Dat is een verdomd goed idee hahaha.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kan anders ook gewoon fake advertenties maken op marktplaats. Gewoon een playstation 4 voor 250 euro aanbieden ofzo, word 'ie helemaal gek.
Is het nou echt zo moeilijk om normaal op een vraag te reageren?quote:
Nu ga je te ver.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:10 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om normaal op een vraag te reageren?
Lui als jou gun ik het eigenlijk gewoon om opgelicht te worden. Hoop dus eigenlijk dat jij je 30 euro niet terug hebt gekregen om eerlijk te zijn.
Dat mag je vinden. Ik meen oprecht wat ik schreef.quote:
Op gay dating sites een post maken dat je 18 jaar bent en net uit de kast. Dat je een ervaren homo zoekt die je inwijdt is homo Sex.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:10 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed idee hahaha.
Als ik morgen niks heb bijgeschreven, waar ik toch al bang voor ben. Dan gaan we dat eens even uitvoeren.
Je zou m toch opzoeken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:07 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, abbo heeft onbeperkt smsen dus ik sms wat van me af.
Plus ik laat mijn maten hem een voor een bestoken op de app/sms.
Het pakje is niet vermist, want nooit aangeboden door de verkoper bij PostNL. De verkoper heeft online een verzendlabel aangemaakt en betaald om zo aan een 3S-code te komen, maar heeft vervolgens het pakket nooit verstuurd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Verkoper moet een vermissingstraject opstarten bij PostNL.
Ik geloof dat ik zonet een iphone 6 voor maar 400,- op mp zag staan met zijn nummer!quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kan anders ook gewoon fake advertenties maken op marktplaats. Gewoon een playstation 4 voor 250 euro aanbieden ofzo, word 'ie helemaal gek.
Ik had ooit een irritante gozer die me maar bleef bellen op onmogelijke tijdstippen. Hebben we z'n nummer op cu2night gezet. Hing ie zowat huilend aan de telefoonquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Op gay dating sites een post maken dat je 18 jaar bent en net uit de kast. Dat je een ervaren homo zoekt die je inwijdt is homo Sex.
Ik heb ondertussen gewoon al 7 mailtjes gehad. Moet je nagaan wat hy nu op de sms/telefoon krijgt hahahaquote:Op woensdag 26 november 2014 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ooit een irritante gozer die me maar bleef bellen op onmogelijke tijdstippen. Hebben we z'n nummer op cu2night gezet. Hing ie zowat huilend aan de telefoon
Tot vanavond!quote:Op woensdag 26 november 2014 12:54 schreef Flammie het volgende:
Ik lees mee hierIk denk dat je vanavond bezoek kunt verwachten van deze meesterlijke conartist:D
Is hij niet mans genoeg om zelf te bellen dat hij zijn neef laat bellen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:50 schreef henkkeumus het volgende:
Werd gebeld, wederom was het nu de neef die mij kwam vertellen dat k niet met persoonlijke informatie moet gaan spelen..
.
Was hij ook gewoon zelf, alsjeblieft... Neef met dezelfde stemquote:Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is hij niet mans genoeg om zelf te bellen dat hij zijn neef laat bellen.
Ach ik word ook niet warm of koud van zijn bedreigingen.. Laat maar komenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef Flammie het volgende:
Ik vind het mooi dat jij niet mag strooien met persoonlijke gegevens (niet wettelijk, dat mag niet zomaar) maar dat zij wel zomaar 300 euro van iemand kunnen pikken en dat dat wel allemaal goed is
Ik zou hem bij een of ander vage gay site met telnummer aanmelden.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Was hij ook gewoon zelf, alsjeblieft... Neef met dezelfde stem...
Heb je gewoon de kans gemist om em voor 450,- aan te bieden niet gepaktquote:Op woensdag 26 november 2014 11:12 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zonet een iphone 6 voor maar 400,- op mp zag staan met zijn nummer!
Als er niets op naam staat wordt het lastig.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:50 schreef henkkeumus het volgende:
Werd gebeld, wederom was het nu de neef die mij kwam vertellen dat k niet met persoonlijke informatie moet gaan spelen..
Tja, zolang ik mijn geld niet heb maakt het voor mij niks uit zei ik.
En toen vertelde meneer dat ik maar moest oppassen want hij heeft mijn adres______!
Kan de aangifte steeds leuker uitbreiden, hopelijk maken ze d'r zaterdag direct een zaak van.
Blijkbaar gebruikt meneer dat nummer dus ook privé, en dan valt meneer wel snel op te sporen.
Door jou geplaatst?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:12 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zonet een iphone 6 voor maar 400,- op mp zag staan met zijn nummer!
Die aangifte gaat je nergens brengen vrees ik. Tenzij er honderden gedupeerden zijn die ook aangiftes hebben gedaan en het bedrag in de duizenden euros is gelopen. Politie heeft wel wat beters te doenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:50 schreef henkkeumus het volgende:
Tja, zolang ik mijn geld niet heb maakt het voor mij niks uit zei ik.
En toen vertelde meneer dat ik maar moest oppassen want hij heeft mijn adres______!
Kan de aangifte steeds leuker uitbreiden, hopelijk maken ze d'r zaterdag direct een zaak van.
Blijkbaar gebruikt meneer dat nummer dus ook privé, en dan valt meneer wel snel op te sporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |