Het is wel een x-rated versie vandaag.quote:
Mooiste is nog "wat is er nou weer grappig aan een volle zak?"quote:Op woensdag 19 november 2014 18:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is wel een x-rated versie vandaag.
"Sinterklaas komt het liefst op het dak"quote:Op woensdag 19 november 2014 18:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is wel een x-rated versie vandaag.
Ik dacht altijd dat het vogelpoep was, maar nu weet ik beterquote:Op donderdag 20 november 2014 10:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
"Sinterklaas komt het liefst op het dak"
Zwarte Pietquote:Op donderdag 20 november 2014 17:59 schreef JanCees het volgende:
Clownpieten
Kleurpieten
Roetpieten
Zwarte pieten
Geniaalquote:
Neeeeeeequote:Op donderdag 20 november 2014 18:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Hij haalt waarschijnlijk de kerst niet eens
Sint en al zijn Pieten waren onderweg naar Nederland op de stoomboot, maar omdat de Pieten dachten dat de boot aan het zinken was zijn ze bijna allemaal van boord gegaan. Om het dreigende Pietentekort op te lossen is Opapiet vanuit Spanje ingevlogen om nieuwe (hulp)pieten op te leiden (inclusief drie clownspieten en roetveegpieten e.d.). Opapiet is nog in het land, alleen Sinterklaas mag dat niet weten. Omdat er nu een overschot aan Pieten is, zijn de meeste echte pieten (zoals hoofdpiet) met de boot naar Spanje teruggevaren (met daarop nog alle cadeaus voor pakjesavond). Dat is zo'n beetje de status quo.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Kan iemand mij even de highlights vertellen. Ik moet zaterdag in de schmink en kinderen vragen nog wel eens wat dingen denkend dat alle Pieten hier aan mee hebben gedaan.
Zat er geen paarse piet aan tafel bij opa piet?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:14 schreef Pandaplint het volgende:
Geen enkele kleurpiet trouwens vandaag
Dacht het ook jaquote:Op donderdag 20 november 2014 18:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zat er geen paarse piet aan tafel bij opa piet?
Met een Drentse tongval?quote:
Thanks!!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sint en al zijn Pieten waren onderweg naar Nederland op de stoomboot, maar omdat de Pieten dachten dat de boot aan het zinken was zijn ze bijna allemaal van boord gegaan. Om het dreigende Pietentekort op te lossen is Opapiet vanuit Spanje ingevlogen om nieuwe (hulp)pieten op te leiden (inclusief drie clownspieten en roetveegpieten e.d.). Opapiet is nog in het land, alleen Sinterklaas mag dat niet weten. Omdat er nu een overschot aan Pieten is, zijn de meeste echte pieten (zoals hoofdpiet) met de boot naar Spanje teruggevaren (met daarop nog alle cadeaus voor pakjesavond). Dat is zo'n beetje de status quo.
Vragen die je dus zou kunnen krijgen is of je opgeleid bent door Opapiet en over de stoomboot met pakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:12 schreef Oliver23 het volgende:
Vrees dat het zo gaat lopen ... ... ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:12 schreef Oliver23 het volgende:
Vrees dat het zo gaat lopen ... ... ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef Anne het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFLeidingsmanoeuvre 1quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Terwijl er ook AFL1 (aflevering 1 neem ik aan) staat
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef Anne het volgende:
[..]Dat denk ik ook. Of misschien een trolactie van iemand in de regie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zou het wel een mooi stukje vuurwerk opleveren
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Is dat niet gewoon van 2006 (met dat regenboog gebeuren) en dan met tekst van nu erbij?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:13 schreef Soulraven het volgende:
Die foto van de gekleurde pieten lijkt heel slecht gephotoshopped.
Volgens mij niet, want toen droeg hij nog een ander pak.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:06 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon van 2006 (met dat regenboog gebeuren) en dan met tekst van nu erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |