abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:41:02 #251
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146872607
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:36 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

De USA zal NOOIT onderhandelen met ISIS.
De grap word zodirekt dat er grondtroepen ingezet moeten worden en dat in NATO verband word gedaan. Dan word er ook een beroep gedaan aan Turkije. (vrije doorvoer of operationele grond aanbieden)
En dan zullen ze hun ware (Erdogan) gezicht moeten laten zien.
Denk niet dat er grondtroepen komen, ze laten Assad z'n gang gaan en helpen de Koerden wat. That's it, makkelijkste oplossing.

Als ik een seculiere FSA-strijder was had ik me gewoon bij Assad aangesloten. An sich is er niks mis met een dictator, zolang je maar niet tegen hem in gaat. Alleen stupide lui snappen dat niet, en moeten overal tegenaan schoppen.
Say what?
pi_146872641
Ik heb zelf met Syriërs gesproken in Turkije en ze willen hun land terug. Als ISIS en PKK elkaar af hebben gemaakt dan zal de FSA binnenrollen om de overwinning te eisen. FSA staat voor vrij Syrië dus ook vrij van terroristische organisaties zoals PKK.
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:42:23 #253
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_146872647
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:40 schreef Atak het volgende:

[..]

FSA heeft genoeg manschappen hoor. Er zijn miljoenen Syriërs in Turkije die hun land willen bevrijden. Ook krijgen ze de nieuwste van het nieuwste. FSA zal uiteindelijk consolideren. Nog slecht nieuws voor Koerden zoals UpperKut. NATO zal nooit toegelaten worden op Turks grondgebied als de PKK en YPG ook niet aangepakt gaat worden.
Dus we hebben niets aan de Turken.
Tja dat weten we maar al te goed.... _O-
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:43:01 #254
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_146872670
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:42 schreef Atak het volgende:
Ik heb zelf met Syriërs gesproken in Turkije en ze willen hun land terug. Als ISIS en PKK elkaar af hebben gemaakt dan zal de FSA binnenrollen om de overwinning te eisen. FSA staat voor vrij Syrië dus ook vrij van terroristische organisaties zoals PKK.
En jij gelooft dat? _O-
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:43:55 #255
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146872695
Een aantal Turken zijn volledig geobsedeerd door de PKK, in elke post betrekken ze hun eigen interne strugles bij dit conflict. Beetje jammer.
Say what?
pi_146872739
Uiteindelijk is het Turkse plan het beste voor Syrië.

Assad heeft teveel mannen en wapens kwijt geraakt om terug te komen. Ook heeft hij geloofwaardigheid kwijtgeraakt dankzij de massa-moorden waar hij verantwoordelijk voor is.

PKK en YPG heeft sowieso niks te zeggen. Zij worden gebruikt als kanonnenvoer om ISIS te verzwakken.

Turkije en de VS zijn het er al over eens dat FSA getraind moet worden. Ze worden getraind as we speak. Beste training die er is gepaard met de beste wapens zal er een uitkomst zijn. Victorie voor de FSA!
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:49:03 #257
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146872811
De waarheid is natuurlijk dat Assad en Obama gewoon met elkaar zitten te bellen over hoe ze ISIS het beste kunnen bestrijden zonder dat Erdo het in de gaten krijgt.
Say what?
pi_146872922
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:43 schreef UpsideDown het volgende:
Een aantal Turken zijn volledig geobsedeerd door de PKK, in elke post betrekken ze hun eigen interne strugles bij dit conflict. Beetje jammer.
Je vergeet nog dat onze gearabiseerde Griekse vrinden denken dat ze woeste steppekrijgers zijn die hun "onderdrukte" broeders in Tatarstan en Xinjiang wel even gaan "bevrijden" _O- .
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_146873057
Er is maar één echte oplossing voor dit soort conflicten in deze regio waar het elke keer raak is......en wij weten allemaal diep van binnen heel goed welke oplossing dat is :Y
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_146873106
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:57 schreef Aloulou het volgende:
Er is maar één echte oplossing voor dit soort conflicten in deze regio waar het elke keer raak is......en wij weten allemaal diep van binnen heel goed welke oplossing dat is :Y
Genocide G
  vrijdag 21 november 2014 @ 17:00:15 #261
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146873108
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:52 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Je vergeet nog dat onze gearabiseerde Griekse vrinden denken dat ze woeste steppekrijgers zijn die hun "onderdrukte" broeders in Tatarstan en Xinjiang wel even gaan "bevrijden" _O- .
Terwijl ze al falen hun Turkmeense broeders in Irak te helpen, die nota bene door PKK eenheden aan het front in Kirkuk beschermd moeten worden. Wat zal de gewone Turkmeen daarvan denken?
Say what?
pi_146873117
quote:
Genocide tegen Soennieten?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_146873128
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:00 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Terwijl ze al falen hun Turkmeense broeders in Irak te helpen, die nota bene door PKK eenheden aan het front in Kirkuk beschermd moeten worden. Wat zal de gewone Turkmeen daarvan denken?
_O-
pi_146873406
quote:
Ik weet 't niet hoor. Vertel? Of ja, ik weet het wel: Mosul en Raqqa kapot bombarderen. Maar dan krijgen we natuurlijk alle hypocriete mensenrechtenorganisaties zoals HRW(zusterpartij van ISIS) die ons komt vertellen dat we terroristen niet mogen afmaken want dat zou het oorlogsrecht schenden.
pi_146873467
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:00 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Genocide tegen Soennieten?
Het is niet zozeer het soennisme, maar het salafisme en wahabbisme. Zolang Saudi Arabie en Qatar bestaan, zal er altijd terrorisme zijn.
pi_146873641
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:13 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Het is niet zozeer het soennisme, maar het salafisme en wahabbisme. Zolang Saudi Arabie en Qatar bestaan, zal er altijd terrorisme zijn.
BOMBARDEER SAUDI ARABIE EN QATAR!!!!!!
pi_146873688
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:45 schreef Atak het volgende:

Assad heeft teveel mannen en wapens kwijt geraakt om terug te komen. Ook heeft hij geloofwaardigheid kwijtgeraakt dankzij de massa-moorden waar hij verantwoordelijk voor is.

PKK en YPG heeft sowieso niks te zeggen. Zij worden gebruikt als kanonnenvoer om ISIS te verzwakken.

Turkije en de VS zijn het er al over eens dat FSA getraind moet worden. Ze worden getraind as we speak. Beste training die er is gepaard met de beste wapens zal er een uitkomst zijn. Victorie voor de FSA!
Nee... Trouwens wat is dat het FSA?! :') IK geloof dat die allang niet meer bestaan :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2014 17:21:26 ]
pi_146873831
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:45 schreef Atak het volgende:

Trouwens ik heb een beter plan.

Wat vind je ervan? oO/
pi_146874482
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:27 schreef vigen98 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat vind je ervan? oO/
Het ironische is, dat nationalistische Turken hetzelfde gebied claimen...
pi_146874635
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:42 schreef Atak het volgende:
Oh nu geloof ik je wel nu je wat Syriërs in Turkije hebt gesproken. Jouw visie op dit hele conflict is zo buitengewoon sterk _O_ _O_
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_146874650
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 18:04 schreef primakov het volgende:

[..]

Oh nu geloof ik je wel nu je wat Syriërs in Turkije hebt gesproken. Jouw visie op dit hele conflict is zo buitengewoon sterk _O_ _O_
Idd. Die leugens ook altijd ''ja ik heb met die gesproken'' of ''ja ik ken die en die'' en ''die zei dit en dat '' _O- .
pi_146874671
Vooral ook blijven herhalen wat ie zegt, en niemand die serieus op 'm reageert ;(
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_146874741
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:13 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Eerder zolang landen nog afhankelijk zijn van olie.
pi_146874759
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 november 2014 17:27 schreef vigen98 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat vind je ervan? oO/
Moet je wel je best doen, voor je het weet bestaat dat volk niet meer.
pi_146874822
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 18:06 schreef primakov het volgende:
Vooral ook blijven herhalen wat ie zegt, en niemand die serieus op 'm reageert ;(
Zijn mening vind ik niet vertroebelt van de turkenhaat hier :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')