had gekund, als ik wist dat hij jarig wasquote:Op donderdag 20 november 2014 08:04 schreef crv het volgende:
Dit had KOEN's verjaardags topic moeten worden
nou moet ie weer een jaar wachtenquote:Op donderdag 20 november 2014 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had gekund, als ik wist dat hij jarig was
gefeliciteerd Koen!
quote:Op donderdag 20 november 2014 08:04 schreef crv het volgende:
Dit had KOEN's verjaardags topic moeten worden
of het topic moet gewoon even volgepost wordenquote:
ja want een heel topic volblaffen in 1 dag is hier wat veel gevraagdquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 08:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar zijn de blauwenals je ze nodig hebt
als iedereen meewerkt wel, maar het is toch andersquote:
en bedanktquote:Op donderdag 20 november 2014 08:12 schreef S15 het volgende:
Q-music tot 1000 aan staan hier op het werk.
Ik dacht, ik deel het even met jullie
vandaar dat ik my heart will go on hoorde toen ik even switchtequote:Op donderdag 20 november 2014 08:12 schreef S15 het volgende:
Q-music tot 1000 aan staan hier op het werk.
Ik dacht, ik deel het even met jullie
Ja, dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 20 november 2014 08:17 schreef franklop het volgende:
[..]
vandaar dat ik my heart will go on hoorde toen ik even switchte
Ja kan je ff een scriptje schrijven ?quote:
Dat heb ik eigenlijk ook altijd. Maar ik heb dan ook een hekel aan te laat komen.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Waarom ben ik altijd te vroeg![]()
afspraak om half negen, vroeg! En dan om.tien over acht al.voor de deur staan
beter dan te laat.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:21 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2014 08:21 schreef littledrummergirl het volgende:
geen bakkies.. Sta voor n dichte deurquote:Op donderdag 20 november 2014 08:25 schreef crv het volgende:
[..]als je precies op tijd zou zijn weggegaan thuis had je waarschijnlijk wel ergens een tegenvaller gehad onderweg waardoor je te laat zou zijn gekomen.
nu heb je extra tijd voor een bakkie
Oei dat is wel klotequote:Op donderdag 20 november 2014 08:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen bakkies.. Sta voor n dichte deur
te drukquote:Op donderdag 20 november 2014 08:20 schreef crv het volgende:
[..]
Ja kan je ff een scriptje schrijven ?
is ook zo lekker warm buiten nuquote:Op donderdag 20 november 2014 08:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tankstation ?quote:Op donderdag 20 november 2014 08:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
quote:
solliequote:
kijk hem lief aanquote:Op donderdag 20 november 2014 08:51 schreef Xili0n het volgende:
Zit momenteel in de trein.. zonder koffie. Komt er iemand naast me zitten met n thermoskan koffie... die geur...
Ik zou 'm bijna in de KLB zetten.. ik wil ook n bakkie
quote:Op donderdag 20 november 2014 08:51 schreef Xili0n het volgende:
Zit momenteel in de trein.. zonder koffie. Komt er iemand naast me zitten met n thermoskan koffie... die geur...
Ik zou 'm bijna in de KLB zetten.. ik wil ook n bakkie
Dank jequote:
quote:
quote:
quote:
daar ben jij toch goed in ?quote:
kleintjequote:
doe je best danquote:Op donderdag 20 november 2014 09:01 schreef S15 het volgende:
In dit tempo gaan we dat verjaardagstopic nog wel halen
je was de eerst vrouw gisterquote:Op donderdag 20 november 2014 09:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
heb al tijden niet meer op 1 gestaan
wel als we het lijstje vrouwen/mannen splitsenquote:
scheelt wel 2 deukenquote:
Nikkiequote:Op donderdag 20 november 2014 09:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik heb al tijden niet meer op 1 gestaan hoor..
ja doe ff mee danquote:
MPG komt toch pas 's midsdagsquote:Op donderdag 20 november 2014 09:05 schreef Koen66 het volgende:
Normaal hangen MPG en DM hier rond maar nu niet natuurlijk
aanklagen en anders afschietenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:05 schreef tailfox het volgende:
Kut buschauffeur ik rennen hij zo 1 extra second fack hem
je bent er nog nietquote:
sollquote:Op donderdag 20 november 2014 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Nikkie
Meer reden dus om dat vandaag wel te halen zo te zien
ik wil er wel gebak bijquote:
niet splitsenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
wel als we het lijstje vrouwen/mannen splitsen
Goed gebruik van maken dusquote:Op donderdag 20 november 2014 09:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sollnou k heb er nu ff tijd voor straks niet meer
.
en op je hoofd ?quote:
quote:
ow je zit te mekkeren om niks dusquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
deed ik ook.. nu foetsie![]()
![]()
see ya
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
deed ik ook.. nu foetsie![]()
![]()
see ya
had je dus vroeger weg moeten gaanquote:Op donderdag 20 november 2014 09:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou nu ben ik te laat In plaats van op tijd.
ik heb mijn best ff gedaan nu aan het werkquote:
maakt niet uitquote:
stokslagenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:13 schreef crv het volgende:
[..]
maakt niet uitte laat is te laat dus Boete/straf
quote:
Tsja ik ben ook doendequote:Op donderdag 20 november 2014 09:13 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb mijn best ff gedaan nu aan het werk
ja, net zo lang tot dat het topic volgespemd isquote:
sadistquote:Op donderdag 20 november 2014 09:19 schreef crv het volgende:
[..]
ja, net zo lang tot dat het topic volgespemd is
snel spemmen danquote:
Gezelligquote:Op donderdag 20 november 2014 09:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhm hier in t topic of in het volgende topic? ?
Doe je aan dwergwerpen?quote:
oh, jij bent de dwerg ?quote:
aikido me maar Op de matquote:Op donderdag 20 november 2014 09:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhh zal k met jou gooien ofzo![]()
Kilo's ?quote:
quote:
zie nikkie al voor me in judo pyjamaquote:
ipponquote:
neu, die is er nog steeds klaar meequote:Op donderdag 20 november 2014 09:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoest met pien? Komt ze nog keer langs of is ze er klaar mee? ?
en dat het jasje dan los gaat tijdens het stoeienquote:Op donderdag 20 november 2014 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie nikkie al voor me in judo pyjama
miquote:Op donderdag 20 november 2014 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dat het jasje dan los gaat tijdens het stoeien
ahhhhhquote:Op donderdag 20 november 2014 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neu, die is er nog steeds klaar mee
ja en dan komt er nog een tshirt om naar te kijken. . Oehhh spannend...quote:Op donderdag 20 november 2014 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dat het jasje dan los gaat tijdens het stoeien
mental image vakkundig om zeep geholpenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja en dan komt er nog een tshirt om naar te kijken. . Oehhh spannend...
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mental image vakkundig om zeep geholpen
Jij bent er tochquote:
Meh, mijn spamming days zijn wel geweest geloof ikquote:Op donderdag 20 november 2014 09:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
alleen als je helpt spammen voor een verjaardag topic
Ja, maar ik ga niet in mezelf prikken met een vorkjequote:
in juli spemde je nog fors mee, zie topic wat ik vannacht posttequote:Op donderdag 20 november 2014 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh, mijn spamming days zijn wel geweest geloof ik
En ik kan eigenlijk ook geen taart meer zien
omdat het bijna vrijdag is:quote:Op donderdag 20 november 2014 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet in mezelf prikken met een vorkje
toe nou... alleen vandaag zijn al op de helftquote:Op donderdag 20 november 2014 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh, mijn spamming days zijn wel geweest geloof ik
En ik kan eigenlijk ook geen taart meer zien
Ik deel hier de taart wel uit die voor m'n werk bedoeld wasquote:
Nee, want ik lees nooit terug. En juli is al wel een tijdje terug, hm? En daarvoor deed ik al helemaal niet meequote:Op donderdag 20 november 2014 09:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in juli spemde je nog fors mee, zie topic wat ik vannacht postte
ik heb lange vinger taart gemaakt voor jequote:Op donderdag 20 november 2014 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik deel hier de taart wel uit die voor m'n werk bedoeld was
Whehe. Met een satéprikker?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat het bijna vrijdag is:
in jou prikkenmaar niet met een vorkje
Ik had zelf (denk ik) ook geen verjaardagstopic. Dusquote:Op donderdag 20 november 2014 09:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
toe nou... alleen vandaag zijn al op de helft
neh worst..quote:Op donderdag 20 november 2014 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe. Met een satéprikker?
Die missen het toch nietquote:Op donderdag 20 november 2014 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik deel hier de taart wel uit die voor m'n werk bedoeld was
ohhhh das niet lief denkenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had zelf (denk ik) ook geen verjaardagstopic. Dus![]()
![]()
![]()
Had er ook geen, niets anders gewend.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
zou handen gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je was er ook nietquote:Op donderdag 20 november 2014 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee, een vinger in je zijquote:Op donderdag 20 november 2014 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Had er ook geen, niets anders gewend.
Al maanden terugquote:Op donderdag 20 november 2014 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd?![]()
![]()
Ik heb echt geen flauw idee wanneer jullie allemaal jarig zijn hoor. Behalve dan van Koen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
ze wilden er hier een maken vanochtend maar dat had niet iedereen gelezenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Tweeee handen?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou handen gebruiken
[..]
je was er ook niet
wel een app
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Al maanden terug
FB geeft een meldingNou ja, het is toch gewoon altijd feest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Even zwaaien naar ST
Hee snoetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nou, niet altijd. Maar voor mij komende weken sowiesoquote:Op donderdag 20 november 2014 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, het is toch gewoon altijd feest?
Jawel joh. Je viert het gewoon soms net even wat minder.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Nou, niet altijd. Maar voor mij komende weken sowieso![]()
uiteraardquote:Op donderdag 20 november 2014 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tweeee handen?![]()
Ja![]()
Veeeel apps. En FB.
Maar FB zegt het ook zo handig hè
Zo kan je het ook zeggenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel joh. Je viert het gewoon soms net even wat minder.
Jaaa, ik las iets over een huis?
o ja, de makelaar zo even bellenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zeggen![]()
Zeker, bijna eigen huisje
Een heuse echte?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard
ja, maar zal je ook op de verjaardagskalender zetten
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:55 schreef Solique het volgende:
[..]
28 feb word ik 30 schatquote:Op donderdag 20 november 2014 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd?![]()
![]()
Ik heb echt geen flauw idee wanneer jullie allemaal jarig zijn hoor. Behalve dan van Koen
internet is net zo langzaam als zijn gebruiker kan tiepenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
op school betekent snel internet
succesquote:Op donderdag 20 november 2014 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, de makelaar zo even bellen
deadline is vannacht verlopen
Hoeraaaaaquote:Op donderdag 20 november 2014 09:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Jonkiequote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik heb lange middelvinger taart gemaakt voor je
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonkie![]()
Overigens ben ik dat dan al wel weer vergeten
heb je geen verjaarskalender?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonkie![]()
Overigens ben ik dat dan al wel weer vergeten
Het schiet ook niet op, he.quote:
st is heul niet oudquote:Op donderdag 20 november 2014 10:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je geen verjaarskalender?
Jij bent ouder en nog steeds sexy en ik ben jonger maar nooit sexy geweest.
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:23 schreef Takaiki het volgende:
Nog maar eens een feli voor Koen erin dan![]()
![]()
![]()
Takkiquote:Op donderdag 20 november 2014 10:23 schreef Takaiki het volgende:
Nog maar eens een feli voor Koen erin dan![]()
![]()
![]()
ja, maar die krijg ik volgende maand pasquote:
voor je verjaardag?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar die krijg ik volgende maand pas
nee, we mogen op het werk zelf onze kerstpakketten uitzoeken (iedereen krijgt een catalogus en een aantal credits)quote:
Scanscanscna?quote:
MPGquote:
sorry moets verzekering bellenquote:
quote:
quote:
quote:
ik zou voor de Porsche gaanquote:Op donderdag 20 november 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, we mogen op het werk zelf onze kerstpakketten uitzoeken (iedereen krijgt een catalogus en een aantal credits)
ik had nog een paar credits over, dus ik heb maar een verjaardagskalender erbij gepakt
ik liever zonderquote:Op donderdag 20 november 2014 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie nikkie al voor me in judo pyjama
quote:
gfquote:
bijnahuisbezitterquote:
die stond niet in de catalogusquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die stond niet in de catalogus
Ah, mijn buurman is dus op vakantiequote:
ik vind de wake-up light leukerquote:
Ook niet in miniatuurquote:Op donderdag 20 november 2014 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die stond niet in de catalogus
hmm, niet op gelet. maar ik heb alleen miniatuur landbouw machinesquote:
iddquote:
LBM fetish ?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef gianni61 het volgende:
t op gelet. maar ik heb alleen miniatuur landbouw m
je bent toch niet zo'n watje dat op de softe manier wakker gemaakt moet worden hè?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind de wake-up light leuker
heb hem net van het dak afgeschoptquote:Op donderdag 20 november 2014 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, mijn buurman is dus op vakantie.
jaquote:
nee, ik moet met heel veel lawaai wakker gemaakt worden, maar lijkt me fijn als het dan al wat licht is als ik mn ogen open maakquote:Op donderdag 20 november 2014 11:42 schreef crv het volgende:
[..]
je bent toch niet zo'n watje dat op de softe manier wakker gemaakt moet worden hè?
roosquote:
spemmen maar weer danquote:
lamborghinis?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, niet op gelet. maar ik heb alleen miniatuur landbouw machines
hmm, nu je het zegt. ik heb er helemaal geen uit het sdf concernquote:
Lambo's vindt ik net weer een beetje te opzichtig / patserigquote:
Alsjeblieft, 1 Porsche voor je verzameling:quote:Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, niet op gelet. maar ik heb alleen miniatuur landbouw machines
Hoe verkoop ik een lambo traktorquote:Op donderdag 20 november 2014 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nu je het zegt. ik heb er helemaal geen uit het sdf concern
quote:Lamborghini tractors are known for their bold style, their performance, design and exclusive appeal that sets them apart.
Valt best mee:quote:Op donderdag 20 november 2014 12:14 schreef crv het volgende:
[..]
Lambo's vindt ik net weer een beetje te opzichtig / patserig
das DE Lambo for Limbo'squote:
zou in de schuur zetten.quote:
je hebt toch een vreetschuurquote:Op donderdag 20 november 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou in de schuur zetten.
als ik een schuur had
quote:
toch best mooiquote:Op donderdag 20 november 2014 12:20 schreef crv het volgende:
[..]
vindt dit toch best wel patserig voor een trakkie
[ afbeelding ]
De Binnenkant![]()
[ afbeelding ]
was het maar zo'n feestquote:
wat nee ?quote:
alleen restaurant eigenaars hebben een vreetschuurquote:Op donderdag 20 november 2014 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
wat nee ?
Iedereen heeft een "vreetschuur"
in mijn oud-rotterdams is vreetschuur synoniem voor een grote bekquote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen restaurant eigenaars hebben een vreetschuur
en daar gaat het al fout.......quote:Op donderdag 20 november 2014 12:25 schreef crv het volgende:
[..]
in mijn oud-rotterdams is vreetschuur synoniem voor een grote bek
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen restaurant eigenaars hebben een vreetschuur
Houd je Vreetschuur namaakbelgquote:Op donderdag 20 november 2014 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar gaat het al fout.......
eetsquote:
quote:
quote:
2083 (66 BC +2014)quote:Op donderdag 20 november 2014 13:01 schreef crv het volgende:
Koen, Hoe oud ben je nu eigenlijk geworden ? 665 of 666 jaar ?
ach natuurlijkquote:
En ik heb me natuurlijk even verteld. het is 2081quote:Op donderdag 20 november 2014 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
ach natuurlijkthx is handig voor de komende TT
is het dan geen 2080 zelfsquote:Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik heb me natuurlijk even verteld. het is 2081
Mooi kan je nog weer even mee spemmenquote:
ja daarom .quote:Op donderdag 20 november 2014 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
Mooi kan je nog weer even mee spemmen
omdat Koen Jarig is en G dit niet wist en Koen daarom zijn langverwachte verjaardags topic mistquote:
oww. Voor koen help ik graag meequote:Op donderdag 20 november 2014 13:26 schreef crv het volgende:
[..]
omdat Koen Jarig is en G dit niet wist en Koen daarom zijn langverwachte verjaardags topic mist
mooi kun je langer spemmenquote:
Zit je in een derde wereld land ?quote:
doe ze allemaal een aanzoek, moet er toch wel eentje ja zeggen ?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
er zitten veel mooie meiden op hbo
dat bedoel ikquote:
mehquote:Op donderdag 20 november 2014 13:31 schreef crv het volgende:
[..]
doe ze allemaal een aanzoek, moet er toch wel eentje ja zeggen ?
nog een half uurtje danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |