Lukt niet vanaf mobielquote:Op donderdag 20 november 2014 13:38 schreef aeque het volgende:
Maak je nog een topic open? Anders passen wij er niet meer bij naast zijn ego.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:38 schreef aeque het volgende:
Maak je nog een topic open? Anders passen wij er niet meer bij naast zijn ego.
Ow ja, vage shit welquote:Op donderdag 20 november 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Via mobiel gaat de OP niet mee
Wel als je gewoon een iPhone hebtquote:Op donderdag 20 november 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Via mobiel gaat de OP niet mee
Appelquote:Op donderdag 20 november 2014 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Wel als je gewoon een iPhone hebt
quote:
kan je welquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gepost vanaf mijn MacBook Pro 15" Mid 2012
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
kan je welbij doen....
Maar zelfs hier op fok werkt dat spul dus beter dan jullie goedkope rommel
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu is het tijd voor een VAjoint.
Ik heb schoongemaak en sollicitaties gedaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pas om 12 uur is het tijd voor een Buurmeisjejoint
Of de OP boeit of niet neemt niet weg dat Appeltjes gewoon beter werkenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
It's not like I actually gave a damn about the OP.
Maar het is al bijna 2 uur?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pas om 12 uur is het tijd voor een Buurmeisjejoint
Don't agreequote:Op donderdag 20 november 2014 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Of de OP boeit of niet neemt niet weg dat Appeltjes gewoon beter werken
Hater
Ik let ondertussen ook nog op in een lesquote:
Ik heb op het moment naast mijn interne geluidskaart er twee externe aanhangen. Windows ging altijd huilen. Moest haast opnieuw opstarten om te switchen, ze werden steeds niet gezien en twee tegelijk gebruiken was onmogelijkquote:Op donderdag 20 november 2014 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Binnen enkele weken zal zich weer iets voordoen waaruit dat blijkt. let maar op
Hoelang is jouw iPhone tot nu toe meegegaan?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Binnen enkele weken zal zich weer iets voordoen waaruit dat blijkt. let maar op
Oh. Ja. Dan moet het wel goed zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En alle DJ's hebben MacBooks
Dat is niet eerlijk. Ik ga ermee zwemmenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelang is jouw iPhone tot nu toe meegegaan?
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Ik ga ermee zwemmen
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 20 november 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Ja. Dan moet het wel goed zijn.
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Het boeit me niet wat een ander heeft, want ik gebruik het niet. Ik gebruik dit en ben er blij mee. Maakt mij niet uit wie je balt, want ik bal diegene niet
Dat het zwaardere programma's beter kan draaien betekent nog niet dat het daarom maar perse beter is.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En alle DJ's hebben MacBooks
Joh hey, niet zo serieusquote:
Dat was ook een grap hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat het zwaardere programma's beter kan draaien betekent nog niet dat het daarom maar perse beter is.
Voor genoeg gebruikers is een simpele PC/laptop al goed genoeg voor hetgeen wat ze ermee doen.
Bijzonder dat je 'quote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh hey, niet zo serieus
Pas op straks begint hij over jou serieus nemen.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijzonder dat je '' ziet als iets serieus nemen
Wat een haat toch weerquote:Op donderdag 20 november 2014 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijzonder dat je '' ziet als iets serieus nemen
Geen haatquote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een haat toch weer
Ik heb ze geholpen met de dader opsporen.quote:
Nicequote:Op donderdag 20 november 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ze geholpen met de dader opsporen.
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:
Verrassend genoeg. Dat het topic niet gelijk vol was toen ik 'm opende verbaast me ook..quote:
Jij ging daar vanuit vanwege wat ik je net heb laten zien, logisch welquote:Op donderdag 20 november 2014 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verrassend genoeg. Dat het topic niet gelijk vol was toen ik 'm opende verbaast me ook..
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Jij ging daar vanuit vanwege wat ik je net heb laten zien, logisch wel
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo'n ego, zo'n ego, zo'n ego
Ik heb vandaag zo'n ego,
Zo'n ego had ik nooit
Stiekem he, ik weet het gewoon zeker, krijg je er af en toe wel een glimlach van op je gezichtquote:
Dank je.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, dat is bestwel een hottie
Die fluim achterin mijn keel deponeren heeft niet geholpen?quote:
Ok. Stiekem wel. Soms.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem he, ik weet het gewoon zeker, krijg je er af en toe wel een glimlach van op je gezicht
Dan ben je het voorquote:Op donderdag 20 november 2014 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen keelontsteking hoor
Nog niet
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
[voorspelbaar antwoord]
Soms
[/voorspelbaar antwoord]
de dokter geeft geen AB daar voor, meestal is het:kijk maar even aanquote:
Trachitol?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de dokter geeft geen AB daar voor, meestal is het:kijk maar even aan
Zolang het uit te houden is met limonade en sabbelsnoepjes vind ik het best.
pijnstillers ook nog niet nodig gehad.
Even goed doorsmeren...quote:
quote:
Oh shitquote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zit een bestanddeel in waar ik niet tegen kan
en wordt erger.
net als strepsils.. allemaal bende
jaaa en limonade... want koud voelt beter aan dan warm maarja ik wissel het af want ik krijg het koud van al dat koude gedoequote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh shit![]()
Veel thee met honing dan
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaa en limonade... want koud voelt beter aan dan warm maarja ik wissel het af want ik krijg het koud van al dat koude gedoe
Peerijsjesquote:Op donderdag 20 november 2014 16:29 schreef rival het volgende:
ik heb peer en aarbei ijsjes van festini liggen
ja fuck dat helpt ook maar weet je hoe koudquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja fuck dat helpt ook maar weet je hoe koud
misschien onder de warme douche staan en dan ijsje eten![]()
en straks gevoelige tanden hebbenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thee drinken, ijsje eten, thee drinken
Paradontaxquote:Op donderdag 20 november 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en straks gevoelige tanden hebben
Boeieehquote:Op donderdag 20 november 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en straks gevoelige tanden hebben
quote:
moet toch niet ten koste gaan van het anderquote:Op donderdag 20 november 2014 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Boeieeh
Je wilde geen keelpijn meer toch
[..]
Aaahjohquote:Op donderdag 20 november 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet toch niet ten koste gaan van het ander![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:41 schreef aeque het volgende:
Een laagje van eiwitten verzacht de pijn niet?als je keelpijn hebt brandt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je keelpijn hebt brandt dat
Ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je keelpijn hebt brandt dat
Heb je het in je oog gehad?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik veel maar als het zeer doet in je oog kan het ook niet goed zijn voor je keel![]()
Waarom stop je het dan ook in je oog?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik veel maar als het zeer doet in je oog kan het ook niet goed zijn voor je keel![]()
ooit eens ja... drie keer raden waarom ik geen fan ben van facialsquote:Op donderdag 20 november 2014 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je het in je oog gehad?
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooit eens ja... drie keer raden waarom ik geen fan ben van facials
waarom hou jij niet gewoon eens je mondquote:Op donderdag 20 november 2014 16:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom stop je het dan ook in je oog?
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom hou jij niet gewoon eens je mond
Hear hear.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom hou jij niet gewoon eens je mond
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel een beetje lachen
Leeeuuukquote:Op donderdag 20 november 2014 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zin in. Ook nog ff langs ikea denk ik
hotdogs natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2014 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LeeeuuukWat ga je daar shoppen?
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat kleine dingetjes denk ikquote:Op donderdag 20 november 2014 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LeeeuuukWat ga je daar shoppen?
Neem voor mij gelijk wat spullen mee, hoef ik zelf niet meer.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zin in. Ook nog ff langs ikea denk ik
Leukquote:Op donderdag 20 november 2014 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat kleine dingetjes denk ik
Zie ik eruit als een transport bedrijf?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Neem voor mij gelijk wat spullen mee, hoef ik zelf niet meer.
Ik wacht op de foto'squote:Op donderdag 20 november 2014 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat kleine dingetjes denk ik
De aanbieding is inmiddels niet meer geldig?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een transport bedrijf?
Dat wel maar dan moet je een keer meequote:Op donderdag 20 november 2014 17:16 schreef aeque het volgende:
[..]
De aanbieding is inmiddels niet meer geldig?
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van sluitzakjes en een tafeltje?
Ikea.nl
[..]
Ikea.nl
Ja joh. Ik word een beetje saggo van iedereen die maar pics vraagt.quote:
Yes pleasequote:Op donderdag 20 november 2014 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh. Ik word een beetje saggo van iedereen die maar pics vraagt.
moet ik straks mijn grote teen ook nog ff op de foto gooien.
Ja joh, iemand is benieuwd wat je bij de ikea haalt. T is watquote:Op donderdag 20 november 2014 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh en waxinelichtjesquote:Op donderdag 20 november 2014 17:24 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja joh, iemand is benieuwd wat je bij de ikea haalt. T is watkan ik ruiken dat je op sluitzakjes doelt?
Pics graagquote:Op donderdag 20 november 2014 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sterkte!quote:
Haha, zwakkeling.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist overgestapt van energiemaatschappij.
De man dacht dat ik 3 jaar jonger was. Toen moest ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist overgestapt van energiemaatschappij.
De man dacht dat ik 3 jaar jonger was. Toen moest ik wel.
quote:Op donderdag 20 november 2014 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, zwakkeling.Die dame nog vaker gesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Het ging hem meer om mijn jeugdige vlotheid en mijn technologische bekwaamheid met zijn apparatuur. Dit is geen eufemisme.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Had je je baard afgeschoren of zo?
Ik ben niet moe. Ik kan je wel een pic van iets anders sturen.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Elke keer als ik jouw naam zie heb ik dit nr gelijk weer in mn hoofdquote:Op donderdag 20 november 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Had je je baard afgeschoren of zo?
Jeugdige vlotheid. Dat klinkt bijna alsof je sociaal bekwaam bent.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Het ging hem meer om mijn jeugdige vlotheid en mijn technologische bekwaamheid met zijn apparatuur. Dit is geen eufemisme.
Ze had me wel haar nummer gegeven op een bierviltje en we hebben nog een keer afgesproken.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die dame nog vaker gesproken?
[..]
Nee. Het ging hem meer om mijn jeugdige vlotheid en mijn technologische bekwaamheid met zijn apparatuur. Dit is geen eufemisme.
[..]
Ik ben niet moe. Ik kan je wel een pic van iets anders sturen.
Hij wilde nog een biertje met me drinken.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeugdige vlotheid. Dat klinkt bijna alsof je sociaal bekwaam bent.
Haha. Goedsul ben je ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze had me wel haar nummer gegeven op een bierviltje en we hebben nog een keer afgesproken.
Niks geworden, maar ben nog wel steeds donateur
Het is echt zonde dat je geen homo bent. Zag hij er nog een beetje goed uit dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde nog een biertje met me drinken.
Nu ik er over nadenk, heb ik het idee dat hij in mijn broekje wilde komen.
Waarom is dat zonde?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is echt zonde dat je geen homo bent. Zag hij er nog een beetje goed uit dan?
Omdat je dan meer succes in de liefde had wrs.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is dat zonde?
Nee, beetje stevig en enigszins oosters.
En dan mee in de trein terug?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wel maar dan moet je een keer mee
[..]
Ikea.nl
Ach. Dan had ik in een relatie tegen exact dezelfde dingen opgelopen als nu.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je dan meer succes in de liefde had wrs.
Hoe is het dan, boterbloempje?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:56 schreef Dqod het volgende:
Een pic van wat dan kaneel?
En succes met werken buur
Moe, hongerig en geil about sums it upquote:Op donderdag 20 november 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is het dan, boterbloempje?
Geen idee eigenlijk. Ik denk niet dat ik een pic heb die je graag zou willen zien. :$quote:Op donderdag 20 november 2014 18:56 schreef Dqod het volgende:
Een pic van wat dan kaneel?
En succes met werken buur
Whehe.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moe, hongerig en geil about sums it up
En met jou?
Awwwwquote:Op donderdag 20 november 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik denk niet dat ik een pic heb die je graag zou willen zien. :$
Misschien deze:
[ afbeelding ]
Gaarne, oh waarde Fas. Ga je dan ook ondeugend doen, of braaf met je handjes boven de dekensquote:Op donderdag 20 november 2014 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Ben ook moe.
Zullen we samen onder de dekens kruipen?
Beetje gemeen.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaarne, oh waarde Fas. Ga je dan ook ondeugend doen, of braaf met je handjes boven de dekens
Je gaat gemeen doen? Of vond je dit gemeenquote:
Combinatie vanquote:Op donderdag 20 november 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet je geilheid is?
Ik zal wel even m'n nagels in je billen zetten.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je gaat gemeen doen? Of vond je dit gemeen
Wil je hand wel even over mijn bil voelen gaan hoor :$
Zou je passievol in je nek bijtenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal wel even m'n nagels in je billen zetten.
Ik wou je er net bij betrekkenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik laat jullie wel even alleen dan.
Fijne avond nog.
Betrek mij er maar bij hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou je er net bij betrekken
Oh well :$
[ afbeelding ]
Fijne avond kaneeltje
Zo hoort het ook. Lekker leegzuigenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:14 schreef JedimindhaX het volgende:
Elke keer als ik iemand in de nek bijt gaat t fout, ik ben dan ook een tijger, bijt gelijk je slagader door
quote:
Ik vond het eerder het tegenovergestelde van smooth.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Lekker leegzuigen
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Lekker leegzuigen
Redelijk accuraat.quote:
Heb je een punt :$quote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vond het eerder het tegenovergestelde van smooth.
Vochtig geworden :$quote:
I know that feel. Ben kapot. Denk dat ik er rond 9 uur al wel in kruipquote:
Ik ga een filmpie kijken en dan ook op tijd slapen.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je een punt :$
[..]
Vochtig geworden :$
[..]
I know that feel. Ben kapot. Denk dat ik er rond 9 uur al wel in kruip
I envy you, ik kan dat dus niet. Dan ben ik rond 3/4 uur klaarwakker.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voelt goed man, dat er een lesbienne nat van me wordt. Alhoewel ik niet weet of ik jou helemaal die label op wil plakkenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je een punt :$
[..]
Vochtig geworden :$
[..]
Niks mis meequote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga een filmpie kijken en dan ook op tijd slapen.
Nja, elke dag om half 6 op en dan telkens veel te laat naar bed gaan. Ja, dan kan ik op een gegeven moment al wel slapen rond die tijdquote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef aeque het volgende:
[..]
I envy you, ik kan dat dus niet. Dan ben ik rond 3/4 uur klaarwakker.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:23 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Voelt goed man, dat er een lesbienne nat van me wordt. Alhoewel ik niet weet of ik jou helemaal die label op wil plakken
Ja ok dan kan ik het begrijpen. Mij lukt het alleen helaas niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, elke dag om half 6 op en dan telkens veel te laat naar bed gaan. Ja, dan kan ik op een gegeven moment al wel slapen rond die tijd
[..]![]()
Ff een gta missie doen :$
Hahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 19:32 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Beter kom je gewoon met me WoW'en. Ik wil meer mensen recruiten tot mn gang of nolifers.
Uhhuhquote:Op donderdag 20 november 2014 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok dan kan ik het begrijpen. Mij lukt het alleen helaas niet.
GTA V?
Old-gen of current-gen?quote:
oldquote:
Ik nu eerst ookquote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
Slapen kan altijd nog, ik ga lekker zuipen
Niks mis mee, maar die current-gen ziet er bizar goed uit.quote:
Die is voor Xbox one en Ps 4 ofniequote:Op donderdag 20 november 2014 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar die current-gen ziet er bizar goed uit.
Dat is current-gen ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is voor Xbox one en Ps 4 ofnie
Ja.quote:
Hier ook alleen nog een PS3 hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.
Hier een xbox 360 dus ja
Tijd voor Blitzplay nu
Xboxquote:Op donderdag 20 november 2014 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.
Hier een xbox 360 dus ja
Tijd voor Blitzplay nu
PlayStation 4 life.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jawel
Maar ook andere consoles/dingen om op te spelen hoor dus.
Dat klinkt goed,maar toch blijf ik nog even alcohol vrij. Wel lekker leeg nu na het sporten.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
Slapen kan altijd nog, ik ga lekker zuipen
Ongelukje. Ding omgekanteld en alles liep eruit.quote:
Ai niet fijn, vettige dingen opruimen is irritant. Was niet heet meer hoop ik toch?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ongelukje. Ding omgekanteld en alles liep eruit.
Nog niet eens. Sterf van de honger nu.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ai niet fijn, vettige dingen opruimen is irritant. Was niet heet meer hoop ik toch?
Ah gossie.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog niet eens. Sterf van de honger nu.
Je zou het ding alleen voor feestjes gebruiken!quote:Op donderdag 20 november 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ai,sterktequote:Op donderdag 20 november 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze houdt haar bips op de juiste grote voor jou.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zou het ding alleen voor feestjes gebruiken!
Whehe. Nice one.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze houdt haar bips op de juiste grote voor jou.
Hep wilde graag snacken.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zou het ding alleen voor feestjes gebruiken!
Stoute Hep. Je hebt het hem wel op laten ruimen?quote:
Samen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Stoute Hep. Je hebt het hem wel op laten ruimen?
Zij,vroeger in Cruel intentionsquote:
Buffy gvdquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zij,vroeger in Cruel intentions
Daar was ze toch echt minder geilquote:
Walgelijke aantijging, wordt verworpen ;squote:Op vrijdag 21 november 2014 10:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Daar was ze toch echt minder geil
succes!quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:04 schreef JedimindhaX het volgende:
Hoistraks gesprek bij ggz, spannend hoor
Natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een liefde
Good luck!quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:04 schreef JedimindhaX het volgende:
Hoistraks gesprek bij ggz, spannend hoor
Je weet precies wat er gaande is toch? Ofniet dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke conversaties met enkel smileys
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet precies wat er gaande is toch? Ofniet dan?![]()
Soms zegt zo'n smiley meer dan woorden
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen mis ik sommige whatsapp smileys die ik veel gebruik wel hier
Ik heb dat juist andersom met deze:quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen mis ik sommige whatsapp smileys die ik veel gebruik wel hier
Die tweede vooralquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, op whatsapp mis ik die, ja.
Maar ik bedoel dat ik sommige smileys van whatsapp soms wel mis hier.
Vooral deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Die tweede vooralde "how you doin' ")
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
onmisbaar bij de hosselsquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Blowma'squote:Op vrijdag 21 november 2014 11:45 schreef JedimindhaX het volgende:
op irc heb ik dan nog /sxf of /sexface in mn client ingesteld, wat (¬‿¬) geeft
overigens
Was net nog op school dus kon niet. Nu thuis, maar wil liever niet nu naar bed gaan want dan slaap ik vanavond niet zo lekkerquote:
Dus een weinig sprankelende dag tot nu toe?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was net nog op school dus kon niet. Nu thuis, maar wil liever niet nu naar bed gaan want dan slaap ik vanavond niet zo lekker
Komt niet veel sprankelends uit vandaag, neequote:Op vrijdag 21 november 2014 14:05 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Dus een weinig sprankelende dag tot nu toe?
Laat ik netjes antwoorden. Serie/film kijken, gamen, fokken, chocola eten of iets anders leuks.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Zo rust tot 17:00![]()
wat zal ik eens gaan doen
Ach, dat soort dagen moet er ook zijn!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt niet veel sprankelends uit vandaag, nee
Na een nacht van hooguit 2/3 uur slaap mag dat ook welquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:14 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ach, dat soort dagen moet er ook zijn!
Ouch, dan is het dubbel logisch! Ik had er vier ... En ik moet de hele dag repeteren! Ik wil ook naar huis!!!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Na een nacht van hooguit 2/3 uur slaap mag dat ook wel
Ik ben blij dat ik thuis benquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:17 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ouch, dan is het dubbel logisch! Ik had er vier ... En ik moet de hele dag repeteren! Ik wil ook naar huis!!!
jonguh... chocola blieft lola niet:(quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat ik netjes antwoorden. Serie/film kijken, gamen, fokken, chocola eten of iets anders leuks.
Deal er maar mee, ik had ook hele andere dingen kunnen posten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jonguh... chocola blieft lola niet:(
Maar serie kijken
Kan je dat? Ik moet dan altijd vrij actief zijn, anders val ik alsnog in slaap.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik thuis ben![]()
En hoe graag ik ook zou willen slapen, toch blijf ik nu liever wakker zodat ik vannacht heeeeeeerlijk slaap
Oh, kan ik wel. Als ik maar een serie kijk ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:20 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Kan je dat? Ik moet dan altijd vrij actief zijn, anders val ik alsnog in slaap.
Dan val ik dus juist in slaap! Zeker als het lekker warm is thuis en omdat de bank zo lekker zitquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, kan ik wel. Als ik maar een serie kijk ofzo
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Deal er maar mee, ik had ook hele andere dingen kunnen posten.
Ik kan niet slapen als ik iets volgquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:25 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Dan val ik dus juist in slaap! Zeker als het lekker warm is thuis en omdat de bank zo lekker zit.
Ik kan juist niets volgen als ik slaapquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen als ik iets volg
Preciesquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik kan juist niets volgen als ik slaap
Op het moment Oz.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laat ik maar eens een broek aan doen
Das een beeld dat blijft hangen ...quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik deed ongeveer een uur geleden mijn broek uit
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
E hangt niks meer bij mij hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:21 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Das een beeld dat blijft hangen ...
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |