abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146828835
quote:
Ook in Groot-Brittannië gaan steeds meer stemmen op om Julien Blanc, de zelf verklaarde versierexpert uit Zwitserland, van het Britse grondgebied te weren. Zelfs de Britse minister van Binnenlandse Zaken, Lynne Featherstone, oppert vandaag om een visum voor de 25-jarige "womanizer" te weigeren.

Eerder sloot Australië de grenzen voor Blanc, die zelf zegt dat hij alleen "datingadvies" geeft. De 25-jarige Zwitser organiseert wereldwijd seminaries voor mannen: "Hoe versier ik een vrouw". In filmpjes op internet is onder meer te zien hoe hij aan blanke mannen uitlegt hoe ze een Japanse vrouw kunnen "binnendoen".

Hoewel hij een populaire en graag gezien gast is en in tal van landen bomvolle zalen trekt, lokten zijn methodes wereldwijd ook afkeurende reacties uit. Australië gooide Julien Blanc het land uit; de Canadese, Koreaanse en Braziliaanse regeringen overwegen hem een visum te weigeren.

In Groot-Brittannië heeft een petitie al meer dan 120.000 handtekeningen verzameld om de versierexpert de toegang tot het Britse gebied te ontzeggen. En minister Featherstone sluit zich daar nu bij aan. "Als minister van Binnenlandse Zaken heb ik verantwoordelijkheid om geweld tegen meisjes en vrouwen tegen te gaan. Ik ben uiterst bezorgd over de seksistische en uiterst weerzinwekkende uitspraken die Julien Blanc maakt over vrouwen."
bron
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146828881
Ik zeg nergens dat je elke week meids moet neuken. Van mij apart blijf je je hele leven maagd, doe waar je je prettig bij voelt.

Ik zeg alleen dat 3 a 4 per jaar zeer weinig is en dat ts dus niet moet doen alsof die playboy is.
pi_146828888
Je kon natuurlijk ook 3 seconden wachten
pi_146828907
Julian :')
Pick up artists :')
Amateurpsychologie :')
Dit vat alles wel zo ongeveer samen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_146828992
Sowieso kwaliteit > kwantiteit. Het gaat niet om aantallen, maar om je beleveniservaring.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146829359
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Hij is gewoon goed in manipuleren. Ook de mannen moet hij manipuleren natuurlijk.

Jij bent een makkelijk slachtoffer blijkbaar. Maar goed, het was die 600 dollar vast waard.

:')
Hij heeft gewoon last van cognitieve dissonantie. Dat zou ik ook hebben als zelfs het laatste redmiddel niet werkt en nog geld kostte ook :'(
pi_146830782
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:41 schreef firefly3 het volgende:
Sowieso kwaliteit > kwantiteit. Het gaat niet om aantallen, maar om je beleveniservaring.
[..]
quote:
1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra. Ipv jaloers te doen en te zeuren, ben ik gaan opletten wat hij doet.
Hier ging het nog om kwantiteit?

Jammer, TS, dat je mijn (meermaals gestelde) vraag niet wou beantwoorden en blijkbaar je eigen discussie alleen serieus neemt als je ook maar enigszins de mogelijkheid ziet je eigen bijbel op te ratelen (althans, zo komt het over). Je lijkt het topic verder goed bij te houden dus ik ga er dan maar gewoon vanuit dat je geen goed antwoord hebt op de vraag. ^O^ Geeft niet, het was ook een goede vraag. Of was het een PUA-spelletje dat je speelde in de hoop dat ik zou blijven terug komen in dit topic? Spannend hoor.

Ik verwacht er niks meer van maar voor een herkansing kun je hier terecht: NWS / Ook Britten willen "versierexpert" Julien Blanc weren #2
:W
pi_146831217
PUA :')_________!
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_146831280

#supportJulienBlanc
pi_146831296
nice may may
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_146831318
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 01:03 schreef fightclubTyler het volgende:
[ afbeelding ]

#supportJulienBlanc
dit is werkelijk waar het meest trieste plaatje dat ik ooit heb gezien.
pi_146831399
Ik weetnog dat ik Julien voor het eerst zag bij een freetour. Ik krijg een oncontroleerbare lach op mijn gezicht waar ik in 20minuten niet vanaf kwam. Wat een held.
pi_146831541
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef fightclubTyler het volgende:
Ik weetnog dat ik Julien voor het eerst zag bij een freetour. Ik krijg een oncontroleerbare lach op mijn gezicht waar ik in 20minuten niet vanaf kwam. Wat een held.
Wanneer gaat zo'n freetour over in een betaalde tour?

Anders gezegd, 'what's the catch'?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_146831595
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 01:19 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wanneer gaat zo'n freetour over in een betaalde tour?
Je heb freetour, hotseat en bootcamp. Voor de hotseat en bootcamp moet je betalen, de freetours zijn gratis. Freetours zullen nooit betaalde programma's worden, sterker nog. In de toekomst zal er alleenmaar meer gratis materiaal naar buiten worden gebracht. De eigenaar van het bedrijf Owen is een multimiljoenair die al jaren geleden heeft kunnen stoppen met werken en hij heeft onderhand al genoeg programma's uitgebracht die downloadbaar zijn en op youtube te vinden zoals Blueprint dedoded en Transformations. De mentaliteit van RSD is geven om te kunnen nemen.
pi_146831671
"geven om te kunnen nemen" 2012 belde :')

ik merk trouwens dat het bij PUA aanhangers altijd heel belangrijk is dat iemand miljonair is. die drang naar succes (zowel vrouwen als geld) is zo ontzettend triest.
  donderdag 20 november 2014 @ 01:32:27 #16
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146831694
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 20 november 2014 @ 01:32:55 #17
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146831704
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 01:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:

ik merk trouwens dat het bij PUA aanhangers altijd heel belangrijk is dat iemand miljonair is. die drang naar succes (zowel vrouwen als geld) is zo ontzettend triest.
Ja, hoe zou hij miljonair geworden zijn?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_146831716
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 01:32 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ja, hoe zou hij miljonair geworden zijn?
ehm, via zijn cursussen natuurlijk? wat is dit voor retorische vraag.
pi_146831720
quote:
Dit is echt triest. Hebben ze niet wat haatbaarden die eerst geweigerd kunnen worden?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_146831754
Wat is deze :') Mensen betalen om naar zo'n hipsterfag te luisteren?
pi_146832373
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 01:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:

Persoonlijk boeit geld mij geen ene reet. Ik heb verschillende skills waar ik geld mee kan verdienen al van jongs af aan opgebouwd, dus ik vertrouw wel op geld. Maar het boeit mij geen ruk. Ik heb wel ervaren dat veel mensen in de pick up community inderdaad met business bezig zijn etc. daar geef ik gelijk in..

Maar mijn punt om het ''Owen is miljoenair'' op te brengen is omdat het hem niet op het geld gaat. Geld heeft hij zat en een dating bedrijf is nou ook niet de meest effeciente manier om geld te verdienen. Zeker een man als Tyler kan veel grotere en makkelijker te hendelen bedrijven opzetten.

Wat mij opvalt aan mensen die het nodig vinden om op pua te haten is dat steeds maar met verschillende redenen moeten komen die nergens op slaan. Ben je geinteresseerd echt een mening te geven. Kom dan naar een RSD event of schaf een RSD product aan, dan kan je daar mooi een review over schrijven. Maar wees niet een van die zielige dudes die alles pakt wat hij pakken kan om zijn zielige pua aversie ego te voeden.
pi_146832378
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 01:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

ehm, via zijn cursussen natuurlijk? wat is dit voor retorische vraag.
Daar komt wel wat meer bij kijken dat een cursusje geven. Een man die als introverted world of warcraft verslaafde autist die op zijn 14e uit huis getrapt is. Evalueerd in een pick up guru en miljoenair. Daar kan je sowieso van leren.
pi_146833016
Volgens mij zit de pijn vooral in de gedachte dat mensen het zo gemakkelijk hebben met vrouwen, ook met slechts een normaal gesprek. Dan moet het wel een gemeen truukje zijn :D Feit is dat vrouwen vallen op wie je als persoon bent en dat je dat nooit kunt faken. Probeer maar een uur lang anders voor te doen, ze voelt het dan meteen aan waardoor ze wegloopt. Die extreme beelden zijn allemaal extreem voor mensen die lichaamstaal niet snappen. Een glimlach, gegiechel en 50% input van haar kant is de essentie. Als je haar niet aan het lachen kunt maken doe je het fout!!
pi_146833035
Verbaast me ook niets eigenlijk dat de kudde in het topic lichaamstaal niet snapt. Een glimlach en eigen inbreng van haar spreekt boekdelen, daar kan je nog flink wat van leren.
pi_146833042
:')_________!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')