SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smoothies voor de huwelijksnachtquote:
Barast maquote:
Een Somalische studiegenoot van mij ging trouwen paar weken geleden. Ze kreeg 10 dezelfde schalen van de Blokker en magnetronsquote:Op woensdag 19 november 2014 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ceyiz. Hoorde het woord uitzet laatst pas voor het eerst, en nu van jou. Heb overigens ook geen uitzet of what so ever.
[..]
Ik heb eigenlijk maar zelden gezien dat iemand iets anders gaf dan geld of goud op Turkse bruiloften. Ik denk dat het niet eens nodig is.
En ja, ze gaan dan roddelen en haten.
Dat weet je niet. Nu praten ze zo groot, maar dan zullen ze zeker weten anders reagerenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo, als ik was getrouwd met iemand die mijn ouders niks vonden en daarna was gescheiden, hadden ze mij kapot hard laten vallen. Niks hulp of geld.
Koester je ouders yaneee
Ouders hebben shit sneller door dan wij. Ook met slechte vrienden.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo, als ik was getrouwd met iemand die mijn ouders niks vonden en daarna was gescheiden, hadden ze mij kapot hard laten vallen. Niks hulp of geld.
Koester je ouders yaneee
Echt dom.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Volgens mij zijn Turken best gul op bruiloften enzo.
[..]
Een Somalische studiegenoot van mij ging trouwen paar weken geleden. Ze kreeg 10 dezelfde schalen van de Blokker en magnetrons
Neuh, deze discussie is eerder geweest. Er heeft zich al een incident voorgedaan waarin mam heeft laten blijken dat ze het meent.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Nu praten ze zo groot, maar dan zullen ze zeker weten anders reageren
Ouders hebben nog nooit commentaar gehad op mijn vrienden - als in, niet omgaan met die, is slecht.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ouders hebben shit sneller door dan wij. Ook met slechte vrienden.
Ze kreeg geeeneens de bonnen mee dus nu heeft ze een paar magnetrons en allerlei schalen en verschillende bestek. Ze zegt zelf: "Somaliers zijn echt achterlijk man, ik kreeg maar 3000 euro. "quote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt dom.Daarom geven wij standaard geld. Is toch logisch dat je geen cadeau kunt kopen wanneer er 934384 andere gasten komen.
Bij mij gingen ze soms 'adviseren.'quote:Op woensdag 19 november 2014 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ouders hebben nog nooit commentaar gehad op mijn vrienden - als in, niet omgaan met die, is slecht.
Dat is behoorlijk dom ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze kreeg geeeneens de bonnen mee dus nu heeft ze een paar magnetrons en allerlei schalen en verschillende bestek. Ze zegt zelf: "Somaliers zijn echt achterlijk man, ik kreeg maar 3000 euro. "
IK STERF VOOR ZE.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Koester je ouders yaneee
Bij mij wel. Ze hadden wel gelijk uiteindelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ouders hebben nog nooit commentaar gehad op mijn vrienden - als in, niet omgaan met die, is slecht.
Is een vriend/vriendin die zijn/haar school niet afmaakt per definitie slecht? Want dan zou ik pure evil moeten zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ze hadden wel gelijk uiteindelijk
Ik ben de enige die nu nog een studie doet(van mijn oude studiegroep).![]()
Wil jij dertig ovenschalen krijgen dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:42 schreef Che_ het volgende:
Envelop op de uitnodigingskaarten
Jfm pls
je bent wel een duiveltje toch.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is een vriend/vriendin die zijn/haar school niet afmaakt per definitie slecht? Want dan zou ik pure evil moeten zijn.
Mijn familie vindt school echt nummer 1. Dus voor hun wel. Maar was natuurlijk maar 1 voorbeeld he.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is een vriend/vriendin die zijn/haar school niet afmaakt per definitie slecht? Want dan zou ik pure evil moeten zijn.
Turken geven niet snel zulke dingen. Is vaak geld of goud (wat Borte ook zij). Dus train je nek en armen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil jij dertig ovenschalen krijgen dan?
Liever dat dan zo'n 'hint'. Open dan gelijk een Giro555quote:Op woensdag 19 november 2014 22:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil jij dertig ovenschalen krijgen dan?
Hmmkey. Vind het toch wel apart om iemand die niet studeert en werkt (dus geen geld verdient via de slechte weg), als 'slecht' te bestempelen though.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn familie vindt school echt nummer 1. Dus voor hun wel. Maar was natuurlijk maar 1 voorbeeld he.
Ze waren ook zwaar gelovig (hadden mijn ouders ook hekel aan) en deden alleen hangen op straat.
Zwaar gelovig in de zin van salafisme.
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Liever dat dan zo'n 'hint'. Open dan gelijk een Giro555
Ja hide yo kids hide yo wifes waneer ik in de buurt ben. Pure evil zeg ik je.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent wel een duiveltje toch.
We should meet.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja hide yo kids hide yo wifes waneer ik in de buurt ben. Pure evil zeg ik je.
Maar zij hebben niet hun CV ofzo. Ze beoordelen op wat ze zien. En het woord 'slecht' is best een beladen term. Ze hebben het liever niet zeg maar.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmmkey. Vind het toch wel apart om iemand die niet studeert en werkt (dus geen geld verdient via de slechte weg), als 'slecht' te bestempelen though.
kan niet wachten tot we gaan daten xoquote:Op woensdag 19 november 2014 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja hide yo kids hide yo wifes waneer ik in de buurt ben. Pure evil zeg ik je.
Hebben wij het hier over kinderen die op de middelbare zijn gestopt of volwassen mensen die zijn gaan werken ipv studeren? Dat laatste is waar ik op doel.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar zij hebben niet hun CV ofzo. Ze beoordelen op wat ze zien. En het woord 'slecht' is best een beladen term. Ze hebben het liever niet zeg maar.
Als je lief bent wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou minder dan dat ik mezelf vertrouw met afspraken/meets. Jij komt tog niett.
In your studiooooquote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan niet wachten tot we gaan daten xo
Ik heb over middelbare school. Periode daarna hebben mijn ouders echt niets te zeggenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hebben wij het hier over kinderen die op de middelbare zijn gestopt of volwassen mensen die zijn gaan werken ipv studeren? Dat laatste is waar ik op doel.
Oh oke, ja dat is anders. Dacht dat je het over mensen van onze leeftijd (kuch kuch zoals ik kuch) had.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb over middelbare school. Periode daarna hebben mijn ouders echt niets te zeggen
Oud en Nieuw meet bij Stimorols nieuwe ossoquote:Op woensdag 19 november 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom meeten in KB haar studio.
Oh check mij mensen uitnodigen in kb haar huisss
Naw. Ze zouden jouw Turkheid erger vinden.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh oke, ja dat is anders. Dacht dat je het over mensen van onze leeftijd (kuch kuch zoals ik kuch) had.
Yeah eerst kerst bij kaabee, en daarna NYE bij Stimoo i am inquote:Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oud en Nieuw meet bij Stimorols nieuwe osso
Oud en Nieuw heb ik altijd andere verplichtingenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer man. Mijn ouders zin doooool op Koerden.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naw. Ze zouden jouw Turkheid erger vinden.
Krijg sleutel erna rememberquote:Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan droppen we zo binnen:quote:Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yeah eerst kerst bij kaabee, en daarna NYE bij Stimoo i am in
Was grapje hoor. Mijn ouders boeit het niet echt (behalve als ik met een Turk ging trouwen danquote:Op woensdag 19 november 2014 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jammer man. Mijn ouders zin doooool op Koerden.
Fucked upquote:Op woensdag 19 november 2014 22:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oud en Nieuw heb ik altijd andere verplichtingen
yeah nomsayinggquote:Op woensdag 19 november 2014 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan droppen we zo binnen:
[ afbeelding ]
Damsco togquote:Op woensdag 19 november 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom meeten in KB haar studio.
Oh check mij mensen uitnodigen in kb haar huisss
Ik zo:quote:Op woensdag 19 november 2014 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan droppen we zo binnen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Zal ik pannenkoeken gaan maken? Zit nog niet vol.
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Fuck u. Ik had deze nog nooit in gif-versie gezien. Ik kan nu rustig sterven.quote:
Drink water.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fuck u. Ik had deze nog nooit in gif-versie gezien. Ik kan nu rustig sterven.
Dat drink ik ernaast.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kon proberen toch.
Spa rood.
Dit is beter:quote:Op woensdag 19 november 2014 22:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kon proberen toch.
Spa rood.
Die vond jij niet eens lekker!quote:
Keuken zou ik eerder doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil een deel in mn huis verven met krijtverf
Is dat watstukje in gang of keuken
Tozquote:Op woensdag 19 november 2014 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Farmersalade is vies. Surinaamse pittige ei-kerriesalade of komkommersalade (met stukjes Turkse kaas) tho...
Wat is datquote:Op woensdag 19 november 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil een deel in mn huis verven met krijtverf
Is dat watstukje in gang of keuken
Was in het begin wel wennen, maar vond aan het einde wel lekkerquote:Op woensdag 19 november 2014 23:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Die vond jij niet eens lekker!
faaaaak, ik zat vanmiddag nog aan te denken. Zat/zon ga ik pannenkoeken knallen, moet alleen nog mi halen bij appie.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik mocht die niet drinken van iemand. Ik zal morgen wel proberen. Te halen bij AH?quote:
Pannenkoeken uit de supermarkt.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
faaaaak, ik zat vanmiddag nog aan te denken. Zat/zon ga ik pannenkoeken knallen, moet alleen nog mi halen bij appie.
Oewh cool.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je op je muur schrijven met krijt.
Zelfgemaakte pannenkoeken.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Pannenkoeken uit de supermarkt.!
Maak zelf man. Is binnen 5 min gefixt. Hier ik geef recept: 500 ml melk, 1 ei, 10 volle eetlepels meel, twee theelepels zout, een theelepel suiker. THAT'S IT.
Van wiequote:Op woensdag 19 november 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mocht die niet drinken van iemand. Ik zal morgen wel proberen. Te halen bij AH?
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maak zelf man. Is binnen 5 min gefixt. Hier ik geef recept: 500 ml melk, 1 ei, 10 volle eetlepels meel, twee theelepels zout, een theelepel suiker. THAT'S IT.
Opgeslagenquote:Op woensdag 19 november 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was grapje laat maarquote:Op woensdag 19 november 2014 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van wie![]()
Nee, denk het niet. Bij shishalounges meestal of Marokkaanse toko's
dat wilde ik ook, maar wordt dat niet een enorme kliederboel?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je op je muur schrijven met krijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |