Het is wel een x-rated versie vandaag.quote:
Mooiste is nog "wat is er nou weer grappig aan een volle zak?"quote:Op woensdag 19 november 2014 18:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is wel een x-rated versie vandaag.
"Sinterklaas komt het liefst op het dak"quote:Op woensdag 19 november 2014 18:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is wel een x-rated versie vandaag.
Ik dacht altijd dat het vogelpoep was, maar nu weet ik beterquote:Op donderdag 20 november 2014 10:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
"Sinterklaas komt het liefst op het dak"
Zwarte Pietquote:Op donderdag 20 november 2014 17:59 schreef JanCees het volgende:
Clownpieten
Kleurpieten
Roetpieten
Zwarte pieten
Geniaalquote:
Neeeeeeequote:Op donderdag 20 november 2014 18:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Hij haalt waarschijnlijk de kerst niet eens
Sint en al zijn Pieten waren onderweg naar Nederland op de stoomboot, maar omdat de Pieten dachten dat de boot aan het zinken was zijn ze bijna allemaal van boord gegaan. Om het dreigende Pietentekort op te lossen is Opapiet vanuit Spanje ingevlogen om nieuwe (hulp)pieten op te leiden (inclusief drie clownspieten en roetveegpieten e.d.). Opapiet is nog in het land, alleen Sinterklaas mag dat niet weten. Omdat er nu een overschot aan Pieten is, zijn de meeste echte pieten (zoals hoofdpiet) met de boot naar Spanje teruggevaren (met daarop nog alle cadeaus voor pakjesavond). Dat is zo'n beetje de status quo.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Kan iemand mij even de highlights vertellen. Ik moet zaterdag in de schmink en kinderen vragen nog wel eens wat dingen denkend dat alle Pieten hier aan mee hebben gedaan.
Zat er geen paarse piet aan tafel bij opa piet?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:14 schreef Pandaplint het volgende:
Geen enkele kleurpiet trouwens vandaag
Dacht het ook jaquote:Op donderdag 20 november 2014 18:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zat er geen paarse piet aan tafel bij opa piet?
Met een Drentse tongval?quote:
Thanks!!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sint en al zijn Pieten waren onderweg naar Nederland op de stoomboot, maar omdat de Pieten dachten dat de boot aan het zinken was zijn ze bijna allemaal van boord gegaan. Om het dreigende Pietentekort op te lossen is Opapiet vanuit Spanje ingevlogen om nieuwe (hulp)pieten op te leiden (inclusief drie clownspieten en roetveegpieten e.d.). Opapiet is nog in het land, alleen Sinterklaas mag dat niet weten. Omdat er nu een overschot aan Pieten is, zijn de meeste echte pieten (zoals hoofdpiet) met de boot naar Spanje teruggevaren (met daarop nog alle cadeaus voor pakjesavond). Dat is zo'n beetje de status quo.
Vragen die je dus zou kunnen krijgen is of je opgeleid bent door Opapiet en over de stoomboot met pakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:12 schreef Oliver23 het volgende:
Vrees dat het zo gaat lopen ... ... ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:12 schreef Oliver23 het volgende:
Vrees dat het zo gaat lopen ... ... ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef Anne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFLeidingsmanoeuvre 1quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Terwijl er ook AFL1 (aflevering 1 neem ik aan) staat
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef Anne het volgende:
[..]Dat denk ik ook. Of misschien een trolactie van iemand in de regie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zou het wel een mooi stukje vuurwerk opleveren
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Is dat niet gewoon van 2006 (met dat regenboog gebeuren) en dan met tekst van nu erbij?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:13 schreef Soulraven het volgende:
Die foto van de gekleurde pieten lijkt heel slecht gephotoshopped.
Volgens mij niet, want toen droeg hij nog een ander pak.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:06 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon van 2006 (met dat regenboog gebeuren) en dan met tekst van nu erbij?
We gaan gewoon terug naar Spanje! Basta!quote:Op maandag 24 november 2014 18:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Iedereen zegt het hele jaar al dingen over ons, daar kunnen we toch geen rekening mee houden
Huispiet bedoel je, die vindt Hoofdpiet overbodigquote:Op maandag 24 november 2014 18:08 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoofdpiet begint nu Pieten uit te sluiten
Al die Pieten lijken ook op elkaarquote:Op maandag 24 november 2014 18:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Huispiet bedoel je, die vindt Hoofdpiet overbodig
Tijd om ze allemaal een ander kleurtje te geven.quote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Al die Pieten lijken ook op elkaar
En de reden dat je naar dit detail zo belangstellend naar vraagt is?quote:Op maandag 24 november 2014 18:46 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom gebruiken zij trouwens geen jutezakken meer maar stoffen zakken?
Bij Sinterklaas hoort de geur van jutequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En de reden dat je naar dit detail zo belangstellend naar vraagt is?
Ze hadden wind mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:01 schreef MrBadGuy het volgende:
Ze zijn een week geleden weggevaren en binnen een dag weer terug
We moeten verlanglijstje maken, want die zijn nog niet allemaal opgehaald doordat de Pieten niet bij iedereen langs is geweest. Dus ze komen voor de verandering wat halen ipv brengen, is ook wel grappig me dunktquote:
Heheh.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We moeten verlanglijstje maken, want die zijn nog niet allemaal opgehaald doordat de Pieten niet bij iedereen langs is geweest. Dus ze komen voor de verandering wat halen ipv brengen, is ook wel grappig me dunkt
quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef PiraatPiet het volgende:
Gouden oorbellen zou ik niet doen als ik u was, hehe
Was leuk jaquote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef PiraatPiet het volgende:
Gouden oorbellen zou ik niet doen als ik u was, hehe
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:08 schreef Pandaplint het volgende:
Wakkerworden Wakkerworden Wakkerworden!
Ik dacht serieus dat RTL niks door heeftquote:Op donderdag 27 november 2014 18:08 schreef Pandaplint het volgende:
Wakkerworden Wakkerworden Wakkerworden!
quote:Jochem Myjer is altijd wel in voor een geintje, maar het lijkt erop dat de grappenmaker boos is op de makers van het Sinterklaasjournaal.
"Plagiaat bij het Sinterklaasjournaal. Op 05:50 minuten. Ik ga hier werk van maken", schrijft de cabaretier op Twitter. Jochem heeft daar ook een linkje bij gezet waar het fragment is te zien.
Op de beelden is te zien dat Sinterklaas niet meer wakker wordt. Eén Piet met een wel heel bekend gezicht heeft daar wel een oplossing voor en roept achter elkaar: Wakker worden!
twitter:jochemmyjer twitterde op donderdag 27-11-2014 om 19:35:08Plagiaat bij het Sinterklaasjournaal. Op 5min50 ! Ik ga hier werk van maken! 😡 http://t.co/s7sYZmLeH9 reageer retweet
Ik denk niet dat ze hem witschminken maar wel dat sinterklaas ermee ophoud en opapiet hem overneemt.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:43 schreef Mappy het volgende:
Morgen als afsluiting een witgeschminkte Opapiet die voor Sint mag spelen?
Sinterklaas is er helemaal klaar mee volgens mij.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:32 schreef TLC het volgende:
Neehee, niet de verlanglijstjes in de open haard gooien Sinterklaas !!![]()
Wat een geweldige zwarte piet, veruit mijn favorietquote:
Het lijkt er wel op inderdaad dat opapiet de mijter en alles op heeft.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:43 schreef Mappy het volgende:
Morgen als afsluiting een witgeschminkte Opapiet die voor Sint mag spelen?
Een zwarte sinterklaas, dat dit kanquote:Op donderdag 4 december 2014 07:32 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op inderdaad dat opapiet de mijter en alles op heeft.
Vanavond de laatste en morgen het jaaroverzicht?
quote:Op donderdag 4 december 2014 05:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat een geweldige zwarte piet, veruit mijn favoriet![]()
![]()
Zou geweldig zijn. Alle tokkies pislinkquote:Op donderdag 4 december 2014 07:32 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op inderdaad dat opapiet de mijter en alles op heeft.
Vanavond de laatste en morgen het jaaroverzicht?
Whehe, ik moest er ook hartelijk om lachenquote:Op donderdag 4 december 2014 05:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat een geweldige zwarte piet, veruit mijn favoriet![]()
![]()
Hij wordt dementquote:Op woensdag 3 december 2014 22:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Paar keer niet gekeken, zo net teruggekeken... Sint is totaal de weg kwijt
Helemaal doorgedraaid, gaat de kerst niet halenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:01 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb een paar dagen niet kunnen kijken, maar wat is er met Sinterklaas?
Ik denk dat de les is "een hulpsint hoeft niet per se een baard te hebben"quote:Op donderdag 4 december 2014 18:11 schreef Soulraven het volgende:
Toch snap ik hem niet helemaal. Moeten ze opapiet dan sinterklaas2.0 gaan noemen of blijft hij opapiet, met een sintpak?
Enige dat ik wat jammer vond is dat er een boot met niemand erop aankwam in Gouda, geen mooie plaatjes van de aankomst wat dat betreft.quote:
Nou, ik had het voorspeld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef Latert het volgende:
Het gaat ook nog eens niet goed met sinterklaas... zo verward en moe, en vandaag lag hij zelfs in coma. Ik voorspel dat de hele boot Gouda nooit bereikt. En om het feest toch nog te redden, moet Opa Piet voor sinterklaas spelen. Dat wordt de eerste zwarte sinterklaas...
Mijn god, die man is ook nooit tevreden he? Ik vond het juist erg mooi.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
'De redacteuren van het Klokhuis, die ook het Sinterklaasjournaal maken, hebben hun intelligentie thuis gelaten. Ze verzaken kinderen te informeren over ons koloniale verleden door feiten te tonen over onze geschiedenis. Het gaat niet om het uiterlijk van Zwarte Piet, maar om het weergeven van feiten over racisme, zodat iedereen zijn eigen mening kan vormen.
'Dat een zwartgeschminkte man vervolgens een soort hulpsint wordt, vind ik walgelijk. Bij plantages had je ook een slaaf die de rol van de opzichter vervulde, dit is net zoiets. Het is overigens maar zeer de vraag in hoeverre de NTR het Sinterklaasjournaal van geld uit het diversiteitsfonds betaalt.'
Quincy Gario
Het Sinterklaasjournaal heeft het dus alleen meer erger gemaakt volgens de klaagpietquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
'De redacteuren van het Klokhuis, die ook het Sinterklaasjournaal maken, hebben hun intelligentie thuis gelaten. Ze verzaken kinderen te informeren over ons koloniale verleden door feiten te tonen over onze geschiedenis. Het gaat niet om het uiterlijk van Zwarte Piet, maar om het weergeven van feiten over racisme, zodat iedereen zijn eigen mening kan vormen.
'Dat een zwartgeschminkte man vervolgens een soort hulpsint wordt, vind ik walgelijk. Bij plantages had je ook een slaaf die de rol van de opzichter vervulde, dit is net zoiets. Het is overigens maar zeer de vraag in hoeverre de NTR het Sinterklaasjournaal van geld uit het diversiteitsfonds betaalt.'
Quincy Gario
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |