+1 op allesquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef BlueEyes het volgende:
Och die melksnoetjes met druppels aan de kin en op de wang![]()
Dan smelt ik instant.
En ik ben misschien gek, maar ik vind F heerlijk ruiken als ie net gedronken heeft![]()
Beetje zoetig.
De tweedehands melk ben ik alleen minder fan van als ie dat omhoog haalt.
Iddquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef BlueEyes het volgende:
Och die melksnoetjes met druppels aan de kin en op de wang![]()
Dan smelt ik instant.
Omg dit!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef BlueEyes het volgende:
En ik ben misschien gek, maar ik vind F heerlijk ruiken als ie net gedronken heeft![]()
Beetje zoetig.
De tweedehands melk ben ik alleen minder fan van als ie dat omhoog haalt.
Ik hield een kolfschema van elke 3 uur aan. Dus als E om 7u nog bij me had gedronken, ging ik om 10u, 13u en 16u kolven.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:11 schreef Hilmo het volgende:
Wat hebben jullie op een gemiddelde werkdag voor kolftijden? Wordt er vanuit gegaan dat je vaste tijden afspreekt met je leidinggevende? Ik verwacht veel gezeur want alle voorgaande collega's zijn gaan fles voeden, mede om het gedoe te voorkomenniet best gewoon. Maar ze zijn bv niet gewend, kolfruimte zal ook ingewikkeld worden maar ik ga ervoor knokken. Ritme in de voedingen hebben we nog niet maar ik denk rond 10 uur en 15 uur kolven? Ik werk van half 9 tot 16.00, uur reistijd ongeveer. Heb leidinggevende nog niet gesproken maar zodra dat gebeurt wil ik het erover hebben
Ik ook zo'n beetje. (al gebruikte ik de laatste kolfpauze om eerder te gaan en live te voeden, ik kreeg een staart van dat ge-heen-en-weer)quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hield een kolfschema van elke 3 uur aan. Dus als E om 7u nog bij me had gedronken, ging ik om 10u, 13u en 16u kolven.
Afhankelijk van mijn dienst deed ik dat ook wel eens, maar dan wilde de leidinggevende graag dat ik dat halfuur dan ook minder schreefquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ook zo'n beetje. (al gebruikte ik de laatste kolfpauze om eerder te gaan en live te voeden, ik kreeg een staart van dat ge-heen-en-weer)
Ja, dat is hier toen al eens vaker langsgekomen. Heel triest ...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Afhankelijk van mijn dienst deed ik dat ook wel eens, maar dan wilde de leidinggevende graag dat ik dat halfuur dan ook minder schreef
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:24 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Omg dit!![]()
![]()
Ik kreeg altijd kriebels in mn buik van die geur
En deed ook echt bewust mondsnuffelen . Ik mis het soms want nu hij vaste voeding krijgt ruikt het heel anders natuurlijk.
Ze gaat tussen 21 en 22 de nacht in, en dan ga ik er meteen achteraanquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dat is naar Amsel.... ik weet niet of je dat al eerder hebt aangegeven, maar krijgt je dochter nog een late voeding?
Toen E eenmaal in een ritme zat waarbij ze om 21:00 echt de nacht in ging, heb ik haar eerst nog een tijdje uit bed gehaald voor een droomvoeding als ik zelf ging slapen, en later ben ik die voeding gaan kolven. Ik haatte het, maar was ook zoooooo bang voor dalende productie. En anders had ik sowieso veel te weinig om mee te geven naar de opvang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |