Of 1 cent en: Help politie deze man heeft me opgelicht, IS al qaida aanslag mark ruttenquote:Op maandag 24 november 2014 14:31 schreef raptorix het volgende:
Maak 10 euro over op zelfde rekening onder vermelding: Aanbetaling nitraat vuurwerk
Wedden dat ie dan een probleem heeft.
Wedden van nietquote:Op maandag 24 november 2014 14:31 schreef raptorix het volgende:
Maak 10 euro over op zelfde rekening onder vermelding: Aanbetaling nitraat vuurwerk
Wedden dat ie dan een probleem heeft.
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:
Even onder het bureau geweest.quote:Op maandag 24 november 2014 18:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dus je hebt harigeharry zn balzak gelikt en daar 30 euro voor gekregen?quote:
Lief sprookjesboek.quote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Infinti het volgende:
Wat een verhaal ook weer.. Zoiets is mij ook overkomen maar dan op pauperplaats ging om drie 10tjes. Heb toen gelijk aangifte gedaan en die vent zijn rekening was binnen 2 werkdagen geblokkeerd wegens fraude. Dus koop nooit wat in Nederland maar maak gebruik van Paypal en Ebay.de heb daar nog nooit gesodemieter mee gehad.
Ja, dus?quote:Op maandag 24 november 2014 20:06 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Dus je hebt harigeharry zn balzak gelikt en daar 30 euro voor gekregen?
Lul toch niet zo dom met je binnen 2 dagen was zijn rekening geblokkeerdquote:Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Infinti het volgende:
Wat een verhaal ook weer.. Zoiets is mij ook overkomen maar dan op pauperplaats ging om drie 10tjes. Heb toen gelijk aangifte gedaan en die vent zijn rekening was binnen 2 werkdagen geblokkeerd wegens fraude. Dus koop nooit wat in Nederland maar maak gebruik van Paypal en Ebay.de heb daar nog nooit gesodemieter mee gehad.
Kan best hoor indien dit al de zoveelste aangifte wasquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom met je binnen 2 dagen was zijn rekening geblokkeerdOok jij was gewoon je geld kwijt alleen ben je waarschijnlijk te trots om dat toe te geven.
Inderdaad goed mogelijk. Rekening van mijn oplichter destijds is ook geblokkeerd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kan best hoor indien dit al de zoveelste aangifte was
De politie doet echter niets met individuele gevallen.
Je moet zo'n gast inderdaad achter de klodden blijven zitten. Hij hoopt natuurlijk dat je het laat rusten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:03 schreef henkkeumus het volgende:
Zojuist een sms ontvangen dat meneer het geld vanmiddag uit school zou overmaken.
Ik blijf hem toch bestoken met meerdere nummers en smsjes tot ik mijn geld heb. Zaterdag weer een afspraak bij de politie, ik ga toch aandringen hier een zaak van te maken. Ik heb ook van de 2 andere FOK!kers hier een "rapport" gemaakt die ik zelf zal inleveren bij de politie.
Zeer zeker niet, abbo heeft onbeperkt smsen dus ik sms wat van me af.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je moet zo'n gast inderdaad achter de klodden blijven zitten. Hij hoopt natuurlijk dat je het laat rusten.
Je kan anders ook gewoon fake advertenties maken op marktplaats. Gewoon een playstation 4 voor 250 euro aanbieden ofzo, word 'ie helemaal gek.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:07 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, abbo heeft onbeperkt smsen dus ik sms wat van me af.
Plus ik laat mijn maten hem een voor een bestoken op de app/sms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |