Briljante topickick na 1,5 jaar. Heb je toch best lang op moeten wachten...quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:48 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Interessant verhaal meneer. Ik had zojuist tijdens mijn eerste echte massage de angst van een boner. Maar gelukkig ging alles goed en hebben we alleen gezoend
Rekenen is niet jouw sterkste kant hé?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:35 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Briljante topickick na 1,5 jaar. Heb je toch best lang op moeten wachten...
2,5. Maar in feite googlede ik op boner massage uit nieuwsgierigheid. Dit topic was zoekresultaat 2 of 3.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:35 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Briljante topickick na 1,5 jaar. Heb je toch best lang op moeten wachten...
Tom, je masseur, vond je eerste echte massage ook goed gaan en hij vond je een goede zoener. Hij stuurde me deze foto van het moment dat jij foto's van je anus liet zien van voordat je hem professioneel gebleekt had:quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:48 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Interessant verhaal meneer. Ik had zojuist tijdens mijn eerste echte massage de angst van een boner. Maar gelukkig ging alles goed en hebben we alleen gezoend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |