Waarheid is subjectief in dezen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef fightclubTyler het volgende:
ja wees maar blind voor de waarheid
Ik herken het nog van vroeger, de joystick kalibrerenquote:Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ten eerste; kap met dat Engels, want het lijkt nergens op
Next:
cal-i-brate
[kal-uh-breyt] Spell Syllables
Examples
Word Origin
verb (used with object), calibrated, calibrating.
1.
to determine, check, or rectify the graduation of (any instrument giving quantitative measurements).
2.
to divide or mark with gradations, graduations, or other indexes of degree, quantity, etc., as on a thermometer, measuring cup, or the like.
3.
to determine the correct range for (an artillery gun, mortar, etc.) by observing where the fired projectile hits.
4.
to plan or devise (something) carefully so as to have a precise use, application, appeal, etc.:
"a sales strategy calibrated to rich investors."
Zo gaaf, er zit een hartje in het middenquote:
Ik geef toe, ik ben een softie soms, maar leuk!quote:Op woensdag 19 november 2014 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaaf, er zit een hartje in het midden.
Zou zonde zijn toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
Ik ga me bed in voordat ik mijzelf letterlijk dood lach om die gozer.
Welterusten!quote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
Trustequote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
Leukquote:Op woensdag 19 november 2014 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaaf, er zit een hartje in het midden.
Het klinkt vast ook als hoogmood dat ik regelmatig dames aan de haak sla die model-looking zijn. Terwijl ik zelf niet overdreven knap, rijk of beroemd ben?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ten eerste; kap met dat Engels, want het lijkt nergens op
Next:
cal-i-brate
[kal-uh-breyt] Spell Syllables
Examples
Word Origin
verb (used with object), calibrated, calibrating.
1.
to determine, check, or rectify the graduation of (any instrument giving quantitative measurements).
2.
to divide or mark with gradations, graduations, or other indexes of degree, quantity, etc., as on a thermometer, measuring cup, or the like.
3.
to determine the correct range for (an artillery gun, mortar, etc.) by observing where the fired projectile hits.
4.
to plan or devise (something) carefully so as to have a precise use, application, appeal, etc.:
"a sales strategy calibrated to rich investors."
Je zit er dus naast. En hoe denk jij precies aan te voelen wat iemand wilt? Waarschijnlijk omdat je alleen ziet wat je wilt zien, maar daar kan ik natuurlijk naast zitten. Echter, de menselijke geest is te moeilijk om zomaar even vast te stellen dat jij of ik hierin gelijk hebt. Ik claim niet dat ik dat kan, jij wel. Klinkt als blinde hoogmoed. Geen leuke en aantrekkelijke eigenschap.
Dat verklaart de recente toename in tienermoeders. Bedankt he.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:36 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Het klinkt vast ook als hoogmood dat ik regelmatig dames aan de haak sla die model-looking zijn. Terwijl ik zelf niet overdreven knap, rijk of beroemd ben?
Dat is het 'm juist. Ik heb skill.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers dat hij zoveel vrouwtjes neukt, geef maar toe.
Het is wel duidelijk dat het pua gebeuren dus om het zoveel mogelijk neuken van vrouwen draait. En dan denken dat er geen manipulatie in het spel is.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers dat hij zoveel vrouwtjes neukt, geef maar toe.
Just keep telling yourself that.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:39 schreef fightclubTyler het volgende:
Neuken is niet eens het grootste waar het om draait. Ben eerder blij met de social skills die ik meekrijg en de keuze die ik heb in vrouwen. 50% van de huwelijk scheidt. Rara hoe komt dat, omdat ze de eerste de beste chick nemen. Ain't me.
Wat heeft dat met softie te makenquote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben een softie soms, maar leuk!
Ja, echt supermooi. En handgemaakt.quote:
Je mag van mij aan de haak slaan wie je aan de haak kunt slaan. Maar als jij de definities van de termen die je zelf gebruikt al niet eens fatsoenlijk kunt interpreteren is je hele "Ik weet waar ik mee bezig ben"-verhaal behoorlijk ongeloofwaardig. Daarnaast bijzonder vrouwonvriendelijk. Vooral dat laatste is waar men over valt en dat wil je gewoonweg niet zien. Nu is blind zijn een keuze in dit soort situaties natuurlijk, dus doe waar je zin in hebt. Maar probeer nu niet de apostel uit te hangen die het licht heeft gezien, want dat ben je niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:36 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Het klinkt vast ook als hoogmood dat ik regelmatig dames aan de haak sla die model-looking zijn. Terwijl ik zelf niet overdreven knap, rijk of beroemd ben?
Dat is het 'm juist. Ik heb skill.
DUDE dat is de WWAAARHEID. Wat snap je er niet van, dat als je uit veeel meer chicks kiest. Dat je een kiest die beter bij je past.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Just keep telling yourself that.
Huwelijken scheiden niet, die stranden. Mensen scheiden. Toegegeven, sommige mensen stranden ookquote:Op woensdag 19 november 2014 23:39 schreef fightclubTyler het volgende:
Neuken is niet eens het grootste waar het om draait. Ben eerder blij met de social skills die ik meekrijg en de keuze die ik heb in vrouwen. 50% van de huwelijk scheidt. Rara hoe komt dat, omdat ze de eerste de beste chick nemen. Ain't me.
Nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heel goed, slimme manquote:Op woensdag 19 november 2014 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huwelijken scheiden niet, die stranden. Mensen scheiden. Toegegeven, sommige mensen stranden ook.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:38 schreef aeque het volgende:
Om jullie even een beeld te geven hoe stuk ik net ging om die gozer:
Ik choke ook altijd de paprika voordat ik hem in mijn wagentje legquote:Op woensdag 19 november 2014 23:43 schreef Samzz het volgende:
Wauw, ik voel me op één of andere manier echt een product dat je bij de Appie in 't schap vindt.
Wtfquote:Op woensdag 19 november 2014 23:39 schreef fightclubTyler het volgende:
Je gaat ook echt de juiste vinden dude? Als je zo'n hekel heb aan pua ga je echt niet over de kwaliteit beschikken uit een groot aantal vrouwen te kiezen welke de juiste is.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
Het gaat om de juiste neuken, niet de hoeveelheid.
Ik heb ook een gevoelige kantquote:Op woensdag 19 november 2014 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft dat met softie te maken?
Ik snap precies wat je bedoelt. En ik vind het, als man zijnde, behoorlijk ongepast naar een vrouw toe om zo te doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:41 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
DUDE dat is de WWAAARHEID. Wat snap je er niet van, dat als je uit veeel meer chicks kiest. Dat je een kiest die beter bij je past.
Ja, dat snap ik... Maar het leuk vinden dat ik een ring heb gekregen is toch niet softquote:Op woensdag 19 november 2014 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook een gevoelige kant
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. En ik vind het, als man zijnde, behoorlijk ongepast naar een vrouw toe om zo te doen.
Ook even op geelheid kalibreren?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:44 schreef muhahaha het volgende:
Even de bananen kalibreren je weet, ze mogen niet te krom zijn.
Oh, is het dat wat ik die mannen steeds zie doen... Ook al met de courgettes en de pastinaak.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik choke ook altijd de paprika voordat ik hem in mijn wagentje leg
Wijze woorden en volledig waar.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
Sorry, maar ik heb daar geen workshop voor nodig. Nog nooit nodig gehad ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:44 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Je gaat ook echt de juiste vinden dude? Als je zo'n hekel heb aan pua ga je echt niet over de kwaliteit beschikken uit een groot aantal vrouwen te kiezen welke de juiste is.
Je maakt toch gewoon een 'voorselectie'? Als je weet dat het niets wordt, begin je er toch niet aan.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:44 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Je gaat ook echt de juiste vinden dude? Als je zo'n hekel heb aan pua ga je echt niet over de kwaliteit beschikken uit een groot aantal vrouwen te kiezen welke de juiste is.
Wauw...quote:Op woensdag 19 november 2014 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
True, ik draafde weer eens te ver door. Komt door al dat misplaatste testosteron in dit topic ineens.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... Maar het leuk vinden dat ik een ring heb gekregen is toch niet soft?
Ja, ik ben ook opeens een man.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, ik draafde weer eens te ver door. Komt door al dat misplaatste testosteron in dit topic ineens.
Ja, ik moest mijn taalgebruik even aanpassen.....quote:
Dat zeiden de Nazi's ook over een bepaalde Duitser.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:45 schreef fightclubTyler het volgende:
Public figure and dating coach Julien Blanc has been under tremendous scrutiny from feminist groups who have accused him of sexual assault and called him every name under the sun. Julien Blanc is an easy target and although many people disagree with him, he has not committed any crimes
He is NOT sexist
He is NOT racist
He has in fact, helped hundreds and thousands of men to find success in their dating lives.
HE DOES NOT ADVOCATE SEXUAL ASSAULT. THIS IS A LIE
Censoring him only means that the people who yell the loudest get heard, no matter what kind of mental gymnastics they make in order to perpetuate hate against an individual. People have a right to be offended, but that does not give them a right to ruin someone’s life!
The media are sensationalizing and bullying him. It is an unfair persecution against a person who has previously helped thousands of men across the world within all aspects of their lives.
Denying him a Visa would be an incredible injustice to a man who has commited no crimes!
Best wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, wij vrouwen worden toch al als product gezien. Ga je gang.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik moest mijn taalgebruik even aanpassen.....
Julien vergelijken met Hitler? wat ben je een sukkel manquote:Op woensdag 19 november 2014 23:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeiden de Nazi's ook over een bepaalde Duitser.
We boffen maar met jou.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:39 schreef fightclubTyler het volgende:
Dus jij denkt dat je skills in bed krijgt door héél veel vrouwen te neuken?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:47 schreef fightclubTyler het volgende:
Je kan ook iedereen neuken (met condoom natuurlijk). TOt je de juiste heb en dan heb je ook nog eens meer skills in bed. win win bro
Oefening baart kunst tochquote:Op woensdag 19 november 2014 23:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je skills in bed krijgt door héél veel vrouwen te neuken?
Ik zie vrouwen niet als een product, nog nooit gedaan ook. En ik ben niet de enige man hierin.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, wij vrouwen worden toch al als product gezien. Ga je gang.
Nee mensen in een discussie meermaals voor sukkel uitmaken, dát staat intelligent.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:49 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Julien vergelijken met Hitler? wat ben je een sukkel man
Om te janken dit.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oefening baart kunst toch? Alle vrouwen zijn hetzelfde, toch
?
Ik bedoel het meer in de context van het onderwerp op het moment.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen niet als een product, nog nooit gedaan ook. En ik ben niet de enige man hierin.
Ja dat wil ik zeggen dummy. Eerste keer fietsen, hoe ging dat? Niet zo best hé? Totdat je meer ging fietsen. TOen gingen je fietsskills omhoog. Ik gebruik even het fiets metafoor, omdat je waarschijnljik maagd bent en het dus neit begrijpt.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je skills in bed krijgt door héél veel vrouwen te neuken?
Nee, jij bent de sukkel. Je gelooft blindelings alles wat hij zegt. En je verklaart iedereen voor minderwaardig die dezelfde mening niet deelt.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:49 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Julien vergelijken met Hitler? wat ben je een sukkel man
Ik ben eigenlijk een natuurtalent gebleken.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:51 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ja dat wil ik zeggen dummy. Eerste keer fietsen, hoe ging dat? Niet zo best hé? Totdat je meer ging fietsen. TOen gingen je fietsskills omhoog. Ik gebruik even het fiets metafoor, omdat je waarschijnljik maagd bent en het dus neit begrijpt.
geen dank.
Er komen meer en meer spelfouten in je posts. Begin je je boos te maken of zo?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:51 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ja dat wil ik zeggen dummy. Eerste keer fietsen, hoe ging dat? Niet zo best hé? Totdat je meer ging fietsen. TOen gingen je fietsskills omhoog. Ik gebruik even het fiets metafoor, omdat je waarschijnljik maagd bent en het dus neit begrijpt.
geen dank.
Oke, luister.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:51 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
geen dank.
Niet alles draait om seks. En je hoeft niet per se veel vrouwen geneukt te hebben om skills te hebben. Maargoed, waarom steek ik uberhaupt moeite in jou overtuigen?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:47 schreef fightclubTyler het volgende:
Je kan ook iedereen neuken (met condoom natuurlijk). TOt je de juiste heb en dan heb je ook nog eens meer skills in bed. win win bro
Nou, op een oude fiets moet je het leren.quote:
Toch denk ik dat hij heel veel chicks scoort.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n kut gaat er spontaan van op slot.
Ja oke, maar wat was de afstand en hoe vaak zag je haar? Ik skype nu 2x per week en 2,5 uur per keer dus dat gaat soepel, ben alleen bang dat het over 1 maand misschien elke keer hetzelfde is, hoewel de maand december genoeg brengt natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat het kut is. Simpel. Ik wil bij haar zijn, maar dat kan niet.
[..]
Ach, alles en iedereen als object kunnen zien maakt het leven waarschijnlijk wel stukken overzichtelijker.....quote:Op woensdag 19 november 2014 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de context van het onderwerp op het moment.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:51 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
geen dank.
Nee dat gaat niet over meningen. Er wordt door de media onzin verteld over Julien en jullie zijn fucking diegene die dat geloven. En dus dom en kortzichtig zijn. Ik volg RSD al jaren en ik heb Julien en andere instructoren in het echt ontmoet. Zijn topmensen en de media zegt allmeala bullshit, juulie zijn allemaal dom.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, jij bent de sukkel. Je gelooft blindelings alles wat hij zegt. En je verklaart iedereen voor minderwaardig die dezelfde mening niet deelt.
Moet zo'n overredingskracht moet dat haast wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij heel veel chicks scoort.
Gast...quote:Op woensdag 19 november 2014 23:54 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet over meningen. Er wordt door de media onzin verteld over Julien en jullie zijn fucking diegene die dat geloven. En dus dom en kortzichtig zijn. Ik volg RSD al jaren en ik heb Julien en andere instructoren in het echt ontmoet. Zijn topmensen en de media zegt allmeala bullshit, juulie zijn allemaal dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Jij begrijpt het.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oefening baart kunst toch? Alle vrouwen zijn hetzelfde, toch
?
Heb je hem aangeraaktquote:Op woensdag 19 november 2014 23:54 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet over meningen. Er wordt door de media onzin verteld over Julien en jullie zijn fucking diegene die dat geloven. En dus dom en kortzichtig zijn. Ik volg RSD al jaren en ik heb Julien en andere instructoren in het echt ontmoet. Zijn topmensen en de media zegt allmeala bullshit, juulie zijn allemaal dom.
Je kunt het niet winnen, daarom ga je maar schelden? Wie is er nu dom dan? Retorische vraag trouwens, als je weet wat dat betekent.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:54 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ik denk dat je skills wel kan leren, maar dan meer bij één bepaald persoon want ieder ander is weer anders.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.
Ok, dat was sarcastisch. Skills heb je of niet,dat leer je echt niet per se door met veel vrouwen het bed te delen. Ik ben het dus volledig met je eens.
Ja paar kleine dingetjes zijn anders ja, maar het dynamiek is hetzelfde. Ik zeg ook niet dat je veel moet neuken. Maar het feit blijft dat als je iets vaak doet, dat je er beter in wordt.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke, luister.
Als ik op een andere fiets fiets, is dat even wennen he. De remmen zijn anders, het stuur is anders, alles voelt anders aan en ook voor de fiets. Ok?![]()
En nee, ik ben geen maagd.
Dat is zo, ja. Neuk ze, vriend.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:57 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ja paar kleine dingetjes zijn anders ja, maar het dynamiek is hetzelfde. Ik zeg ook niet dat je veel moet neuken. Maar het feit blijft dat als je iets vaak doet, dat je er beter in wordt.
De dynamiek. En wtf bedoel je?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:57 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ja paar kleine dingetjes zijn anders ja, maar het dynamiek is hetzelfde. Ik zeg ook niet dat je veel moet neuken. Maar het feit blijft dat als je iets vaak doet, dat je er beter in wordt.
Ik win niet, en jullie al helemaal niet. Jullie geloven shit die niet waar is en ik probeer jullie realiteit in te laten zien. De media maakt onzin op voor meer kijkers, maar dat is niet de waarheid. Julien is geen rapist. En alle andere shit is ook onzin. Anders was Julien allang opgepakt,trouwens.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kunt het niet winnen, daarom ga je maar schelden? Wie is er nu dom dan? Retorische vraag trouwens, als je weet wat dat betekent.
Assumption is the mother of all fuck-ups.... Als jij denkt te kunnen weten wat ons intelligentie quotient is naar aanleiding van wat forum-posts ben je in ieder geval verder heen dan wij die heel wat meer informatie over die Julien en zijn PUA-aanhang ter beschikking hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:54 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Heeft iemand hier gevraagd om de realiteitquote:Op woensdag 19 november 2014 23:59 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ik win niet, en jullie al helemaal niet. Jullie geloven shit die niet waar is en ik probeer jullie realiteit in te laten zien. De media maakt onzin op voor meer kijkers, maar dat is niet de waarheid. Julien is geen rapist. En alle andere shit is ook onzin. Anders was Julien allang opgepakt,trouwens.
Ik heb nog geen enkele vrouw getroffen die (volledig) hetzelfde is. Ieder begin is dus even 'wennen', al zullen sommige mensen het nooit leren.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat je skills wel kan leren, maar dan meer bij één bepaald persoon want ieder ander is weer anders.
En er van kunnen leven, vergeet dat niet he.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
Ik denkt dat die Julien vroeger zo vaak aan de kant is gezet door vrouwen dat hij dit heeft bedacht en het als waarheid verkondigt aan iedereen die het wil horen. Dus eigenlijk manipuleert hij de gedachtes van bepaalde mensen dus gewoon ook, net zoals hij zijn meisjes 'versiert'.
Julien doet precies hetzelfde, en dat is ook niet de waarheid. Maar geloof wat je wil geloven knul. Ik kom je wel stukken zeep brengen als je in de gevangenis zit.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:59 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ik win niet, en jullie al helemaal niet. Jullie geloven shit die niet waar is en ik probeer jullie realiteit in te laten zien. De media maakt onzin op voor meer kijkers, maar dat is niet de waarheid. Julien is geen rapist. En alle andere shit is ook onzin. Anders was Julien allang opgepakt,trouwens.
Ach tuurlijk. Maar de basis is wel gewoon hetzelfde, daar heeft 't vechtclubje wel gelijk in.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele vrouw getroffen die (volledig) hetzelfde is. Ieder begin is dus even 'wennen', al zullen sommige mensen het nooit leren.
Ja, als er maar markt voor is.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En er van kunnen leven, vergeet dat niet he.
Dat klopt.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele vrouw getroffen die (volledig) hetzelfde is. Ieder begin is dus even 'wennen', al zullen sommige mensen het nooit leren.
Ach, het gebruik van termen is hij niet zo goed in bleek al. Dat moet je hem vergeven, want hij scoort chickies. Schijnbaar.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
De dynamiek. En wtf bedoel je?![]()
de dynamiek zelfst.naamw. (v.)
Uitspraak: [dinaˈmik]
1) afwisseling van snelle bewegingen
Voorbeeld: `de dynamiek van het moderne leven`
2) afwisseling van hard en zacht muziek
Voorbeeld: `een koorstuk met weinig dynamiek`
Nee maar jullie gaan wel lekker door met die leugens waardoor rsd misschien straks niet meerin Nederland komtquote:Op woensdag 19 november 2014 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft iemand hier gevraagd om de realiteit? Volgens mij niet, hé.
MAAR HOE WEET JIJ DE WAARHEID DAN?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:02 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Nee maar jullie gaan wel lekker door met die leugens waardoor rsd misschien straks niet meerin Nederland komt
Jullie? Wat nou jullie, ik heb gewoon twijfels bij die hele aanpak, mag het?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:02 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Nee maar jullie gaan wel lekker door met die leugens waardoor rsd misschien straks niet meerin Nederland komt
Blij toe. Het voegt toch niks toe om eerlijk te zijn. En anders ga je toch gewoon naar hun toe? Kan je er meteen blijven.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:02 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
over wat?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
MAAR HOE WEET JIJ DE WAARHEID DAN?
Daarom ziet 'ie nu op FOK om ons ervan te overtuigen dat dit werkt om chicks te scoren.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, het gebruik van termen is hij niet zo goed in bleek al. Dat moet je hem vergeven, want hij scoort chickies. Schijnbaar.
OMDAT JULIEN DE NIEUWE PROFEET IS!quote:Op donderdag 20 november 2014 00:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
MAAR HOE WEET JIJ DE WAARHEID DAN?
OVER CHICKIESquote:
Heb jij nooit chicks willen scoren danquote:Op donderdag 20 november 2014 00:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daarom ziet 'ie nu op FOK om ons ervan te overtuigen dat dit werkt om chicks te scoren.
Welke leugens? Ik heb tot nu toe alleen maar op jou gereageerd hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:02 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Oh je heb Julien in het echt aan het werk gezien? VOlgensmij toch niet dude, volgensmij is jouw hele mening gebaseerd op de media. Je bent de bitch van de media.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie? Wat nou jullie, ik heb gewoon twijfels bij die hele aanpak, mag het?
Opvolger van LSD. Je gaat er onzin van uitkramen, je wordt agressiever en je wil alles humpen wat vrouwelijk is.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:03 schreef Samzz het volgende:
Wat is RSD, trouwens? Nieuwe vorm van MS?
Ik ben vrouw toch.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij nooit chicks willen scoren dan?
Waarom noem je me dude?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:04 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Oh je heb Julien in het echt aan het werk gezien? VOlgensmij toch niet dude, volgensmij is jouw hele mening gebaseerd op de media. Je bent de bitch van de media.
Ja, lekker, zout.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:05 schreef Inolvidable het volgende:
Samzz is de bitch van de media en ik ga ondertussen even een bakje popcorn halen. Nog iemand?
En jij de bitch van Julien.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:04 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Oh je heb Julien in het echt aan het werk gezien? VOlgensmij toch niet dude, volgensmij is jouw hele mening gebaseerd op de media. Je bent de bitch van de media.
Ja, zout.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:05 schreef Inolvidable het volgende:
Samzz is de bitch van de media en ik ga ondertussen even een bakje popcorn halen. Nog iemand?
omdat als je Julien daadwerkelijk heb ontmoet en of in actie gezien. Dan zou je het met met mij eens zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom noem je me dude?
En hoe weet jij wat ik wel of niet heb gezien?
jij bent ook een bitch, jullie allemaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:05 schreef Inolvidable het volgende:
Hij liegt en bedriegt niet alleen vrouwen maar ook de mannen.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, als er maar markt voor is.
Ik heb hem in actie gezien. Ik ben het niet met je eens.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:06 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
omdat als je Julien daadwerkelijk heb ontmoet en of in actie gezien. Dan zou je het met met mij eens zijn.
quote:
*schuift bakjes popcorn naar de andere kant van de SC*quote:
Waarom noem je me dude?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:06 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
omdat als je Julien daadwerkelijk heb ontmoet en of in actie gezien. Dan zou je het met met mij eens zijn.
Wat volwassen zeg. Je kan het niet winnen en dan maar gaan schelden. Poe poe, echte alfa hier hoor!quote:Op donderdag 20 november 2014 00:06 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
jij bent ook een bitch, jullie allemaal.
Ja ik ben een bitch maar gelukkig niet jou bitch.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:06 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
jij bent ook een bitch, jullie allemaal.
Ik heb lange armenquote:Op donderdag 20 november 2014 00:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
*schuift bakjes popcorn naar de andere kant van de SC*
Nee, hij is Julien's bitch al, zoals ik al zei.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ik ben een bitch maar gelukkig niet jou bitch.
Nu even een fapje doen zeker?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:08 schreef fightclubTyler het volgende:
Haha ik heb jullie allemaal getrollt, laters.
En ondertussen geen een chick geneukt.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:08 schreef fightclubTyler het volgende:
Haha ik heb jullie allemaal getrollt, laters.
Wel als ie trolltquote:Op donderdag 20 november 2014 00:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel me toch een beetje achtergesteld hier hoor.... Ik ga serieus in op zijn stellingen, ik geef argumenten waarmee ik aantoon dat hij hetzij ongelijk heeft, hetzij ik er het simpelweg niet mee eens ben, en het enige waar hij op reageert zijn oneliners... En dan nog scheldend ook, met termen als sukkel en bitch. Is dit de manier waarop er gecommuniceerd wordt?
Ik ging er ook serieus op in.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel me toch een beetje achtergesteld hier hoor.... Ik ga serieus in op zijn stellingen, ik geef argumenten waarmee ik aantoon dat hij hetzij ongelijk heeft, hetzij ik er het simpelweg niet mee eens ben, en het enige waar hij op reageert zijn oneliners... En dan nog scheldend ook, met termen als sukkel en bitch. Is dit de manier waarop er gecommuniceerd wordt?
True, en de popcorn smaakte heerlijk. Waarvoor dank Inolvi!quote:
Fun while it lasted.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, en de popcorn smaakte heerlijk. Waarvoor dank Inolvi!
Weer wat geleerd!quote:Op donderdag 20 november 2014 00:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Ik vond het echt leuk. Zo jammer dat het een troll was.
Omdat winter komt?quote:
Stomquote:Op donderdag 20 november 2014 00:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weer wat geleerd!
[..]
Omdat winter komt?
Ik heb m'n borsten vast.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:18 schreef Barbusse het volgende:
Het was hier vandaag onbewolkt en 25 graden
Hoe kan je dan typen?quote:
Ok, can't top thatquote:
Nu heb ik een MI. Bedankt.quote:
Ja, ik hou niet van de winterquote:
Fapje doen.quote:
Hehe ja al uitgepaktquote:Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Trusten Fax
Heb je je dingen al uitgepakt trouwens?
Ik heb geen idee eigenlijk of er dan iets isquote:Op woensdag 19 november 2014 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik me erg verveel. Wat is er dan?
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:22 schreef fightclubTyler het volgende:
Kijk oke pua is manipulatie, maartoch doet Julien niks strafbaars. De internet staat vol artikelen met dingen die niet waar zijn, waardoor mensen een fout beeld van Julien hebben.
Als je niks met pua hebt, waarschijnlijk hield jij je er dan ook niet mee bezig totdat het in de nieuws kwam. Voor mensen die het pua volgen en er wat aan hebben is het gewoon heel vervelend dat door het verkeerde beeld dat mensen hebben, mogelijke events misschien afgezegd worden.
quote:
Wilde het net zeggenquote:
quote:
Jullie zijn gewoon jaloers dat ik hartjes naar hem stuur!quote:
Oké, dude.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:22 schreef fightclubTyler het volgende:
Kijk oke pua is manipulatie, maartoch doet Julien niks strafbaars. De internet staat vol artikelen met dingen die niet waar zijn, waardoor mensen een fout beeld van Julien hebben.
Als je niks met pua hebt, waarschijnlijk hield jij je er dan ook niet mee bezig totdat het in de nieuws kwam. Voor mensen die het pua volgen en er wat aan hebben is het gewoon heel vervelend dat door het verkeerde beeld dat mensen hebben, mogelijke events misschien afgezegd worden.
Kloptquote:Op donderdag 20 november 2014 00:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers dat ik hartjes naar hem stuur!
Hartjes zijn well-received.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Jij bent nog jaloers op het mannetje van een parend praying Mantis stelletjequote:
Terecht welquote:Op donderdag 20 november 2014 00:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik ben onvergetelijk he?!quote:Op donderdag 20 november 2014 00:26 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Hartjes zijn well-received.
btw zo kijkend naar je post history, jij bent me er eentje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Stalker.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:26 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Hartjes zijn well-received.
btw zo kijkend naar je post history, jij bent me er eentje..
Ik wil je wel wat anders sturenquote:Op donderdag 20 november 2014 00:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Kloptquote:Op donderdag 20 november 2014 00:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent nog jaloers op het mannetje van een parend praying Mantis stelletje
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent nog jaloers op het mannetje van een parend praying Mantis stelletje
Hoezo?quote:
Wel hartjes sturen naar zo'n josti, maar niet naar de lieve fokkertjes hierquote:
Sorry.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel hartjes sturen naar zo'n josti, maar niet naar de lieve fokkertjes hier.
Dat dusquote:Op donderdag 20 november 2014 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel hartjes sturen naar zo'n josti, maar niet naar de lieve fokkertjes hier.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben onvergetelijk he?!
Je lijkt me vooral typisch met een edge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:31 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Je lijkt me vooral typisch met een edge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ook slapen, genoeg gelachen voor vandaag
Een "scherp randje" bedoelt hij.quote:
Niet alleen je Engels...quote:Op donderdag 20 november 2014 00:35 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
edgy bedoel ik. Mijn Engels is niet zo goed, zoals je vast al heb gezien..
Ik had het over het 'mangedeelte'.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een "scherp randje" bedoelt hij.
Complimenteus, hé.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik had het over het 'mangedeelte'.Maar, bedankt en welterusten.
Ik denk dat ik 'm ga doen.quote:
Ik denk dat ik de skills niet kan weerstaan.quote:
Lekker!quote:Op donderdag 20 november 2014 00:05 schreef Inolvidable het volgende:
Het was eigenlijk al op.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de skills niet kan weerstaan.
He verdomd,dat heb ik nou altijd,ben ik even elders druk mis ik meteen de popcorn. Dan hou ik het van je tegoed,ok?quote:
quote:
Ik heb al nieuwe gemaakt!quote:Op donderdag 20 november 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
He verdomd,dat heb ik nou altijd,ben ik even elders druk mis ik meteen de popcorn. Dan hou ik het van je tegoed,ok?
Thxs! Dat smaakt heerlijk,zelfgemaakt?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al nieuwe gemaakt!![]()
*schuift weer een bakje popcorn*
NEE.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:02 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Dat smaakt heerlijk,zelfgemaakt?
Had gekund toch?quote:
Ja.quote:
Ik gok dat iedereen al slaapt. Ik duik er zo ook maar eens in. Welterusten alvastquote:Op donderdag 20 november 2014 01:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja.
Waarom is het zo rustig?
Oh. Welterusten!quote:Op donderdag 20 november 2014 01:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gok dat iedereen al slaapt. Ik duik er zo ook maar eens in. Welterusten alvast
quote:Op donderdag 20 november 2014 08:46 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen boefjes. Over 1.5 uur naar het vliegveld. Ik ben wel een beetje nerveus.
Veel plezier!quote:Op donderdag 20 november 2014 08:46 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen boefjes. Over 1.5 uur naar het vliegveld. Ik ben wel een beetje nerveus.
Komt goedquote:Op donderdag 20 november 2014 08:46 schreef Myraela het volgende:
Mooie stadquote:Op donderdag 20 november 2014 08:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naar Praag.Niet zo lang vliegen dus, maar het is mijn eerste keer.
Vlieg ontmaagdingquote:Op donderdag 20 november 2014 08:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te zittenquote:Op donderdag 20 november 2014 08:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt best goed. En geweldige keuze! Praagquote:Op donderdag 20 november 2014 08:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel veel plezier jullie!quote:Op donderdag 20 november 2014 08:46 schreef Myraela het volgende:
gaafquote:Op donderdag 20 november 2014 08:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook mooi, ja. Persoonlijk zou ik dat niet durvenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind deze mooiOnder andere.
[ afbeelding ]
Hoezo nietquote:Op donderdag 20 november 2014 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook mooi, ja. Persoonlijk zou ik dat niet durven.
Valt volgens mij best wel mee. Hij lijkt me niet veel groter dan die Familia van jou.quote:
Valt best mee toch zo te zienquote:
Ja? Mij lijkt ie groter. Al vind ik dat infinity teken al te groot, het idee vind ik wel tofquote:Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt volgens mij best wel mee. Hij lijkt me niet veel groter dan die Familia van jou.
Alleen jammer dat one direction het infinity-teken voorgoed heeft besmet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Facebook staan soms ook de mooiste dingenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Op Pinterest staan ontzettend mooie tattoos, daar had ik die hierboven ook gevonden. IK heb daar zelf echt niet de creativiteit voor om zelf wat te bedenken
Ik ook hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op Facebook staan soms ook de mooiste dingen. Kleintjes vind ik vaak veel leuker dan die grote dingen.
Ja, dat vind ik dus ook echt leukquote:
En dezequote:Op donderdag 20 november 2014 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook echt leuk. Ik blijf Love op de zijkant van de wijsvinger ook echt
vinden.
Ja, dat zijn dus superleuke tattoo'tjes vind ikquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou ook wel een beetje van minimalistische.
Maar ook grote watercolor tats.![]()
Dat is altijd lastig bij tattoos op je armen/pols: hoe zet je hem, voor wie moet het leesbaar zijn?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:07 schreef artelligence het volgende:
Infinity tatsinfinity tats met woorden erin
infinity tats op pols
infinity tats met woord op pols en op de kop gezet, want anders kun je het zelf niet lezen
Je zet hem zoals je het zou zien als jouw arm naar beneden hangt. Niet ondersteboven lijkt mij dan.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig bij tattoos op je armen/pols: hoe zet je hem, voor wie moet het leesbaar zijn?
Is een echte tattooquote:Op donderdag 20 november 2014 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is tof![]()
Maar wel heel precies, het lijkt wel een plakplaatje.
Ik vraag me dan af hoe dat eruitziet als je 40 of 50 bentquote:Op donderdag 20 november 2014 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een echte tattoo. Echt zo gaaf
.
Ik vraag me dat met alle tattoo's afquote:Op donderdag 20 november 2014 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe dat eruitziet als je 40 of 50 bent
Soort online plakboek. Echt heel tof. Je hebt er niks aan, maar het is heel verslavend.quote:
Ik sta in het stadion vaak met mijn armen boven mijn hoofd, dus dan zou die tattoo op zijn kop staan. Lastige kwestie wel ditquote:Op donderdag 20 november 2014 10:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je zet hem zoals je het zou zien als jouw arm naar beneden hangt. Niet ondersteboven lijkt mij dan.
Ah, okéquote:Op donderdag 20 november 2014 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort online plakboek. Echt heel tof. Je hebt er niks aan, maar het is heel verslavend.
Daarom AFCA op je borst. Jwtzllf.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:15 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik sta in het stadion vaak met mijn armen boven mijn hoofd, dus dan zou die tattoo op zijn kop staan. Lastige kwestie wel dit
Zijn genoeg voorbeelden van, lijkt me. Ik denk zo lang je niet enorme gewichtsschommelingen maakt, het er nog prima uit zal zien.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe dat eruitziet als je 40 of 50 bent
Op FB zie ik ook meestal vrouwen daarover updates plaatsen jaquote:Op donderdag 20 november 2014 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Klinkt wel echt als iets dat vrouwen leuk vinden
.
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:16 schreef artelligence het volgende:
Ik heb weer zin om onder de naald te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder zo zijn hobby, ik hou het liever bij een biertje.
Pols is sowieso één van de plekken die minder snel gevoelig zijn voor gewichtschommelingen. En dan heb ik het niet over van 60 naar 120 kilo, héquote:Op donderdag 20 november 2014 10:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn genoeg voorbeelden van, lijkt me. Ik denk zo lang je niet enorme gewichtsschommelingen maakt, het er nog prima uit zal zien.
Hoezo 'weer' en zoja, doe eens fotoquote:Op donderdag 20 november 2014 10:16 schreef artelligence het volgende:
Ik heb weer zin om onder de naald te gaan
Plek waar je afbeeldingen kunt 'pinnen' ofwel bewaren in verschillende boards. Zo heb ik er een voor recepten, tattoo's, quotes, woonideetjes...quote:
Ook veel creatieve dingen, leuke dingen voor in huis, veel foto's van beestjes, domme foto's, lachwekkende dingen, wetenschappelijke zaken, films, tv, recepten, echt alles.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Klinkt wel echt als iets dat vrouwen leuk vinden
.
Precies, dat blijft mooi.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pols is sowieso één van de plekken die minder snel gevoelig zijn voor gewichtschommelingen. En dan heb ik het niet over van 60 naar 120 kilo, hé.
Ik zet sowieso geen tattoo denk ik. Misschien een kleintje van mijn kids als ik kinderen heb later. Sowieso niets van Ajax, hoe verleidelijk het soms ook is om wel te doen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom AFCA op je borst. Jwtzllf.
Of gewoon 3 kleine vogels, als metafoor![]()
Don't you worry, about a thing!
eeeuhquote:Op donderdag 20 november 2014 10:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn genoeg voorbeelden van, lijkt me. Ik denk zo lang je niet enorme gewichtsschommelingen maakt, het er nog prima uit zal zien.
Ah, okéquote:Op donderdag 20 november 2014 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Plek waar je afbeeldingen kunt 'pinnen' ofwel bewaren in verschillende boards. Zo heb ik er een voor recepten, tattoo's, quotes, woonideetjes...
Dat denk ik dus ookquote:
Ik roep ook maar wat.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eeeuhWat versta je onder 'enorm'?
O ja, maar op de buik zou ik niet zo snel iets laten zettenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik roep ook maar wat.Naja stel je hebt er eentje op je buik, als je dan 20 kilo aankomt zal de tattoo wel vervormen toch? Of na een zwangerschap als de huid wat slapper is geworden.
Nu geen foto's online staan, naast FB.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo 'weer' en zoja, doe eens foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet de tattoo an sich maar ik vind deze plek wel mooi.Oh vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Niet de tattoo an sich maar ik vind deze plek wel mooi.Die vind ik dan wel weer iets te... eh... hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Niet de tattoo an sich maar ik vind deze plek wel mooi.Plek en tattoo zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat dat betreft verschil ik van mening met jullie en vind ik iets minder subtiel ook wel mooier soms
![]()
quote:
Zou het ook niet durven.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer iets te... eh... hard.
Veel plezierquote:Op donderdag 20 november 2014 08:46 schreef Myraela het volgende:
Ik ook, maar ik wissel zo vaak van ideeën dat het maar beter is om het niet te doen. Ik vind het ook niet echt bij me passen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:30 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb nu wel kriebels om eens op zoek te gaan naar een goede tattoo-artist.
Mja, daar zit ik dus ook meequote:Op donderdag 20 november 2014 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wissel zo vaak van ideeën dat het maar beter is om het niet te doen. Ik vind het ook niet echt bij me passen.
Je kunt ook gewoon eten natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik gisteren ben vergeten avond te eten.
Ik denk dat het weer tijd is voor een vitamine injectie.
Ik wil ook al tien jaar een piercing maar ben een watjequote:Op donderdag 20 november 2014 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, daar zit ik dus ook mee. Hoewel die Winnie wel instant love is
. Die zag ik en ik dacht
![]()
![]()
. Vooral de 'vintage' uitstraling vind ik super.
Ik dacht zelf altijd dat ik na een lange tijd iets niet meer mooi zou vinden. Maar mijn piercing heb ik bijvoorbeeld ook al bijna 8 jaar en die ben ik nog lang niet zat. Zou dat met zo'n plaatje niet ook gelden?
Niet de tattoo an sich maar ik vind deze plek wel mooi.Dit is iets teSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Welke wil jequote:Op donderdag 20 november 2014 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook al tien jaar een piercing maar ben een watje
Te subtiel zoals aan de binnenkant van je vinger heb ik dan weer niks mee. Ja, het is wel geinig, maar zou er niet veel waarde aan hechten.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:38 schreef Solique het volgende:
Subtiel een tattoo kan vaak wel mooi wezen.
Twijfel er zelf wel over, maar past totaal niet bij mij
[..]
Dit is iets te
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |