SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)
Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu
Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.
Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
Je bedoelt dat je nu eens echt gaat leren wotten ipv als een goud-mongool te spelen?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Photomorti het volgende:
Ga wel lights spelen ofzo en voor de verandering eens een leuke tier 6 medium halen want ik speel eigenlijk alleen tier 10 en die arty is daar denk ik een wat groter probleem als op de lagere tiers.
Ik heb zo de indruk dat men je niet gaat missen.quote:Hopen dat ik zo weer wat plezier in het spel kan hebben en thja anders maar gewoon helemaal stoppen.
Dat doe je zelf. Verder had je maar geen anderen moeten betalen om je stats te padden.quote:Zonde van al het geld dat ik in het spel heb gestoken maja.
Wtf bedoel je met spelen als een goud mongool ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:23 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nu eens echt gaat leren wotten ipv als een goud-mongool te spelen?
[..]
Ik heb zo de indruk dat men je niet gaat missen.
[..]
Dat doe je zelf. Verder had je maar geen anderen moeten betalen om je stats te padden.
Dat zijn vervelende games om te verliezen ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:36 schreef Ordos20 het volgende:
Zucht
Heel sneu. 5 tanks afschieten in mijn kv1, met ruime marge nummer 1 maar verliezen omdat je niet op tijd van de enemy cap naar je eigen terug kan rijden waar de tegenstander met 3 tanks staat.
Haha zieke shitquote:Op zondag 23 november 2014 07:19 schreef popolon het volgende:
Je zou het geld hebben: Meteen.
http://www.ebay.com/itm/M(...)tion_types=og.shares
De Sutsjka ('het trutje'quote:Op zondag 23 november 2014 19:26 schreef JagerJanssen het volgende:
Wat is die SU-76 toch een heerlijk apparaat, vooral nu ik met de 76mm speel. Dat ding is een echte destroyer, nu kan ik tenminste tier 5 tanks op een fatsoenlijke manier bestrijden.
Hier al te vaak gedaan.quote:Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef FreezePop het volgende:
Wie heeft net Photomorti keihard geburned op Reddit? Geef het maar toe.
http://www.reddit.com/r/W(...)5a_post_buff/cmbhszrquote:Op maandag 24 november 2014 13:56 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Hier al te vaak gedaan.
Linkje?
Ik post ook in het WoT subreddit en ben bijna twee jaar lid geweest van de RDDT social clans dus logisch als ik zn naam toevallig zie.quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Karrs het volgende:
Jezus hee, stalken jullie die gast of zo?
Je bedoelt 'Suka', oftewel: Bitch, trut, kutwijf.quote:Op zondag 23 november 2014 19:59 schreef Karrs het volgende:
[..]
De Sutsjka ('het trutje'![]()
Soviets
)
Maar, de 76mm? EhDat is de stock gun toch? Bedoel je niet de 57mm?
Edit Nee, ik zie het nu, de 76mm is wel een upgrade. Hij begint met een 57mm. Echt he, je koopt een tank genaamd SU-76 en dan krijg je er een 57mm kanon op.
Maar er is nóg een upgrade, een 57mm ZiS-2, die je vaker ziet omdat hij meer pen heeft.
Ik bedoel Sutsjka, wat het verkleinwoord daarvan is.quote:Op maandag 24 november 2014 17:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je bedoelt 'Suka', oftewel: Bitch, trut, kutwijf.
Ja je start met een 57mm en je kunt upgraden naar een andere 57mm of de 76mm. Hoorde van anderen dat die 57 het beste moet zijn, maar heb zelf tot nu toe het beste resultaat met de 76mm.quote:Op zondag 23 november 2014 19:59 schreef Karrs het volgende:
[..]
De Sutsjka ('het trutje'![]()
Soviets
)
Maar, de 76mm? EhDat is de stock gun toch? Bedoel je niet de 57mm?
Edit Nee, ik zie het nu, de 76mm is wel een upgrade. Hij begint met een 57mm. Echt he, je koopt een tank genaamd SU-76 en dan krijg je er een 57mm kanon op.
Maar er is nóg een upgrade, een 57mm ZiS-2, die je vaker ziet omdat hij meer pen heeft.
En dat noemen jullie burnen ? hahaha faalquote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/W(...)5a_post_buff/cmbhszr
Wel als het een staartje zou krijgen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:45 schreef Photomorti het volgende:
[..]
En dat noemen jullie burnen ? hahaha faal
Heb je al je andere prems verkocht ofzoquote:Op maandag 24 november 2014 20:40 schreef Photomorti het volgende:
Zo die is ook binnen
[ afbeelding ]
was maar een 4.4 damage game had nooit een ace tanker verwacht
Lol ja ik heb alleen de fcm 50 t nogquote:Op maandag 24 november 2014 22:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb je al je andere prems verkocht ofzo?
Kom maar op met die Fury! Staat leuk in de garage!😎quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:43 schreef Pheno het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik nog wat codes kunnen bemachtigen om weg te geven: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1319
top! Meegedaan!quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:43 schreef Pheno het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik nog wat codes kunnen bemachtigen om weg te geven: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1319
Speel het minder, was het weer even zat en tevens te druk privé.quote:Op zondag 23 november 2014 19:38 schreef Geerd het volgende:
Hoe is het hier dan ? Nog druk aan het knallen?
Meegedaanquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:43 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:43 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft een nieuw account volgens mij.quote:Op maandag 24 november 2014 22:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb je al je andere prems verkocht ofzo?
Mooi zo. Dan kun je een dag lang niet meer het plezier voor andere mensen vergallen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 06:45 schreef Photomorti het volgende:
pfff en ik heb alweer een dag ban voor teamkillen
Dat soort dusquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:21 schreef Karrs het volgende:
[..]
Mooi zo. Dan kun je een dag lang niet meer het plezier voor andere mensen vergallen.
Serieus, waarop post je dit nog hierWat voor reacties verwacht je eigenlijk
In een GAME-TOPIC?!quote:
Hij kickt op aandacht, of het nu positief of negatief is. 80% van zijn posts zijn 'kijk mij goed zijn' of 'kijk mij tof zijn door te teamkillen'.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:21 schreef Karrs het volgende:
[..]
Mooi zo. Dan kun je een dag lang niet meer het plezier voor andere mensen vergallen.
Tyquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:43 schreef Pheno het volgende:
Gevalletje borderline.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:01 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Hij kickt op aandacht, of het nu positief of negatief is. 80% van zijn posts zijn 'kijk mij goed zijn' of 'kijk mij tof zijn door te teamkillen'.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:22 schreef muhahaha het volgende:
Hoe kan dit? Photomorti heette toch eerst zo in het spel?
Beetje zonde van de 2500 gold als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Namechange waarschijnlijk, nieuwe nickname krijgt meer aandacht.
En z'n oude kreeg te veel negatieve aandacht ingame. Zal alleen niet lang duren voordat dat met deze nick ook zo is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Namechange waarschijnlijk, nieuwe nickname krijgt meer aandacht.
Of permbannetje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En z'n oude kreeg te veel negatieve aandacht ingame. Zal alleen niet lang duren voordat dat met deze nick ook zo is.
Zijn oude account is helemaal foetsie, lijkt me een name change ja. Vrij recent dan want ik heb nog een pot met hem gespeeld en daar speelde hij nog onder zijn oude nick. Zonder te flamen trouwens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Of permbannetje.
Al is dat natuurlijk wel een financiele aderlating voor Wargames.
Scheelt weer een maandsalarisje daar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Of permbannetje.
Al is dat natuurlijk wel een financiele aderlating voor Wargames.
Neehoor heb gewoon hetzelfde account alleen ik heb mijn nickname veranderd naar photomato2stronk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw account volgens mij.
En jij denkt dat ik zomaar iemand teamkill ? Als iemand constant expres staat te blokken en je uit posities probeerd te drukken dan verdiend hij gewoon een teamkill.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:21 schreef Karrs het volgende:
[..]
Heb meer games played dan jij, mij is het 2 of 3 keer overkomen. Toeval of lok je het misschien ook uit? En nee, hij verdient dan nog geen teamkill, daar is het systeem voor om te reporten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:36 schreef Photomorti het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik zomaar iemand teamkill ? Als iemand constant expres staat te blokken en je uit posities probeerd te drukken dan verdiend hij gewoon een teamkill.
Nee dan verdient hij het nog niet. Want sommige mensen hebben dat gewoon soms niet door. Het is maar een spel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:36 schreef Photomorti het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik zomaar iemand teamkill ? Als iemand constant expres staat te blokken en je uit posities probeerd te drukken dan verdiend hij gewoon een teamkill.
Je kunt ook gewoon een mod installeren (noshot dacht ik) die voorkomt dat je op net doodgeschoten tanks en teammates schiet. Dan heb je dit niet (win-win)quote:Op woensdag 26 november 2014 07:03 schreef Photomorti het volgende:
En ik heb een 7 dagen ban voor teamkill wat een bullshit.
Ik was nog blauw ingame toen ik unbanned was dus ik had me voorgenomen om nu heeeel voozichtig te zijn.
Potje 1 , een medium rijdt vlak voor me is7 langs terwijl ik in snipermode zit en net schiet BOEM 588 hp hit.
Ik denk shit dat scheelde weinig.
3 potjes later in de leopard 1 , teammate in t54 vlak voor me langs net als ik schiet.
7 dagen ban dankjewel wargaming echt een top spel dit.
Let dan ook gewoon op.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:03 schreef Photomorti het volgende:
Ik was nog blauw ingame toen ik unbanned was dus ik had me voorgenomen om nu heeeel voozichtig te zijn.
Potje 1 , een medium rijdt vlak voor me is7 langs terwijl ik in snipermode zit en net schiet BOEM 588 hp hit.
3 potjes later in de leopard 1 , teammate in t54 vlak voor me langs net als ik schiet.
Dan is het gewoon optellen van de teamdamage acties en dan mag je weer even wat dagen afkoelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:03 schreef Photomorti het volgende:
Het zou me niet verbazen als hij zelfs daarbij door arti's wordt gepakt.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:04 schreef Dimauro het volgende:
Misschien moeten we vragen naar een 'Deathmatch-mode' voor photo. Scheelt een hoop ellende
Precies, en dat gebeurt me misschien één keer per week. Hooguit. Laat staan twee keer op één avond. Als ik al blauw ben, notabene.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan is het gewoon optellen van de teamdamage acties en dan mag je weer even wat dagen afkoelen.
Ligt niet aan WG maar aan de speler.
Zorg eerst maar eens om normaal te spelen zonder steeds teammaten te raken.
Raak ook wel eens een teammate maar nooit een ban gehad.
Dat scheelt alleen in het aantal eventuele reports door spelers, niet in het geautomatiseerde systeem. Ik neem vaak de moeite niet, tenzij het echt mijn fout was. Maar dat gebeurt niet vaak, heb dan ook de safeshotmod geïnstalleerd.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:19 schreef Karrs het volgende:
Ik laat zoiets direct volgen door een "DUDE...!Sorry!" of zo in chat. Misschien dat dat ook reports scheelt.
Ik weet het niet eens meer, volgens mij 1 keer en dat was omdat er een pannekoek bewust op mij schoot vlak nadat de pot was begonnen dus ik kilde hem.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:48 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben dus echt nog nooit blauw geweest. Noch en ban gehad. Ik ben te netjes ofzo. Wel eens pet ongeluk een teamkill gemaakt. Met arty gebeurde het wel eens, en afzwaaiende shell die een ELC ofzo raakte
Ja, dat doe/deed je wel. Heb je al toegegeven...je killt/killde namelijk arty voor fun.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:36 schreef Photomorti het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik zomaar iemand teamkill ?
Nee, dan snap jij het niet als je dat doet. Dan ga je op een andere positie staan en probeer je het een volgende pot opnieuw.quote:Als iemand constant expres staat te blokken en je uit posities probeerd te drukken dan verdiend hij gewoon een teamkill.
Als je dat echt per ongeluk deed is het wel zuur, maar dat je nu zeven dagen ban hebt, ligt toch écht 100% aan jezelf.quote:Op woensdag 26 november 2014 07:03 schreef Photomorti het volgende:
En die werkt in snipermode? Als iemand nou opeens vlak voor je langsrijdt dan ben je niet snel genoeg om niet te schieten dit was gewoon zwaar ongelukkig en dan meteen 7 dagen ban de tering de lol gaat zo wel snel van het spel af zeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:49 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Let dan ook gewoon op.
Kun je wel wargaming de schuld geven dat je telkens je teammates raakt, maar dat ligt echt gewoon aan jezelf. Je hebt een map en een camera die om je tank kan gaan om te zien waar je teammates zijn.
Dan krijg je nooit een ban.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef Photomorti het volgende:
[..]
En die werkt in snipermode? Als iemand nou opeens vlak voor je langsrijdt dan ben je niet snel genoeg om niet te schieten dit was gewoon zwaar ongelukkig en dan meteen 7 dagen ban de tering de lol gaat zo wel snel van het spel af zeg.
Grappig dat zijn lol eraf gaat. De spelers die hij afschiet kan hem niks boeien.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit een ban.
Wel als je al vaker dingen hebt uitgehaald ingame, dan is het optellen en dat was de druppel.
egocentrisme.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig dat zijn lol eraf gaat. De spelers die hij afschiet kan hem niks boeien.
Zoals ik al zei, heb je ook een minimap. Voor 1x iemand per ongeluk raken krijg je geen 7 dagen ban. Kijk eens naar je verleden. Hoeveel mensen heb je geteamkilled, omdat ze arty zijn?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:35 schreef Photomorti het volgende:
[..]
En die werkt in snipermode? Als iemand nou opeens vlak voor je langsrijdt dan ben je niet snel genoeg om niet te schieten dit was gewoon zwaar ongelukkig en dan meteen 7 dagen ban de tering de lol gaat zo wel snel van het spel af zeg.
Misschien, maarquote:
Dat heb je dus aan jezelf te danken. Mooi dat er dus ook echt op gelet wordt.quote:en dan meteen 7 dagen ban
Dat is wel een heerlijke tankquote:Op woensdag 26 november 2014 16:07 schreef Karrs het volgende:
Ik wil ook naar huis. Lekker spelen. Moet nog credits bij elkaar sparen voor mijn volgende tank, de Tier VII SU-152.
Dit dus.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:38 schreef ShaoliN het volgende:
Ik raak regelmatig teammates maar nooit een ban. Nu word je afgestraft voor je achterlijke verleden. Vind het wel grappig.
Vandaag maar de overstap gemaakt van de SU85 naar de SU100. Had genoeg creditsquote:
Die is zo beest....quote:Op woensdag 26 november 2014 16:07 schreef Karrs het volgende:
Ik wil ook naar huis. Lekker spelen. Moet nog credits bij elkaar sparen voor mijn volgende tank, de Tier VII SU-152.
Ten eerste ik teamkillde alleen friendly arty en die verdienen het omdat dat de prijs is die ze betalen voor het verpesten van de gameplay van goeie spelers doormiddel van xvm focus in unbalanced OP clickershit.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig dat zijn lol eraf gaat. De spelers die hij afschiet kan hem niks boeien.
Jij bent de baas nietquote:Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ten eerste ik teamkillde alleen friendly arty en die verdienen het omdat dat de prijs is die ze betalen voor het verpesten van de gameplay van goeie spelers doormiddel van xvm focus in unbalanced OP clickershit.
Mensen die bewust je leopard 1 uit een bosje gaan drukken omdat je volgens 500 wn8 speler een frontline scout tank bent die constant in beweging moet zijn en vooral niet moet gaan snipen.
Ik beschadig geen mensen die daadwerkelijk het spel op een normale en eerlijke manier spelen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ten eerste ik teamkillde alleen friendly arty en die verdienen het omdat dat de prijs is die ze betalen voor het verpesten van de gameplay van goeie spelers doormiddel van xvm focus in unbalanced OP clickershit.
Mensen die bewust je leopard 1 uit een bosje gaan drukken omdat je volgens 500 wn8 speler een frontline scout tank bent die constant in beweging moet zijn en vooral niet moet gaan snipen.
Ik beschadig geen mensen die daadwerkelijk het spel op een normale en eerlijke manier spelen.
De Duitse lijn is rond de 36.01 wel ok.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:37 schreef Ordos20 het volgende:
Right.
En nu voor de mensen met een normale kijk op zaken en de wereld.
Welke lijn is en beetje normaal te leveken tot iets leuks. Ik wilde naast de su en de is en m6 lijn de Japanners doen maar hmmmm
Dat wordt de vk3001h uitspelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:38 schreef Mr.J het volgende:
[..]
De Duitse lijn is rond de 36.01 wel ok.
Daar moet je mee side-scrapen als een gek, maar ik vond die tank nog wel goed te doen eigenlijk...quote:Op woensdag 26 november 2014 23:41 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat wordt de vk3001h uitspelen.
Das kut ook al heb ik de konische.
Uit sentimentele redenen wil ik ook nog de tiger2 hebben. Iets met bouwmodel en vroeger
Dat is toch juist meteen het punt, je bent afhankelijk van anderen. Je kunt je team niet carry-en in een D.W.2... Ik heb er ook in gereden en dat ding doet vrij weinig. Persoonlijk rij ik dan liever in een T-28. Die is misschien iets groter echter wel sneller en een betere gun.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:14 schreef Karrs het volgende:
Daar moet je mee side-scrapen als een gek, maar ik vond die tank nog wel goed te doen eigenlijk...
Maar misschien ligt het aan mij, de D.W.2 vond ik ook al geen ramp.
Als je de stock gun maar gebruikt, met uitsluitend HE-granaatjes, vanachter de andere tanks.
Wacht maar tot je bij de sturer komtquote:Op woensdag 26 november 2014 23:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben voor de rhm aan het gaan maar echt superchill is de lijn niet zonder topgun en die zijn vrij duur voor de svl en de nashorn
Su100 moet ik ook nog eens terugkopen om andere lijn te starten.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Vandaag maar de overstap gemaakt van de SU85 naar de SU100. Had genoeg credits
Vertel me niet dat die ook ruk isquote:Op donderdag 27 november 2014 08:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de sturer komt
[..]
Su100 moet ik ook nog eens terugkopen om andere lijn te starten.
Nashorn is heerlijke tankquote:Op donderdag 27 november 2014 08:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vertel me niet dat die ook ruk is
Mijn stats gaan helemaal kapot aan de svl en de nashorn
/photo kom er maar in met je tomato opmerkingen.
/echte man hier
HM niet als stock, pingt voor 135 dmg als je penetreert. Niet echt hoog tegen tanks met 1500 hp.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Nashorn is heerlijke tank
Sturer is een ramp zonder topgun. Kost je 60k of zo
Ik heb de sturer verkocht, kon er niet meer tegen.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HM niet als stock, pingt voor 135 dmg als je penetreert. Niet echt hoog tegen tanks met 1500 hp.
Meh ik heb er nu al geen zin meer in
Wachten op die gigantische december aanbiedingenquote:Op donderdag 27 november 2014 09:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb de sturer verkocht, kon er niet meer tegen.
Ben nu free exp aant sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |