abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146884626
Och die melksnoetjes met druppels aan de kin en op de wang O+
Dan smelt ik instant.

En ik ben misschien gek, maar ik vind F heerlijk ruiken als ie net gedronken heeft :@
Beetje zoetig.
De tweedehands melk ben ik alleen minder fan van als ie dat omhoog haalt.
pi_146884844
Ik ruik t écht niet. Maar ik ruik zijn poep ook niet :@ Alleen zijn scheetjes :X
Kwak
pi_146885027
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 22:23 schreef BlueEyes het volgende:
Dan smelt ik instant.

En ik ben misschien gek, maar ik vind F heerlijk ruiken als ie net gedronken heeft :@
Beetje zoetig.
+1 op alles O+

En als er af en toe melk bij haar nekje is gekomen en dan in combinatie met haar lichaamsgeur O+ :@
  vrijdag 21 november 2014 @ 22:37:08 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146885219
quote:
Dan smelt ik instant.
Idd O+.
KuikenGuppy
pi_146885824
Melksnoetjes O+
Kwak
  zaterdag 22 november 2014 @ 19:39:03 #106
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146906188
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146908902
Wat hebben jullie op een gemiddelde werkdag voor kolftijden? Wordt er vanuit gegaan dat je vaste tijden afspreekt met je leidinggevende? Ik verwacht veel gezeur want alle voorgaande collega's zijn gaan fles voeden, mede om het gedoe te voorkomen :o niet best gewoon. Maar ze zijn bv niet gewend, kolfruimte zal ook ingewikkeld worden maar ik ga ervoor knokken. Ritme in de voedingen hebben we nog niet maar ik denk rond 10 uur en 15 uur kolven? Ik werk van half 9 tot 16.00, uur reistijd ongeveer. Heb leidinggevende nog niet gesproken maar zodra dat gebeurt wil ik het erover hebben ;)
  zaterdag 22 november 2014 @ 21:22:30 #108
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146909254
Ik zou dan gaan voor zo rond 10 uur en 14:00 omdat er anders best lang tussen zit.
Dat waren ook zo ongeveer mijn tijden.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146909354
quote:

Beetje zoetig.
Omg dit! O+ O+ O+ Ik kreeg altijd kriebels in mn buik van die geur :@ En deed ook echt bewust mondsnuffelen. Ik mis het soms want nu hij vaste voeding krijgt ruikt het heel anders natuurlijk.
  zaterdag 22 november 2014 @ 21:52:35 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146910353
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 21:11 schreef Hilmo het volgende:
Wat hebben jullie op een gemiddelde werkdag voor kolftijden? Wordt er vanuit gegaan dat je vaste tijden afspreekt met je leidinggevende? Ik verwacht veel gezeur want alle voorgaande collega's zijn gaan fles voeden, mede om het gedoe te voorkomen :o niet best gewoon. Maar ze zijn bv niet gewend, kolfruimte zal ook ingewikkeld worden maar ik ga ervoor knokken. Ritme in de voedingen hebben we nog niet maar ik denk rond 10 uur en 15 uur kolven? Ik werk van half 9 tot 16.00, uur reistijd ongeveer. Heb leidinggevende nog niet gesproken maar zodra dat gebeurt wil ik het erover hebben ;)
Ik hield een kolfschema van elke 3 uur aan. Dus als E om 7u nog bij me had gedronken, ging ik om 10u, 13u en 16u kolven.

Was bij mij ook vaak erg lastig en gedoe, want meerdere leidinggevenden, een tergend precies rooster, en geen enkele collega die ook kolfde. Maarrrrr dat is eigenlijk allemaal jouw probleem niet! Jij moet gewoon rustig kunnen kolven.
pi_146911086
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 21:52 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik hield een kolfschema van elke 3 uur aan. Dus als E om 7u nog bij me had gedronken, ging ik om 10u, 13u en 16u kolven.

Ik ook zo'n beetje. (al gebruikte ik de laatste kolfpauze om eerder te gaan en live te voeden, ik kreeg een staart van dat ge-heen-en-weer)
  zaterdag 22 november 2014 @ 22:23:40 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146911458
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik ook zo'n beetje. (al gebruikte ik de laatste kolfpauze om eerder te gaan en live te voeden, ik kreeg een staart van dat ge-heen-en-weer)
Afhankelijk van mijn dienst deed ik dat ook wel eens, maar dan wilde de leidinggevende graag dat ik dat halfuur dan ook minder schreef :')
pi_146911708
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 22:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Afhankelijk van mijn dienst deed ik dat ook wel eens, maar dan wilde de leidinggevende graag dat ik dat halfuur dan ook minder schreef :')
Ja, dat is hier toen al eens vaker langsgekomen. Heel triest ...
pi_146911901
De afgelopen week 10, 13 en 16u ook.

Ik ben zo bang dat door het werken/kolven m'n productie achteruit gaat. Ik had altijd meer dan genoeg maar nu na een week werken voelen m'n borsten minder vol. En m'n meisje lijkt korter te drinken (melk snel op?) en had vanavond na de laatste voeding opeens nog honger. Het zal gewoon nog even wennen zijn, zowel voor haar als voor mij, maar ik zou willen dat ik haar gewoon nog alle voedingen zelf kon geven.
  zaterdag 22 november 2014 @ 22:40:00 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146912019
Ah, dat is naar Amsel.... ik weet niet of je dat al eerder hebt aangegeven, maar krijgt je dochter nog een late voeding?

Toen E eenmaal in een ritme zat waarbij ze om 21:00 echt de nacht in ging, heb ik haar eerst nog een tijdje uit bed gehaald voor een droomvoeding als ik zelf ging slapen, en later ben ik die voeding gaan kolven. Ik haatte het, maar was ook zoooooo bang voor dalende productie. En anders had ik sowieso veel te weinig om mee te geven naar de opvang.
pi_146913063
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 21:24 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Omg dit! O+ O+ O+ Ik kreeg altijd kriebels in mn buik van die geur :@ En deed ook echt bewust mondsnuffelen . Ik mis het soms want nu hij vaste voeding krijgt ruikt het heel anders natuurlijk.
:@ ik dacht dat ik de enige mafkees was
pi_146914533
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dat is naar Amsel.... ik weet niet of je dat al eerder hebt aangegeven, maar krijgt je dochter nog een late voeding?

Toen E eenmaal in een ritme zat waarbij ze om 21:00 echt de nacht in ging, heb ik haar eerst nog een tijdje uit bed gehaald voor een droomvoeding als ik zelf ging slapen, en later ben ik die voeding gaan kolven. Ik haatte het, maar was ook zoooooo bang voor dalende productie. En anders had ik sowieso veel te weinig om mee te geven naar de opvang.
Ze gaat tussen 21 en 22 de nacht in, en dan ga ik er meteen achteraan :@

Al zit ik nu weer te voeden. Ben bang dat het een regelnacht wordt :{ En ik was al zo moe.
pi_146919760
L-E en Kersjes. Hoe gaat het met jullie nu? :*
pi_146920685
Leuk, lekschaal, moet je m vooral met de schenkopening naar beneden in je beha doen :')
Kwak
  zondag 23 november 2014 @ 11:15:48 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_146920957
Jij lekte toch helemaal niet zo erg, kwak?
disclaimer
pi_146921121
Sinds deze week vooral s nachts en s ochtends vroeg wel ineens.

Ik dacht nu ik ook begonnen ben met kolven eens bij te houden en te bewaren wat ik lek (ook omdat ik t zonde vind als ik toch veel lek tijdens t kolven aan 1 kant). T spuit er niet uit hoor :P maar toch wel riviertje op mn buik.

overdag lek ik inderdaad weinig, maar genoeg voor een mooie lekvlek als je m op de kop indoet :+
Kwak
pi_146921177
Dankjullie voor de adviezen!

Hahhaha kwak, dat is mij nog niet gebeurd gelukkig.

Hmm, R is nu bijna bij elke voeding zo onrustig met tepeltrekken, dat ik nu zie dat ik volgens mij weer kloven heb. :{ Nu na de voeding doen ze ook nog zo zeer. Hij kronkelt dan echt met zijn lichaampje en drinkt niet goed en blijft honger houden (na loskoppelen of snel van me af houden als hij loslaat, meteen huilen) maar aanleggen kan ik nu even niet, zo zeer doen ze. Hij heeft sowieso al meerdere keren gedronken.

Boertje laten doen, probeer ik dan al, maar hij laat dan ook vaak windjes. Hij klikt ook geregeld onder het drinken. Niet de hele voeding door, maar zo nu en dan. Alsof het vacuüm wordt verbroken en hij met zijn tong klikt. Op internet lees ik dan; kort tongriempje, grote TSR of spruw. Oh my, nee he. TSR heb ik meestal niet extreem, tongriempje zei de LK niet iets opvallends over dacht ik en spruw, ik zie niet echt iets wits. Wie kan dat diagnosticeren? Het aanhappen is nog steeds enorm pijnlijk, maar meestal gaat dat na een aantal seconden over, tenzij hij steeds gaat trekken of loslaten en weer aanhappen, dat is echt de hel :'( Dit trekken doet hij nu sinds een kleine week ofzo. Ook bij een nieuwe borst trouwens, dus het is ook niet zo dat hij dat doet omdat de melk op is.
Hij plast wel prima

Morgen voor het eerst naar het CB, daar kan ik vast ook wel vragen of ze even naar het tongriempje willen kijken en spruw eventueel?

[ Bericht 3% gewijzigd door Hilmo op 23-11-2014 11:37:33 ]
pi_146921255
Hij doet t bij mij ook sinds een week. Gelukkig nog geen nieuwe kloven, maar idd vaak meerdere keren aanhappen en loslaten.

Kan ook zijn om nieuwe tsr op te wekken geloof ik, en hier ook vaak als er boertje of scheetje dwarszit. Ik heb niet echt advies voor je, sorry...
Kwak
  zondag 23 november 2014 @ 11:34:03 #124
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_146921288
Hilmo, bij spruw heeft het kondje spms een glans op de lippen.
Een witte waas in de mond die je nirt kan wegvegen
Steken in de borst
Jw kan er idd ook kloven door krijgen

Je kan wellicht langs een lk, die ziet dat meestal heel snel

Of gv proberen. Als de klachten snel beter worden, is het spruw

En dan alles wassen op 60 graden, flessen uitkoken, etc.

Edit: toen wij spruw hadden, heb ik een keer geteld en ze heeft tijdens een voeding toen 70 keer losgelaten...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_146921305
Spruw kun je laten diagnosticeren door LK of ha. Vaak is er dan ook witte aanslag in het mondje van de baby te zien, op de tong, maar ook wangzakken bijv kunnen wittige plekken hebben. Ook kan een parelmoerglans op lippen en tepels erop duiden.

En helaas hebben ze soms ook een trek- en rukfase. Maar bij kloven zou ik goed smeren en even naar laten kijken!
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')