photomorti het volgende:
pfff en ik heb alweer een dag ban voor teamkillen :(
Mooi zo. Dan kun je een dag lang niet meer het plezier voor andere mensen vergallen.

Serieus, waarop post je dit nog hier :? Wat voor reacties verwacht je eigenlijk :?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  dinsdag 25 november 2014 @ 10:22:35 #34
258885 Solique
I Kill You !
pi_146980871
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:21 schreef Karrs het volgende:

[..]

Mooi zo. Dan kun je een dag lang niet meer het plezier voor andere mensen vergallen.

Serieus, waarop post je dit nog hier :? Wat voor reacties verwacht je eigenlijk :?
Dat soort dus ;)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_146980876
Hoe kan dit? Photomorti heette toch eerst zo in het spel? :?
pi_146981315
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:22 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat soort dus ;)
In een GAME-TOPIC?! :') (x1000)

Maar waar verbaas ik me ook over. :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_146981876
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:21 schreef Karrs het volgende:

[..]

Mooi zo. Dan kun je een dag lang niet meer het plezier voor andere mensen vergallen.

Serieus, waarop post je dit nog hier :? Wat voor reacties verwacht je eigenlijk :?
Hij kickt op aandacht, of het nu positief of negatief is. 80% van zijn posts zijn 'kijk mij goed zijn' of 'kijk mij tof zijn door te teamkillen'.
pi_146984172
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:43 schreef Pheno het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik nog wat codes kunnen bemachtigen om weg te geven: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1319
Ty :Y
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:07:51 #39
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_146984187
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:01 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Hij kickt op aandacht, of het nu positief of negatief is. 80% van zijn posts zijn 'kijk mij goed zijn' of 'kijk mij tof zijn door te teamkillen'.
Gevalletje borderline.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_146984371
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:22 schreef muhahaha het volgende:
Hoe kan dit? Photomorti heette toch eerst zo in het spel? :?
pi_146984692
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Namechange waarschijnlijk, nieuwe nickname krijgt meer aandacht.
pi_146985356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Namechange waarschijnlijk, nieuwe nickname krijgt meer aandacht.
Beetje zonde van de 2500 gold als je het mij vraagt.
pi_146990218
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Namechange waarschijnlijk, nieuwe nickname krijgt meer aandacht.
En z'n oude kreeg te veel negatieve aandacht ingame. Zal alleen niet lang duren voordat dat met deze nick ook zo is.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:15:35 #44
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_146990606
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef bas-beest het volgende:

[..]

En z'n oude kreeg te veel negatieve aandacht ingame. Zal alleen niet lang duren voordat dat met deze nick ook zo is.
Of permbannetje.

Al is dat natuurlijk wel een financiele aderlating voor Wargames. ;(
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_146990827
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:15 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Of permbannetje.

Al is dat natuurlijk wel een financiele aderlating voor Wargames. ;(
Zijn oude account is helemaal foetsie, lijkt me een name change ja. Vrij recent dan want ik heb nog een pot met hem gespeeld en daar speelde hij nog onder zijn oude nick. Zonder te flamen trouwens. :)
pi_146993627
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:15 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Of permbannetje.

Al is dat natuurlijk wel een financiele aderlating voor Wargames. ;(
Scheelt weer een maandsalarisje daar.
pi_146998987
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hij heeft een nieuw account volgens mij.
Neehoor heb gewoon hetzelfde account alleen ik heb mijn nickname veranderd naar photomato2stronk.
Ehmm
pi_146999014
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:21 schreef Karrs het volgende:

[..]

Mooi zo. Dan kun je een dag lang niet meer het plezier voor andere mensen vergallen.

Serieus, waarop post je dit nog hier :? Wat voor reacties verwacht je eigenlijk :?
En jij denkt dat ik zomaar iemand teamkill ? Als iemand constant expres staat te blokken en je uit posities probeerd te drukken dan verdiend hij gewoon een teamkill.
Ehmm
pi_146999180
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:36 schreef Photomorti het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik zomaar iemand teamkill ? Als iemand constant expres staat te blokken en je uit posities probeerd te drukken dan verdiend hij gewoon een teamkill.
Heb meer games played dan jij, mij is het 2 of 3 keer overkomen. Toeval of lok je het misschien ook uit? En nee, hij verdient dan nog geen teamkill, daar is het systeem voor om te reporten.

Je hebt trouwens vaak zat aangegeven dat je zomaar een arty killde, omdat jij vindt dat jij de regels in het spel kan bepalen (geen arty spelen).
pi_147000112
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:36 schreef Photomorti het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik zomaar iemand teamkill ? Als iemand constant expres staat te blokken en je uit posities probeerd te drukken dan verdiend hij gewoon een teamkill.
Nee dan verdient hij het nog niet. Want sommige mensen hebben dat gewoon soms niet door. Het is maar een spel.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147012240
En ik heb een 7 dagen ban voor teamkill wat een bullshit.

Ik was nog blauw ingame toen ik unbanned was dus ik had me voorgenomen om nu heeeel voozichtig te zijn.

Potje 1 , een medium rijdt vlak voor me is7 langs terwijl ik in snipermode zit en net schiet BOEM 588 hp hit.

Ik denk shit dat scheelde weinig.

3 potjes later in de leopard 1 , teammate in t54 vlak voor me langs net als ik schiet.

7 dagen ban dankjewel wargaming echt een top spel dit.

[ Bericht 6% gewijzigd door 2Happy4U op 26-11-2014 10:32:52 ]
Ehmm
pi_147012448
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 07:03 schreef Photomorti het volgende:
En ik heb een 7 dagen ban voor teamkill wat een bullshit.

Ik was nog blauw ingame toen ik unbanned was dus ik had me voorgenomen om nu heeeel voozichtig te zijn.

Potje 1 , een medium rijdt vlak voor me is7 langs terwijl ik in snipermode zit en net schiet BOEM 588 hp hit.

Ik denk shit dat scheelde weinig.

3 potjes later in de leopard 1 , teammate in t54 vlak voor me langs net als ik schiet.

7 dagen ban dankjewel wargaming echt een top spel dit.
Je kunt ook gewoon een mod installeren (noshot dacht ik) die voorkomt dat je op net doodgeschoten tanks en teammates schiet. Dan heb je dit niet (win-win)

[ Bericht 2% gewijzigd door 2Happy4U op 26-11-2014 10:33:04 ]
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147012452
I lol'd. Had gisteren ook teamdmg. Iemand die net langsrijdt als ik een shell afschiet ;(
  woensdag 26 november 2014 @ 08:12:18 #54
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147012597
quote:
Nickchange: Photo2bannedforyouBob
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_147012791
PhotoTheRagingNerd. :7
pi_147012965
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 07:03 schreef Photomorti het volgende:
En ik heb een 7 dagen ban voor teamkill wat een bullshit.

Ik was nog blauw ingame toen ik unbanned was dus ik had me voorgenomen om nu heeeel voozichtig te zijn.

Potje 1 , een medium rijdt vlak voor me is7 langs terwijl ik in snipermode zit en net schiet BOEM 588 hp hit.

Ik denk shit dat scheelde weinig.

3 potjes later in de leopard 1 , teammate in t54 vlak voor me langs net als ik schiet.

7 dagen ban dankjewel wargaming echt een top spel dit.
Let dan ook gewoon op.
Kun je wel wargaming de schuld geven dat je telkens je teammates raakt, maar dat ligt echt gewoon aan jezelf. Je hebt een map en een camera die om je tank kan gaan om te zien waar je teammates zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door 2Happy4U op 26-11-2014 10:33:14 ]
pi_147013000
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 07:03 schreef Photomorti het volgende:
En ik heb een 7 dagen ban voor teamkill wat een bullshit.

Ik was nog blauw ingame toen ik unbanned was dus ik had me voorgenomen om nu heeeel voozichtig te zijn.

Potje 1 , een medium rijdt vlak voor me is7 langs terwijl ik in snipermode zit en net schiet BOEM 588 hp hit.

Ik denk shit dat scheelde weinig.

3 potjes later in de leopard 1 , teammate in t54 vlak voor me langs net als ik schiet.

7 dagen ban dankjewel wargaming echt een top spel dit.
Dan is het gewoon optellen van de teamdamage acties en dan mag je weer even wat dagen afkoelen.
Ligt niet aan WG maar aan de speler.
Zorg eerst maar eens om normaal te spelen zonder steeds teammaten te raken.
Raak ook wel eens een teammate maar nooit een ban gehad.

[ Bericht 2% gewijzigd door 2Happy4U op 26-11-2014 10:33:21 ]
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 26 november 2014 @ 10:04:02 #58
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_147014291
Misschien moeten we vragen naar een 'Deathmatch-mode' voor photo. Scheelt een hoop ellende :Y
I'm not the girl in the picture..
pi_147014345
quote:
3s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:04 schreef Dimauro het volgende:
Misschien moeten we vragen naar een 'Deathmatch-mode' voor photo. Scheelt een hoop ellende :Y
Het zou me niet verbazen als hij zelfs daarbij door arti's wordt gepakt. :+
pi_147014648
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:51 schreef Solique het volgende:

[..]

Dan is het gewoon optellen van de teamdamage acties en dan mag je weer even wat dagen afkoelen.
Ligt niet aan WG maar aan de speler.
Zorg eerst maar eens om normaal te spelen zonder steeds teammaten te raken.
Raak ook wel eens een teammate maar nooit een ban gehad.
Precies, en dat gebeurt me misschien één keer per week. Hooguit. Laat staan twee keer op één avond. Als ik al blauw ben, notabene.

Ik laat zoiets direct volgen door een "DUDE...! :o Sorry!" of zo in chat. Misschien dat dat ook reports scheelt. Photo kennende zal hij juist wel weer een "lol serves u right f**king tomato noob" of zo in chat hebben neergeplempt...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 26 november 2014 @ 10:23:31 #61
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_147014744
I'm not the girl in the picture..
  woensdag 26 november 2014 @ 10:38:02 #62
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_147015074
Ik raak regelmatig teammates maar nooit een ban. Nu word je afgestraft voor je achterlijke verleden. Vind het wel grappig.
pi_147015782
Ik kreeg 2 weken terug na de patch mijn allereerste warning. Wilde een pot ingaan toen het spel stopte met werken en ik kon niet voorkomen dat ze me afschoten. Inactivity warning :').
Ruim 5000 potjes netjes gespeeld alles :')

Nouja, beter iets te streng want afkérs zijn vrij irritant.
pi_147016445
Volgens mij gaan die maatregelen tegen overtredingen per aantallen battles en niet per tijd. Dus als je eens per 60-80 battles teamdamage doet is er niets aan de hand. Als het twee keer in drie battles is heb je een probleem.
Het maakt volgens mij niet uit of het op één avond is. Natuurlijk zal er wel een vervaltijd in zitten, maar dat zal waarschijnlijk per 4 weken of meer zijn.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_147016536
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:19 schreef Karrs het volgende:
Ik laat zoiets direct volgen door een "DUDE...! :o Sorry!" of zo in chat. Misschien dat dat ook reports scheelt.
Dat scheelt alleen in het aantal eventuele reports door spelers, niet in het geautomatiseerde systeem. Ik neem vaak de moeite niet, tenzij het echt mijn fout was. Maar dat gebeurt niet vaak, heb dan ook de safeshotmod geïnstalleerd.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_147016545
Nog nooit een warning gehad of blauw geweest oid. Ben heel braaf. :D
pi_147016586
1x blauw geweest toen ik met arty schoot.
Had wel kill alleen 2 scouts van eigen team gingen vol yolo rammen waardoor ik ze beide ook nog doodschoot :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147016648
Ik ben dus echt nog nooit blauw geweest. Noch en ban gehad. Ik ben te netjes ofzo. Wel eens pet ongeluk een teamkill gemaakt. Met arty gebeurde het wel eens, en afzwaaiende shell die een ELC ofzo raakte
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147016708
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:48 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben dus echt nog nooit blauw geweest. Noch en ban gehad. Ik ben te netjes ofzo. Wel eens pet ongeluk een teamkill gemaakt. Met arty gebeurde het wel eens, en afzwaaiende shell die een ELC ofzo raakte
Ik weet het niet eens meer, volgens mij 1 keer en dat was omdat er een pannekoek bewust op mij schoot vlak nadat de pot was begonnen dus ik kilde hem. ;(
Heel het team haten dit dat.
pi_147017647
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:36 schreef Photomorti het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik zomaar iemand teamkill ?
Ja, dat doe/deed je wel. Heb je al toegegeven...je killt/killde namelijk arty voor fun.

quote:
Als iemand constant expres staat te blokken en je uit posities probeerd te drukken dan verdiend hij gewoon een teamkill.
Nee, dan snap jij het niet als je dat doet. Dan ga je op een andere positie staan en probeer je het een volgende pot opnieuw. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_147017665
Eén keer, toen ik nieuw was en met mijn Matilda door een GBR heavy uit de dekking van een rots werd geduwd omdat hij er wou staan (met een 'gtfo noob' in de chat). Daar heb ik toen 40mm granaatjes ingepompt tot ik de melding zag dat ik even een uur mocht afkoelen. :'(

Dat was ook de enige keer. Verder nooit blauw, nooit bans etc.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147017688
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 07:03 schreef Photomorti het volgende:
En ik heb een 7 dagen ban voor teamkill wat een bullshit.

Ik was nog blauw ingame toen ik unbanned was dus ik had me voorgenomen om nu heeeel voozichtig te zijn.

Potje 1 , een medium rijdt vlak voor me is7 langs terwijl ik in snipermode zit en net schiet BOEM 588 hp hit.

Ik denk shit dat scheelde weinig.

3 potjes later in de leopard 1 , teammate in t54 vlak voor me langs net als ik schiet.

7 dagen ban dankjewel wargaming echt een top spel dit.
Als je dat echt per ongeluk deed is het wel zuur, maar dat je nu zeven dagen ban hebt, ligt toch écht 100% aan jezelf.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_147017980
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:49 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Let dan ook gewoon op.
Kun je wel wargaming de schuld geven dat je telkens je teammates raakt, maar dat ligt echt gewoon aan jezelf. Je hebt een map en een camera die om je tank kan gaan om te zien waar je teammates zijn.
En die werkt in snipermode? Als iemand nou opeens vlak voor je langsrijdt dan ben je niet snel genoeg om niet te schieten dit was gewoon zwaar ongelukkig en dan meteen 7 dagen ban de tering de lol gaat zo wel snel van het spel af zeg.
Ehmm
pi_147018055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef Photomorti het volgende:

[..]

En die werkt in snipermode? Als iemand nou opeens vlak voor je langsrijdt dan ben je niet snel genoeg om niet te schieten dit was gewoon zwaar ongelukkig en dan meteen 7 dagen ban de tering de lol gaat zo wel snel van het spel af zeg.
Dan krijg je nooit een ban.
Wel als je al vaker dingen hebt uitgehaald ingame, dan is het optellen en dat was de druppel.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147018176
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef Solique het volgende:

[..]

Dan krijg je nooit een ban.
Wel als je al vaker dingen hebt uitgehaald ingame, dan is het optellen en dat was de druppel.
Grappig dat zijn lol eraf gaat. De spelers die hij afschiet kan hem niks boeien. :')
pi_147018756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Grappig dat zijn lol eraf gaat. De spelers die hij afschiet kan hem niks boeien. :')
egocentrisme.

Maar er zijn genoeg middelen om teamdamage, vooral onbedoeld, zoveel mogelijk te voorkomen. Tis ook nog eens zonde van het geld, teamdamage. Naast de penalty is Hey ook nog eens een shell dure geen damage aan de tegenstander dieet (en waar je dus geen credits voor krijgt)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147019444
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef Photomorti het volgende:

[..]

En die werkt in snipermode? Als iemand nou opeens vlak voor je langsrijdt dan ben je niet snel genoeg om niet te schieten dit was gewoon zwaar ongelukkig en dan meteen 7 dagen ban de tering de lol gaat zo wel snel van het spel af zeg.
Zoals ik al zei, heb je ook een minimap. Voor 1x iemand per ongeluk raken krijg je geen 7 dagen ban. Kijk eens naar je verleden. Hoeveel mensen heb je geteamkilled, omdat ze arty zijn?

Eerst altijd tof doen dat je teamkillt, omdat iemand een class speelt die jij niet snapt en nu zielig doen en Wargaming de schuld geven.

Als je gewoon aan de regels had gehouden en nooit mensen met opzet had geteamkilled was je waarschijnlijk zelfs nooit blauw geweest.
pi_147019978
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef Photomorti het volgende:
dit was gewoon zwaar ongelukkig
Misschien, maar
quote:
en dan meteen 7 dagen ban
Dat heb je dus aan jezelf te danken. Mooi dat er dus ook echt op gelet wordt. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 26 november 2014 @ 15:28:15 #79
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147023681
Zo even lekker een potje WoT spelen.

Kijken of ik Photo2JostiforUBob nog tegenkom. :9

O wacht... Volgende week pas weer kans toe... ;(
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_147024776
Ik wil ook naar huis. Lekker spelen. Moet nog credits bij elkaar sparen voor mijn volgende tank, de Tier VII SU-152. :Y
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147024800
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:07 schreef Karrs het volgende:
Ik wil ook naar huis. Lekker spelen. Moet nog credits bij elkaar sparen voor mijn volgende tank, de Tier VII SU-152. :Y
Dat is wel een heerlijke tank O+
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 26 november 2014 @ 22:42:38 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_147040126
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:38 schreef ShaoliN het volgende:
Ik raak regelmatig teammates maar nooit een ban. Nu word je afgestraft voor je achterlijke verleden. Vind het wel grappig.
Dit dus.

Tank time!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_147040206
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:07 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat is wel een heerlijke tank O+
Vandaag maar de overstap gemaakt van de SU85 naar de SU100. Had genoeg credits :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147041371
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:07 schreef Karrs het volgende:
Ik wil ook naar huis. Lekker spelen. Moet nog credits bij elkaar sparen voor mijn volgende tank, de Tier VII SU-152. :Y
Die is zo beest....

Je hebt niet eens de 2 upgrade guns nodig op dat ding. Beter dat je ze wel onderzoekt, want ze gaan ook op de ISU-152 :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_147041669
Ben trouwens klaar met de maandelijkse missie. Nu weer random tanks gaan upgraden :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147041834
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Grappig dat zijn lol eraf gaat. De spelers die hij afschiet kan hem niks boeien. :')
Ten eerste ik teamkillde alleen friendly arty en die verdienen het omdat dat de prijs is die ze betalen voor het verpesten van de gameplay van goeie spelers doormiddel van xvm focus in unbalanced OP clickershit.

Mensen die bewust je leopard 1 uit een bosje gaan drukken omdat je volgens 500 wn8 speler een frontline scout tank bent die constant in beweging moet zijn en vooral niet moet gaan snipen.

Ik beschadig geen mensen die daadwerkelijk het spel op een normale en eerlijke manier spelen.
Ehmm
pi_147042021
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ten eerste ik teamkillde alleen friendly arty en die verdienen het omdat dat de prijs is die ze betalen voor het verpesten van de gameplay van goeie spelers doormiddel van xvm focus in unbalanced OP clickershit.

Mensen die bewust je leopard 1 uit een bosje gaan drukken omdat je volgens 500 wn8 speler een frontline scout tank bent die constant in beweging moet zijn en vooral niet moet gaan snipen.

Ik beschadig geen mensen die daadwerkelijk het spel op een normale en eerlijke manier spelen.
Jij bent de baas niet :N
  woensdag 26 november 2014 @ 23:22:56 #88
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147042077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ten eerste ik teamkillde alleen friendly arty en die verdienen het omdat dat de prijs is die ze betalen voor het verpesten van de gameplay van goeie spelers doormiddel van xvm focus in unbalanced OP clickershit.

Mensen die bewust je leopard 1 uit een bosje gaan drukken omdat je volgens 500 wn8 speler een frontline scout tank bent die constant in beweging moet zijn en vooral niet moet gaan snipen.

Ik beschadig geen mensen die daadwerkelijk het spel op een normale en eerlijke manier spelen.
_O- 8)7
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_147042700
Right.

En nu voor de mensen met een normale kijk op zaken en de wereld.

Welke lijn is en beetje normaal te leveken tot iets leuks. Ik wilde naast de su en de is en m6 lijn de Japanners doen maar hmmmm
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 26 november 2014 @ 23:38:45 #90
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147042742
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:37 schreef Ordos20 het volgende:
Right.

En nu voor de mensen met een normale kijk op zaken en de wereld.

Welke lijn is en beetje normaal te leveken tot iets leuks. Ik wilde naast de su en de is en m6 lijn de Japanners doen maar hmmmm
De Duitse lijn is rond de 36.01 wel ok. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_147042854
Ik ben voor de rhm aan het gaan maar echt superchill is de lijn niet zonder topgun en die zijn vrij duur voor de svl en de nashorn ;(
pi_147042857
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:38 schreef Mr.J het volgende:

[..]

De Duitse lijn is rond de 36.01 wel ok. :)
Dat wordt de vk3001h uitspelen.

Das kut ook al heb ik de konische.

Uit sentimentele redenen wil ik ook nog de tiger2 hebben. Iets met bouwmodel en vroeger
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147046903
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:41 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Dat wordt de vk3001h uitspelen.

Das kut ook al heb ik de konische.

Uit sentimentele redenen wil ik ook nog de tiger2 hebben. Iets met bouwmodel en vroeger
Daar moet je mee side-scrapen als een gek, maar ik vond die tank nog wel goed te doen eigenlijk...

Maar misschien ligt het aan mij, de D.W.2 vond ik ook al geen ramp. :P
Als je de stock gun maar gebruikt, met uitsluitend HE-granaatjes, vanachter de andere tanks. :Y
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147046982
quote:
7s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:14 schreef Karrs het volgende:

Daar moet je mee side-scrapen als een gek, maar ik vond die tank nog wel goed te doen eigenlijk...

Maar misschien ligt het aan mij, de D.W.2 vond ik ook al geen ramp. :P
Als je de stock gun maar gebruikt, met uitsluitend HE-granaatjes, vanachter de andere tanks. :Y
Dat is toch juist meteen het punt, je bent afhankelijk van anderen. Je kunt je team niet carry-en in een D.W.2... Ik heb er ook in gereden en dat ding doet vrij weinig. Persoonlijk rij ik dan liever in een T-28. Die is misschien iets groter echter wel sneller en een betere gun. :)
pi_147047315
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben voor de rhm aan het gaan maar echt superchill is de lijn niet zonder topgun en die zijn vrij duur voor de svl en de nashorn ;(
Wacht maar tot je bij de sturer komt ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Vandaag maar de overstap gemaakt van de SU85 naar de SU100. Had genoeg credits :)
Su100 moet ik ook nog eens terugkopen om andere lijn te starten.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147047338
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:53 schreef Solique het volgende:

[..]

Wacht maar tot je bij de sturer komt ;(

[..]

Su100 moet ik ook nog eens terugkopen om andere lijn te starten.
Vertel me niet dat die ook ruk is ;(
Mijn stats gaan helemaal kapot aan de svl en de nashorn ;(
/photo kom er maar in met je tomato opmerkingen.
/echte man hier

Its also worth mentioning that this tank has the lowest winrate among all tanks from tier 6 to 10.

Kut hahaha :')
pi_147047384
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vertel me niet dat die ook ruk is ;(
Mijn stats gaan helemaal kapot aan de svl en de nashorn ;(
/photo kom er maar in met je tomato opmerkingen.
/echte man hier
Nashorn is heerlijke tank
Sturer is een ramp zonder topgun. Kost je 60k of zo
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147047398
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:58 schreef Solique het volgende:

[..]

Nashorn is heerlijke tank
Sturer is een ramp zonder topgun. Kost je 60k of zo
HM niet als stock, pingt voor 135 dmg als je penetreert. Niet echt hoog tegen tanks met 1500 hp. :+

Meh ik heb er nu al geen zin meer in :')
pi_147047415
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

HM niet als stock, pingt voor 135 dmg als je penetreert. Niet echt hoog tegen tanks met 1500 hp. :+

Meh ik heb er nu al geen zin meer in :')
Ik heb de sturer verkocht, kon er niet meer tegen.
Ben nu free exp aant sparen :+
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 27 november 2014 @ 09:40:08 #100
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_147048074
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:00 schreef Solique het volgende:

[..]

Ik heb de sturer verkocht, kon er niet meer tegen.
Ben nu free exp aant sparen :+
Wachten op die gigantische december aanbiedingen *O*
I'm not the girl in the picture..
pi_147048090
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:40 schreef Dimauro het volgende:

[..]

Wachten op die gigantische december aanbiedingen *O*
Zeker, hoop dat er wat leuke aanbiedingen bij zitten :9
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147048108
Uw mening over de SU-122-44?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147048121
quote:
7s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:42 schreef Karrs het volgende:
Uw mening over de SU-122-3?
Je hebt een nieuwe tank gebouwd?

quote:
7s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:42 schreef Karrs het volgende:
Uw mening over de SU-122-44?
Ik vind het een heerlijke tank. Geen pref. MM dus als je ongeluk hebt dan kom je heavy armored tanks tegen waar je wat moeite mee kan hebben maar verder kom je door meeste tanks wel heen.
Armor moet je niet op vertrouwen maar kan genoeg bouncen.
Heeft genoeg snelheid en draaisnelheid, DPM mega hoog voor zijn tier verslikken geregeld mensen zich in.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147048140
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:43 schreef Solique het volgende:

[..]

Je hebt een nieuwe tank gebouwd?
Niet zo snel jij }:|

Je moet me wel de kans geven te ninja-editen.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147048215
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:43 schreef Solique het volgende:

[..]

Je hebt een nieuwe tank gebouwd?

[..]

Ik vind het een heerlijke tank. Geen pref. MM dus als je ongeluk hebt dan kom je heavy armored tanks tegen waar je wat moeite mee kan hebben maar verder kom je door meeste tanks wel heen.
Armor moet je niet op vertrouwen maar kan genoeg bouncen.
Heeft genoeg snelheid en draaisnelheid, DPM mega hoog voor zijn tier verslikken geregeld mensen zich in.
Fijn. Nou maar hopen dat deze in de aanbieding komt in december, want ik wil eigenlijk wel een Soviet TD trainer hebben. :)

Moet nog wel mijn vrouw lief aankijken, want er zit inmiddels aardig wat geld in dit spel... :@
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147048237
quote:
7s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:49 schreef Karrs het volgende:

[..]

Fijn. Nou maar hopen dat deze in de aanbieding komt in december, want ik wil eigenlijk wel een Soviet TD trainer hebben. :)

Moet nog wel mijn vrouw lief aankijken, want er zit inmiddels aardig wat geld in dit spel... :@
Vindt zelf de 122-44 de leukste van prem tanks die ik heb.
Al kan de Su100Y kan soms echt mega troll zijn, poef weg tank in 1 schot :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 27 november 2014 @ 11:22:27 #107
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147050265
WN8 gemiddelde in de 4 cijfers. *O*

En na mijn MoE op de T1 heavy, M6, IS en IS3 deze ook bijna gekregen op mijn E75. Toen kwam er een loosing streak van heb ik jou daar. :P Vanavond herkansing, zit op 64,4% ofzo.

http://www.noobmeter.com/player/eu/mrj_/517178685/

Speel nu T29, IS, IS3 en E75. Twijfel om tzt met de T32 te gaan spelen of een handle free XP er tegenaan te gooien richting the M103.

Met de IS, IS3 en E75 ga ik niet hoger. Die spelen prima zo. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_147050384
quote:
11s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:22 schreef Mr.J het volgende:
WN8 gemiddelde in de 4 cijfers. *O*

En na mijn MoE op de T1 heavy, M6, IS en IS3 deze ook bijna gekregen op mijn E75. Toen kwam er een loosing streak van heb ik jou daar. :P Vanavond herkansing, zit op 64,4% ofzo.

http://www.noobmeter.com/player/eu/mrj_/517178685/

Speel nu T29, IS, IS3 en E75. Twijfel om tzt met de T32 te gaan spelen of een handle free XP er tegenaan te gooien richting the M103.

Met de IS, IS3 en E75 ga ik niet hoger. Die spelen prima zo. :)
Gaat goede kant op, is duidelijk te zien in de grafieken :Y
Lekker de tanks blijven spelen die je leuk vindt.
T32 is goed te doen trouwens, hoef je geen free exp voor te gebruiken.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147050728
Inderdaad, T32 is een prima tank. Lekker hull-down gaan staan en je houdt zelfs tier 10s op afstand.
pi_147051032
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ten eerste ik teamkillde alleen friendly arty en die verdienen het omdat dat de prijs is die ze betalen voor het verpesten van de gameplay van goeie spelers doormiddel van xvm focus in unbalanced OP clickershit.

Mensen die bewust je leopard 1 uit een bosje gaan drukken omdat je volgens 500 wn8 speler een frontline scout tank bent die constant in beweging moet zijn en vooral niet moet gaan snipen.

Ik beschadig geen mensen die daadwerkelijk het spel op een normale en eerlijke manier spelen.
Statistisch gezien doet arty het slechter dan de andere classes, dus dat die OP is klopt niet.
Geef gewoon toe dat je niet snapt hoe artillery werkt en hoe je die moet ontwijken.

Jammer he, dat je niet in je bosje stil kan blijven staan en van daaruit alleen hoeft te klikken zonder te bewegen. :')

Arty was er eerder dan jij wot speelde, en arty gaat niet weg. Dus misschien kun je beter een ander spel spelen ipv andere mensen hun spel verzieken (en dit forum).

[ Bericht 0% gewijzigd door Arnold_Braunschweiger op 27-11-2014 12:02:18 ]
pi_147051790
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ten eerste ik teamkillde alleen friendly arty en die verdienen het omdat dat de prijs is die ze betalen voor het verpesten van de gameplay van goeie spelers doormiddel van xvm focus in unbalanced OP clickershit.
Daar is al genoeg over gezegd, wat jij dan bent enz.

quote:
Mensen die bewust je leopard 1 uit een bosje gaan drukken omdat je volgens 500 wn8 speler een frontline scout tank bent die constant in beweging moet zijn en vooral niet moet gaan snipen.
Dat is nog veel leuker als je in een Tiger I of II zit en die speelt zoals 'ie in het echt bedoeld was, als sniper dus. Sommige mensen snappen het spel gewoon niet (en ja, daar hoor jij ook bij).

quote:
Ik beschadig geen mensen die daadwerkelijk het spel op een normale en eerlijke manier spelen.
Dat doe je dus juist wel. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_147055820
Photomorti is gewoon een arrogante lul die zichzelf helemaal de shit vindt. Punt.
pi_147055891
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef FreezePop het volgende:
Photomorti is gewoon een arrogante lul die zichzelf helemaal de shit vindt. Punt.
Ja, maar in een bosje zitten en klikken met je leopard 1 is skill. :')
pi_147061298
kijk al die zielige arty fanboys hier hahaha triest
Ehmm
pi_147061371
O+ O+ O+ arti O+ O+ O+
pi_147061540
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:12 schreef muhahaha het volgende:
O+ O+ O+ arti O+ O+ O+
Ik zal mijn Hummel ( *; ) en mijn GWpanther ( *; ) weer eens tevoorschijn halen
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147061604
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:19 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik zal mijn Hummel ( *; ) en mijn GWpanther ( *; ) weer eens tevoorschijn halen
Speel al een tijdje een SU-8 ( *; )
pi_147062057
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:10 schreef Photomorti het volgende:
kijk al die zielige arty fanboys hier hahaha triest
That does it. Ik ga een arty kopen. O+

Nooit gedaan, ga er nu eens mee bezig. Je hebt me overtuigd. ^O^
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147062066
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Speel al een tijdje een SU-8 ( *; )
Oeh oeh, ik moet de amrikaanse lijn gaan upgraden. Met een zowaar nog grotere splash zone
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147062212
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Oeh oeh, ik moet de amrikaanse lijn gaan upgraden. Met een zowaar nog grotere splash zone
Nog meer? Oow dan heb je minder skill nodig ja, ik snap hem ;) ;) ;)
pi_147062311
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:48 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nog meer? Oow dan heb je minder skill nodig ja, ik snap hem ;) ;) ;)
^O^ free kills baby
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147062332
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:52 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

^O^ free kills baby
Vooral die treehuggers in hun Leopard 1. ;)
pi_147062432
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vooral die treehuggers in hun Leopard 1. ;)
:D Light tanks en mediums, vooral de topplate is zo lekker dun
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147062507
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

:D Light tanks en mediums, vooral de topplate is zo lekker dun
Sommige TD's hebben niet eens een topplate. :9
pi_147062536
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Sommige TD's hebben niet eens een topplate. :9
Yum!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147062563
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:58 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Yum!
Pas als alle ragers dood zijn ga ik op arti's jagen. :+
pi_147062666
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Pas als alle ragers dood zijn ga ik op arti's jagen. :+
Wat moet ik nu met mijn flakbus met 500 meter view range?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147062916
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:01 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Wat moet ik nu met mijn flakbus met 500 meter view range?
Stallen, wordt ooit wel gebuffed hoop ik.
pi_147063239
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Stallen, wordt ooit wel gebuffed hoop ik.
Ik las laatst trouwens *serious note* dat ze de view range van hogere tiers TD's terug gaan brengen. Beetje gaar (hoe vaak blijf je niet als SU85 alleen aan een flank over, en kan de tegenstander jouw spotten zonder dat je er maar 1 ding tegen in kan brengen)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147063392
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:15 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik las laatst trouwens *serious note* dat ze de view range van hogere tiers TD's terug gaan brengen. Beetje gaar (hoe vaak blijf je niet als SU85 alleen aan een flank over, en kan de tegenstander jouw spotten zonder dat je er maar 1 ding tegen in kan brengen)
Ik word altijd gespot, ongeacht wat ik doe :+
Zorgen dat je nooit alleen blijft :)
pi_147063475
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik word altijd gespot, ongeacht wat ik doe :+
Zorgen dat je nooit alleen blijft :)
Er zijn soms van die dagen dat je gewoon gejinxed bent :P
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147063707
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:21 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Er zijn soms van die dagen dat je gewoon gejinxed bent :P
Ja, vandaag is weer zo een dag. Ik mis echt alles met mijn SU-8, hoe ik ook aim :')

Rondje ervoor; shot ervoor
Rondje erop; shot ernaast
Rondje erover; shot erover

:')

Rondje goed, rondje fout. :O
pi_147063744
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, vandaag is weer zo een dag. Ik mis echt alles met mijn SU-8, hoe ik ook aim :')
RNG how I hate thee

Ik heb wel eens van die matches. Dan zoom je volledig in met bijv. een Stug. je houdt een seconde langer vast. en schiet

en de shell verdwijnt naar de stratosfeer.

Dan ben ik wel eens gefrustreerd
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147063762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:29 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

RNG how I hate thee

Ik heb wel eens van die matches. Dan zoom je volledig in met bijv. een Stug. je houdt een seconde langer vast. en schiet

en de shell verdwijnt naar de stratosfeer.

Dan ben ik wel eens gefrustreerd
Ik heb wel eens door iemands tracks heen geschoten, ook knap :7
pi_147063798
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb wel eens door iemands tracks heen geschoten, ook knap :7
Wat dacht je van dwars door een T1 heavy, niet de tracks, nee de hele tank. En dan vervolgens ge-ammoracked worden. Dat is zuur
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147063855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:30 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Wat dacht je van dwars door een T1 heavy, niet de tracks, nee de hele tank. En dan vervolgens ge-ammoracked worden. Dat is zuur
Wat een stel :( tomaten :( zijn we ook.
pi_147063898
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat een stel :( tomaten :( zijn we ook.
Banaan, hey hey hey mijn WN8 is weer gegroeid naar 1100
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147064095
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:33 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Banaan, hey hey hey mijn WN8 is weer gegroeid naar 1100
Holy shit stop de rupsbanden!!!
pi_147064140
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Holy shit stop de rupsbanden!!!
Hij was ooit 1250 toen ik naar de GW panther aan het grinden was.

En toen ging ik me bezig houden met de M3 Lee en de Duitse en japanse mediums

;(
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147064459
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Hij was ooit 1250 toen ik naar de GW panther aan het grinden was.

En toen ging ik me bezig houden met de M3 Lee en de Duitse en japanse mediums

;(
Snel weer de GW Panther kopen _O_
pi_147064514
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Snel weer de GW Panther kopen _O_
Ik hoef em alleen maar af te stoffen. Nooit weggedaan :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147064571
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:47 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik hoef em alleen maar af te stoffen. Nooit weggedaan :)
Slimme zet alhoewel ze wel generfed zijn. 2 keer zelfs maar dat gelooft onze ragekid nooit. :P
pi_147064756
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Slimme zet alhoewel ze wel generfed zijn. 2 keer zelfs maar dat gelooft onze ragekid nooit. :P
Mjah, raak schieten is eigenlijk meer een uitzondering dan een regel
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147066927
Mijn eerste Tier VII



*O*

Dat standaardkanon lijkt me wel doeltreffend (WHAHAHAHA) genoeg. :Y
Maar wat voor granaten moet ik hier eigenlijk in stoppen? AP, of puur HE (en wat HEAT)?

[ Bericht 22% gewijzigd door Karrs op 27-11-2014 20:57:08 ]
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147070654
Het is wel een loss-machine tot nu toe. 5x kansloos, slechts 5 kills en een heleboel credits erop ingeleverd. Maar dat zal pech zijn geweest. :)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147071283
quote:
7s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef Karrs het volgende:
Het is wel een loss-machine tot nu toe. 5x kansloos, slechts 5 kills en een heleboel credits erop ingeleverd. Maar dat zal pech zijn geweest. :)
Betaal photo anders even, dan boost hij je stats.
pi_147077061
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Betaal photo anders even, dan boost hij je stats.
Ik denk dat nu zelfs korting kunt krijgen aangezien hij toch niet op zijn eigen account kan spelen.... :P
  vrijdag 28 november 2014 @ 02:39:46 #148
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_147077489
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:44 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Inderdaad, T32 is een prima tank. Lekker hull-down gaan staan en je houdt zelfs tier 10s op afstand.
Nou ....... Die gun is dan echt niet te doen en een beetje tanker ramt die turret ook aan gort. :P Maar zeker geen slechte heavy.

Oh, en ik heb ook een echte grafhekel aan arty maar ik gedraag me net iets anders. (8> ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_147077642
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 02:39 schreef popolon het volgende:
Oh, en ik heb ook een echte grafhekel aan arty maar ik gedraag me net iets anders. (8> ;)
Om mee te spelen, heerlijk... om tegen je te hebben, zijn ze zwaar kut...

Ik heb eerder vanavond/vannacht trouwens potten gehad met 5 vs 4/3 vs 4/etc arty's

Ik denk dat Photo zich helemaal vertiefd had gevoeld. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 28 november 2014 @ 09:00:02 #150
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147078940
quote:
7s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:57 schreef Karrs het volgende:
Het is wel een loss-machine tot nu toe. 5x kansloos, slechts 5 kills en een heleboel credits erop ingeleverd. Maar dat zal pech zijn geweest. :)
Even geduld en dan komen de mooie derp momenten vanzelf wel.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_147079066
Zo begin ik trouwens vaker met stock tanks, dik verliezen alles en naderhand stijgt de winrate enorm _O-
  vrijdag 28 november 2014 @ 09:07:35 #152
258885 Solique
I Kill You !
pi_147079070
Heb van alle landen de T6 of T7 arty :9
Vooral zodat ik weet als normale tank speler waar je veilig staat. :7

Om mee te spelen vaak wel leuk, je hebt wel een team nodig en hoe vaak ik wel niet bij grafmaps uit kom in arty.
Om tegen te hebben moet je er gewoon rekening mee houden en gebruik ik de opgedane kennis als arty speler.

quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2014 20:43 schreef Karrs het volgende:
Mijn eerste Tier VII

[ afbeelding ]

*O*

Dat standaardkanon lijkt me wel doeltreffend (WHAHAHAHA) genoeg. :Y
Maar wat voor granaten moet ik hier eigenlijk in stoppen? AP, of puur HE (en wat HEAT)?
Ik heb de hele grind naar de ISU met 152 derp en full HE gedaan.
Speel wel de guns vrij anders moet je die nog een keer doen met de ISU.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 28 november 2014 @ 09:10:21 #153
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_147079114
Arty. O+ Ik heb de ConquerorGC. Deze is gek op statpaddende leopards. Verder de M44, Hummel Lorraine 155.51 (? tier 8) en de FV304.
pi_147079153
Kom ik aan met 1 arti stuk _O-

Zou de Hummel wel willen alleen ik vind de Grille maar niks
  vrijdag 28 november 2014 @ 09:13:15 #155
258885 Solique
I Kill You !
pi_147079169
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:10 schreef ShaoliN het volgende:
Arty. O+ Ik heb de ConquerorGC. Deze is gek op statpaddende leopards. Verder de M44, Hummel Lorraine 155.51 (? tier 8) en de FV304.
GC wil ik echt hebben.
Echt een irritante arty om tegen je te hebben
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147079366
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:11 schreef muhahaha het volgende:
Kom ik aan met 1 arti stuk _O-

Zou de Hummel wel willen alleen ik vind de Grille maar niks
Mijn beste match ooit had ik in een grille. 9 tanks uitgeschakeld, 1 raam en de laatste tank met de laatste shell. Was in 8.6 meende ik
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 28 november 2014 @ 10:28:11 #157
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_147080511
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:13 schreef Solique het volgende:

[..]

GC wil ik echt hebben.
Echt een irritante arty om tegen je te hebben
Ultieme CW arty. Die arc is onwaarschijnlijk. De accuracy is om te huilen, maar dat maakt de splash wel weer goed.
  vrijdag 28 november 2014 @ 10:32:20 #158
258885 Solique
I Kill You !
pi_147080643
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ultieme CW arty. Die arc is onwaarschijnlijk. De accuracy is om te huilen, maar dat maakt de splash wel weer goed.
Klopt, denk je veilig te staan weet dat ding je nog te raken.
Grind is wel stevig maar ooit heb ik m.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147080699
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:27 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Mijn beste match ooit had ik in een grille. 9 tanks uitgeschakeld, 1 raam en de laatste tank met de laatste shell. Was in 8.6 meende ik
Mazzel potje met tomaten in beide teams die elkaar bezig hebben gehouden, prijsschieten voor de arti mensjes :D
pi_147090407
Jezus hee, er komen nóg twee Shermans bij. De "Sherman II" (Tier V, Britse line) en de Sherman Firefly met 17-Pounder *O* (Tier VI, Britse line).

http://ftr.wot-news.com/2(...)sherman-iii-firefly/

Ik wil (en heb) gewoon alle Shermans in m'n garage staan, dus dat worden er dan in totaal zes. :')
(M4, M4A3E2, M4A3E8, Fury, Sherman III en Firefly)
Maar ik vind ze allemaal heerlijk spelen. En ik speel ze ook allemaal met de 76mm.

Het zou alleen historisch niet correct zijn als de Sherman III de 76mm M1A1 zou krijgen als top gun (de Amerikaanse Tier V M4 heeft die wel), omdat de Britten maar drie kanonnen op de Sherman hanteerden: de 75mm, de 17-Pounder en de 105mm gun-howitser. De 17-Pounder komt er niet op (daar is de Firefly voor), de 76mm M1A1 ook niet (want die gebruikten de Amerikanen alleen), dus dan zou dat mijn eerste Derpman worden. :)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 28 november 2014 @ 18:47:32 #161
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147094883
Wat is dat toch lame dat je altijd maar weer bij hogere tiers in komt. Nu al 8 potjes achter elkaar. Sta je dan als enige tier 4 tank tegen een dozijn tier 5 en 6 tanks. Nu gaat vijf nog wel maar het verschil tussen tier 4 en 6 is echt te groot. Misschien dat een paar upgrades wonderen gaan doen.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_147096172
Speciaal voor Photo:

http://wotreplays.com/site/1376946

Vooral grappig dat ik dacht dat ik de T54 op de heuvel had gemist had. Daarom snapte ik de vraag van hun batchat niet. After battle report gaf een verklaring voor zijn vraag :P
pi_147102604
Ik zag vandaag iemand in een su85B voorbij komen

met een wn8 van

1

....... HOE
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 28 november 2014 @ 22:35:21 #164
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147103586
Welk kanon voor de Hetzer? 10.5 of de ge-upgrade 7.5?
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_147103887
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef JagerJanssen het volgende:
Welk kanon voor de Hetzer? 10.5 of de ge-upgrade 7.5?
Ik werd heel blij van de 7.5. Your mileage may vary. Hangt van je speelstijl af
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147104212
15 potjes met de SU-152... maar ik kan er de lol beslist niet van ontdekken.

Ik heb HE granaten aan boord, heb 'm nu zover dat ik alleen de twee 122mm kanonnen moet unlocken, maar het lukt gewoon niet. De derp is onzuiver, de Tier 8 en Tier 9 tanks lopen er maar minimale damage van op... heb veel zin om terug te keren naar de SU-100, want daar kon ik in elk geval wat mee. :{
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147104899
Je 'moet met een SU-152 dan ook goud schieten.

188mm penetratie gemiddeld, max 250mm O+

Alhoewel ik met een standaard shell een keer 1099 schade deed op een Tiger I, ik ammorackte 'm :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 28 november 2014 @ 23:04:17 #168
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147104932
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik werd heel blij van de 7.5. Your mileage may vary. Hangt van je speelstijl af
Lees veel over de 10.5 icm de HE rounds.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  vrijdag 28 november 2014 @ 23:43:46 #169
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_147106432
Ik heb geen arty. :Y) Paar honderd battles in die krengen, heb 't tot de Grille weten te halen maar ik moet consequent blijven: Ik mag ze niet dus ik speel ze niet. :P

Zolang er niet drie of meer per game inzitten overleef ik 't wel. Ik ken de goede oude tijd nog, soms had je er 6 ( :') ) aan elke zijde.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_147109134
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 23:43 schreef popolon het volgende:
Ik heb geen arty. :Y) Paar honderd battles in die krengen, heb 't tot de Grille weten te halen maar ik moet consequent blijven: Ik mag ze niet dus ik speel ze niet. :P

Zolang er niet drie of meer per game inzitten overleef ik 't wel. Ik ken de goede oude tijd nog, soms had je er 6 ( :') ) aan elke zijde.
Gisteren had ik dus een paar potten met 5 vs. 4 en omgekeerd....

Da's niet echt leuk als je zelf in o.a. je KV-4 rijdt. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zaterdag 29 november 2014 @ 01:21:22 #171
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_147109737
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 00:58 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Gisteren had ik dus een paar potten met 5 vs. 4 en omgekeerd....

Da's niet echt leuk als je zelf in o.a. je KV-4 rijdt. :P
Nee da's gewoon kut, max.3 a.u.b. Dat zal zelfs elke 'arty-lover' bevestigen. ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_147111600
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Nee da's gewoon kut, max.3 a.u.b. Dat zal zelfs elke 'arty-lover' bevestigen. ;)
Jup :)
pi_147113691
Moet zeggen dat ik wel lol heb met de M7 Priest. :)

Alles kun je oneshotten. ^O^
Ook in direct-fire. Fuck you, LTP. :P :D
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147121753
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 23:03 schreef bas-beest het volgende:
Je 'moet met een SU-152 dan ook goud schieten.

188mm penetratie gemiddeld, max 250mm O+

Alhoewel ik met een standaard shell een keer 1099 schade deed op een Tiger I, ik ammorackte 'm :P
Ik schoot met de SU-152 nooit goud, vond ik veel minder betrouwbaar dan de HE shells.
Dan maar iets minder damage, maar wel altijd damage doen.
pi_147122346
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 23:03 schreef bas-beest het volgende:
Je 'moet met een SU-152 dan ook goud schieten.
Ammenooit niet.

Weet je wat dat kost? :{

Eén keer geprobeerd, twee schoten gelost en toen zei de SU-152 weer boem; 13.000 credits op ingeleverd. Nee, de gold ammo blijft mooi van boord.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147128470
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Nee da's gewoon kut, max.3 a.u.b. Dat zal zelfs elke 'arty-lover' bevestigen. ;)
Het was idd ook niet te doen. :(
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zaterdag 29 november 2014 @ 22:58:18 #177
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147133380
10.5 op de Hetzer met HE rounds. _O_
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_147134520
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 17:45 schreef jeraadhetnooit het volgende:

[..]

Ik schoot met de SU-152 nooit goud, vond ik veel minder betrouwbaar dan de HE shells.
Dan maar iets minder damage, maar wel altijd damage doen.
Dit dus.
Daarnaast ga je op t8/9 heavies echt niet zoveel damage doen met je HE, maar bijna altijd wel damage.
Mediums of low armored TD's daar kan je het lekkerst op knallen :)

Als de Derp je niet bevalt kan je altijd het snel vurende acuratere kanon proberen.

Prima tank die su152 vond ik.
De grind naar de BL10 op de ISU is wel lang...
  zondag 30 november 2014 @ 10:38:11 #179
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_147141339
[..]
De grind naar de BL10 op de ISU is wel lang...
[/quote]

Maar o wat een plezier ga je er mee beleven! 😎
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_147143015
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 23:31 schreef DjMark het volgende:

[..]

Dit dus.
Daarnaast ga je op t8/9 heavies echt niet zoveel damage doen met je HE, maar bijna altijd wel damage.
Mediums of low armored TD's daar kan je het lekkerst op knallen :)

Als de Derp je niet bevalt kan je altijd het snel vurende acuratere kanon proberen.

Prima tank die su152 vond ik.
De grind naar de BL10 op de ISU is wel lang...
Ach, ik schiet wel eens recht door de mantlet van een IS-3. Vinden ze nooit zo leuk :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 30 november 2014 @ 22:07:13 #181
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147164885
Gisteravond geen stapplannen of vrienden over de vloer. Vriendin en de baby lekker op tijd naar bed dus tijd voor een paar mooie potjes WoT. :9

Na een paar eerste goede games ging het mis. Het leek wel of ze de jostiband hun triangles hadden afgepakt en daarvoor in de plaats een PC en een WoT account gegeven en ze continu bij mij in het team werden geplaatst. ;( Helaas vind ik dan ook de 'Exit' button in het spel niet meer en speel ik zelf elk potje slechter omdat ik gefrustreerd allemaal onnodige risicos zit te nemen.

Ter illustratie (ouder screenshot, maar zo liep mijn zaterdagavond wel):



Uiteindelijk mijzelf rond 01.00 zachtjes in slaap gehuild met een gemiddelde WN8 van 850 bij 33% winrate.

Vandaag gaat t weer iets beter met als uitschieter een Ace op mijn IS-3. :)






/edit:
En 2e x een Ace op mijn IS. Met maar 3100dmg... :?





[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.J op 01-12-2014 00:33:07 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_147177535
Ace-tanker krijg je voor je totale prestatie, niet voor alleen je damage. 3100 damage moet met een tier 8 heavy in principe ruim voldoende ervoor zijn. Wat belangrijker is is of je zelf ook die voertuigen gespot hebt, hoeveel je bounced, kills die je maakt, resetten van de basiscap en meer.

Maar lekker bezig dus :D
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_147177944
Ace (of andere class) medaille draait puur alleen om base-xp.
base xp haal je door oa. spotten,assisten,damage doen, winnen, blijven leven, (de-)cappen. etc.
Daarnaast krijg je meer xp als je hogere tier tanks damaged.
Dus de kans om ace te halen is over het algemeen groter in een potje waarin je geen toptier bent.
pi_147187385
Je kunt trouwens vandaag de BT-SV halen die redelijk zeldzame tank :)

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/?item=1009
Ehmm
  maandag 1 december 2014 @ 18:58:39 #185
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147193215
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:28 schreef Photomorti het volgende:
Je kunt trouwens vandaag de BT-SV halen die redelijk zeldzame tank :)

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/?item=1009
Wie gaat daar nou 100 piek voor neertellen?
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_147202407
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:58 schreef JagerJanssen het volgende:

[..]

Wie gaat daar nou 100 piek voor neertellen?
Naja het is geen slechte deal , 100 euro voor 27.500 goud , 30 dagen premium en de BT-SV

Ik kon het natuurlijk niet laten :P
Ehmm
pi_147202863
Weer 100 euro stukgeslagen ja? Het is weer aftellen tot de volgende ban :+
pi_147208654
Het is niet duur, je krijgt de tank min of meer gratis. Niet dat ik em ga kopen, maar het is zeker geen gekke aanbieding!
pi_147209770
Hierom wil je een bt-sv ;) dit is de tier 3 E50 :D

Ehmm
pi_147210098
Pubstompers :N

Nouja, op tier 6 met skilled crew komt het op hetzelfde neer _O-
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:22:32 #191
258885 Solique
I Kill You !
pi_147210625
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 07:53 schreef Photomorti het volgende:
Hierom wil je een bt-sv ;) dit is de tier 3 E50 :D

Zelf al paar maanden geleden gekocht via eBay, de reacties die je online krijgt. :7
Ook omdat er velen zijn die geen idee hebben wat er tegen te doen. :P
Eerste pot had ik er al mijn mastery mee
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147212118
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 02:26 schreef Molecuultje het volgende:
Het is niet duur, je krijgt de tank min of meer gratis. Niet dat ik em ga kopen, maar het is zeker geen gekke aanbieding!
Dat was gisteren, vandaag is de Löwe.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_147215398
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:06 schreef muhahaha het volgende:
Weer 100 euro stukgeslagen ja? Het is weer aftellen tot de volgende ban :+
Ik vraag het me ook af, hoe lang 'ie het deze keer vol gaat houden voordat 'ie weer 'per ongeluk' een TK maakt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:48:40 #194
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147220001
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:03 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Ik vraag het me ook af, hoe lang 'ie het deze keer vol gaat houden voordat 'ie weer 'per ongeluk' een TK maakt.
Altijd grappig die teamkillers, gisteren nog eentje in ons team. Die vent schoot, en gelijk ernaar werd ie finaal kapot geschoten door onze heavy's. :D
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_147228306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:22 schreef Solique het volgende:

[..]

Zelf al paar maanden geleden gekocht via eBay, de reacties die je online krijgt. :7
Ook omdat er velen zijn die geen idee hebben wat er tegen te doen. :P
Eerste pot had ik er al mijn mastery mee
En je kunt hem ook heerlijk anglen en sidescrapen :D Denk dat ik veel plezier ga beleven aan die troll tank hehe
Ehmm
  dinsdag 2 december 2014 @ 21:21:52 #196
258885 Solique
I Kill You !
pi_147231298
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:18 schreef Photomorti het volgende:

[..]

En je kunt hem ook heerlijk anglen en sidescrapen :D Denk dat ik veel plezier ga beleven aan die troll tank hehe
Nog niet eens nodig, ding is overal angled van zichzelf.
Lowerplate is wel easy pen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 2 december 2014 @ 21:23:23 #197
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147231357
Damn wat een achteruitgang van die Herzer naar de Stug III. Zelfs met de meedogenloze 10,5 is dat ding tot niets in staat. Voordat ik met deze reeks verder ga is het de moeite waard voor de Jg. PZ IV en de Jagdpanther?
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_147231477
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:23 schreef JagerJanssen het volgende:
Damn wat een achteruitgang van die Herzer naar de Stug III. Zelfs met de meedogenloze 10,5 is dat ding tot niets in staat. Voordat ik met deze reeks verder ga is het de moeite waard voor de Jg. PZ IV en de Jagdpanther?
100% crew met de top gun en optics en binocs. Ver weg zitten en pew pew pew
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 2 december 2014 @ 21:30:29 #199
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147231660
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:25 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

100% crew met de top gun en optics en binocs. Ver weg zitten en pew pew pew
Thanks zal het proberen. Welk kanon?
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
  dinsdag 2 december 2014 @ 21:33:10 #200
258885 Solique
I Kill You !
pi_147231763
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:23 schreef JagerJanssen het volgende:
Damn wat een achteruitgang van die Herzer naar de Stug III. Zelfs met de meedogenloze 10,5 is dat ding tot niets in staat. Voordat ik met deze reeks verder ga is het de moeite waard voor de Jg. PZ IV en de Jagdpanther?
Stug3 is full ops echt wel goed mee te spelen.
jgpz4 valt wel erg tegen, de jagdpanther is zeker leuke tank.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147232201
En tijdens het ziek, zwak en misselijk zijn bedenk je je opeens dat je nog een prijsvraag moet afronden. Oepsie.

Ordos20, Brutus.nl, jeraadhetnooit, Convict en Photopaidme hebben een pm met daarin de code voor de Fury-tank :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 2 december 2014 @ 21:46:25 #202
258885 Solique
I Kill You !
pi_147232281
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef Pheno het volgende:
En tijdens het ziek, zwak en misselijk zijn bedenk je je opeens dat je nog een prijsvraag moet afronden. Oepsie.

Ordos20, Brutus.nl, jeraadhetnooit, Convict en Photopaidme hebben een pm met daarin de code voor de Fury-tank :)
Helaas -O-
Gefeli winnaars ^O^
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147232433
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef Pheno het volgende:
En tijdens het ziek, zwak en misselijk zijn bedenk je je opeens dat je nog een prijsvraag moet afronden. Oepsie.

Ordos20, Brutus.nl, jeraadhetnooit, Convict en Photopaidme hebben een pm met daarin de code voor de Fury-tank :)
*danst*

Ik dacht al bijna, ik heb niks gehoord dus ik zal wel niet gewonnen hebben. Dank :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147232677
Feli :)
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:20:43 #205
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_147233620
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef Pheno het volgende:
En tijdens het ziek, zwak en misselijk zijn bedenk je je opeens dat je nog een prijsvraag moet afronden. Oepsie.

Ordos20, Brutus.nl, jeraadhetnooit, Convict en Photopaidme hebben een pm met daarin de code voor de Fury-tank :)
Geweldig!!!!!
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_147239678
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:25 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

100% crew met de top gun en optics en binocs. Ver weg zitten en pew pew pew
Waarom optics en binocs? Je krijgt maar maximaal de 25% extra viewrange als je stil staat.
pi_147240262
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:16 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Waarom optics en binocs? Je krijgt maar maximaal de 25% extra viewrange als je stil staat.
Ik gebruik zelf de optics Nog niet. Maar dat is op de base waar toch nog extra van de binnocs bij komt?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147240571
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:46 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf de optics Nog niet. Maar dat is op de base waar toch nog extra van de binnocs bij komt?
Nee, ze stacken niet. Dus je hebt dan rijdend de 10% en als je stilstaat de 25%.
http://forum.worldoftanks(...)lar-telescope-stack/
pi_147240960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:00 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Nee, ze stacken niet. Dus je hebt dan rijdend de 10% en als je stilstaat de 25%.
http://forum.worldoftanks(...)lar-telescope-stack/
kay :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147244700
Zo, spel maar even opgeborgen. Al een paar dagen/weken meer irritatie dan fun. En bovendien zijn er andere spellen te spelen.

Als de Britse nieuwe lijn er is, meld ik me wel weer. :W
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147245520
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:39 schreef Karrs het volgende:
Zo, spel maar even opgeborgen. Al een paar dagen/weken meer irritatie dan fun. En bovendien zijn er andere spellen te spelen.

Als de Britse nieuwe lijn er is, meld ik me wel weer. :W
Tot over 2 dagen. ;)
  woensdag 3 december 2014 @ 13:26:55 #212
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_147245888
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_147246102
Had het gelezen, filmpje nog niet eerder gezien, geeft denk ik iets te veel voordeel...
  woensdag 3 december 2014 @ 13:40:12 #214
258885 Solique
I Kill You !
pi_147246226
quote:
Is serieus legaal verklaard en zelfs beloond door WG :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147246488
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:33 schreef Solique het volgende:

[..]

Stug3 is full ops echt wel goed mee te spelen.
jgpz4 valt wel erg tegen, de jagdpanther is zeker leuke tank.
stug III g is een van mijn alltime favoriete tanks, wat een geweldige tank is dat.
Mobiel, redelijk goede camo, goede viewrange, goede reload, goede pen, heerlijk accuraat.
Als je de stug niet goed vind, dan is de jagdpanzer 1 groot drama voor je (dat is namelijk de slechtste tank uit de hele lijn).
Daarna de ferdi of jp2, beide top, daarna de jagdtiger helemaal top.
En dan voor mij de lastigste, de jpe100. Ben daar niet echt over te spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door DjMark op 03-12-2014 14:21:55 ]
pi_147246530
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:51 schreef DjMark het volgende:

[..]

stug III g is een van mijn alltime favoriete tanks, wat een geweldige tank is dat.
Mobiel, redelijk goede camo, goede viewrange, goede reload, goede pen, heerlijk accuraat.
Als je de stug niet goed vind, dan is de jagdpanzer 1 groot drama voor je (dat is namelijk de slechtste tank uit de hele lijn).
Daarna de ferdi of jp4, beide top, daarna de jagdtiger helemaal top.
En dan voor mij de lastigste, de jpe100. Ben daar niet echt over te spreken.
Stug vond ik ook een fijne tank. De jagdpanzer1 vond ik zo slecht dat ik gekapt ben met die lijn.
pi_147247890
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:40 schreef Solique het volgende:

[..]

Is serieus legaal verklaard en zelfs beloond door WG :')
Ik zie het verschil met de normale arty overview niet. Met de punten om je reticle heen kon je al zien of je shot geblokt werd of niet. Dit is niet heel veel anders (vergeet niet de legale zoom mods waar je veel verder mee kan uitzoomen om een beter beeld van je omgeving te krijgen)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147248257
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:43 schreef Pheno het volgende:
En tijdens het ziek, zwak en misselijk zijn bedenk je je opeens dat je nog een prijsvraag moet afronden. Oepsie.

Ordos20, Brutus.nl, jeraadhetnooit, Convict en Photopaidme hebben een pm met daarin de code voor de Fury-tank :)
:')
pi_147248797
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:14 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Tot over 2 dagen. ;)
Komt die Britse lijn dan?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147249321
quote:
11s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:14 schreef Karrs het volgende:

[..]

Komt die Britse lijn dan?
Nee, maar je houdt dat toch niet vol. ~O>
pi_147249463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:30 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Nee, maar je houdt dat toch niet vol. ~O>
Oh. :')

Oh jawel. :Y
Eerst Company of Heroes: Ardennes Assault. :Y
(Met tanks!)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147253155
Lol, gisteren zaten mijn platoon genoten nog te zeuren dat ik geen T6 in mijn garage had staan....
En dan win je een dag later een Fury! Bedankt FoK. :)
  woensdag 3 december 2014 @ 19:50:51 #223
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_147257976
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:32 schreef Photopaidme het volgende:
Lol, gisteren zaten mijn platoon genoten nog te zeuren dat ik geen T6 in mijn garage had staan....
En dan win je een dag later een Fury! Bedankt FoK. :)
Proficiat!😄 Hopelijk is ie beter dan de film.
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_147258137
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:50 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Proficiat!😄 Hopelijk is ie beter dan de film.
Ja inderdaad, hij was wel erg pro USA... 300 SSers die problemen hebben met 1 tank.... :')
  woensdag 3 december 2014 @ 20:56:56 #225
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147260436
Waarom kom ik altijd in die noobteams die zich verspreiden over de hele map en dan bij de eerste best golf tegenstanders een gat in onze defensie laten? Zo frustrerend.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_147262118
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:56 schreef JagerJanssen het volgende:
Waarom kom ik altijd in die noobteams die zich verspreiden over de hele map en dan bij de eerste best golf tegenstanders een gat in onze defensie laten? Zo frustrerend.
Bleh, genoeg voor vandaag.

Wel veel gewonnen.

Maar meer dan de helft van de schoten volledig ingezoomd en die dan uit je aiming circle naar de maan verdwijnen (WTF). Of een schot op eem marder 38 die dwars door de marder heen gaat zonder 1 punt schade aan te doen. Frustrerend omdat niks doet wat het normaal wel doet.

Toppunt was wel een T40 die drie schoten HE op de frontplate van mijn AT2 lost

alle drie de schoten penden door het dikste deel van de frontplate. RNG, you so silly
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 3 december 2014 @ 22:35:17 #227
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147264354
Het was even wennen met die StuG III, maar als je eenmaal weet hoe je met dat ding moet spelen is het een enorm fijn ding. Die 10.5 doet het ook uitstekend op dit beestje. _O_
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_147267191
Ja fijne tank die batchat :P

Ehmm
pi_147267323
quote:
Namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je bent namelijk de winnaar van de World of Tanks-prijsvraag. Met jouw inzending ben je de winnaar van het Fury-pakket.
Wouw, ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik iets gewonnen heb. Geweldig :D

Ik kan niet anders zeggen dan; bedankt. Dus bij deze bedankt!
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_147270539
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:04 schreef Photomorti het volgende:
Ja fijne tank die batchat :P

[ afbeelding ]
In die tank is het bijna schandalig om minder te scoren dan dat.
pi_147271378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

In die tank is het bijna schandalig om minder te scoren dan dat.
Het is inderdaad bijna schandalig makkelijk om damage te doen in de batchat ik heb na 105 potjes een avarage van precies 3000 dmg wat nog aan de lage kant is maar de batchat is in het begin nogal vreemd om te gebruiken vooral door de wat matige gun handling dus met deze tank denk ik wel rond de 3.5K te kunnen halen.

Ik vind de tank eerlijk gezegd nogal OP in veel gevallen kan 1 batchat al zo´n groot verschil maken in een potje gisteren stonden we met 3 tanks achter en 1 clip van de batchat loste dat probleem in luttele seconden op :P

Alleen in handen van een slechte speler word het al snel de bekende 1 clip batchat die suicide rushed en dan dood gaat omdat hij teveel hits neemt en dan tijdens de reload niet meer weg kan komen.

Zolang je de minimap blijft lezen en precies weet waar elke tank is en waar je de mogelijk unspotted tank kan tegenkomen kun je echt geweldige clips leegpompen :P
Ehmm
pi_147271405
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 09:29 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Het is inderdaad bijna schandalig makkelijk om damage te doen in de batchat ik heb na 105 potjes een avarage van precies 3000 dmg wat nog aan de lage kant is maar de batchat is in het begin nogal vreemd om te gebruiken vooral door de wat matige gun handling dus met deze tank denk ik wel rond de 3.5K te kunnen halen.

Ik vind de tank eerlijk gezegd nogal OP in veel gevallen kan 1 batchat al zo´n groot verschil maken in een potje gisteren stonden we met 3 tanks achter en 1 clip van de batchat loste dat probleem in luttele seconden op :P

Alleen in handen van een slechte speler word het al snel de bekende 1 clip batchat die suicide rushed en dan dood gaat omdat hij teveel hits neemt en dan tijdens de reload niet meer weg kan komen.

Zolang je de minimap blijft lezen en precies weet waar elke tank is en waar je de mogelijk unspotted tank kan tegenkomen kun je echt geweldige clips leegpompen :P
De tank is inderdaad erg OP.

Een platoon van 2 of 3 van die krengen kunnen het hele potje bepalen.

In handen van een prutsers is het geen probleem, maar als je een beetje talent hebt kunnen ze het spel echt maken. Beetje te dus :')
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:12:22 #233
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_147308979
word er nog wat aan die balance van potjes gedaan? effe de gewonnen fury testen en ik verlies alles met 0-10 gemiddeld... in elke tank die ik vandaag gespeeld heb
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:19:08 #234
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_147309162
en weer.....
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:19:41 #235
258885 Solique
I Kill You !
pi_147309174
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef Convict het volgende:
word er nog wat aan die balance van potjes gedaan? effe de gewonnen fury testen en ik verlies alles met 0-10 gemiddeld... in elke tank die ik vandaag gespeeld heb
Serb says no
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:20:29 #236
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_147309194
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:19 schreef Solique het volgende:

[..]

Serb says no
nog 2 potjes en dan las ik weer een pauze in tot ik weer ooit ene keer zin heb als dit zo door gaat
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:24:41 #237
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_147309275
godvertdetyfus weer. de teering met dit spel.
jammer van die gewonne fury code die verspilt is nu
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:24:46 #238
258885 Solique
I Kill You !
pi_147309277
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:20 schreef Convict het volgende:

[..]

nog 2 potjes en dan las ik weer een pauze in tot ik weer ooit ene keer zin heb als dit zo door gaat
Heb WoT zelf al 2 weken niet aangeraakt, lekker relaxt nu.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:30:18 #239
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_147309406
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:24 schreef Solique het volgende:

[..]

Heb WoT zelf al 2 weken niet aangeraakt, lekker relaxt nu.
Zelfs geuninstalled nu. om mezelf dit in de toekomst te besparen
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:31:47 #240
258885 Solique
I Kill You !
pi_147309432
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:30 schreef Convict het volgende:

[..]

Zelfs geuninstalled nu. om mezelf dit in de toekomst te besparen
Lekker lullig van de gewonnen fury dan.
Ik stop er soms gewoon even 2 weken mee als ik het zat ben en speel daarna weer verder.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147309651
Ach, gewoon dagje niet spelen als het niet lekker gaat, volgende dag gaat t weer beter dan. :)
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:41:06 #242
258885 Solique
I Kill You !
pi_147309661
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:40 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ach, gewoon dagje niet spelen als het niet lekker gaat, volgende dag gaat t weer beter dan. :)
Laatste tijd is het meer een week dan een dag dat het niet lekker gaat :')
Daarom er maar even mee gestopt
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 5 december 2014 @ 18:28:21 #243
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_147313767
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:31 schreef Solique het volgende:

[..]

Lekker lullig van de gewonnen fury dan.
Ik stop er soms gewoon even 2 weken mee als ik het zat ben en speel daarna weer verder.
ik stopte afgelopen keer om precies dezelfde reden.
of je wint 20x op rij of je verliest 20x op rij. Lijkt soms gewoon geen middenweg in te zitten.
snap ook niet hoe dit kan. Kijk 5 op rij verliezen en dan paar keer winnen dan lijkt het nog random. Maar de laatste keer.... Zelfs na die pol die ze hielden over wat voor matchmaking jij het liefst ziet is er niks veranderd nog...
En gewoon elke keer niet te zuinig ingemaakt worden ook....
Als ze dit fixen kom ik weer terug
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  vrijdag 5 december 2014 @ 20:23:02 #244
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_147316978
Test server 9.5 is beschikbaar altijd leuk om te checken :) FV4005

en dit :o
http://ftr.wot-news.com/2(...)llowed-on-us-server/
I'm not the girl in the picture..
pi_147319454
Pffff er zat een teammate vast dus ik wou hem los duwen alleen omdat ik doorgleed en op zijn tank terrecht kwam dropte zijn hp in razend tempo en jahoor een maand ban tot 4 januari :(

Kga wel proberen een ticket op te sturen en uitleggen wat er is gebeurd ze moeten denk ik wel kunnen zien wat de oorzaak was en dat ik niet heb geschoten op een teammate?
Ehmm
  vrijdag 5 december 2014 @ 21:41:17 #246
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147319867
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:30 schreef Convict het volgende:

[..]

Zelfs geuninstalled nu. om mezelf dit in de toekomst te besparen
Ragequiter gespot. Ga gewoon door, mij interesseert het niet zoveel als we verliezen. Wees slim en maak gebruik van je 'domme' teamgenoten om een paar leuke kills te maken.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_147326690
Win geen reet vandaag en als kers op de taart word ik ook nog eens gekilled door een friendly M40/M43 :r
Kom er maar in photomorti.
pi_147329427
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 21:29 schreef Photomorti het volgende:
Pffff er zat een teammate vast dus ik wou hem los duwen alleen omdat ik doorgleed en op zijn tank terrecht kwam dropte zijn hp in razend tempo en jahoor een maand ban tot 4 januari :(
_O- !!!

Karma.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zaterdag 6 december 2014 @ 13:00:51 #249
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147330547
De vrijdagavond met mixed feelings afgesloten. 3 vd 11 games maar gewonnen (28%), echter wel 2209 WN8 gemiddeld en een Ace op de IS met 4000dmg. :)



Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_147331496
Na 3 weken vakantie nog steeds schijt matchmaking.

Net 3 tier 10 tegen 5x tier 10... echt hoe bedenken die lompe russen dit systeem.
  zaterdag 6 december 2014 @ 15:51:27 #251
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_147334298
Wit-Rusland ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:49:58 #252
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_147346648
jingles stream gaat lekker.. -O-
I'm not the girl in the picture..
pi_147351372
Ben photomorti tegen gekomen in-game. Hij werd hard afgemaakt. Zal weld de replay posten
pi_147351590
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 01:06 schreef nilssanders het volgende:
Ben photomorti tegen gekomen in-game. Hij werd hard afgemaakt. Zal weld de replay posten
Hij is toch geband tot januari?
pi_147351608
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hij is toch geband tot januari?
Was vergeten om bij te zetten dat het een paar dagen geleden was gebeurt. Sorry
pi_147351618
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 01:19 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Was vergeten om bij te zetten dat het een paar dagen geleden was gebeurt. Sorry
Ooow haha, was het door arti vuur? :9
pi_147351621
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 01:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ooow haha, was het door arti vuur? :9
Ja _O- _O-
pi_147351714
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 01:19 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Ja _O- _O-
Leert het ook nooit he :P
pi_147352869
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 21:29 schreef Photomorti het volgende:
Pffff er zat een teammate vast dus ik wou hem los duwen alleen omdat ik doorgleed en op zijn tank terrecht kwam dropte zijn hp in razend tempo en jahoor een maand ban tot 4 januari :(
_O-

quote:
Kga wel proberen een ticket op te sturen en uitleggen wat er is gebeurd ze moeten denk ik wel kunnen zien wat de oorzaak was en dat ik niet heb geschoten op een teammate?
Kan je doen, denk dat ze je hard uitlachen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_147353112
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 01:06 schreef nilssanders het volgende:
Ben photomorti tegen gekomen in-game. Hij werd hard afgemaakt. Zal weld de replay posten
Dat lijkt me heel stug dat ik keihard werd afgemaakt gebeurd niet vaak dat ik een hele dramatische pot speel.

Maar kan best iedereen heeft welleens een slecht potje.

Maar de nummertje liegen niet zit weer constant te spelen op 3K+ wn8 dus kan slechter

http://www.noobmeter.com/player/eu/photomato2stronk/504134253/
Ehmm
pi_147353427
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 21:29 schreef Photomorti het volgende:
Pffff er zat een teammate vast dus ik wou hem los duwen alleen omdat ik doorgleed en op zijn tank terrecht kwam dropte zijn hp in razend tempo en jahoor een maand ban tot 4 januari :(

Kga wel proberen een ticket op te sturen en uitleggen wat er is gebeurd ze moeten denk ik wel kunnen zien wat de oorzaak was en dat ik niet heb geschoten op een teammate?
Gaan ze de moeite niet voor nemen.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147354944
quote:
Awesome FPS..... ik haal maar max 35 op mij XPS17 ;(
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147354978
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 11:37 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Awesome FPS..... ik haal maar max 35 op mij XPS17 ;(
that sucks :(
Victory!
Battle: Live Oaks
Vehicle: Object 268
Experience received: 2,631 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 24,560
Battle achievements: Top Gun, Reaper, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "2nd Class"
pi_147355081
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 11:39 schreef nilssanders het volgende:

[..]

that sucks :(
Victory!
Battle: Live Oaks
Vehicle: Object 268
Experience received: 2,631 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 24,560
Battle achievements: Top Gun, Reaper, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "2nd Class"
Met light tanks is het lachen. Close range actie en je FPS zakt naar 18-15 FPS als het snel gaat. Goh waarom zou ik missen als de actie intens wordt?

Daarom ook een voorkeur voor zware heavy tanks, TD's en arty
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147359818
quote:
Ja dat potje herinner ik me nog wel ja ik stond op de hill en terwijl ik reload bovenaan bij de rotsen besluiten al mijn mediums snel weg te gaan waardoor hill control volledig uit handen werd gegeven.

En dat noem ik van mijn kant geen falen ik deed wat ik moest doen dit is puur verneukt worden door je teammates.
Ehmm
pi_147381540
Dat is wel dom van die mediums inderdaad. Neemt niet weg dat jij de kortste weg naar beneden had moeten nemen toen je team je in de steek liet en de tegenstander die heuvel op komt terwijl je in reload zit. Of had je een goede reden om dat niet te doen?
  woensdag 10 december 2014 @ 08:19:16 #268
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147444335
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 05:06 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel StugIII ( ;) ) dat ik keihard werd afgemaakt gebeurd niet vaak dat ik een hele dramatische pot speel.

Maar kan best iedereen heeft welleens een slecht potje.

Maar de nummertje liegen niet zit weer constant te spelen op 3K+ wn8 dus kan slechter

http://www.noobmeter.com/player/eu/photomato2stronk/504134253/
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_147444481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:30 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Nee, maar je houdt dat toch niet vol. ~O>
Mooi een week volgehouden :P

Maar ik moet even XP grinden met de Valentine. De Archer (Tier V TD met 17-Pounder *O* ) en de Achilles (Tier VI turreted TD met 17-Pounder *O*) worden daar achter geplakt bij patch 9.5 :Y

Het schijnt zo te zijn dat je in het spel met de Archer 3x zo snel achteruit kan dan vooruit. :P
Dat klopt historisch gezien, de 17-Pounder was veel te groot om op het chassis van een Valentine te kunnen worden gemonteerd terwijl ie vooruit wijst (zoals bij de Alecto, T-40, StuG III etc). De hele tank zou dan gewoon voorover vallen. :') Daarom hebben ze de 17-Pounder er maar omgedraaid opgezet, zodat ie naar achteren wees. Vandaar dat ie een stuk harder achteruit kan dan vooruit. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Karrs op 10-12-2014 08:38:07 ]
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147444633
Van het weekend maar even warthunder gespeeld. Was even toe aan afwisseling
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147445008
Beta key van World of Warships gewonnen. *O*
Is alleen dit weekend te spelen. Ben benieuwd.
  donderdag 11 december 2014 @ 07:38:39 #272
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_147474649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:15 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Beta key van World of Warships gewonnen. *O*
Is alleen dit weekend te spelen. Ben benieuwd.
Ben ook erg benieuwd naar dit spektakel! Lijkt me wel wat worden met dikke slagschepen en nog dikkere kanonnen!😎
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_147475128
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 07:38 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Ben ook erg benieuwd naar dit spektakel! Lijkt me wel wat worden met dikke slagschepen en nog dikkere kanonnen!😎
En meer misses ;(
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:24:02 #274
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_147514488
I'm not the girl in the picture..
pi_147517069
http://ftr.wot-news.com/2014/12/12/9-5-test-2-vehicle-summary/

Amai. Kijk naar die Archer, die Achilles en vooral naar die Firefly. Amai. :Y
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147517635
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147535439
Ook maar weer even begonnen, uiteraard premium 7 dagen. Anders lijdt ik alleen maar verlies natuurlijk/noob :P
Met de KV1 en dan de 122mm U11 met HE, heerlijk,

[ Bericht 11% gewijzigd door Geerd op 13-12-2014 19:59:46 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_147597517
Sodeju, met elke nation 150.000 dmg en 150 kills maken om kans te maken op de WZ112. :')

Of 10 euro per nation spenderen waarbij het niet lukt.
pi_147598632
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:04 schreef muhahaha het volgende:
Sodeju, met elke nation 150.000 dmg en 150 kills maken om kans te maken op de WZ112. :')

Of 10 euro per nation spenderen waarbij het niet lukt.
Ik zag hem voorbij komen. Maar met die eisen. Laat maar, het is een spel geen werk
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147598662
Die laat ik ook maar even aan me voorbij gaan, denk ik. :)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147598768
Ik heb even gekeken, als ik het gemiddelde van afgelopen weekend aanhoudt van 848 dmg per pot dan moet ik 180 potjes spelen. _O-
Dat pér tree, dat gaat sowieso al niet lukken. Speel in 3 trees tier 6 of hoger.

Klinkt meer als werk ja, kun je net zogoed een echte baan nemen en 70 euro ophoesten, ben je ook klaar _O-
  maandag 15 december 2014 @ 13:23:09 #282
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_147599484
Ik kom wel aardig aan een gemiddelde van 2000 per potje.
Maar dan nog; 7x150.000. Dan nog heb ik 525 potjes nodig. Dat zijn 18 potjes per dag. En dan nog maar zien of je het killquota haalt.
De groeten.
Daarnaast heb ik niet eens chinezen of jappen in de garage.
Die campagne heeft me al veel te veel energie gekost.
pi_147600903
2000? Nice ;)
18 potjes is nog te overzien, 10 minuten per potje, 3 uurtjes per dag _O-
  maandag 15 december 2014 @ 14:08:38 #284
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_147601295
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
2000? Nice ;)
18 potjes is nog te overzien, 10 minuten per potje, 3 uurtjes per dag _O-
Naja ik heb 16 tier X. Frankrijk 1 clip van de Foch. Duitsland 2 schoten van een JGPZ E100. VS, 3 schoten met een T110E3 en bij de UK hoef ik waarschijnlijk maar 1x te schieten met mijn GC.
Maar 3 uur per dag een maandlang is me iets te gek.
pi_147601364
16? :o
Ik heb na 2 jaar 1 tier 9 :')
pi_147620612
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:10 schreef muhahaha het volgende:
16? :o
Ik heb na 2 jaar 1 tier 9 :')
Zo ver ben ik nog niet eens. Nog steeds aan het derpen op T5, en de 6 tanks hou ik niet van want de meeste zijn helemaal stock (oh joy)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 15 december 2014 @ 22:56:19 #287
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147621403
Zit al 2 weken in een soort van loosing streak. WR zo rond de 40-45%. WN8, Average damage and average XP verder wel gewoon redelijk. Hoop er snel uit te komen.

Al maakt deze Ace op mijn T29 wel weer eea goed. Was zelfs 1 minuutje afk vanwege een huilende baby. :P





Replay: http://wotreplays.com/site/1429916#mountain_pass-mrj-t29
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_147627471
Dus, om 4:30 klaarwakker... nou, dan maar even de Daily Challenge doen voor 25 Gold. ^O^
Had al 1/5 (niet veel gespeeld gisteren), maar tijd zat. Toch?

Om 5:58, na 12 potjes, had ik dan toch de 4e win. :')
Kutspel dat het af en toe is...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147668389
9.5 en de Britse nieuwe TD-lijn komt waarschijnlijk 23 december. *O*
En de E-25 verdwijnt uit de shop omdat OP en omdat er teveel van zijn - maar ze bieden 'm nog tot 15 januari aan in de shop, zodat we er nog meer van zullen zien. :')

(Bron: FTR.wot-news.com)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147668527
E-25 is een aanrader hoor. Camoskill op 100%, netje en vehicle camo en je bent bijna niet te spotten. :D
pi_147671037
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:46 schreef Karrs het volgende:
9.5 en de Britse nieuwe TD-lijn komt waarschijnlijk 23 december. *O*
En de E-25 verdwijnt uit de shop omdat OP en omdat er teveel van zijn - maar ze bieden 'm nog tot 15 januari aan in de shop, zodat we er nog meer van zullen zien. :')

(Bron: FTR.wot-news.com)
dan wordt ie binnenkort kapot generfd
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147671423
Denk het niet, zullen ze niet zo snel doen met premium tanks. De SU-76i en Pz Ausf ii J (of heette ie anders?) zijn ook niet generfed.
pi_147671522
Jezus wat is de Valentine slecht :'(
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147671796
quote:
8s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:32 schreef Karrs het volgende:
Jezus wat is de Valentine slecht :'(
Traag vooral, voor een light :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_147671842
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:41 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Traag vooral, voor een light :P
En een vuursnelheid van likmevestje. Een 75mm kanon met een vuursnelheid van 9 :')
En het ding heeft GEEN Tank Gun Rammer...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 17 december 2014 @ 17:17:53 #296
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_147674626
quote:
13s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:42 schreef Karrs het volgende:

[..]

En een vuursnelheid van likmevestje. Een 75mm kanon met een vuursnelheid van 9 :')
En het ding heeft GEEN Tank Gun Rammer...
Maar zijn armour is dik in orde, dat dan weer wel!
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_147675430
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:17 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Maar zijn armour is dik in orde, dat dan weer wel!
Nee, ook niet echt. Het is geen Matilda. Tegen Tier 4 kun je wel anglen, dat wel :Y
Maar je speelt nooit Tier 4 met dat ding. ;(

Maar ik moet niet zeuren. Er zit niet eens een 100% crew in. En ik grind alleen maar een punt of 19.000 zodat ik direct de Archer kan kopon zodra die beschikbaar komt in 9.5. Dezelfde tank... maar dan met een 17 Pounder. ~O>
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147696409
quote:
13s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:42 schreef Karrs het volgende:

[..]

En een vuursnelheid van likmevestje. Een 75mm kanon met een vuursnelheid van 9 :')
En het ding heeft GEEN Tank Gun Rammer...
Je moet 'm dan ook spelen met die 6 ponder Mk V :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_147698661
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:28 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Denk het niet, zullen ze niet zo snel doen met premium tanks. De SU-76i en Pz Ausf ii J (of heette ie anders?) zijn ook niet generfed.
Daarom is de su-76i verwijderd na een paar uur. Ding was enorm OP.
PZ2J is alleen OP qua armor, gun is nutteloos.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 18 december 2014 @ 20:08:04 #300
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147716120
KV-5 in de sale vandaag. Ik twijfel, misschien deze dan als eerste premium??
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 18 december 2014 @ 20:39:00 #301
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_147717522
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:08 schreef Mr.J het volgende:
KV-5 in de sale vandaag. Ik twijfel, misschien deze dan als eerste premium??
ik hoop de type 59 voorbij te zien komen
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')