Welke woonplaats?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:00 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ach ik word ook niet warm of koud van zijn bedreigingen.. Laat maar komen.
Meneer bedreigt me ook aan de telefoonquote:Op woensdag 26 november 2014 15:59 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Die aangifte gaat je nergens brengen vrees ik. Tenzij er honderden gedupeerden zijn die ook aangiftes hebben gedaan en het bedrag in de duizenden euros is gelopen. Politie heeft wel wat beters te doen
Boetes uitschrijven namelijk
Is het een Nederlander?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:50 schreef henkkeumus het volgende:
Werd gebeld, wederom was het nu de neef die mij kwam vertellen dat k niet met persoonlijke informatie moet gaan spelen..
Tja, zolang ik mijn geld niet heb maakt het voor mij niks uit zei ik.
En toen vertelde meneer dat ik maar moest oppassen want hij heeft mijn adres______!
Kan de aangifte steeds leuker uitbreiden, hopelijk maken ze d'r zaterdag direct een zaak van.
Blijkbaar gebruikt meneer dat nummer dus ook privé, en dan valt meneer wel snel op te sporen.
Dat is n.a.v je advertentie neem ik aan? Dan zal de politie mochten ze uberhaupt hier aandacht aan besteden, jou hier ook over op de vingers tikken.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:26 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Meneer bedreigt me ook aan de telefoon.
TS kan die bedreiging ook nog eens melden bij de politie, en verder doen alsof zijn neus bloed.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:39 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Dat is n.a.v je advertentie neem ik aan? Dan zal de politie mochten ze uberhaupt hier aandacht aan besteden, jou hier ook over op de vingers tikken.
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:04 schreef Flammie het volgende:
Nee heb dit hele topic al naar de politie doorgespeeld. TS kan dit niet meer terugtrekken
Dat kun je dan beter vragen aan de politie waar je dit topic naartoe hebt gespeeld.. slimpie..quote:
Stafford puppies gratis aanbieden, gegarandeerd tokkievolk aan de lijn. Een klasgenoot heeft het toentertijd wel gewetenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef over_hedge het volgende:
puppys en kittens aanbieden en bijzetten dat je alleen via de telefoon contact wilt is ook leuk.
Hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:45 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Kan het niet plaatsen, denk het niet. Maar kan net zo goed een slecht accent zijn
linkje?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:12 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zonet een iphone 6 voor maar 400,- op mp zag staan met zijn nummer!
Dit meen je niet? Heb je contact gezocht met die gedupeerden? Ik ben in de veronderstelling dat de politie bij tien aangiften aan de slag gaat. En hier gaat het om (bijna) 25.000?!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:57 schreef revpolen het volgende:
ooit eens opgelicht voor 500,- ( toevallig ook iphone )
Heb de oplichter zijn email weten te hacken en kwam er achter dat er nog 50personen zijn opgelicht..
deed de politie iets hier mee? Nope.. nu 7 jaar later nog niks gebeurd.. Ja toch wel een aangetekende brief dat ik me nu schuldig had gemaakt een een cyber misdaad. Maar dat enkel de persoon in kwestie hier aangifte tegen kon doen.
nog leuke tip voor TS. zo nu en dan voer ik de bank gegevens van de oplichter in bij goede doelen!
en geef die dan akkoord voor een mooie donatie!
Gewoon volhoudenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:47 schreef henkkeumus het volgende:
Geen geld zoals ik al dacht, ga 't waarschijnlijk ook niet meer krijgen..
Hoezo zou de bank mij 't geld wel kunnen geven dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:12 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Gewoon volhouden
Probeer via de bank zn gegevens te krijgen om het civiel te verhalen. Op de politie hoef je neit te rekenen.
dan heb je zijn persoonlijke adres en kun je eens langs gaan voor een goed gesprek.quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:11 schreef ruudjuh31 het volgende:
Als je vriendin een bewijs heeft dat ze geld heeft overgemaakt ( bankafschrift of stortingsbewijs) dan kan je altijd naar je bank toegaan en zeggen dat ze het op een rekening van iemand had gestort maar dat dat helemaal nie de bedoeling is geweest. jouw bank neemt dan contact met de bank van de begunstigde en deze stuurt een brief naar de begunstigde ( een tijdframe van minimaal 4 weken) als de begunstigde dan niet heeft gereageerd, dan krijg je meestal de persoonlijke gegevens van de klant.
Ik spreek hier uit eigen ervaring mee, weliswaar voor een bedrijfsrekening, maar dat zou ook geen probleem mogen vormen voor bij prive rekeningen
was ook bij zo'n programma op een van de publieke omroepen jaartje geleden. Dat je op die manier naam en adres kan achterhalen.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:18 schreef BloedendeVagina het volgende:
De bank kan je mogelijk wel de rekeninggegevens opleveren: de adresgegevens van de rekeninghouder dus. Daarmee zou je een rechtzaak kunnen aanspannen om een vonnis te krijgen. Die kan de deurwaarder vervolgens executeren en daar heeft ie dan 20 jaar voor.
Zaterdag weer een afspraak op bureau, aangifte bewijsstukken leveren (mailtjes, bankafschriften etc) en het verhaal nog even compleet maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:33 schreef hans1985 het volgende:
uit een ander topic:
[..]
dan heb je zijn persoonlijke adres en kun je eens langs gaan voor een goed gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |