abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146845402

World of Tanks
World of Tanks (WoT) is een spel waarbij het de bedoeling is om, hoe gek het ook lijkt, met tanks tegen elkaar te vechten. Iedereen begint met een tank van het laagste level (=tier), en door gevechten (battles) te spelen verdien je experience en credits.

Met de experience kun je nieuwe onderdelen ontwikkelen, te weten:
- Gun (Kannon)
- Suspension (Onderstel)
- Turret (geschutskoepel)
- Engine (Motor)
- Radio

Als je tank aan de voorwaarden voldoet, kun je een nieuwe tank ontwikkelen.

Met de credits koop je nieuwe onderdelen, en kun je later ook nieuwe tanks kopen.

Tech Tree
Het leukste van World of Tanks, is in mijn mening, dat het is opgedeeld in tech trees. Er zijn 3 landen, de Verenigde Staten, Sovjet-Unie en Duitsland. Verder heb je één Chinese tank als premium tank (daarover later meer). In de volgende update (gepland in het tweede kwartaal van 2012) voegen ze Franse tanks toe, en ze gaan ook beginnen met het ontwikkelen van Britse tanks.

Iedere tank heeft zijn goede en slechte eigenschappen. Ik ga natuurlijk niet alle 140+ ( :Y ) tanks benoemen, maar om het kort samen te vatten:

- Russische tanks hebben goede bepantsering, en sterke kanonnen, maar de kanonnen zijn niet accuraat dus kan je niet vanaf grote afstand schieten (snipen)
- Duitse tanks hebben meestal alleen goede bepantsering aan de voorkant van de tanks, en kaonnen zijn minder sterk maar accurater. Duitse tanks zijn meestal de sniper tanks.
- Amerikaanse tanks hebben geen specialiteit. Deze tanks hebben vaak slechtere bepantsering op de tank zelf, maar de geschutskoepel is vaak erg goed bepantserd.

Verder zijn de tanks ook weer opgedeeld in klassen:
- Light Tanks (Als verkenningsvoertuigen)
- Medium Tanks (Heavy tank support)
- Heavy Tanks
- Self Propelled Guns (Artillerie)
- Tank Destroyers

De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 3 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1 en de Amerikaanse T1 Cunningham. Deze drie zijn allemaal lichte tanks. Het is belangrijk om in je eerste gevechten ervaring op te doen. In deze klasse (tier 1) vindt je weinig teamwork omdat bijna iedereen nieuw is. Ook kun je vanaf deze tanks al snel (binnen uurtje spelen) al de volgende tank ontwikkelen.

Grofweg elk land heeft verschillende "wegen" die je kunt nemen, om de hoogste tier daaruit te nemen. Lichte tanks (tier 5) Medium tanks (tier 9), Heavy Tanks (tier 10), Artillerie (tier 8), tank Destroyers (tier 9).

Je kunt het beste alle drie de beginnerstanks proberen, en gewoon kijken wat je het beste ligt. De T1 Cunningham heb ik nooit geprobeert, de leichttraktor (loltraktor) was mijn favoriet, maar ik doe nu toch de Russische lijn.

Ik weet niet waarmee ik verder zal gaan :'(
Het is mogelijk dat je helemaal niet weet of je nou een Amerikaanse, Russische of Duitse tank wilt. Ik raad nieuwe mensen aan om voor de Russische tanks te gaan, simpelweg omdat snipen moeilijker is om te leren en Amerikaanse tanks alleen goed zijn als je goed weet hoe je je dekking moet gebruiken. Maar de keus ligt helemaal bij jou natuurlijk :Y

Dan moet je ook nog kiezen wat voor tank. Het zal je misschien wel een maand of 3-4 kosten voordat je het einde hebt bereikt van je lijn, dus heb geduld. Ik raad het ten zeerste af om voor lichte tanks te gaan. Je hebt deze wel snel, maar je kunt er alleen mee verkennen, omdat ze in één schot kapot worden geschoten, en de zachte kanonnen doen zelf bijna geen schade.

Kost het geld?
Het spelen van World of Tanks kan zonder er ook maar één cent aan uit te geven. Toch zijn er mogelijkheden om geld uit te geven. Je betaald voor zogenaamde "Gold", deze kun je uitgeven aan:

Premium Account
Een premium account kost ongeveer 10 euro per maand (als je elke maand verlengt). Met een premium account krijg je een andere garage (zonder extra voordelen) en krijg je 50% meer experience en credits per battle ( :9~ ). Dit is helemaal niet nodig, maar als je ongeveer tier 6 bereikt krijg je minder winst per battle, en rond tier 8 kun je zelfs verlies maken. Je kunt natuurlijk ook zonder premium account dat verlies opvullen door een tier 5 tank te nemen voor "erbij".

Crew training
Je kunt je crew met maximale ervaring kopen. In mijn ogen best kansloos, je kunt beter vanaf 50% beginnen, of 20.000 credits in-game betalen voor elk crewlid voor 75% ervaring.

Consumables
Niet met gold kopen. Kansloos.

Premium Tank
Premium tanks zijn tanks die je met gold koopt (tussen de 750 en 12500 gold). Deze tanks zijn meestal goed op één punt maar zijn niet goed genoeg om als vaste tank te gebruiken. Vooral de Type 59 en de Lowe (maar die is **** duur) zijn leuke tanks, je kunt er veel credits mee krijgen.

Experience omzetten
Voor 1 gold kun je 25 experience omzetten. Dit betekent dat je experience van een elite tank (tank met alles geresearched of een premium tank) kunt omzetten naar free experience, deze kun je voor elke tank gebruiken. Kan wel handig zijn.

Screenshots
Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)

Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu

Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.

Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
pi_146879278
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Photomorti het volgende:

Ga wel lights spelen ofzo en voor de verandering eens een leuke tier 6 medium halen want ik speel eigenlijk alleen tier 10 en die arty is daar denk ik een wat groter probleem als op de lagere tiers.
Je bedoelt dat je nu eens echt gaat leren wotten ipv als een goud-mongool te spelen?

quote:
Hopen dat ik zo weer wat plezier in het spel kan hebben en thja anders maar gewoon helemaal stoppen.
Ik heb zo de indruk dat men je niet gaat missen.

quote:
Zonde van al het geld dat ik in het spel heb gestoken maja.
Dat doe je zelf. Verder had je maar geen anderen moeten betalen om je stats te padden. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 21 november 2014 @ 23:51:42 #3
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_146887873
Wie o wie kan mij wat feedback geven over deze game? Heb het idee lang niet het maximale eruit te hebben gehaald, zeker halverwege de game met een paar imo onnodige bounces en een tk. ;(

http://wotreplays.com/site/1356522#redshire-mrj-is-3

PS: Mijn tk slachtoffer bleef de rest vd game boos om mij daarna alsnog via prive chat de huid vol te schelden. Althans, dat denk ik, begrijp helaas geen Frans. :')

Heb wel een leuk grapje gemaakt, hoop dat hij die begreep;

+ Why do French tanks have rearview mirrors?
- So they can also see the front line of the battlefield!

Badumtss
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_146904118
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je nu eens echt gaat leren wotten ipv als een goud-mongool te spelen?

[..]

Ik heb zo de indruk dat men je niet gaat missen.

[..]

Dat doe je zelf. Verder had je maar geen anderen moeten betalen om je stats te padden. ;)
Wtf bedoel je met spelen als een goud mongool ?

Ik speel beter in tier 10 games als lagere tier potjes dus om mijn prestaties te verbeteren doe ik het niet meer omdat de lagere tier arty minder OP is als bijvoorbeeld een concQ.
Ehmm
pi_146909788
Zucht

Heel sneu. 5 tanks afschieten in mijn kv1, met ruime marge nummer 1 maar verliezen omdat je niet op tijd van de enemy cap naar je eigen terug kan rijden waar de tegenstander met 3 tanks staat.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zaterdag 22 november 2014 @ 22:31:02 #6
19479 Mr.J
pi_146911713
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 21:36 schreef Ordos20 het volgende:
Zucht

Heel sneu. 5 tanks afschieten in mijn kv1, met ruime marge nummer 1 maar verliezen omdat je niet op tijd van de enemy cap naar je eigen terug kan rijden waar de tegenstander met 3 tanks staat.
Dat zijn vervelende games om te verliezen ja. :)
  zondag 23 november 2014 @ 07:19:05 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_146919353
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_146919370
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 07:19 schreef popolon het volgende:
Je zou het geld hebben: Meteen.

http://www.ebay.com/itm/M(...)tion_types=og.shares
Haha zieke shit :)

Kun je de klinkers hier er letterlijk uit trekken. :D
  zondag 23 november 2014 @ 19:26:16 #9
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_146933960
Wat is die SU-76 toch een heerlijk apparaat, vooral nu ik met de 76mm speel. Dat ding is een echte destroyer, nu kan ik tenminste tier 5 tanks op een fatsoenlijke manier bestrijden.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_146934436
Hoe is het hier dan ? Nog druk aan het knallen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_146935150
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:26 schreef JagerJanssen het volgende:
Wat is die SU-76 toch een heerlijk apparaat, vooral nu ik met de 76mm speel. Dat ding is een echte destroyer, nu kan ik tenminste tier 5 tanks op een fatsoenlijke manier bestrijden.
De Sutsjka ('het trutje' :') :D Soviets :') )

Maar, de 76mm? Eh :? Dat is de stock gun toch? Bedoel je niet de 57mm?

Edit Nee, ik zie het nu, de 76mm is wel een upgrade. Hij begint met een 57mm. Echt he, je koopt een tank genaamd SU-76 en dan krijg je er een 57mm kanon op. :')

Maar er is nóg een upgrade, een 57mm ZiS-2, die je vaker ziet omdat hij meer pen heeft. :)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_146953711
Wie heeft net Photomorti keihard geburned op Reddit? Geef het maar toe.
pi_146953842
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef FreezePop het volgende:
Wie heeft net Photomorti keihard geburned op Reddit? Geef het maar toe.
Hier al te vaak gedaan.

Linkje?
pi_146953982
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:56 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Hier al te vaak gedaan.

Linkje?
http://www.reddit.com/r/W(...)5a_post_buff/cmbhszr
pi_146956517
Jezus hee, stalken jullie die gast of zo? :')
pi_146957186
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Karrs het volgende:
Jezus hee, stalken jullie die gast of zo? :')
Ik post ook in het WoT subreddit en ben bijna twee jaar lid geweest van de RDDT social clans dus logisch als ik zn naam toevallig zie.
  maandag 24 november 2014 @ 17:11:56 #17
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_146960036
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 19:59 schreef Karrs het volgende:

[..]

Edit Nee, ik zie het nu, de 76mm is wel een upgrade. Hij begint met een 57mm. Echt he, je koopt een tank genaamd SU-76 en dan krijg je er een 57mm kanon op. :')

Maar er is nóg een upgrade, een 57mm ZiS-2, die je vaker ziet omdat hij meer pen heeft. :)
Je bedoelt 'Suka', oftewel: Bitch, trut, kutwijf.

-Pantservoertuigen, Jack Livess.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_146960048
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 17:11 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Je bedoelt 'Suka', oftewel: Bitch, trut, kutwijf.
Ik bedoel Sutsjka, wat het verkleinwoord daarvan is. ;)

Edit En ik vond Fury een geweldige film. :6
Maar misschien keek ik voor dat oordeel wat meer naar wat 3 jaar oorlog met die tankers had gedaan, dan naar de eigenlijke actiescènes. Waar inderdaad een aantal tekortkomingen in zaten.
  maandag 24 november 2014 @ 19:13:08 #19
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_146963479
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 19:59 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ja je start met een 57mm en je kunt upgraden naar een andere 57mm of de 76mm. Hoorde van anderen dat die 57 het beste moet zijn, maar heb zelf tot nu toe het beste resultaat met de 76mm.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_146964859
quote:
En dat noemen jullie burnen ? hahaha faal
Ehmm
pi_146965382
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:45 schreef Photomorti het volgende:

[..]

En dat noemen jullie burnen ? hahaha faal
Wel als het een staartje zou krijgen. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_146967280
Zo die is ook binnen :)

was maar een 4.4 damage game had nooit een ace tanker verwacht
Ehmm
pi_146973254
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 20:40 schreef Photomorti het volgende:
Zo die is ook binnen :)

[ afbeelding ]

was maar een 4.4 damage game had nooit een ace tanker verwacht
Heb je al je andere prems verkocht ofzo :')?
pi_146978008
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 22:51 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Lol ja ik heb alleen de fcm 50 t nog :)
Ehmm
pi_146978217
pfff en ik heb alweer een dag ban voor teamkillen :(
Ehmm
pi_146978976
Voor de liefhebbers heb ik nog wat codes kunnen bemachtigen om weg te geven: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1319
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 25 november 2014 @ 09:04:10 #27
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_146979217
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 november 2014 08:43 schreef Pheno het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik nog wat codes kunnen bemachtigen om weg te geven: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1319
Kom maar op met die Fury! Staat leuk in de garage!😎
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_146979256
quote:
top! Meegedaan!
  dinsdag 25 november 2014 @ 09:23:37 #29
258885 Solique
I Kill You !
pi_146979551
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:38 schreef Geerd het volgende:
Hoe is het hier dan ? Nog druk aan het knallen?
Speel het minder, was het weer even zat en tevens te druk privé.

quote:
Meegedaan :)
Hoor er goede verhalen over
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 25 november 2014 @ 09:53:48 #30
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_146980178
Fury is best leuk ja. Ben momenteel tering druk met die 3e campaign. Maar 3x 10 dagen vraagt toch een hoop energie. :{
pi_146980325
quote:
*O* Meegedaan.
pi_146980601
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 22:51 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Hij heeft een nieuw account volgens mij.
pi_146980851
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 06:45 schreef Photomorti het volgende:
pfff en ik heb alweer een dag ban voor teamkillen :(
Mooi zo. Dan kun je een dag lang niet meer het plezier voor andere mensen vergallen.

Serieus, waarop post je dit nog hier :? Wat voor reacties verwacht je eigenlijk :?
  dinsdag 25 november 2014 @ 10:22:35 #34
258885 Solique
I Kill You !
pi_146980871
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:21 schreef Karrs het volgende:

[..]

Mooi zo. Dan kun je een dag lang niet meer het plezier voor andere mensen vergallen.

Serieus, waarop post je dit nog hier :? Wat voor reacties verwacht je eigenlijk :?
Dat soort dus ;)
pi_146980876
Hoe kan dit? Photomorti heette toch eerst zo in het spel? :?
pi_146981315
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:22 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat soort dus ;)
In een GAME-TOPIC?! :') (x1000)

Maar waar verbaas ik me ook over. :')
pi_146981876
quote:

[..]

Hij kickt op aandacht, of het nu positief of negatief is. 80% van zijn posts zijn 'kijk mij goed zijn' of 'kijk mij tof zijn door te teamkillen'.
pi_146984172
quote:
Ty :Y
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:07:51 #39
19479 Mr.J
pi_146984187
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:01 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Hij kickt op aandacht, of het nu positief of negatief is. 80% van zijn posts zijn 'kijk mij goed zijn' of 'kijk mij tof zijn door te teamkillen'.
Gevalletje borderline.
pi_146984371
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:22 schreef muhahaha het volgende:
Hoe kan dit? Photomorti heette toch eerst zo in het spel? :?
pi_146984692
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Namechange waarschijnlijk, nieuwe nickname krijgt meer aandacht.
pi_146985356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Beetje zonde van de 2500 gold als je het mij vraagt.
pi_146990218
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

En z'n oude kreeg te veel negatieve aandacht ingame. Zal alleen niet lang duren voordat dat met deze nick ook zo is.
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:15:35 #44
19479 Mr.J
pi_146990606
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef bas-beest het volgende:

[..]

En z'n oude kreeg te veel negatieve aandacht ingame. Zal alleen niet lang duren voordat dat met deze nick ook zo is.
Of permbannetje.

Al is dat natuurlijk wel een financiele aderlating voor Wargames. ;(
pi_146990827
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:15 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Of permbannetje.

Zijn oude account is helemaal foetsie, lijkt me een name change ja. Vrij recent dan want ik heb nog een pot met hem gespeeld en daar speelde hij nog onder zijn oude nick. Zonder te flamen trouwens. :)
pi_146993627
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:15 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Of permbannetje.

Scheelt weer een maandsalarisje daar.
pi_146998987
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hij heeft een nieuw account volgens mij.
Neehoor heb gewoon hetzelfde account alleen ik heb mijn nickname veranderd naar photomato2stronk.
Ehmm
pi_146999014
quote:

[..]

En jij denkt dat ik zomaar iemand teamkill ? Als iemand constant expres staat te blokken en je uit posities probeerd te drukken dan verdiend hij gewoon een teamkill.
Ehmm
pi_146999180
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:36 schreef Photomorti het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik zomaar iemand teamkill ? Als iemand constant expres staat te blokken en je uit posities probeerd te drukken dan verdiend hij gewoon een teamkill.
Heb meer games played dan jij, mij is het 2 of 3 keer overkomen. Toeval of lok je het misschien ook uit? En nee, hij verdient dan nog geen teamkill, daar is het systeem voor om te reporten.

Je hebt trouwens vaak zat aangegeven dat je zomaar een arty killde, omdat jij vindt dat jij de regels in het spel kan bepalen (geen arty spelen).
pi_147000112
quote:

[..]

Nee dan verdient hij het nog niet. Want sommige mensen hebben dat gewoon soms niet door. Het is maar een spel.
pi_147012240
En ik heb een 7 dagen ban voor teamkill wat een bullshit.

Ik was nog blauw ingame toen ik unbanned was dus ik had me voorgenomen om nu heeeel voozichtig te zijn.

Potje 1 , een medium rijdt vlak voor me is7 langs terwijl ik in snipermode zit en net schiet BOEM 588 hp hit.

Ik denk shit dat scheelde weinig.

3 potjes later in de leopard 1 , teammate in t54 vlak voor me langs net als ik schiet.

7 dagen ban dankjewel wargaming echt een top spel dit.

[ Bericht 6% gewijzigd door 2Happy4U op 26-11-2014 10:32:52 ]
Ehmm
pi_147012448
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 07:03 schreef Photomorti het volgende:

Ik was nog blauw ingame toen ik unbanned was dus ik had me voorgenomen om nu heeeel voozichtig te zijn.

Potje 1 , een medium rijdt vlak voor me is7 langs terwijl ik in snipermode zit en net schiet BOEM 588 hp hit.

3 potjes later in de leopard 1 , teammate in t54 vlak voor me langs net als ik schiet.

Je kunt ook gewoon een mod installeren (noshot dacht ik) die voorkomt dat je op net doodgeschoten tanks en teammates schiet. Dan heb je dit niet (win-win)

[ Bericht 2% gewijzigd door 2Happy4U op 26-11-2014 10:33:04 ]
pi_147012452
I lol'd. Had gisteren ook teamdmg. Iemand die net langsrijdt als ik een shell afschiet ;(
  woensdag 26 november 2014 @ 08:12:18 #54
19479 Mr.J
pi_147012597
quote:
Nickchange: Photo2bannedforyouBob
pi_147012791
PhotoTheRagingNerd. :7
pi_147012965
quote:

Let dan ook gewoon op.
Kun je wel wargaming de schuld geven dat je telkens je teammates raakt, maar dat ligt echt gewoon aan jezelf. Je hebt een map en een camera die om je tank kan gaan om te zien waar je teammates zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door 2Happy4U op 26-11-2014 10:33:14 ]
pi_147013000
quote:

Dan is het gewoon optellen van de teamdamage acties en dan mag je weer even wat dagen afkoelen.
Ligt niet aan WG maar aan de speler.
Zorg eerst maar eens om normaal te spelen zonder steeds teammaten te raken.
Raak ook wel eens een teammate maar nooit een ban gehad.

[ Bericht 2% gewijzigd door 2Happy4U op 26-11-2014 10:33:21 ]
  woensdag 26 november 2014 @ 10:04:02 #58
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_147014291
Misschien moeten we vragen naar een 'Deathmatch-mode' voor photo. Scheelt een hoop ellende :Y
I'm not the girl in the picture..
pi_147014345
quote:
3s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:04 schreef Dimauro het volgende:
Misschien moeten we vragen naar een 'Deathmatch-mode' voor photo. Scheelt een hoop ellende :Y
Het zou me niet verbazen als hij zelfs daarbij door arti's wordt gepakt. :+
pi_147014648
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:51 schreef Solique het volgende:

[..]

Dan is het gewoon optellen van de teamdamage acties en dan mag je weer even wat dagen afkoelen.
Ligt niet aan WG maar aan de speler.
Zorg eerst maar eens om normaal te spelen zonder steeds teammaten te raken.
Raak ook wel eens een teammate maar nooit een ban gehad.
Precies, en dat gebeurt me misschien één keer per week. Hooguit. Laat staan twee keer op één avond. Als ik al blauw ben, notabene.

Ik laat zoiets direct volgen door een "DUDE...! :o Sorry!" of zo in chat. Misschien dat dat ook reports scheelt. Photo kennende zal hij juist wel weer een "lol serves u right f**king tomato noob" of zo in chat hebben neergeplempt...
  woensdag 26 november 2014 @ 10:23:31 #61
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_147014744
  woensdag 26 november 2014 @ 10:38:02 #62
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_147015074
Ik raak regelmatig teammates maar nooit een ban. Nu word je afgestraft voor je achterlijke verleden. Vind het wel grappig.
pi_147015782
Ik kreeg 2 weken terug na de patch mijn allereerste warning. Wilde een pot ingaan toen het spel stopte met werken en ik kon niet voorkomen dat ze me afschoten. Inactivity warning :').
Ruim 5000 potjes netjes gespeeld alles :')

Nouja, beter iets te streng want afkérs zijn vrij irritant.
pi_147016445
Volgens mij gaan die maatregelen tegen overtredingen per aantallen battles en niet per tijd. Dus als je eens per 60-80 battles teamdamage doet is er niets aan de hand. Als het twee keer in drie battles is heb je een probleem.
Het maakt volgens mij niet uit of het op één avond is. Natuurlijk zal er wel een vervaltijd in zitten, maar dat zal waarschijnlijk per 4 weken of meer zijn.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_147016536
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:19 schreef Karrs het volgende:
Ik laat zoiets direct volgen door een "DUDE...! :o Sorry!" of zo in chat. Misschien dat dat ook reports scheelt.
Dat scheelt alleen in het aantal eventuele reports door spelers, niet in het geautomatiseerde systeem. Ik neem vaak de moeite niet, tenzij het echt mijn fout was. Maar dat gebeurt niet vaak, heb dan ook de safeshotmod geïnstalleerd.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_147016545
Nog nooit een warning gehad of blauw geweest oid. Ben heel braaf. :D
pi_147016586
1x blauw geweest toen ik met arty schoot.
Had wel kill alleen 2 scouts van eigen team gingen vol yolo rammen waardoor ik ze beide ook nog doodschoot :')
pi_147016648
Ik ben dus echt nog nooit blauw geweest. Noch en ban gehad. Ik ben te netjes ofzo. Wel eens pet ongeluk een teamkill gemaakt. Met arty gebeurde het wel eens, en afzwaaiende shell die een ELC ofzo raakte
pi_147016708
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:48 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben dus echt nog nooit blauw geweest. Noch en ban gehad. Ik ben te netjes ofzo. Wel eens pet ongeluk een teamkill gemaakt. Met arty gebeurde het wel eens, en afzwaaiende shell die een ELC ofzo raakte
Ik weet het niet eens meer, volgens mij 1 keer en dat was omdat er een pannekoek bewust op mij schoot vlak nadat de pot was begonnen dus ik kilde hem. ;(
Heel het team haten dit dat.
pi_147017647
quote:

[..]

En jij denkt dat ik zomaar iemand teamkill ?
Ja, dat doe/deed je wel. Heb je al toegegeven...je killt/killde namelijk arty voor fun.

quote:
Als iemand constant expres staat te blokken en je uit posities probeerd te drukken dan verdiend hij gewoon een teamkill.
Nee, dan snap jij het niet als je dat doet. Dan ga je op een andere positie staan en probeer je het een volgende pot opnieuw. ;)
pi_147017665
Eén keer, toen ik nieuw was en met mijn Matilda door een GBR heavy uit de dekking van een rots werd geduwd omdat hij er wou staan (met een 'gtfo noob' in de chat). Daar heb ik toen 40mm granaatjes ingepompt tot ik de melding zag dat ik even een uur mocht afkoelen. :'(

Dat was ook de enige keer. Verder nooit blauw, nooit bans etc.
pi_147017688
quote:

Als je dat echt per ongeluk deed is het wel zuur, maar dat je nu zeven dagen ban hebt, ligt toch écht 100% aan jezelf.
pi_147017980
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:49 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Let dan ook gewoon op.
Kun je wel wargaming de schuld geven dat je telkens je teammates raakt, maar dat ligt echt gewoon aan jezelf. Je hebt een map en een camera die om je tank kan gaan om te zien waar je teammates zijn.
En die werkt in snipermode? Als iemand nou opeens vlak voor je langsrijdt dan ben je niet snel genoeg om niet te schieten dit was gewoon zwaar ongelukkig en dan meteen 7 dagen ban de tering de lol gaat zo wel snel van het spel af zeg.
Ehmm
pi_147018055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef Photomorti het volgende:

[..]

En die werkt in snipermode? Als iemand nou opeens vlak voor je langsrijdt dan ben je niet snel genoeg om niet te schieten dit was gewoon zwaar ongelukkig en dan meteen 7 dagen ban de tering de lol gaat zo wel snel van het spel af zeg.
Dan krijg je nooit een ban.
Wel als je al vaker dingen hebt uitgehaald ingame, dan is het optellen en dat was de druppel.
pi_147018176
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef Solique het volgende:

[..]

Dan krijg je nooit een ban.
Wel als je al vaker dingen hebt uitgehaald ingame, dan is het optellen en dat was de druppel.
Grappig dat zijn lol eraf gaat. De spelers die hij afschiet kan hem niks boeien. :')
pi_147018756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Grappig dat zijn lol eraf gaat. De spelers die hij afschiet kan hem niks boeien. :')
egocentrisme.

Maar er zijn genoeg middelen om teamdamage, vooral onbedoeld, zoveel mogelijk te voorkomen. Tis ook nog eens zonde van het geld, teamdamage. Naast de penalty is Hey ook nog eens een shell dure geen damage aan de tegenstander dieet (en waar je dus geen credits voor krijgt)
pi_147019444
quote:

[..]

Zoals ik al zei, heb je ook een minimap. Voor 1x iemand per ongeluk raken krijg je geen 7 dagen ban. Kijk eens naar je verleden. Hoeveel mensen heb je geteamkilled, omdat ze arty zijn?

Eerst altijd tof doen dat je teamkillt, omdat iemand een class speelt die jij niet snapt en nu zielig doen en Wargaming de schuld geven.

Als je gewoon aan de regels had gehouden en nooit mensen met opzet had geteamkilled was je waarschijnlijk zelfs nooit blauw geweest.
pi_147019978
quote:
dit was gewoon zwaar ongelukkig
Misschien, maar
quote:
en dan meteen 7 dagen ban
Dat heb je dus aan jezelf te danken. Mooi dat er dus ook echt op gelet wordt. ;)
  woensdag 26 november 2014 @ 15:28:15 #79
19479 Mr.J
pi_147023681
Zo even lekker een potje WoT spelen.

Kijken of ik Photo2JostiforUBob nog tegenkom. :9

O wacht... Volgende week pas weer kans toe... ;(
pi_147024776
Ik wil ook naar huis. Lekker spelen. Moet nog credits bij elkaar sparen voor mijn volgende tank, de Tier VII SU-152. :Y
pi_147024800
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:07 schreef Karrs het volgende:
Ik wil ook naar huis. Lekker spelen. Moet nog credits bij elkaar sparen voor mijn volgende tank, de Tier VII SU-152. :Y
Dat is wel een heerlijke tank O+
  woensdag 26 november 2014 @ 22:42:38 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_147040126
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:38 schreef ShaoliN het volgende:
Ik raak regelmatig teammates maar nooit een ban. Nu word je afgestraft voor je achterlijke verleden. Vind het wel grappig.
Dit dus.

Tank time!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_147040206
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:07 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat is wel een heerlijke tank O+
Vandaag maar de overstap gemaakt van de SU85 naar de SU100. Had genoeg credits :)
pi_147041371
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:07 schreef Karrs het volgende:
Die is zo beest....

Je hebt niet eens de 2 upgrade guns nodig op dat ding. Beter dat je ze wel onderzoekt, want ze gaan ook op de ISU-152 :P
pi_147041669
Ben trouwens klaar met de maandelijkse missie. Nu weer random tanks gaan upgraden :)
pi_147041834
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ten eerste ik teamkillde alleen friendly arty en die verdienen het omdat dat de prijs is die ze betalen voor het verpesten van de gameplay van goeie spelers doormiddel van xvm focus in unbalanced OP clickershit.

Mensen die bewust je leopard 1 uit een bosje gaan drukken omdat je volgens 500 wn8 speler een frontline scout tank bent die constant in beweging moet zijn en vooral niet moet gaan snipen.

Ik beschadig geen mensen die daadwerkelijk het spel op een normale en eerlijke manier spelen.
Ehmm
pi_147042021
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ten eerste ik teamkillde alleen friendly arty en die verdienen het omdat dat de prijs is die ze betalen voor het verpesten van de gameplay van goeie spelers doormiddel van xvm focus in unbalanced OP clickershit.

Mensen die bewust je leopard 1 uit een bosje gaan drukken omdat je volgens 500 wn8 speler een frontline scout tank bent die constant in beweging moet zijn en vooral niet moet gaan snipen.

Ik beschadig geen mensen die daadwerkelijk het spel op een normale en eerlijke manier spelen.
Jij bent de baas niet :N
  woensdag 26 november 2014 @ 23:22:56 #88
19479 Mr.J
pi_147042077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Photomorti het volgende:

[..]

_O- 8)7
pi_147042700
Right.

En nu voor de mensen met een normale kijk op zaken en de wereld.

Welke lijn is en beetje normaal te leveken tot iets leuks. Ik wilde naast de su en de is en m6 lijn de Japanners doen maar hmmmm
  woensdag 26 november 2014 @ 23:38:45 #90
19479 Mr.J
pi_147042742
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:37 schreef Ordos20 het volgende:
Right.

En nu voor de mensen met een normale kijk op zaken en de wereld.

Welke lijn is en beetje normaal te leveken tot iets leuks. Ik wilde naast de su en de is en m6 lijn de Japanners doen maar hmmmm
De Duitse lijn is rond de 36.01 wel ok. :)
pi_147042854
Ik ben voor de rhm aan het gaan maar echt superchill is de lijn niet zonder topgun en die zijn vrij duur voor de svl en de nashorn ;(
pi_147042857
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:38 schreef Mr.J het volgende:

[..]

De Duitse lijn is rond de 36.01 wel ok. :)
Dat wordt de vk3001h uitspelen.

Das kut ook al heb ik de konische.

Uit sentimentele redenen wil ik ook nog de tiger2 hebben. Iets met bouwmodel en vroeger
pi_147046903
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:41 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Dat wordt de vk3001h uitspelen.

Das kut ook al heb ik de konische.

Uit sentimentele redenen wil ik ook nog de tiger2 hebben. Iets met bouwmodel en vroeger
Daar moet je mee side-scrapen als een gek, maar ik vond die tank nog wel goed te doen eigenlijk...

Maar misschien ligt het aan mij, de D.W.2 vond ik ook al geen ramp. :P
Als je de stock gun maar gebruikt, met uitsluitend HE-granaatjes, vanachter de andere tanks. :Y
pi_147046982
quote:
7s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:14 schreef Karrs het volgende:

Daar moet je mee side-scrapen als een gek, maar ik vond die tank nog wel goed te doen eigenlijk...

Maar misschien ligt het aan mij, de D.W.2 vond ik ook al geen ramp. :P
Als je de stock gun maar gebruikt, met uitsluitend HE-granaatjes, vanachter de andere tanks. :Y
Dat is toch juist meteen het punt, je bent afhankelijk van anderen. Je kunt je team niet carry-en in een D.W.2... Ik heb er ook in gereden en dat ding doet vrij weinig. Persoonlijk rij ik dan liever in een T-28. Die is misschien iets groter echter wel sneller en een betere gun. :)
pi_147047315
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben voor de rhm aan het gaan maar echt superchill is de lijn niet zonder topgun en die zijn vrij duur voor de svl en de nashorn ;(
Wacht maar tot je bij de sturer komt ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Vandaag maar de overstap gemaakt van de SU85 naar de SU100. Had genoeg credits :)
Su100 moet ik ook nog eens terugkopen om andere lijn te starten.
pi_147047338
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:53 schreef Solique het volgende:

[..]

Wacht maar tot je bij de sturer komt ;(

[..]

Su100 moet ik ook nog eens terugkopen om andere lijn te starten.
Vertel me niet dat die ook ruk is ;(
Mijn stats gaan helemaal kapot aan de svl en de nashorn ;(
/photo kom er maar in met je tomato opmerkingen.
/echte man hier

Its also worth mentioning that this tank has the lowest winrate among all tanks from tier 6 to 10.

Kut hahaha :')
pi_147047384
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vertel me niet dat die ook ruk is ;(
Mijn stats gaan helemaal kapot aan de svl en de nashorn ;(
/photo kom er maar in met je tomato opmerkingen.
/echte man hier
Nashorn is heerlijke tank
Sturer is een ramp zonder topgun. Kost je 60k of zo
pi_147047398
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:58 schreef Solique het volgende:

[..]

Nashorn is heerlijke tank
Sturer is een ramp zonder topgun. Kost je 60k of zo
HM niet als stock, pingt voor 135 dmg als je penetreert. Niet echt hoog tegen tanks met 1500 hp. :+

Meh ik heb er nu al geen zin meer in :')
pi_147047415
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

HM niet als stock, pingt voor 135 dmg als je penetreert. Niet echt hoog tegen tanks met 1500 hp. :+

Meh ik heb er nu al geen zin meer in :')
Ik heb de sturer verkocht, kon er niet meer tegen.
Ben nu free exp aant sparen :+
  donderdag 27 november 2014 @ 09:40:08 #100
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_147048074
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:00 schreef Solique het volgende:

[..]

Ik heb de sturer verkocht, kon er niet meer tegen.
Ben nu free exp aant sparen :+
Wachten op die gigantische december aanbiedingen *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')