Denk niet dat er grondtroepen komen, ze laten Assad z'n gang gaan en helpen de Koerden wat. That's it, makkelijkste oplossing.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De USA zal NOOIT onderhandelen met ISIS.
De grap word zodirekt dat er grondtroepen ingezet moeten worden en dat in NATO verband word gedaan. Dan word er ook een beroep gedaan aan Turkije. (vrije doorvoer of operationele grond aanbieden)
En dan zullen ze hun ware (Erdogan) gezicht moeten laten zien.
Dus we hebben niets aan de Turken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:40 schreef Atak het volgende:
[..]
FSA heeft genoeg manschappen hoor. Er zijn miljoenen Syriërs in Turkije die hun land willen bevrijden. Ook krijgen ze de nieuwste van het nieuwste. FSA zal uiteindelijk consolideren. Nog slecht nieuws voor Koerden zoals UpperKut. NATO zal nooit toegelaten worden op Turks grondgebied als de PKK en YPG ook niet aangepakt gaat worden.
En jij gelooft dat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:42 schreef Atak het volgende:
Ik heb zelf met Syriërs gesproken in Turkije en ze willen hun land terug. Als ISIS en PKK elkaar af hebben gemaakt dan zal de FSA binnenrollen om de overwinning te eisen. FSA staat voor vrij Syrië dus ook vrij van terroristische organisaties zoals PKK.
Je vergeet nog dat onze gearabiseerde Griekse vrinden denken dat ze woeste steppekrijgers zijn die hun "onderdrukte" broeders in Tatarstan en Xinjiang wel even gaan "bevrijden"quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:43 schreef UpsideDown het volgende:
Een aantal Turken zijn volledig geobsedeerd door de PKK, in elke post betrekken ze hun eigen interne strugles bij dit conflict. Beetje jammer.
Genocide Gquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:57 schreef Aloulou het volgende:
Er is maar één echte oplossing voor dit soort conflicten in deze regio waar het elke keer raak is......en wij weten allemaal diep van binnen heel goed welke oplossing dat is
Terwijl ze al falen hun Turkmeense broeders in Irak te helpen, die nota bene door PKK eenheden aan het front in Kirkuk beschermd moeten worden. Wat zal de gewone Turkmeen daarvan denken?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat onze gearabiseerde Griekse vrinden denken dat ze woeste steppekrijgers zijn die hun "onderdrukte" broeders in Tatarstan en Xinjiang wel even gaan "bevrijden".
Genocide tegen Soennieten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:57 schreef Aloulou het volgende:
Er is maar één echte oplossing voor dit soort conflicten in deze regio waar het elke keer raak is......en wij weten allemaal diep van binnen heel goed welke oplossing dat is
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Terwijl ze al falen hun Turkmeense broeders in Irak te helpen, die nota bene door PKK eenheden aan het front in Kirkuk beschermd moeten worden. Wat zal de gewone Turkmeen daarvan denken?
Ik weet 't niet hoor. Vertel? Of ja, ik weet het wel: Mosul en Raqqa kapot bombarderen. Maar dan krijgen we natuurlijk alle hypocriete mensenrechtenorganisaties zoals HRW(zusterpartij van ISIS) die ons komt vertellen dat we terroristen niet mogen afmaken want dat zou het oorlogsrecht schenden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:57 schreef Aloulou het volgende:
Het is niet zozeer het soennisme, maar het salafisme en wahabbisme. Zolang Saudi Arabie en Qatar bestaan, zal er altijd terrorisme zijn.quote:
BOMBARDEER SAUDI ARABIE EN QATAR!!!!!!quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:13 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het soennisme, maar het salafisme en wahabbisme. Zolang Saudi Arabie en Qatar bestaan, zal er altijd terrorisme zijn.
Nee... Trouwens wat is dat het FSA?!quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:45 schreef Atak het volgende:
Uiteindelijk is het Turkse plan het beste voor Syrië.
Assad heeft teveel mannen en wapens kwijt geraakt om terug te komen. Ook heeft hij geloofwaardigheid kwijtgeraakt dankzij de massa-moorden waar hij verantwoordelijk voor is.
PKK en YPG heeft sowieso niks te zeggen. Zij worden gebruikt als kanonnenvoer om ISIS te verzwakken.
Turkije en de VS zijn het er al over eens dat FSA getraind moet worden. Ze worden getraind as we speak. Beste training die er is gepaard met de beste wapens zal er een uitkomst zijn. Victorie voor de FSA!
Trouwens ik heb een beter plan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:45 schreef Atak het volgende:
Uiteindelijk is het Turkse plan het beste voor Syrië.
Assad heeft teveel mannen en wapens kwijt geraakt om terug te komen. Ook heeft hij geloofwaardigheid kwijtgeraakt dankzij de massa-moorden waar hij verantwoordelijk voor is.
PKK en YPG heeft sowieso niks te zeggen. Zij worden gebruikt als kanonnenvoer om ISIS te verzwakken.
Turkije en de VS zijn het er al over eens dat FSA getraind moet worden. Ze worden getraind as we speak. Beste training die er is gepaard met de beste wapens zal er een uitkomst zijn. Victorie voor de FSA!
Het ironische is, dat nationalistische Turken hetzelfde gebied claimen...quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Trouwens ik heb een beter plan.
[ afbeelding ]
Wat vind je ervan?
Oh nu geloof ik je wel nu je wat Syriërs in Turkije hebt gesproken. Jouw visie op dit hele conflict is zo buitengewoon sterkquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:42 schreef Atak het volgende:
Ik heb zelf met Syriërs gesproken in Turkije en ze willen hun land terug. Als ISIS en PKK elkaar af hebben gemaakt dan zal de FSA binnenrollen om de overwinning te eisen. FSA staat voor vrij Syrië dus ook vrij van terroristische organisaties zoals PKK.
Idd. Die leugens ook altijd ''ja ik heb met die gesproken'' of ''ja ik ken die en die'' en ''die zei dit en dat ''quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:04 schreef primakov het volgende:
[..]
Oh nu geloof ik je wel nu je wat Syriërs in Turkije hebt gesproken. Jouw visie op dit hele conflict is zo buitengewoon sterk![]()
Eerder zolang landen nog afhankelijk zijn van olie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:13 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het soennisme, maar het salafisme en wahabbisme. Zolang Saudi Arabie en Qatar bestaan, zal er altijd terrorisme zijn.
Moet je wel je best doen, voor je het weet bestaat dat volk niet meer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Trouwens ik heb een beter plan.
[ afbeelding ]
Wat vind je ervan?
Zijn mening vind ik niet vertroebelt van de turkenhaat hierquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:06 schreef primakov het volgende:
Vooral ook blijven herhalen wat ie zegt, en niemand die serieus op 'm reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |