Hallo AIVD hier, we komen zo even op de koffie.quote:
Ik heb gisteren basketbal training gedaan...dat was ook best gezellig.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:19 schreef lizviicious1 het volgende:
Halllo me ouders zagen dat ik -¤997,22 stond en hebben mij hiermee betrapt dat ik rood zou staan.
Toenwaren ze boos geworden en zeiden dat ik het geld terug moest storten ( ik zei dat ik alles gepind had)
Maar ik heb alles al uitgegeven, dus heb ik gister met google chrome naar mijn ing gegaan en heb ik met script bewerken een storting bijgewerkt van ¤1200,-
Maar ze wisten dat het nep was want ze deden de pagina vernieuwen en als je dat doet dan gaat dat bewerkte shit weg en zag je weer dat ik -¤997,22 stond
Nee mijn rekening was nog gekoppeld aan die van mn moeder, dus als zij op dr ing zou inloggen zag ze ook mijn rekeningquote:Op donderdag 20 november 2014 14:20 schreef Bunnyfluff het volgende:
Waarom maken ouders jouw post open? Of kijken ze mee bij het inloggen op de computer?
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:22 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Nee mijn rekening was nog gekoppeld aan die van mn moeder, dus als zij op dr ing zou inloggen zag ze ook mijn rekening
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]waar heb je dat geld aan uitgegeven?
jas van 725 en iphone 6quote:Op donderdag 20 november 2014 14:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]waar heb je dat geld aan uitgegeven?
Beide verkopen en terugstorten dat geld. Daarnaast krantenwijkje gaan lopen.quote:
Laatst was er ook al iemand die een jas van dat bedrag had gekocht en hem toen terug wilde brengen. Was jij dat?quote:
Krantenwijkje.. Haha nee thanks. Ik werk nu in een pizzaria maar ik krijg er maar ¤50,- per dag (6uuryjes werken)quote:Op donderdag 20 november 2014 14:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beide verkopen en terugstorten dat geld. Daarnaast krantenwijkje gaan lopen.
Ik ging er van uit dat je 13 was..leek me toepasselijk baantje.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:28 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Krantenwijkje.. Haha nee thanks. Ik werk nu in een pizzaria maar ik krijg er maar ¤50,- per dag (6uuryjes werken)
Dan hoop ik dat je hier van leert anders geef ik je weinig hoop voor de toekomst.quote:
Melk en/of suiker?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hallo AIVD hier, we komen zo even op de koffie.
Zit dat nou lekker? Zo op koffie?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hallo AIVD hier, we komen zo even op de koffie.
Nee ik hebnooit geweten dat het een pt0nstar was, hier kwam ik achter door FOK.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
En dan kies je als nickname de naam van een pr0nster van 10 jaar geleden?
Beide en een koekje,quote:
Jawel altijd twee koffiepads in mijn achterzak steken.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zit dat nou lekker? Zo op koffie?
Ik kan het je aanraden. Lekker warm.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zit dat nou lekker? Zo op koffie?
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:35 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Nee ik hebnooit geweten dat het een pt0nstar was, hier kwam ik achter door FOK.
Ik speelde in 2006 UT2004 en hier kende ik een chick die lizviicious heette
Vuige racistquote:
Maar mentaal 12?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:35 schreef lizviicious1 het volgende:
Ik speelde in 2006 UT2004 en hier kende ik een chick die lizviicious heette
In iedergeval duurder dan jouw jas,broek,schoenen bij elkaar😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 20 november 2014 14:36 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Is het wel een mooie jas?
Met bontkraagje en speciaal zakje voor je iphone?
Typisch Nederlanders de hele dag vieze racistische leuzes roepen. Bah...quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 november 2014 14:37 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
In iedergeval duurder dan jouw jas,broek,schoenen bij elkaar😂😂😂😂😂
Dat klopt. Maar ik heb nog geld op m'n rekening staan.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:37 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Zou ik een paar seconde van je tijd mogen om jou te overtuigen mij ook te feliciteren? Ik heb vandaag pokemon omega ruby gepre-orderedquote:
En ook veel duurder dan jij kan betalenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:37 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Ik koop er een portable verwarming met cv ketel voor en een jas op zonnen energie die hitte afgeeft.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef kawa4 het volgende:
jas van 725![]()
daar koop ik bijna 2 hele auto's voor, met verwarming zodat ik geen jas nodig heb.
Dat is ook waarom de meesten in dit topic denken dat jij ontsnapt bent uit het debielencircus.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:37 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Lol truequote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik heb nog geld op m'n rekening staan.
Aanvraag voor felicitatie-dienst graag in drievoud.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou ik een paar seconde van je tijd mogen om jou te overtuigen mij ook te feliciteren? Ik heb vandaag pokemon omega ruby gepre-ordered
Wil je samen linsjerie kopen met mij?quote:
Dan hoop ik dat je straks nog even de tijd vind, het is Krampus dus wellicht kan je iets van je energie voor mij spenderen, zodat ik een mooie dag heb en dit alles in de geest van Krampus.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Aanvraag voor felicitatie-dienst graag in drievoud.
Dit was een spontane oprisping en het kost tijd om bij te komen.
Dit.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef Kreator het volgende:
Ga werken en verdien niet alleen die 1000 euro, maar ook het vertrouwen van je ouders terug.
Of een ticket naar een land waar je de hele dag in je zwembroek kan lopenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef kawa4 het volgende:
jas van 725![]()
daar koop ik bijna 2 hele auto's voor, met verwarming zodat ik geen jas nodig heb.
Die jas is zondequote:Op donderdag 20 november 2014 14:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Of een ticket naar een land waar je de hele dag in je zwembroek kan lopen
Dat is nr. 2quote:Op donderdag 20 november 2014 14:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je straks nog even de tijd vind, het is Krampus dus wellicht kan je iets van je energie voor mij spenderen, zodat ik een mooie dag heb en dit alles in de geest van Krampus.
Hallo doe eens normaal man! Vind je dat leuk, zomaar mensen beledigen. Ik heb ook gevoelensquote:Op donderdag 20 november 2014 14:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Gvd wat een achterlijke downie ben jij, TS.
Falcon punch?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:20 schreef Spongeboss het volgende:
Ja lekker dom ook, je mag blij zijn dat je ouders je geen falcon punch gegeven hebben.
Wel gevoelens...geen geld. Wat een kut leven heb je.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:51 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Hallo doe eens normaal man! Vind je dat leuk, zomaar mensen beledigen. Ik heb ook gevoelens
nee ik had twee weken geleden nog ¤950 op mijn rekening,daar had ik een jas voor gekocht van 725 dus bleef er 225 over toen nog een iphone 6 gekocht voor 700, dus bleef er -¤475 over en de rest weet ik niet meer wat ik allemaal had gedaanquote:Op donderdag 20 november 2014 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Een jas van 725 () kopen van geleend geld.
TS gaat het nog ver schoppen in de wereld... niet...
500 euro 'kwijt' zijn. Je hebt toch internetbankieren?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:59 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
nee ik had twee weken geleden nog ¤950 op mijn rekening,daar had ik een jas voor gekocht van 725 dus bleef er 225 over toen nog een iphone 6 gekocht voor 700, dus bleef er -¤475 over en de rest weet ik niet meer wat ik allemaal had gedaan
ga huilen danquote:Op donderdag 20 november 2014 14:51 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Hallo doe eens normaal man! Vind je dat leuk, zomaar mensen beledigen. Ik heb ook gevoelens
Wow, waarom in vredesnaam een jas van 725 euroquote:Op donderdag 20 november 2014 14:59 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
nee ik had twee weken geleden nog ¤950 op mijn rekening,daar had ik een jas voor gekocht van 725 dus bleef er 225 over toen nog een iphone 6 gekocht voor 700, dus bleef er -¤475 over en de rest weet ik niet meer wat ik allemaal had gedaan
onsnugger.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ben jij ontzettend niet snugger TS
Ja wat hier en dar uitgegevenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
500 euro 'kwijt' zijn. Je hebt toch internetbankieren?
Zoals gezegd, jij redt het wel..
Moet natuurlijk wel een kraagje op van echt bont.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wow, waarom in vredesnaam een jas van 725 euro?
Je moet je kapot schamen!quote:Op donderdag 20 november 2014 15:02 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Ja wat hier en dar uitgegeven
Ja, dat zijn de opties, een paar tientjes, of over de 700 euroquote:Op donderdag 20 november 2014 15:03 schreef CapnIzzy het volgende:
Godverdomme, de echte klacht is: mensen die haten op een jas van 725 euro; wees maar trots op je zeeman jas van een paar tientjes
Ik woon in een stad waar je nog een heleboel meer keus hebt dan een jas van een paar tientjes of een van 725 euro.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:03 schreef CapnIzzy het volgende:
Godverdomme, de echte klacht is: mensen die haten op een jas van 725 euro; wees maar trots op je zeeman jas van een paar tientjes
Discriminant.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Aan de andere kant, door mensen als de TS, waarvan er nogal wat zijn, is de economie zoals ze is.
Heb je al geprobeerd om met stift dat getal op je beeldscherm te zetten?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:19 schreef lizviicious1 het volgende:
Halllo me ouders zagen dat ik -¤997,22 stond en hebben mij hiermee betrapt dat ik rood zou staan.
Toenwaren ze boos geworden en zeiden dat ik het geld terug moest storten ( ik zei dat ik alles gepind had)
Maar ik heb alles al uitgegeven, dus heb ik gister met google chrome naar mijn ing gegaan en heb ik met script bewerken een storting bijgewerkt van ¤1200,-
Maar ze wisten dat het nep was want ze deden de pagina vernieuwen en als je dat doet dan gaat dat bewerkte shit weg en zag je weer dat ik -¤997,22 stond
Even vergeten dat die kwiebus ook nog maar 18 is, waarschijnlijk geen baan, en rood staat. Als je immers gewoon geld hebt en een goede baan is een mooie leren jas van 1000 euro best te doen.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de opties, een paar tientjes, of over de 700 euro
Jassen zijn mijn duurste uitgaves, maar dan nog zijn de duursten ooit 219 britse pond en 250 euro.
Een echt doodgeknuppeld zeehondjequote:Op donderdag 20 november 2014 15:02 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel een kraagje op van echt bont.
Als je een IQ hebt van 35 niet nee.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:05 schreef Bunnyfluff het volgende:
TS is 18. Dan ben je pas net volwassen en heb je nog weinig verstand van financiele verantwoordelijkheden. Het harde leven.
In de algebra is de discriminant (Latijn: discriminare, onderscheiden) van een polynoom een speciale uitdrukking in de coëfficiënten die belangrijke informatie geeft over het aantal nulpunten. De discriminant is alleen dan gelijk aan nul als de polynoom een of meer meervoudige (complexe) nulpunten heeft.quote:
Dan kan er meteen een nieuw topic aangemaakt wordenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:09 schreef CapnIzzy het volgende:
Als ik TS was zou ik tevens 5000 euro lenen en alles op rood zetten
Alles voor het omhoog schroeven van je aantal posts uiteraardquote:Op donderdag 20 november 2014 15:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan kan er meteen een nieuw topic aangemaakt worden
Klopt, ik verzon maar wat.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de algebra is de discriminant (Latijn: discriminare, onderscheiden) van een polynoom een speciale uitdrukking in de coëfficiënten die belangrijke informatie geeft over het aantal nulpunten. De discriminant is alleen dan gelijk aan nul als de polynoom een of meer meervoudige (complexe) nulpunten heeft.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:09 schreef CapnIzzy het volgende:
Als ik TS was zou ik tevens 5000 euro lenen en alles op rood zetten
Niet zo nozel.quote:
Niks mis mee, maar niet als je het niet kunt betalenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wow, waarom in vredesnaam een jas van 725 euro?
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 20 november 2014 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar niet als je het niet kunt betalen
Vinden dat rood staan tof isquote:Op donderdag 20 november 2014 14:56 schreef datismijnmening het volgende:
TS zit nog onder de plak bij zijn ouders![]()
Niet principieel maximaal rood staan
Dan zou je wel naar duurdere jassen kijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:27 schreef Wotte het volgende:
Al zou ik miljonair zijn, zou ik nog niet een jas van 700 euro kopen
met je rijkdom te koop lopen is pure armoequote:Op donderdag 20 november 2014 15:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan zou je wel naar duurdere jassen kijken.
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:03 schreef CapnIzzy het volgende:
Als jij een Bentley koopt omdat je dat een prachtige wagen vindt dan koop je die omdat je dat een prachtige wagen vindt. Dat een of andere nozem dan hard wil roepen dat je dan 'te koop loopt' met je rijkdom is pure jaloezie, want feit blijft dan nog steeds dat je de auto hebt gekocht omdat je 'm mooi vindt.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
met je rijkdom te koop lopen is pure armoe
Paupers blijven haten.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij een Bentley koopt omdat je dat een prachtige wagen vindt dan koop je die omdat je dat een prachtige wagen vindt. Dat een of andere nozem dan hard wil roepen dat je dan 'te koop loopt' met je rijkdom is pure jaloezie, want feit blijft dan nog steeds dat je de auto hebt gekocht omdat je 'm mooi vindt.
Overigens denk ik oprecht dat als je heel veel geld hebt, dat je uitgavenpatroon verandert. In de zin van dat je niet eens meer naar een Ford Mondeo gaat kijken, maar dat je gewoon eens bij Mercedes ofzo naar binnen loopt. Omdat het kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |