Ik vind onbereid handigerquote:Op zondag 23 november 2014 23:28 schreef Mazu het volgende:
[..]
En dan wegen als het onbereid of bereid is?
Veel honing! Honing sterft vd suikers. Het klinkt weinig. Enig idee hoeveel kcal dit is?quote:Op zondag 23 november 2014 21:17 schreef Mazu het volgende:
Heb altijd de kcal bijgehouden, even werkt het maar het is helemaal niet leuk. Ik noem even op wat ik vandaag gegeten heb, misschien werkt dat beter. Willen jullie kijken of dit goed is?
O: kommetje yoghurt met honing en walnoten + 2 eieren.
T: 1/2 paprika met humus.
M: 2 boterhammen met Becel light en kipfilet (4 plakjes)
T: ongeveer 20 gr Havermout met melk en honing.
A: beetje rijst (denk 150 gr) en Chinese roerbakgroente van gisteren wat nog over was
Net: 2 boterhammen met kipfilet, Sla met een schijfje geitenkaas, 3 cherrytomaten en honing.
Beker halfvolle warme melk met honing.
Werkelijk geen idee. Ik probeer een beetje van het calorieën tellen af te stappen en gewoon gezond te eten. Wellicht zo'n 1800 kcal.quote:Op maandag 24 november 2014 07:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veel honing! Honing sterft vd suikers. Het klinkt weinig. Enig idee hoeveel kcal dit is?
Ook veel zuivel trouwens. Daar zit lactose in, wat ook een suiker is. Ik maak mijn havermout altijd met amandelmelk, al dan niet zelf gemaakt. Bij gekochte goed kijken naar toegevoegde suikers. En waarom eigenlijk geen vlees of vis bij het avondeten?quote:Op zondag 23 november 2014 21:17 schreef Mazu het volgende:
Heb altijd de kcal bijgehouden, even werkt het maar het is helemaal niet leuk. Ik noem even op wat ik vandaag gegeten heb, misschien werkt dat beter. Willen jullie kijken of dit goed is?
O: kommetje yoghurt met honing en walnoten + 2 eieren.
T: 1/2 paprika met humus.
M: 2 boterhammen met Becel light en kipfilet (4 plakjes)
T: ongeveer 20 gr Havermout met melk en honing.
A: beetje rijst (denk 150 gr) en Chinese roerbakgroente van gisteren wat nog over was
Net: 2 boterhammen met kipfilet, Sla met een schijfje geitenkaas, 3 cherrytomaten en honing.
Beker halfvolle warme melk met honing.
Wat is jouw trainingsschema? Vanavond gaan mijn vriend en ik beginnen aan de onze.quote:Op maandag 24 november 2014 07:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veel honing! Honing sterft vd suikers. Het klinkt weinig. Enig idee hoeveel kcal dit is?
Oww zuivel ook niet goed? Dat wist ik niet. Dacht dat daar veel eiwitten in zaten, dus dat het wel goed zou zijn!quote:Op maandag 24 november 2014 08:05 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ook veel zuivel trouwens. Daar zit lactose in, wat ook een suiker is. Ik maak mijn havermout altijd met amandelmelk, al dan niet zelf gemaakt. Bij gekochte goed kijken naar toegevoegde suikers. En waarom eigenlijk geen vlees of vis bij het avondeten?
Gisteren al over de Waalbrug gerend hier in Nijmegen + squats en vandaag begin ik met Evyquote:Op maandag 24 november 2014 08:09 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Wat is jouw trainingsschema? Vanavond gaan mijn vriend en ik beginnen aan de onze.
Dat is niet veel kcal ! Wat was je startgewicht?quote:Op maandag 24 november 2014 08:13 schreef Fripsel het volgende:
88,7![]()
Lijstje voor vandaag:
O: twee crackers filet americain
T: appeltje
L: twee boterhammen en een soepie
T: mueslireep
D: vis pasta spinazie cherrytomaatjes
Rond de 98,5quote:Op maandag 24 november 2014 08:15 schreef Mazu het volgende:
[..]
Dat is niet veel kcal ! Wat was je startgewicht?
Alles is goed, in mate. Bij lowcarb is zuivel een no go. In je dagelijks leven is het prima. Maar neem dan kwark ofzo. Ik zie bij jou yoghurt, melk, kaas en weer melk. Maar meningen verschillen hier nogal eens over. Echter in combinatie met die honing kom je wel hoog uit.quote:Op maandag 24 november 2014 08:10 schreef Mazu het volgende:
[..]
Oww zuivel ook niet goed? Dat wist ik niet. Dacht dat daar veel eiwitten in zaten, dus dat het wel goed zou zijn!
Geen vlees omdat ik dat vandaag een keertje over heb geslagen (arme student)
Waar haal je amandelmelk?
Wat ga je doen vanaaf? Ik heb van 09:30 tot 12:00 personal training. Geloof dat ik o.a vandaag 200x moet squatten met gewichten in m'n nekquote:Op maandag 24 november 2014 08:09 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Wat is jouw trainingsschema? Vanavond gaan mijn vriend en ik beginnen aan de onze.
En wat je je onderhoud? Dus wat je MOET hebben?quote:Op maandag 24 november 2014 08:04 schreef Mazu het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee. Ik probeer een beetje van het calorieën tellen af te stappen en gewoon gezond te eten. Wellicht zo'n 1800 kcal.
In melk zitten vrij weinig eiwitten. In yoghurt ook. Zuivel is opzich geen probleem, maar pak als je het doet voor de eiwitten dan zuivel waar je wat aan hebt (Kwark).quote:Op maandag 24 november 2014 08:10 schreef Mazu het volgende:
[..]
Oww zuivel ook niet goed? Dat wist ik niet. Dacht dat daar veel eiwitten in zaten, dus dat het wel goed zou zijn!
Geen vlees omdat ik dat vandaag een keertje over heb geslagen (arme student)
Waar haal je amandelmelk?
GMTAquote:Op maandag 24 november 2014 08:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Alles is goed, in mate. Bij lowcarb is zuivel een no go. In je dagelijks leven is het prima. Maar neem dan kwark ofzo. Ik zie bij jou yoghurt, melk, kaas en weer melk. Maar meningen verschillen hier nogal eens over. Echter in combinatie met die honing kom je wel hoog uit.
De supermarkt verkoopt amandelmelk gewoon. Deze bvb:http://www.alpro.com/benl/producten/drinks/amandel/ongezoet
Iemand uit het voeding & sport topic?quote:Op maandag 24 november 2014 10:14 schreef Qwea het volgende:
Wie komt me redden? Ik heb nog 10 min cardio en daarna 3x 150 squats met 40kg in mijn neken dat is nog maar het begin als ik het zo zie
Ik was mijn post al kwijt, verkeerde topicquote:Op maandag 24 november 2014 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Iemand uit het voeding & sport topic?
quote:Op maandag 24 november 2014 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was mijn post al kwijt, verkeerde topic
Ik ook. Wat een hel was dat. Ik heb een maand geleefd op vlees, ei, noten en groenten als experiment van mijn personal trainer. Nooit meer. Nooit fucking meer. Werkte het? Ja. Nog nooit zoveel sneller droog geworden, herstel ging sneller en tijdens het sporten hield ik het langer vol. Maar het is mij de lijdensweg niet waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |