quote:Op zondag 30 november 2014 21:25 schreef Burdie het volgende:
Onevenwichtige borsten, check...
[ afbeelding ]
hier had ze alleen de breastflow gepakt!quote:Op zondag 30 november 2014 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja die blieft ie niet/snapt ie niet... Gillen en niet zuigen dus geen melk...
Hopelijk kan de LK je helpen.quote:Op zondag 30 november 2014 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
Whoah wat een verschil!
Morgen krijg ik de LK op bezoek voor een kolfconsult en nog eens meekijken met aanhappen en of ik geen spruw heb ivm teruggekeerde pijn (gisteren tot gillen aan toe, vandaag red ik het met goed doorzuchten).
Gelukkig lijkt M steeds beter flesjes te gaan nemen, dus ik kan 9 december voor t eerst een middag weg alleen
Hebben jullie nog tips qua flessen?
Ja dat doe ik ook voor nu dan (nou bij m'n vader, die een straat verderop woont) maar alle melk was vloeibaar en ja is dat pas een paar uur of een paar dagenquote:Op maandag 1 december 2014 07:40 schreef Morretje het volgende:
Loj
![]()
Wat erg! Volgende keer gauw de buren vragen voor een plekje?
quote:Op maandag 1 december 2014 14:19 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook voor nu dan (nou bij m'n vader, die een straat verderop woont) maar alle melk was vloeibaar en ja is dat pas een paar uur of een paar dagen
Is bij de apotheek over the counter verkrijgbaarquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:25 schreef JufMariska het volgende:
Tnx Wup! Is miconazol zonder recept? Of is het een foutje van de ha dat ik dat niet heb gekregen..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |