Lukt niet vanaf mobielquote:Op donderdag 20 november 2014 13:38 schreef aeque het volgende:
Maak je nog een topic open? Anders passen wij er niet meer bij naast zijn ego.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:38 schreef aeque het volgende:
Maak je nog een topic open? Anders passen wij er niet meer bij naast zijn ego.
Ow ja, vage shit welquote:Op donderdag 20 november 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Via mobiel gaat de OP niet mee
Wel als je gewoon een iPhone hebtquote:Op donderdag 20 november 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Via mobiel gaat de OP niet mee
Appelquote:Op donderdag 20 november 2014 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Wel als je gewoon een iPhone hebt
quote:
kan je welquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gepost vanaf mijn MacBook Pro 15" Mid 2012
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
kan je welbij doen....
Maar zelfs hier op fok werkt dat spul dus beter dan jullie goedkope rommel
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu is het tijd voor een VAjoint.
Ik heb schoongemaak en sollicitaties gedaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pas om 12 uur is het tijd voor een Buurmeisjejoint
Of de OP boeit of niet neemt niet weg dat Appeltjes gewoon beter werkenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
It's not like I actually gave a damn about the OP.
Maar het is al bijna 2 uur?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pas om 12 uur is het tijd voor een Buurmeisjejoint
Don't agreequote:Op donderdag 20 november 2014 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Of de OP boeit of niet neemt niet weg dat Appeltjes gewoon beter werken
Hater
Ik let ondertussen ook nog op in een lesquote:
Ik heb op het moment naast mijn interne geluidskaart er twee externe aanhangen. Windows ging altijd huilen. Moest haast opnieuw opstarten om te switchen, ze werden steeds niet gezien en twee tegelijk gebruiken was onmogelijkquote:Op donderdag 20 november 2014 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Binnen enkele weken zal zich weer iets voordoen waaruit dat blijkt. let maar op
Hoelang is jouw iPhone tot nu toe meegegaan?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Binnen enkele weken zal zich weer iets voordoen waaruit dat blijkt. let maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |