SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 20-11-2014 00:05:56 ]![]()
Er staat nu ook een filmpje opNiet echt boeiend, maar oke.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Moet je maar zorgen dat je voorop of helemaal achteraan loopt, dan hoor je alleen je eigen piepjequote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Moet je maar zorgen dat je voorop of helemaal achteraan loopt, dan hoor je alleen je eigen piepjeGet stoned![]()
Hm. Ik moet vandaag stemmen (uitgestelde gemeenteraadsverkiezingen door fusie), en de All4Running zit op 50 meter van het stadhuis. Daar móet ik dan natuurlijk wel even langs![]()
![]()
Wat kijk je zuur!quote:Op woensdag 19 november 2014 09:17 schreef Corniel het volgende:
Als je handig met computers komen uiteindelijk alle foto's wel vrij.
[ afbeelding ]
Zwevend je horloge still zetten.
[ afbeelding ]
Ff sprinten.![]()
Ik moet ook stemmen vandaag. Maar ik ga om 20.50 uur pas, want Gogo en ik gaan stemmen tellen achteraf. Levert de AV weer ¤35 per teller op.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:17 schreef hatsaflats het volgende:
Hm. Ik moet vandaag stemmen (uitgestelde gemeenteraadsverkiezingen door fusie), en de All4Running zit op 50 meter van het stadhuis. Daar móet ik dan natuurlijk wel even langsZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ah, da's wel een goed doel idd!quote:Op woensdag 19 november 2014 09:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik moet ook stemmen vandaag. Maar ik ga om 20.50 uur pas, want Gogo en ik gaan stemmen tellen achteraf. Levert de AV weer ¤35 per teller op.
Geld uitgeven bij All4Running ook wel hebben ze weer meer centjes om mijn AV te sponsoren![]()
![]()
MUG GemeentenGeen idee wat het precies inhoudt of wat het met AV's en hardloopwinkels te maken heeft, maar succes
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Buiten dat het goed is voor de kas van de AV lijkt het me ook best grappig om eens zoiets mee te makenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik moet ook stemmen vandaag. Maar ik ga om 20.50 uur pas, want Gogo en ik gaan stemmen tellen achteraf. Levert de AV weer ¤35 per teller op.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Klopt, bij de Europese verkiezingen deden we het ook al. Toen waren we met 50 man, nu met 60, dus da's toch weer dik 2000 euro voor de club.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Buiten dat het goed is voor de kas van de AV lijkt het me ook best grappig om eens zoiets mee te makenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga morgen proberen een keer mee te trainen bij de wedstrijdgroep. Waarschijnlijk gaan ze veel te hard, maar dan heb ik dat ook een keer meegemaakt en weet ik wat beter bevalt
Mijn lievelingsshirt is ook weer terecht. Ik was deze zondag kwijtgeraakt maar gelukkig had iemand van ons het per ongeluk in zijn tas gedaan.
![]()
Bij Phoenix toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga morgen proberen een keer mee te trainen bij de wedstrijdgroep. Waarschijnlijk gaan ze veel te hard, maar dan heb ik dat ook een keer meegemaakt en weet ik wat beter bevalt
Je zou zeggen dat ze dan souplesse-intervallen doen en dus ook niet zo vreselijk hard gaan. De vraag is dan of jij die intervallen ook op souplesse kunt lopen, of toch diep moet gaan om aan te haken.
Verder zullen in zo'n groep ook niveauverschillen zijn, dus het zou zomaar mee kunnen vallen allemaal![]()
Beetje rommelen, toch gelukt om de mooie foto's te krijgen![]()
2 rasechte zwevers
(en nee, ik ben niet die malloot met dat rare gele jasje)
![]()
![]()
Hee, die vent in het blauwe shirt en gele jasje is een clubgenootquote:Op woensdag 19 november 2014 10:17 schreef GlenHighland het volgende:
2 rasechte zwevers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
F means you're fucked![]()
Sh*t, te laat om mijn commentaar te edittenquote:Op woensdag 19 november 2014 10:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Hee, die vent in het blauwe shirt en gele jasje is een clubgenoot![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:19 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Sh*t, te laat om mijn commentaar te editten!
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:17 schreef GlenHighland het volgende:
2 rasechte zwevers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Al snap ik ook niet waarom je dat mooie jasje tijdens een wedstrijd aan doet (als het niet vriest dan)![]()
![]()
Zo, dat waren 4 loodzware kilometers. Misschien ook omdat ik een snothoofd heb. Maar goed, wel weer even lekker om de benen te strekken. Er zat nog een randstedelijke heuvel in (lees: viaduct) en die ging vreemd genoeg het beste![]()
![]()
Ik vind het ook onzin. Wat een stumper!quote:Op woensdag 19 november 2014 10:22 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
27000 lopers, en ik beledig precies de verkeerde?![]()
En wat is trouwens het nut van met zo'n poncho lopen tot aan de finish? Snap ik iets niet? Veel mensen die ik dat zag doen en ik vond het annoying![]()
![]()
Ik weet niet wat ze precies gaan doen. Ik denk dat ik qua instelling wel beter aansluit bij deze groep, ik houd van serieus trainen, maar als ik echt duidelijk onderdoe qua niveau kan ik beter nog even bij de recreanten blijven. Gelukkig is het een baan, dus echt ver achterraken doe je nooitquote:Op woensdag 19 november 2014 10:15 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Bij Phoenix toch?
Je zou zeggen dat ze dan souplesse-intervallen doen en dus ook niet zo vreselijk hard gaan. De vraag is dan of jij die intervallen ook op souplesse kunt lopen, of toch diep moet gaan om aan te haken.
Verder zullen in zo'n groep ook niveauverschillen zijn, dus het zou zomaar mee kunnen vallen allemaal
Je hoeft niet bang te zijn te worden aangereden in het donker! (Tenzij opzettelijk...)NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Tof hats!
Ik ben zojuist aangenomen op een nieuwe functie bij mijn oude afdeling
Ik hoor morgen pas wat de laatste loodjes zijn. En verder heb ik nog steeds erg vaak last van een gebrek aan energie en daarbij ook concentratievermogen, waardoor andere laatste bakstenen ook niet opschieten. Maar dat komt wel weer goed.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef Quoi het volgende:
Woooow Hats, hij is leuk![]()
Maar zijn de laatste loodjes wel al af?![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef YUR het volgende:
Tof hats!
Ik ben zojuist aangenomen op een nieuwe functie bij mijn oude afdelingGefeliciteerd! Hopelijk krijg je dan weer wat meer plezier in je werk
![]()
![]()
Ik zit nu al op die stoel via een tijdelijke constructie, en ik heb het naar mijn zinquote:Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Gefeliciteerd! Hopelijk krijg je dan weer wat meer plezier in je werk
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik hoor morgen pas wat de laatste loodjes zijn. En verder heb ik nog steeds erg vaak last van een gebrek aan energie en daarbij ook concentratievermogen, waardoor andere laatste bakstenen ook niet opschieten. Maar dat komt wel weer goed.Misschien helpt het jasje wel met opschieten dan
@YUR: Congrats!![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef YUR het volgende:
Tof hats!
Ik ben zojuist aangenomen op een nieuwe functie bij mijn oude afdeling![]()
![]()
Nouja, nu heb ik iig geen reden meer om op internet te gaan speuren naar jasjesquote:Op woensdag 19 november 2014 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]Misschien helpt het jasje wel met opschieten dan
@YUR: Congrats!![]()
![]()
Iemand ervaring met een sporthorloge met ingebouwde hartslagmeter? Ik heb een sporthorloge met een borstband, maar wil daar wel echt vanaf.
Als ik eenmaal een (duurdere) sporthorloge heb aangeschaft ben ik wel iemand die het liefst 10 jaar met hetzelfde horloge doet omdat ik niet het nieuwste van het nieuwste hoef te hebben. Maar op dit moment vind ik dat met borstband toch niet echt praktisch elke keer.
Ik doe vooral hardlopen, daarvoor wil ik hem ook gebruiken. En mogelijk bij mijn sporadische fitness-activiteiten...
Bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ziet er duur uit maar wel heel mooi. Is dat zo'n Flash Pack jas?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:56 schreef hatsaflats het volgende:
Over jasjes gesproken, die van Odlo zat niet heel goed, dus toch maar weer Nike:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Nee, deze is het: http://all4running.nl/har(...)-618982-646-646.htmlquote:Op woensdag 19 november 2014 11:56 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat ziet er duur uit maar wel heel mooi. Is dat zo'n Flash Pack jas?
Maar volgens mij klopt de omschrijving niet en is ie niet waterdicht.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:46 schreef Saninl het volgende:
Iemand ervaring met een sporthorloge met ingebouwde hartslagmeter? Ik heb een sporthorloge met een borstband, maar wil daar wel echt vanaf.
Als ik eenmaal een (duurdere) sporthorloge heb aangeschaft ben ik wel iemand die het liefst 10 jaar met hetzelfde horloge doet omdat ik niet het nieuwste van het nieuwste hoef te hebben. Maar op dit moment vind ik dat met borstband toch niet echt praktisch elke keer.
Ik doe vooral hardlopen, daarvoor wil ik hem ook gebruiken. En mogelijk bij mijn sporadische fitness-activiteiten...
Bijvoorbeeld:Die eerste die je noemt is de TomTom Multi Sport mét ingebouwde hartslagmeter, de tweede is zonder ingebouwde hartslagmeter. Vandaar ook het prijsverschil van ¤100.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelf de TomTom Cardio Runner, dus geen multi-sport. Omdat ik puur en alleen maar aan hardlopen doe, en niet aan zwemmen en/of (race)fietsen. Maar een ingebouwde hartslagmeter in je horloge is wel echt ideaal. Geen gedoe meer met een borstband die ook nog eens niet lekker zit.
Het ligt een beetje aan hoe intensief je het horloge gebruikt, maar onder normale omstandigheden moet zo'n ding toch zeker wel minimaal 5 jaar meekunnen gok ik zo. Dus het is even een flinke investering, maar je krijgt er zeker iets moois voor terug! Ik heb nog geen seconde kilometer spijt gehad van de aanschaf van de TomTom Cardio Runner (kost ¤269 overigens). Hopelijk heb je hier iets aan
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Nee, bij de eerste zit een cadanssensor voor op de fiets. Ze hebben allebei ingebouwde HRM. De TomTom multisport zonder ingebouwde HRM kost maar 149eu, en de Runner nog maar 129.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:32 schreef trolley het volgende:
[..]
Die eerste die je noemt is de TomTom Multi Sport mét ingebouwde hartslagmeter, de tweede is zonder ingebouwde hartslagmeter. Vandaar ook het prijsverschil van ¤100.
Ik heb zelf de TomTom Cardio Runner, dus geen multi-sport. Omdat ik puur en alleen maar aan hardlopen doe, en niet aan zwemmen en/of (race)fietsen. Maar een ingebouwde hartslagmeter in je horloge is wel echt ideaal. Geen gedoe meer met een borstband die ook nog eens niet lekker zit.
Het ligt een beetje aan hoe intensief je het horloge gebruikt, maar onder normale omstandigheden moet zo'n ding toch zeker wel minimaal 5 jaar meekunnen gok ik zo. Dus het is even een flinke investering, maar je krijgt er zeker iets moois voor terug! Ik heb nog geen seconde kilometer spijt gehad van de aanschaf van de TomTom Cardio Runner (kost ¤269 overigens). Hopelijk heb je hier iets aan![]()
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 12:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, bij de eerste zit een cadanssensor voor op de fiets. Ze hebben allebei ingebouwde HRM. De TomTom multisport zonder ingebouwde HRM kost maar 149eu, en de Runner nog maar 129.![]()
* trolley haalt een dubbele espresso'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regular
Nog animo? Ik weet niet of het bijster interessant is maar goed
Ik weet ook niet wat ze bedoelen met individuele tijdloop, startverschil tussen iedere loper?
Edit: http://www.amsterdamsesportunie.nl/web/bosbaanrun-aanmelden/
Ah, hier meer informatie. Startverschil van 30 seconden. Er werd vorig jaar niet bijster hard gelopen, dus wie weet een kansje op het podiumAl weet ik dat er dit jaar een roei-talenten programma met vrouwen misschien aan mee gaat doen, dus wie weet zitten daar ook wel snellerds bij. En ik had ook bedacht om me even niet in te schrijven voor loopjes..
Ik heb dat weekend al twee wedstrijdjes
Ik heb echt enorme spierpijn van het sporten maandag. Waarschijnlijk meer door het squatten dan door het hardlopen maar tochDus. Dat.![]()
Zo'n weekend heb ik volgende week. Zin inquote:Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef trolley het volgende:
Ik heb dat weekend al twee wedstrijdjes
Hoeveel squats heb je dan gedaan?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:56 schreef GoWithIt het volgende:
Ik heb echt enorme spierpijn van het sporten maandag. Waarschijnlijk meer door het squatten dan door het hardlopen maar toch![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo'n weekend heb ik volgende week. Zin in![]()
.
Ik kijk er stiekem ook al best naar uit jaEn nog gefeliciteerd trouwens met je nieuwe functie
Het verschil tussen de mannen- en vrouwen is wel heel groot. En ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Ik had mij voorgenomen om na Twiskemolen een week daarvoor tot volgend jaar geen wedstrijden meer te lopen. Maar hier gaan ook weer veel bekenden heen dus is het wel weer erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 12:49 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regular
[..]
Er werd vorig jaar niet bijster hard gelopen, dus wie weet een kansje op het podium
[..]. Ik ga misschien wel even aanmoedigen, want ik ben al bij voorbaat kansloos als ik de eindtijden bij de mannen zie.
![]()
Tja, als Aart Stigter meedoetquote:Op woensdag 19 november 2014 13:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Het verschil tussen de mannen- en vrouwen is wel heel groot. En ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Ik had mij voorgenomen om na Twiskemolen een week daarvoor tot volgend jaar geen wedstrijden meer te lopen. Maar hier gaan ook weer veel bekenden heen dus is het wel weer erg aantrekkelijk. Ik ga misschien wel even aanmoedigen, want ik ben al bij voorbaat kansloos als ik de eindtijden bij de mannen zie.
Ik ben vooral benieuwd hoe het is, voornamelijk in je eentje lopen op een hoog tempo. Toch weer wat anders dan een 7heuvelenloop
En de afstudeer-horror gaat hier nog vrolijk verder. De tweede lezer vindt dat het weer allemaal net even anders moet. Ja, laten we een hoofdvraag, waarvoor we bijna een jaar onderzoek hebben gedaan om deze te beantwoorden, ineens compleet anders formuleren.
Vanavond maar eens wat stoom afblazen met intervallen.
Get stoned![]()
Oh, kut is dat zeg. Lekker ook dat ze daar nu pas mee komen. Hopelijk is het wel alleen een formuleer-kwestie, en helpt het uiteindelijk alleen maar om beter je punt te kunnen maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:12 schreef Hinder het volgende:
En de afstudeer-horror gaat hier nog vrolijk verder. De tweede lezer vindt dat het weer allemaal net even anders moet. Ja, laten we een hoofdvraag, waarvoor we bijna een jaar onderzoek hebben gedaan om deze te beantwoorden, ineens compleet anders formuleren.
Ik kreeg net een berichtje van mijn studiegenootje (de enige die tegelijk met mij is begonnenvul je met je goede gedrag zo'n studentenenquete in, wordt er niets mee gedaan, want n < 5) dat mijn tweede lezer haar heeft ingefluisterd dat ze wel haar best moet doen op haar scriptie, omdat die van mij er zo goed uit ziet. Dus hopelijk valt alles mee, en hoef ik alleen wat tikfouten en kromme zinnen die ik erin heb gewerkt met reviseren opnieuw te reviseren (zinnen zoals deze, dus).
![]()
Jemig... Dat kan toch niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:12 schreef Hinder het volgende:
Gelukkig kan je hardlopen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Toch maar een afspraak gemaakt voor een sportkeuring........... met dank aan Diederik
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
De voorgestelde hoofdvraag is gerelateerd aan het onderzoek, maar hangt totaal niet samen met het doel. En zo zijn er nog tig ongegronde opmerkingen gemaakt. Het is een lastig onderwerp, maar ik had dit niet verwacht. Dit lange verhaal wordt dus nog langer, helaas. Had ook al ruzie toen ik er iets van zei dat ze te laat waren met de feedbackquote:Op woensdag 19 november 2014 14:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, kut is dat zeg. Lekker ook dat ze daar nu pas mee komen. Hopelijk is het wel alleen een formuleer-kwestie, en helpt het uiteindelijk alleen maar om beter je punt te kunnen maken.
Ik kreeg net een berichtje van mijn studiegenootje (de enige die tegelijk met mij is begonnenvul je met je goede gedrag zo'n studentenenquete in, wordt er niets mee gedaan, want n < 5) dat mijn tweede lezer haar heeft ingefluisterd dat ze wel haar best moet doen op haar scriptie, omdat die van mij er zo goed uit ziet. Dus hopelijk valt alles mee, en hoef ik alleen wat tikfouten en kromme zinnen die ik erin heb gewerkt met reviseren opnieuw te reviseren (zinnen zoals deze, dus).
.
Ik hoop met je mee dat het voor jou meevalt!Welkom op mijn schoolquote:Op woensdag 19 november 2014 14:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jemig... Dat kan toch niet?
Gelukkig kan je hardlopen.
Get stoned![]()
Hinder:
Hatsaflatsa: dat klinkt voorzichtig positief
Ik begrijp echt niet waarom afstudeerbegeleiders soms zo stom doen. Ze zitten daar toch niet om te zieken? Op je latere werk doet je baas ook gewoon normaal...
Hoewel... Ik heb er 1 gehad.... Omgwtfbbq wat een josti!
OT: vanavond hobbelen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb af en toe het idee dat academici per definitie slechte 'bazen'/'managers' zijn. Inhoudelijk commentaar geven kunnen ze wel, maar ze hebben geen idee hoe ze een persoon kunnen begeleiden.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:00 schreef Murmeli het volgende:
Hinder:
Hatsaflatsa: dat klinkt voorzichtig positief
Ik begrijp echt niet waarom afstudeerbegeleiders soms zo stom doen. Ze zitten daar toch niet om te zieken? Op je latere werk doet je baas ook gewoon normaal...
Hoewel... Ik heb er 1 gehad.... Omgwtfbbq wat een josti!
OT: vanavond hobbelen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Veel wel ja. Er zijn ook wel goede, maar die zitten niet in de wetenschap. Dus die worden ook geen afstudeerbegeleiderquote:Op woensdag 19 november 2014 15:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat academici per definitie slechte 'bazen'/'managers' zijn. Inhoudelijk commentaar geven kunnen ze wel, maar ze hebben geen idee hoe ze een persoon kunnen begeleiden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als je niet in de wetenschap zit val je niet onder academiciquote:Op woensdag 19 november 2014 15:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Veel wel ja. Er zijn ook wel goede, maar die zitten niet in de wetenschap. Dus die worden ook geen afstudeerbegeleider
Hats, jij koopt wel veel en dure dingen voor iemand die regelmatig verkondigt geen geld te hebbenTof jasje, dat wel.
![]()
Zo, eindelijk de foto's die ik wél wilde van de 7^^ uit een certificaat weten te persenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 15:31 schreef Yuki het volgende:
Zo, eindelijk de foto's die ik wél wilde van de 7^^ uit een certificaat weten te persenLooking goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nooit echt geen geld, maar ik heb wel heel vaak alles wat ik van mezelf mag uitgeven uitgegevenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:19 schreef Serinde het volgende:
Hats, jij koopt wel veel en dure dingen voor iemand die regelmatig verkondigt geen geld te hebbenTof jasje, dat wel.
de laatste tijd is dat bedrag wel wat lager, dus heb ik sneller geen geld. Ik heb de laatste tijd dan ook bijzonder weinig gekocht.
Dit jasje heb ik trouwens van de lieve Sint gehad![]()
![]()
Zo, eindelijk de foto's die ik wél wilde van de 7^^ uit een certificaat weten te persenNog zo'n blijerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, eindelijk de foto's die ik wél wilde van de 7^^ uit een certificaat weten te persenToffe foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Zo, eindelijk de foto's die ik wél wilde van de 7^^ uit een certificaat weten te persenNog zo'n blij ei voor de competitie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat me verder op bijna elke foto opvalt, is dat die zolderkamerautisten zo ongeveer de enigen zijn die in kort-kort lopen. Alleen onder de snelle jongens en meiden (o.a. Jero en Corniel) wordt nog wel veel in kort-kort gelopen door anderen.![]()
Ik was in kort-lang, maar ik had Nachtloop, dus dan mag het
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
In het startvak stond ik goed te balen van m'n kort-kort, maar tijdens het lopen was het heerlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:55 schreef McTwente het volgende:
[..]
Nog zo'n blij ei voor de competitie.![]()
Wat me verder op bijna elke foto opvalt, is dat die zolderkamerautisten zo ongeveer de enigen zijn die in kort-kort lopen. Alleen onder de snelle jongens en meiden (o.a. Jero en Corniel) wordt nog wel veel in kort-kort gelopen door anderen.
Ik heb mensen met truien etc gezien... Dat was mij te warm geweest.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zo, eindelijk de foto's die ik wél wilde van de 7^^ uit een certificaat weten te persenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Zo, eindelijk de foto's die ik wél wilde van de 7^^ uit een certificaat weten te persenToffe foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 19 november 2014 15:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat academici per definitie slechte 'bazen'/'managers' zijn. Inhoudelijk commentaar geven kunnen ze wel, maar ze hebben geen idee hoe ze een persoon kunnen begeleiden.![]()
Toch hoort het bij je functie *zucht*Nou ja, het scheelt dat deze academica alleen nog zichzelf managet.
Yuks leuke pica's!![]()
Heel leuk, Yuki. Dit jaar kregen jullie tenminste een medaille en geen kunstzinnig beeldje.
YUR: goed nieuws man!
Slecht nieuws van mijn kant: mijn hartslagband lijkt na bijna 4,5 jaar overleden te zijn. Gelukkig had ik er nog eentje liggen, die het wel doet. Komt mooi uit, want de vorige was zover uitgelubberd na het vele gebruik dat ie steeds vaker naar beneden schoof. (Dit teruglezende is het best wel saaie en nutteloze informatie)![]()
Ik mis de duimpjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
[info]Zwabber, bedankt voor deze informatie![/info]![]()
Is er toevallig iemand geïnteresseerd om zaterdagochtend een duurloop van ergens tussen 10 en 15 km te doen in het Balijbos e.o.? Vrij parkeren op het Kurkhout t.o. de kinderboerderij, daar dus afspreken.![]()
Ik! Al denk ik dat ik dan lopend kom (en terug ga).quote:Op woensdag 19 november 2014 17:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Is er toevallig iemand geïnteresseerd om zaterdagochtend een duurloop van ergens tussen 10 en 15 km te doen in het Balijbos e.o.? Vrij parkeren op het Kurkhout t.o. de kinderboerderij, daar dus afspreken.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Je beseft dat het een duurloop wordt in een voor jou heel laag tempo?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:04 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik! Al denk ik dat ik dan lopend kom (en terug ga).![]()
Oke, daar was dus de man met de hamer.![]()
Was van plan een 10 km tempo loopje te doen, maar ik ben niet eens bij de 3 kilometer gekomen.
Denk dat mijn lichaam mij nu even kenbaar maakt dat ik even een paar dagen rust moet houden. Nog geen 3 kilometer gelopen en mijn tong hing zowat op de stoep
[ Bericht 1% gewijzigd door HDLed op 19-11-2014 18:26:52 ]![]()
afstudeerhorror....als ik het zo af en toe hier lees ben ik bij dat ik leef bij het motto "het is niet wat je ken maar wie je ken"... scheelt een hoor frustratie-kilometers
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het ergste is nog dat je als je bent afgestudeerd vaak nog steeds niets kuntquote:Op woensdag 19 november 2014 18:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
afstudeerhorror....als ik het zo af en toe hier lees ben ik bij dat ik leef bij het motto "het is niet wat je ken maar wie je ken"... scheelt een hoor frustratie-kilometers![]()
![]()
Ik heb ca 20 km extra om dat goed te maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Je beseft dat het een duurloop wordt in een voor jou heel laag tempo?
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:28 schreef Twinky het volgende:
HALLO HIER OOK EEN BLIJ EI
[ afbeelding ]
(samen met een nu wel heel erg oud loopmaatje)![]()
Wat staan jullie daar allebei schattig op![]()
Twink!Hoe gaat het??
En die blij ei foto'sVooral Gogo, puur geluk en
. Tof om te zien dat na het gedoe met je enkel je zo 15km kan ownen
![]()
![]()
Gaat goed
het is maar een gek schema, ik weet niet meer van wie het was. Maar ik ben alweer 6 x geweest zonder pijn!![]()
Haha blij ei foto's zijn echt leuk!wat een leuke foto's ook van dr zeven heuvelen loop... wie weet ik ook ooit!
Ik ben vandaag bij de fysio geweest, een die gespecialiseerd is in hardlopen. Had toch te snel opgebouwd en weer last van shin splints wat steeds ietsje erger werd terwijl ik de eerste paar keer helemaal geen last had. Hij heeft mijn schoenen wel goedgekeurd dus ik ben blij dat ik niet gelijk als een kip zonder kop schoenen heb gekocht bij de runnersworld. Nog een weekje rust vd zekerheid en daarna samen aan de slag met een hardloopschema en wat andere oefeningen. Doel is om de cpc vijf km pijnvrij te lopen en hij zag het helemaal zitten, dus ik ook!/toch wel blij dat ik aan de bel heb getrokken. Op naar het shinsplint loze lopen
![]()
![]()
Fijn dat je zonder pijn loopt Twinky!
En GotC; Dat was ook de voornaamste ontlading op dat moment. Zoooo blij dat dat weer kan!!!![]()
![]()
Dus oja, mag ik dan verwijderd worden bij de rotterdam 10 km? Opnieuw langzaam opbouwen betekent geen tien km in april alwie weet volgend jaar.. uhh 2016 dus
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:28 schreef Twinky het volgende:
[ afbeelding ]
(samen met een nu wel heel erg oud loopmaatje)
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ooooooh liefquote:Op woensdag 19 november 2014 19:28 schreef Twinky het volgende:
[ afbeelding ]
(samen met een nu wel heel erg oud loopmaatje)![]()
Lekker dat je weer aan het lopen bent, doorzetter!
@_Peach_ voor jou minder nieuws. Succes met de shinsplints. Luisteren naar je lichaam is verstandig, maar niet altijd leuk![]()
![]()
Oja en Gogo, jouw foto met de confetti is priceless! Mooie blik
@Zwabber: Helaas loop ik vrijdagavond al een duurloopje.... Je doet zeker ook de Balijbrug aan?![]()
Ik heb nog geen exacte plannen. Het wordt volkomen willekeurig met stukken off-road.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:15 schreef Quoi het volgende:
@Zwabber: Helaas loop ik vrijdagavond al een duurloopje.... Je doet zeker ook de Balijbrug aan?
Ik moet zaterdag lopen, omdat ik maandag dan weer moet (vanwege nachtdiensten).![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Net weer lekker met de groep gegaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik snap. Next time betterquote:Op woensdag 19 november 2014 20:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb nog geen exacte plannen. Het wordt volkomen willekeurig met stukken off-road.
Ik moet zaterdag lopen, omdat ik maandag dan weer moet (vanwege nachtdiensten).![]()
![]()
Ynske
![]()
Gefeliciteerd Yur
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb dan ook nog wel een blij ei met hondquote:Op woensdag 19 november 2014 19:28 schreef Twinky het volgende:
[ afbeelding ]
(samen met een nu wel heel erg oud loopmaatje)Canicross, waarbij de hond voor het baasje moet lopen in een speciaal harnas.
Het is wel alweer jaren geleden, ik rende alleen de eerste 100m en de laatste 50m naar de finish, de rest wandelde ik. Het bergachtige parcours (Valdivia) en de temperatuur van 30+ hielpen ook niet.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Hahaha flipsen, hoe tof!
Thanks quoi, alles komt wel weer goed, gewoon eerst even andere sporten doen en (heel) rustig uitbouwen tot fulltime hardlopen![]()
![]()
Meh, plan was om te gaan zwemmen maar het blijft toch bij bankhangen vanavond
Same herequote:Op woensdag 19 november 2014 21:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Meh, plan was om te gaan zwemmen maar het blijft toch bij bankhangen vanavondzou eigk gaan krachttrainen...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
We (de 7^^ lopers) mochten niet intervallen van de trainer, dus hebben we met een klein groepje een herstelrondje + gedaan. Iets sneller en langer dan maandag, maar nog steeds rustig en ontspannen.
Grootste euvel vanavond: bij een verkeerslicht m'n Garmin pauzeren en ca 1,25km later ontdekken dat 'ie niet loopt
M'n statistieken
Het lopen ging dus best lekker
carnicross.... heb er ook ooit nog over nagedacht maar een hond die deels gefokt is om sledes te trekken is toch niet helemaal ideaal...quote:Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog wel een blij ei met hondCanicross, waarbij de hond voor het baasje moet lopen in een speciaal harnas.
[ afbeelding ]
Het is wel alweer jaren geleden, ik rende alleen de eerste 100m en de laatste 50m naar de finish, de rest wandelde ik. Het bergachtige parcours (Valdivia) en de temperatuur van 30+ hielpen ook niet.
Als de Carni-jogger het hier op zijn heupen krijg lig ik weer met mijn poezelige gezichtje op het gravel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan moet je harder rennen!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
carnicross.... heb er ook ooit nog over nagedacht maar een hond die deels gefokt is om sledes te trekken is toch niet helemaal ideaal...
Als de Carni-jogger het hier op zijn heupen krijg lig ik weer met mijn poezelige gezichtje op het gravel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
weet je wel hoe snel Cooper kan joggen??quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb een keer een sledenhonden-workshop gedaan, dus jaquote:Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weet je wel hoe snel Cooper kan joggen??rennen!!
ja fantastisch lijkt me dat! Donja is nu 13 en vindt hardlopen niet leuk meer, maar ooit wil ik wel zoiets doenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog wel een blij ei met hondCanicross, waarbij de hond voor het baasje moet lopen in een speciaal harnas.
[ afbeelding ]
Het is wel alweer jaren geleden, ik rende alleen de eerste 100m en de laatste 50m naar de finish, de rest wandelde ik. Het bergachtige parcours (Valdivia) en de temperatuur van 30+ hielpen ook niet.![]()
![]()
Heerlijk intervallen gelopen. Verbazingwekkend geen enkel pijntje opgemerkt na zondag. Dus het regelmatig beklimmen van de plaatselijke fietsbrug heeft wel degelijk nut gehad.Get stoned![]()
joggen!! verleden week mocht hij met mij mee maar werd na 7km, in ee nrondje van 14km, door zijn mam opgehaald met de autoquote:Op woensdag 19 november 2014 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een keer een sledenhonden-workshop gedaan, dus jarennen!!
Duurloopje gedaan met daarin 2 series van 3x4 minuten versnellen. Voelde prima, ik blijf lekker in mn nieuwe groep
Klinkt als een goede keuzequote:Op woensdag 19 november 2014 21:46 schreef YUR het volgende:
Duurloopje gedaan met daarin 2 series van 3x4 minuten versnellen. Voelde prima, ik blijf lekker in mn nieuwe groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt als een goede keuzeDit is ertusseninSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:32 schreef trolley het volgende:
[..]
Die eerste die je noemt is de TomTom Multi Sport mét ingebouwde hartslagmeter, de tweede is zonder ingebouwde hartslagmeter. Vandaar ook het prijsverschil van ¤100.
Het ligt een beetje aan hoe intensief je het horloge gebruikt, maar onder normale omstandigheden moet zo'n ding toch zeker wel minimaal 5 jaar meekunnen gok ik zo. Dus het is even een flinke investering, maar je krijgt er zeker iets moois voor terug! Ik heb nog geen seconde kilometer spijt gehad van de aanschaf van de TomTom Cardio Runner (kost ¤269 overigens). Hopelijk heb je hier iets aanThnx voor jullie reactiequote:Op woensdag 19 november 2014 12:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, bij de eerste zit een cadanssensor voor op de fiets. Ze hebben allebei ingebouwde HRM. De TomTom multisport zonder ingebouwde HRM kost maar 149eu, en de Runner nog maar 129.
Ik twijfel dus best wel omdat het een flinke uitgave is! Zeker als arme student (A). Maar ik vind het heerlijk om zonder telefoon enzo te lopen en dan kan zo'n horloge wel uitkomst bieden om toch van alles bijhouden via de sync...
Twijfel alom! haha, maar wel fijn dat jij, Trolley, goede ervaringen ermee hebt
edit; ook twijfel ik omdat er nog maar één merk is die dat soort horloges heeft + dat er natuurlijk een opmars gaat komen met de 'smarthorloges'. Ik hoop geen miskoop te doen ofcourse...![]()
Garmin heeft ook 'dat soort' horloges. Tenminste, als je doelt op horloges met GPS en HRM. Met Garmin heb ik overigens 0 ervaring, dus daarin kan ik je niet verder adviseren.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:51 schreef Saninl het volgende:
Thnx voor jullie reactie
Ik twijfel dus best wel omdat het een flinke uitgave is! Zeker als arme student (A). Maar ik vind het heerlijk om zonder telefoon enzo te lopen en dan kan zo'n horloge wel uitkomst bieden om toch van alles bijhouden via de sync...
Twijfel alom! haha, maar wel fijn dat jij, Trolley, goede ervaringen ermee hebt
edit; ook twijfel ik omdat er nog maar één merk is die dat soort horloges heeft + dat er natuurlijk een opmars gaat komen met de 'smarthorloges'. Ik hoop geen miskoop te doen ofcourse...
Wat betreft het kostenplaatje. Ben je uitwonende student? Dan gewoon je stufi, wat je over 4 dagen weer krijgt, deze maand niet naar de kroeg brengen, maar besteden aan een mooi sporthorloge!
haha, dat deel van student klopt inderdaad! Hahaquote:Op woensdag 19 november 2014 22:59 schreef trolley het volgende:
[..]
Garmin heeft ook 'dat soort' horloges. Tenminste, als je doelt op horloges met GPS en HRM. Met Garmin heb ik overigens 0 ervaring, dus daarin kan ik je niet verder adviseren.
Wat betreft het kostenplaatje. Ben je uitwonende student? Dan gewoon je stufi, wat je over 4 dagen weer krijgt, deze maand niet naar de kroeg brengen, maar besteden aan een mooi sporthorloge!
Ik dacht dat alleen TomTom horloges had waarbij geen borstband nodig is
![]()
Garmin heeft ze iig niet inderdaad. Of tomtom de enige is die ze wel heeft weet ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:16 schreef Saninl het volgende:
[..]
haha, dat deel van student klopt inderdaad! Haha
Ik dacht dat alleen TomTom horloges had waarbij geen borstband nodig isSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vanavond weer met mijn groep getraind. We waren met weinig en ieder kon zn eigen tempo lopen dus t was heerlijk!
3x1000 op 10 km tempo (wat bij mij volgens de juf 5.34 is... Geen idee hoe ze daaraan komt) en nog 3x500 op 5 km tempo (5.16, dat klopt wel) En wat inlopen, pauzedribbels en uitlopen en toen had ik ineens bijna 10 km gelopen
Verder even kalm aan deze week. Zondag een niet pijll-proof wedstrijdje, doel = op 15 km tempo voor de bruggenloop. Ik denk dat ik eens kijk hoe ver ik kom met 5.45 ofzo.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Had Suunto niet ook een horloge met sensor in het horloge zelf?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat is de TomTom runner cardiquote:Op woensdag 19 november 2014 23:16 schreef Saninl het volgende:
[..]
haha, dat deel van student klopt inderdaad! Haha
Ik dacht dat alleen TomTom horloges had waarbij geen borstband nodig is
@ murm, flinke training
Net van nieuwe huis naar tijdelijk huis hardgelopen. Ongeveer. 4,5 km. Goed te doen dus! Nu bekaf na 3 dagen klussen. En geen puf meer om bij te lezen![]()
![]()
Ik kon mij niet inhouden en heb mij toch maar voor de Bosbaanrun ingeschreven. Het is wel een aparte afstand. Ik moet nog even uitvogelen hoe ik het beste een afstand van 7 kilometer in kan delen. Ik had wat dat betreft liever gehad dat het gewoon 10 kilometer was.
![]()
Lekkere trainingen zie ik voorbij komen! Hier ook lekker getraind, op de weg, dat wel. Heuveltraining. Waren wat vroeg op de club, dus ook 3.5km extra warmgelopen, daarna met de groep naar 'de heuvels' en een parcours met 5 flinke klimmen rennen waarbij elke keer de heuvel halverwege nog steiler werd
Totaal 200 hoogtemeters gemaakt, iets meer dan 10km in totaal gerend en de benen waren goed gaar. Maar daar doen we het voor!
Ja doei.![]()
@flipsen: volgens mij niet. Althans de ambit serie niet. Geen idee of ze meer types maken?
@nirak: zo, goed zeg, naast het klussen nog gaan rennen
@moblo: gare benenhehe. Ik had ze gisteravond ook. Word er nog steeds een beetje bang van, maar het is nu redelijk over geloof ik.
@devv: is dat een cross? Leuk! Ik zou beginnen op zelfde snelheid als 10 km en na 2 a 3 km kijken wat de benen doen. Als t lekker voelt na die 2 a 3 km over op standje 5 km (volle bak dus).Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 08:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat sowieso! En straks lekker ontspannen (baby)zwemmen
En gefeli met je nieuwe functie nog
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Net een uurtje gelopen, rondjes over de trail in de local reserve en kwam een moeder en dochter tegen die net begonnen ware nmet hardopen en dit weekend hun eerste 5km wedstrijd lopen..... 10 minuten met ze staan te praten en ze een paar beginnerstips kunnen geven
Ynske
![]()
Oei, kom er net achter dat we zaterdag een 1km test hebben.
Was al aan t geinen, laat me als eerste vertrekken dan hoeven jullie niet te lang te wachten aan t eind
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja, pffff.... Was wel zoef! Ik begon steeds rond de 4.45, dat was dan weer wat te snel, haha! Zakte gauw af naar boven de 5 welquote:Op donderdag 20 november 2014 08:24 schreef Quoi het volgende:
Murmel gefeli met je fijne training! Flinke snelheden wel
Ze wachten maar! Kan nooit meer dan 5 minuten zijnquote:Op donderdag 20 november 2014 08:58 schreef Ynske het volgende:
Oei, kom er net achter dat we zaterdag een 1km test hebben.
Was al aan t geinen, laat me als eerste vertrekken dan hoeven jullie niet te lang te wachten aan t eind
Nee, het is zover ik weet geen cross maar een soort "tijdrit". Je loopt tegen jezelf. Ja, ik weet ook niet wat de juiste benaming daarvoor isquote:. Maar ik had eigenlijk hetzelfde in gedachte, dus 5 kilometer op- of net onder een 10 kilometer snelheid lopen en dan de laatste 2 kilometer versnellen zolang de benen het volhouden.
![]()
Devv, waarom niet gewoon weg op 5 km-tempo? Wellicht houd je het nog wel 2 km langer vol. Iemand die een grote afstand kan afleggen over een zwaar parkoers terwijl hij een vlag+mast meesleept moet dat zeker kunnen.![]()
belangrijker: heb je een stankie met ze gedaan?quote:Op donderdag 20 november 2014 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Net een uurtje gelopen, rondjes over de trail in de local reserve en kwam een moeder en dochter tegen die net begonnen ware nmet hardopen en dit weekend hun eerste 5km wedstrijd lopen..... 10 minuten met ze staan te praten en ze een paar beginnerstips kunnen gevenJa doei.![]()
Het valt wel mee met m'n scriptielaatste opmerkingen verwerken, en hij mag direct door naar de tweede lezer. Eerste lezer hoeft m niet meer te zien
![]()
![]()
![]()
OokOndanks geen tweede M toch over de 1400km heen al dit jaar met nog 1 1/3 maand te gaan. Best tevreden!
Ja doei.![]()
Ik zou mijn 5 km tijd hier in gooien en dan kijken wat je 7km tijd zou moeten zijn:
http://www.corniel.nl/runsZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Beterschaap!
Ik zit ook thuis. Darmen compleet van streek, niet helemaal lekker... dan maar een dagje thuis werken!
Ja doei.![]()
Dat is een handige link.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef Corniel het volgende:
Ik zou mijn 5 km tijd hier in gooien en dan kijken wat je 7km tijd zou moeten zijn:
http://www.corniel.nl/runsIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Maar 30quote:Op woensdag 19 november 2014 13:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoeveel squats heb je dan gedaan?met een halter met tien kilo, maar toch.
Ik heb drie weken stil gezeten, dat is mijn excuus
Dus. Dat.![]()
Hoe werkt dat? Ik loop 21:15 op de 5 kilometer.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef Corniel het volgende:
http://www.corniel.nl/runs![]()
https://www.facebook.com/events/835041479858919/quote:Op donderdag 20 november 2014 12:00 schreef Devv het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik loop 21:15 op de 5 kilometer.
Niets voor jou?Ja doei.![]()
Die stond al op mijn wenslijstje voor volgend jaarquote:Op donderdag 20 november 2014 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/835041479858919/
Niets voor jou?. Ik wist alleen toen nog niet dat ik twee weken daarvoor Parijs zou gaan lopen, dus ik moet even kijken of het nog in mijn planning past. De 5 uur van Stormloop ga ik hoogst waarschijnlijk ook doorstrepen. Het lijkt mij niet handig om een week na de marathon 5 uur lang over een stormbaan te gaan lopen.
![]()
Ik snap hem ook nietquote:Op donderdag 20 november 2014 11:34 schreef Corniel het volgende:
http://www.corniel.nl/runs
Ik moet nog iets maken waardoor die 7 km blijft bestaan als je hem aanmaakt, maarde Methode van Wolve000 (mooie naam: Methode van Wolve), werkt.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Er zijn maar twee veldjes waar je uberhaupt iets kan invullen. Dat zou toch wel moeten lukken?quote:
Wat je daar invult is de afstand/tijd van een (recent) PR. En dan krijg je in de tabel vergelijkbare PRs op andere afstanden.
Als je op een rij klikt, vult hij die afstand/tijd die op dat moment in de tabel staat in die rijd voor je in. Maar je mag in het veld ook best iets anders invullen dan al in de tabel staat (bijvoorbeeld "7 km" zoals ik deed). Vervolgens bleef ik de tijd net zo lang ophogen/verlagen tot de 5 km tijd in de tabel er onder overeen kwam met die van Devv.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Gebaseerd op mijn 10km tijd zou ik de 100km in 7:36 moeten kunnen lopen. Moet ik volgend jaar maar gaan doen in Winschoten dan, da's maar een kwartiertje langzamer dan de winnaar van dit jaarquote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef Wolve000 het volgende:
Gewoon even "andersom" zoeken.
[ afbeelding ]
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Die predictor slaat echt nergens op voor alles > 21 kilometer ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gebaseerd op mijn 10km tijd zou ik de 100km in 7:36 moeten kunnen lopen. Moet ik volgend jaar maar gaan doen in Winschoten dan, da's maar een kwartiertje langzamer dan de winnaar van dit jaar
Onder de 5 km ook niet echt, want als je sub 20 loopt op de 5 kan je bijv. echt wel 2:15 op een 800 meter lopen.
Net een heerlijke 10x400 meter gedaan (souplesse), lekker!Is wel echt fris.
Jack does it in real time...![]()
Ik zou hem makkelijk winnenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Gebaseerd op mijn 10km tijd zou ik de 100km in 7:36 moeten kunnen lopen. Moet ik volgend jaar maar gaan doen in Winschoten dan, da's maar een kwartiertje langzamer dan de winnaar van dit jaar![]()
Misschien moet ik dus ook maar naar de andere kant en me toeleggen op ultra's
Ik loop met gemak sub 20 op de 5, maar 2:15 op de 800? Absoluut niet, daar ontbreekt bij mij de pure snelheid voor denk ik. Ben, net als meer lang afstandslopers, echt meer een diesel die het van stug door blijven lopen moeten hebben ipv snelheid.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die predictor slaat echt nergens op voor alles > 21 kilometer ja.
Onder de 5 km ook niet echt, want als je sub 20 loopt op de 5 kan je bijv. echt wel 2:15 op een 800 meter lopen.
Net een heerlijke 10x400 meter gedaan (souplesse), lekker!Is wel echt fris.
Voor mij klopt die predictor eigenlijk best wel redelijk
Souplessetrainingen vind ik ook altijd lekker om te doen
[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.B. op 20-11-2014 14:09:03 ]![]()
Souplesse trainingen zijn heerlijk! 10x400 meter is wel m'n favoriet eigenlijk!
En ik ben wel wat van m'n snelheid kwijtgeraakt, 400/800/1000/1500 is wel specifieker MiLa werk, maar ik liep 2:10 / 4:40 10 op 800m / 1500m toen ik 16 was en heb er wel minder talent voor dan jij nog.Al had ik best veel snelheid, want kon ook een 400 meter lopen in 55s. En die predictor is best goed, ook erg lastig om voor zulke uiteenlopende afstanden erg goed te voorspellen, in het midden van de afstanden doet hij het meer dan goed zelfs ja!
Baanwedstrijden zijn best tof, maar toch vind ik 10k-halve marathon nu wel leuker om te lopen.
Jack does it in real time...![]()
Ja achteraf vind ik het ook wel jammer dat ik pas op 'late leeftijd' ben gaan lopen en niet eerder iets met atletiek heb gedaan. Op jonge leeftijd kun je nog die snelheid op korte afstanden ontwikkelen, later gaat dat denk ik minder makkelijk.
55 seconden op 400 meter.Da's inderdaad best wat snelheid
![]()
Doe je nu nog wel eens dat soort korte afstanden/ baanwedstrijden?![]()
Ik vind 104 km op een coopertest wat veel...quote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Er zijn maar twee veldjes waar je uberhaupt iets kan invullen. Dat zou toch wel moeten lukken?
Wat je daar invult is de afstand/tijd van een (recent) PR. En dan krijg je in de tabel vergelijkbare PRs op andere afstanden.
Als je op een rij klikt, vult hij die afstand/tijd die op dat moment in de tabel staat in die rijd voor je in. Maar je mag in het veld ook best iets anders invullen dan al in de tabel staat (bijvoorbeeld "7 km" zoals ik deed). Vervolgens bleef ik de tijd net zo lang ophogen/verlagen tot de 5 km tijd in de tabel er onder overeen kwam met die van Devv.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee, toen ik ben gaan studeren eigenlijk naar de wegatletiek gegaan. Vooral omdat ik bier drinken een tijdje leuker vond dan trainen, dus toen in mijn eigen tijd gaan trainen toen de trainingen van de atletiekvereniging niet meer zo in m'n schema pastten.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:00 schreef Mr.B. het volgende:
Ja achteraf vind ik het ook wel jammer dat ik pas op 'late leeftijd' ben gaan lopen en niet eerder iets met atletiek heb gedaan. Op jonge leeftijd kun je nog die snelheid op korte afstanden ontwikkelen, later gaat dat denk ik minder makkelijk.
55 seconden op 400 meter.Da's inderdaad best wat snelheid
![]()
Doe je nu nog wel eens dat soort korte afstanden/ baanwedstrijden?
Denk er nu nog wel over om soms weer bij loopgroep te gaan, want het is wel leuk om in een vaste groep te trainen af en toe!Jack does it in real time...![]()
Toevallig uren:minuten ingevuld in plaats van uren:minuten:second?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind 104 km op een coopertest wat veel...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:57 schreef hatsaflats het volgende:
Jij bent lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whooop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat blij-ei gehalte hier begint nu toch wel ernstige vormen aan te nemen![]()
Het is ook wel een functie die me echt heel erg tof lijktquote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef Mr.B. het volgende:
[..]![]()
Dat blij-ei gehalte hier begint nu toch wel ernstige vormen aan te nemen
Maar wees gerust hoor, vanaf morgen ben ik waarschijnlijk weer gewoon m'n oude cynische zelf.![]()
Goed nieuws Hats, dat eerste althans.
Ik ben bang dat ik mijn hardloopchallenge niet ga halen. Loop de laatste tijd toch wat minder lekker en daardoor ook minder zin om te lopen.![]()
Ik ga m ook niet halen...quote:Op donderdag 20 november 2014 17:01 schreef Voccar het volgende:
Ik ben bang dat ik mijn hardloopchallenge niet ga halen. Loop de laatste tijd toch wat minder lekker en daardoor ook minder zin om te lopen.F means you're fucked![]()
Hoera!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het ook niet redden, denk ik. Of ik moet vanaf volgende week echt heel hard eraan sjouwen. Maar vanavond heb ik geen zin, dus ga ik niet lopen.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:01 schreef Voccar het volgende:
Ik ben bang dat ik mijn hardloopchallenge niet ga halen. Loop de laatste tijd toch wat minder lekker en daardoor ook minder zin om te lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb wel zin, maar blijf nog ff een avondje lekker thuisquote:Op donderdag 20 november 2014 18:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet redden, denk ik. Of ik moet vanaf volgende week echt heel hard eraan sjouwen. Maar vanavond heb ik geen zin, dus ga ik niet lopen.
Nee.... als je zo half/half nog aan het Evy'en dan is het wel een hele overgang om opeens de Stankie moeten leren... maar morgen met Gabbie is het natuurlijk wel Stankie Timequote:Op donderdag 20 november 2014 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
belangrijker: heb je een stankie met ze gedaan?
Telkens als ik je nick lees schiet dat nummer in mijn hoofd: Sáy Geronimo say Geronimo lalaaaquote:![]()
OT: niks te melden![]()
![]()
Dat wordt nog een uitdaging in "full gear"quote:Op donderdag 20 november 2014 18:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Nee.... als je zo half/half nog aan het Evy'en dan is het wel een hele overgang om opeens de Stankie moeten leren... maar morgen met Gabbie is het natuurlijk wel Stankie Time
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dank je. Ik kan dat nummer nu niet meer horen zonder aan Jero te denkenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Telkens als ik je nick lees schiet dat nummer in mijn hoofd: Sáy Geronimo say Geronimo lalaaa![]()
OT: niks te melden
Geen dankquote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je. Ik kan dat nummer nu niet meer horen zonder aan Jero te denkenMede dankzij het 7HL filmpje ook hoor.
![]()
Hoppa voor Hatsa
Ik haal mijn challenge wel, denk ik. Nog een kleine 90 km!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Yes! Ook een blij ei hier!
Challenge behaald ondanks de bijna 2 maanden blessure!
En net best lekker gelopen, stuk beter dan 2 weken terug, lagere HR dus conditie begin ik weer terug te krijgen.![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat goed!!ik ga proberen het ook nog te halen, maar dat gaat wel lukken denk ik. Zaterdag ga ik m'n trainingen weer oppakken
Ja tuurlijk ga je die gewoon oppakken! Schouders er onder en gaanquote:Op donderdag 20 november 2014 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat goed!!ik ga proberen het ook nog te halen, maar dat gaat wel lukken denk ik. Zaterdag ga ik m'n trainingen weer oppakken
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zaterdag ga ik weer. Ik ga m'n 7^^ schema gewoon nog een keer doen, omdat het kan. Want ik had m nog niet afquote:Op donderdag 20 november 2014 20:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ga je die gewoon oppakken! Schouders er onder en gaan
Ik ben via verschillende wegen op het idee gebracht, maar ik denk dat ik mezelf de rest van het jaar eens lekker uit ga dagen. Vanaf morgen wil ik alle resterende dagen van 2014 minimaal 3 kilometer per dag hardlopen...eens kijken hoe dat uit gaat pakken
Hoe dat uit gaat pakken? Met blessures wellicht wegens overbelasting?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:00 schreef YUR het volgende:
Ik ben via verschillende wegen op het idee gebracht, maar ik denk dat ik mezelf de rest van het jaar eens lekker uit ga dagen. Vanaf morgen wil ik alle resterende dagen van 2014 minimaal 3 kilometer per dag hardlopen...eens kijken hoe dat uit gaat pakkenIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat moet best te doen zijn als je ze niet allemaal in PR wilt lopen denk ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:00 schreef YUR het volgende:
Ik ben via verschillende wegen op het idee gebracht, maar ik denk dat ik mezelf de rest van het jaar eens lekker uit ga dagen. Vanaf morgen wil ik alle resterende dagen van 2014 minimaal 3 kilometer per dag hardlopen...eens kijken hoe dat uit gaat pakken
Ik heb zelf nog eens het idee om een maand 5k per dag te lopen.
Omdat het kan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Beetje rare vraag..... Ja, wie weet, maar je kan prima iedere dag een kleine afstand lopen als je al zo'n basis hebt..quote:Op donderdag 20 november 2014 21:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hoe dat uit gaat pakken? Met blessures wellicht wegens overbelasting?
Succes ermee Yur!![]()
Wat zij zegt. Ik zou het niet kunnen, maar met de basis van YUR denk ik dat het wel kan. Hij zal het zelf ook wel het beste aanvoelenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Beetje rare vraag..... Ja, wie weet, maar je kan prima iedere dag een kleine afstand lopen als je al zo'n basis hebt..
Succes ermee Yur!
Als je niet al te gek doet, moet dat wel lukken. Gewoon op je 'rustdagen' lekker een paar km rustig lopen, dan hoeft dat voor een getraind iemand niet al te belastend te zijn. Een kwestie van goed doseren dus. Moet te doen zijnquote:Op donderdag 20 november 2014 21:00 schreef YUR het volgende:
Ik ben via verschillende wegen op het idee gebracht, maar ik denk dat ik mezelf de rest van het jaar eens lekker uit ga dagen. Vanaf morgen wil ik alle resterende dagen van 2014 minimaal 3 kilometer per dag hardlopen...eens kijken hoe dat uit gaat pakken![]()
![]()
Yur weet wat hij doetquote:Op donderdag 20 november 2014 21:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hoe dat uit gaat pakken? Met blessures wellicht wegens overbelasting?![]()
![]()
YUR is geen beginnende loper meer dus daar zou ik, als ik hem was, niet al te bang voor zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hoe dat uit gaat pakken? Met blessures wellicht wegens overbelasting?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, ik ben blij! Had weinig tijd om te lopen, maar wel zin, dus ff kort knallen. Het ambitieuze doel was 5km in 25.00 ongeveer.
En dat ging toch fijnheb eigenlijk maar 1x meerdere km's achter elkaar onder de 5.00 gelopen (een jaar geleden, op de 7hl, voor mijn blessure), maar nu liep ik eigenlijk vrij makkelijk 4.30 in de 1e!
Had halverwege al bedacht dat ik het nooit zou volhouden, dus na de Cooper lekker gas terug en de 5 vol maken.
Maar de verzuring bleef eigenlijk wel weg dus maar gewoon redelijk volle bak door blijven lopen.
Uiteindelijk 23.10 oid, 40 seconden onder m'n pr.En deze keer niet heuvelaf.
Echt fijn om te merken dat ik weer op m'n oude niveau ben (l)
En wederom de bevestiging dat het nog veel harder kan als ik de motivatie/(priori)tijd zou hebben wat gerichter te trainen ook..![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:53 schreef Stefanovic83 het volgende:
Zo, ik ben blij! Had weinig tijd om te lopen, maar wel zin, dus ff kort knallen. Het ambitieuze doel was 5km in 25.00 ongeveer.
En dat ging toch fijnheb eigenlijk maar 1x meerdere km's achter elkaar onder de 5.00 gelopen (een jaar geleden, op de 7hl, voor mijn blessure), maar nu liep ik eigenlijk vrij makkelijk 4.30 in de 1e!
Had halverwege al bedacht dat ik het nooit zou volhouden, dus na de Cooper lekker gas terug en de 5 vol maken.
Maar de verzuring bleef eigenlijk wel weg dus maar gewoon redelijk volle bak door blijven lopen.
Uiteindelijk 23.10 oid, 40 seconden onder m'n pr.En deze keer niet heuvelaf.
Echt fijn om te merken dat ik weer op m'n oude niveau ben (l)
En wederom de bevestiging dat het nog veel harder kan als ik de motivatie/(priori)tijd zou hebben wat gerichter te trainen ook..lekker! Mooie snelle tijd ook!
terugkomend over YUR's streak... ik heb ooit eens gevraagd aan iemand die bij dag 1100 was wat in zijn ogen het voordeel was...
Hij vond dat hij er fysiek niet erg veel beter van werd maar wel mentaal veel sterker'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Binnen een paar posts is de reden waarom ik het wil doen al blootgesteldquote:Op donderdag 20 november 2014 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
terugkomend over YUR's streak... ik heb ooit eens gevraagd aan iemand die bij dag 1100 was wat in zijn ogen het voordeel was...
Hij vond dat hij er fysiek niet erg veel beter van werd maar wel mentaal veel sterker
En die is? Mentaal sterker worden?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Binnen een paar posts is de reden waarom ik het wil doen al blootgesteldSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
het "moeten" met een "vermoeid" lichaam maakte je volgens hem sterkerquote:Op donderdag 20 november 2014 22:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Binnen een paar posts is de reden waarom ik het wil doen al blootgesteld'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb zomaar het vermoeden dat ik dat wel kan gaan gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En die is? Mentaal sterker worden?
Leuke training gehad bij de wedstrijdgroep van Phoenix! Hele uitgebreide warming up met veel oefeningen en loopscholing, al was het volgens de trainer nu relatief 'kort' omdat het koud was, alsnog bijna 40 minutenDaarna ging iedereen wat anders doen, hij raadde mij aan om 10x400 te doen samen met een (17-jarig) meisje en die had inderdaad een prima snelheid, samen hebben we alle 400's tussen de 1.33 en de 1.37 gedaan (al heb ik volgens mijn Garmin steeds 420 meter geklokt
)
Ik heb nog nooit zo'n groep uberdunne sportieve wezens bij elkaar gezien, maar het niveau is nog redelijk breed waardoor ik me niet verreweg de langzaamste voel, maar het is zeker uitdagend. Zou wel tof zijn om bij deze groep mee te gaan trainen. Wordt wel een gegoochel met eten op het werk en zo maar het is zeker een optie.
Linkje:
https://www.endomondo.com/workouts/439829002/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voor lopers die al minimaal HM's lopen is 3km toch niks? En het hoeft niet op recordtempo.
Dat zou mij zelfs makkelijk lukken, ware het niet dat ik geen zin heb in zoveel kleding en haren wassen.![]()
Lol, what the hell, twee bekertjes tijdens mijn training gelopen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het lijkt me erg leuk om ook wat baanoefeningen te doen. Ik kan de 400 best snel lopen (alhoewel dat uiteraard relatief is), dus ik denk dat ik op de ultrakorte afstanden best goed ben en daarin meer kan winnen. Mits ik dat maar 1 keer hoef te lopen, want ik heb daarna wel 10 minuten nodig om bij te komen.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Daarna ging iedereen wat anders doen, hij raadde mij aan om 10x400 te doen samen met een (17-jarig) meisje en die had inderdaad een prima snelheid, samen hebben we alle 400's tussen de 1.33 en de 1.37 gedaan (al heb ik volgens mijn Garmin steeds 420 meter geklokt)
![]()
Helaas traint de AV hier niet op de baan met recreanten.![]()
![]()
Je kan toch kijken of je met de wedstrijdgroep een keer mee kan trainen? Misschien pas je er best bij, iedereen doet die intervallen toch op zijn eigen tempo. Ik weet niet of ik snel zou zijn op de ultrakorte afstanden, aan de ene kant heb ik wel sprintspieren maar aan de andere kant ben ik altijd een diesel in trainingenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het lijkt me erg leuk om ook wat baanoefeningen te doen. Ik kan de 400 best snel lopen (alhoewel dat uiteraard relatief is), dus ik denk dat ik op de ultrakorte afstanden best goed ben en daarin meer kan winnen. Mits ik dat maar 1 keer hoef te lopen, want ik heb daarna wel 10 minuten nodig om bij te komen.![]()
Helaas traint de AV hier niet op de baan met recreanten.![]()
Ik heb nog nooit korter dan 5km voluit gedaan, maar ik heb ook niet de illusie dat ik in de buurt bij de 3.00 zou komen op een km of zoMaar ik denk wel dat dit soort gerichte oefeningen en 1x in de week een harde baantraining je wel echt kunnen helpen qua snelheid. Dit meisje had een PR van 21.00 op de 5km en stiekem had ik wel meer over dan zij nu, al weet ik natuurlijk niet of ze nu net zo fit was als toen ze dat PR liep.
Ik voel mijn kuiten en bovenbenen al wel lekker branden, dat wordt spierpijn
Vandaag op het werk de eerste bijeenkomst gehad voor Roparun 2015. Tweede keer voor ons, dus organisatorisch moet het wat makkelijker zijn dan vorig jaar.
Ben inmiddels ook flink wat kilometers verder, dus qua loopvoorbereiding hoeft er ook niet zo gek veel te gebeuren denk ik.
It has to mean something
En Yur, leuke uitdaging! Ben benieuwd of het ook echt elke dag lukt, ik probeer nu 6 dagen in de week te sporten en dat is al best lastig, er is altijd wel een dag in de week waar je de hele dag van hot naar her rent..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 november 2014 22:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuke training gehad bij de wedstrijdgroep van Phoenix! Hele uitgebreide warming up met veel oefeningen en loopscholing, al was het volgens de trainer nu relatief 'kort' omdat het koud was, alsnog bijna 40 minutenDaarna ging iedereen wat anders doen, hij raadde mij aan om 10x400 te doen samen met een (17-jarig) meisje en die had inderdaad een prima snelheid, samen hebben we alle 400's tussen de 1.33 en de 1.37 gedaan (al heb ik volgens mijn Garmin steeds 420 meter geklokt
)
Ik heb nog nooit zo'n groep uberdunne sportieve wezens bij elkaar gezien, maar het niveau is nog redelijk breed waardoor ik me niet verreweg de langzaamste voel, maar het is zeker uitdagend. Zou wel tof zijn om bij deze groep mee te gaan trainen. Wordt wel een gegoochel met eten op het werk en zo maar het is zeker een optie.
Linkje:
https://www.endomondo.com/workouts/439829002/11367364![]()
Door dit soort (souplesse)trainingen kun je je nog echt verbeteren. Al is het dan geloof ik niet de bedoeling dat je tijdens de training te hard gaat, daar zijn de wedstrijden voor![]()
![]()
Ja ik had niet het idee dat dit echt als soeplessetraining gelopen werd, alhoewel iedereen een andere opdracht kreeg van de trainer, maar mijn hartslag was wel best hoog. Aan de andere kant konden we ze vrij makkelijk vlak houden tot het eind, en dan ben je niet te hard gegaan denk ik altijd maar.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:21 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Van dit soort (souplesse)trainingen kun je je nog echt verbeteren. Al is het dan geloof ik niet de bedoeling dat je tijdens de training te hard gaat, daar zijn de wedstrijden voor
Komt waarschijnlijk ook omdat er, als het goed is, relatief lange pauzes (400m?) tussen de tempo's zaten. Je bent dan helemaal hersteld voordat je aan de volgende begint. En daarom zijn ze geloof ik minder belastend dan de echt harde intervaltrainingen.![]()
Ja zeker, je mocht 400m rust nemen en dat ook zo rustig doen als je wilde, meestal deden we aan het begin en eind ook nog even 50m wandelen.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:29 schreef Mr.B. het volgende:
Komt waarschijnlijk ook omdat er, als het goed is, lange pauzes (400m?) tussen de tempo's zaten. Je bent dan helemaal hersteld voordat je aan de volgende begint. En daarom zijn ze geloof ik minder belstend dan de echt harde intervaltrainingen.
Ik moest trouwens wel extreem hoge cadans lopen van die trainer
En ik vind al die loopscholingssprongen en oefeningen echt moeilijk haha, daar komen mijn motorische zwaktes naar boven.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha, ik ga echt niet bij een wedstrijdgroep kijken. Ik ben in principe ook een diesel. Dat snelle tempo houd ik nog niet eens 800 meter vol.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan toch kijken of je met de wedstrijdgroep een keer mee kan trainen? Misschien pas je er best bij, iedereen doet die intervallen toch op zijn eigen tempo.![]()
![]()
Laat dat rennen nou net de bedoeling zijnquote:Op donderdag 20 november 2014 22:21 schreef La_Tramposa het volgende:
En Yur, leuke uitdaging! Ben benieuwd of het ook echt elke dag lukt, ik probeer nu 6 dagen in de week te sporten en dat is al best lastig, er is altijd wel een dag in de week waar je de hele dag van hot naar her rent..F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Laat dat rennen nou net de bedoeling zijnJa oke, als je je woon-werkverkeer dan rennend kunt afleggen of zo is het wel superefficient.
Jawel joh, zeker als je samen met anderen loopt!quote:Op donderdag 20 november 2014 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ik ga echt niet bij een wedstrijdgroep kijken. Ik ben in principe ook een diesel. Dat snelle tempo houd ik nog niet eens 800 meter vol.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Met een hogere cadans lopen is volgens mij 1 van de beste manieren om sneller te wordenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja zeker, je mocht 400m rust nemen en dat ook zo rustig doen als je wilde, meestal deden we aan het begin en eind ook nog even 50m wandelen.
Ik moest trouwens wel extreem hoge cadans lopen van die trainer
En ik vind al die loopscholingssprongen en oefeningen echt moeilijk haha, daar komen mijn motorische zwaktes naar boven.![]()
En die loopscholingsoefeningen: wij zijn al verschillende keren door voorbijgangers uitgelachen omdat we ze op de openbare weg moesten doen![]()
![]()
16km enkele reis...net te ver om het heen en weer te doen, helaas.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]Ja oke, als je je woon-werkverkeer dan rennend kunt afleggen of zo is het wel superefficient.
Extra uitdaging, doe je de eerste maand gewoon elke dag 30km, kom je er net aanquote:Op donderdag 20 november 2014 22:39 schreef YUR het volgende:
[..]
16km enkele reis...net te ver om het heen en weer te doen, helaas.![]()
![]()
Toevallig zag ik vanavond een film over een man die zijn korte-termijn-geheugen kwijt was en elke ochtend weer ging hardlopen![]()
Succes Yur. Zie ik ook nog weleens zitten![]()
![]()
Klinkt goed, LT!
Als ik ooit weer echt in vorm ben, tijdje blessurevrij, wil ik ook meer dagen lopen, maar (nog) geen 7.
4 a 5 lijkt me super!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik vraag me trouwens nog iets af n.a.v. het watt/kg tabelletje in Corniel's chrystal ball.
Ik zit daar redelijk hoog. Maar eigenlijk betekent dat dan toch gewoon dat ik qua energieverbruik een heel inefficiënt lichaam heb en veel energie verbruik (en dat ik dat voor langere afstanden ook moeilijk op peil kan houden)?It has to mean something
Daar ging het laatst ook over, voor zover ik onthouden heb neemt het alleen maar mee: hoe sneller je loopt, hoe meer energie je levert. Of je dat inefficient of niet doet kan de calculator niet metenquote:Op vrijdag 21 november 2014 06:55 schreef Cynic het volgende:
Ik vraag me trouwens nog iets af n.a.v. het watt/kg tabelletje in Corniel's chrystal ball.
Ik zit daar redelijk hoog. Maar eigenlijk betekent dat dan toch gewoon dat ik qua energieverbruik een heel inefficiënt lichaam heb en veel energie verbruik (en dat ik dat voor langere afstanden ook moeilijk op peil kan houden)?
En in principe neemt dat bij iedereen snel af naarmate de afstand langer is, of het verval bij jou groter is weet ik niet.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat verhaal van laatst had ik ook al een beetje gevolgd inderdaad, begon me pas later af te vragen wat het nou in de praktijk betekent. Naarmate je zwaarder wordt zal je totale verbruik bij gelijkblijvende snelheid omhoog gaan. Ik ben slank, maar heb best wat lengte en zal daarom nooit 60 kilo wegen. Ben je dan automatisch ook minder geschikt om (competitief) lange afstanden te lopen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 07:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daar ging het laatst ook over, voor zover ik onthouden heb neemt het alleen maar mee: hoe sneller je loopt, hoe meer energie je levert. Of je dat inefficient of niet doet kan de calculator niet meten
En in principe neemt dat bij iedereen snel af naarmate de afstand langer is, of het verval bij jou groter is weet ik niet.
Dat soort dingen, vind het wel interessant.
Moet ik eigenlijk sprinter worden?
It has to mean something
Een jaar geleden ging het hier over spiebelt, nu over techniek, loopscholing, vo-max enzo
Grappige ontwikkelingen weer![]()
Je zult denk ik nooit op de OS staan, noch als sprinter, noch als lange afstandsloper. Voor beiden is een vrij uitzonderlijke lichaamsbouw nodigquote:Op vrijdag 21 november 2014 07:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat verhaal van laatst had ik ook al een beetje gevolgd inderdaad, begon me pas later af te vragen wat het nou in de praktijk betekent. Naarmate je zwaarder wordt zal je totale verbruik bij gelijkblijvende snelheid omhoog gaan. Ik ben slank, maar heb best wat lengte en zal daarom nooit 60 kilo wegen. Ben je dan automatisch ook minder geschikt om (competitief) lange afstanden te lopen?
Dat soort dingen, vind het wel interessant.
Moet ik eigenlijk sprinter worden?en of je op ons niveau beter kan gaan sprinten of niet hangt er vanaf hoe explosief je bent, en natuurlijk wat je leuker vindt..
Klinkt leuk! Doet het bij mij ook wel kriebelen om een keer bij een AV in Barendrecht of Dordrecht te gaan kijken, maar na even dromen eerst maar weer helemaal fit worden en zonder problemen kunnen trainen en weer wat wedstrijden kunnen lopen.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:07 schreef La_Tramposa het volgende:
)
Linkje:
https://www.endomondo.com/workouts/439829002/11367364<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Over wedstrijden gesproken. Komt er dit jaar weer een FOK! team voor Ekiden?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Eeh, ik bedoel ook volgend jaarZit met m'n gedachte al in 2015
quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:31 schreef Maraca het volgende:
Over wedstrijden gesproken. Komt er dit jaar weer een FOK! team voor Ekiden?Geen idee, bekijk over een half jaar wel of ik zin en tijd heb om het weer te organiseren...quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:51 schreef Maraca het volgende:
Eeh, ik bedoel ook volgend jaarZit met m'n gedachte al in 2015
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat is ook een beetje mijn punt inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je zult denk ik nooit op de OS staan, noch als sprinter, noch als lange afstandsloper. Voor beiden is een vrij uitzonderlijke lichaamsbouw nodigen of je op ons niveau beter kan gaan sprinten of niet hangt er vanaf hoe explosief je bent, en natuurlijk wat je leuker vindt..
Als ik naar de top van de survivalsport kijk dan zijn dat ook allemaal relatief kleine mannetjes.
Dit is de afgelopen jaren de absolute topper in de topklasse. Er lopen veel grotere en op het oog sterkere kerels rond, maar dat is het dus kennelijk toch niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het eigenlijk dus zaak om een sport te kiezen die bij m'n lichaamsbouw past!It has to mean something
quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn punt inderdaad.
Als ik naar de top van de survivalsport kijk dan zijn dat ook allemaal relatief kleine mannetjes.
Dit is de afgelopen jaren de absolute topper in de topklasse. Er lopen veel grotere en op het oog sterkere kerels rond, maar dat is het dus kennelijk toch niet helemaal.Je zou licht kunnen roeien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het eigenlijk dus zaak om een sport te kiezen die bij m'n lichaamsbouw past!of marathonschaatsen?
Oh verdorie!! Inschrijving voor de Montferlandrun gemistdom!!
Ik ben trouwens echt zoooo moe, ik voel me net een dolende zombieVanochtend met mijn slaperige kop in de sprinter naar Den haag HS ipv Laan v Noi gestapt, dus ik mag ook weer lekker een halfuur langer blijven hier
Idem.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben trouwens echt zoooo moe, ik voel me net een dolende zombie
Vandaag dus maar een dag thuis werken en thee drinken...![]()
Hopelijk vanavond wel een baantraining, maar ook niet vol aan de bak verder.
Ja doei.![]()
Met fietsen zeker?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:10 schreef SEMTEX het volgende:
Lol, what the hell, twee bekertjes tijdens mijn training gelopenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Moblo! Even een offtopic vraagje. Ik kan mij herinneren dat jij ook 30DS deed. Deed jij dat nu elke dag of wel met rustdagen? Lees namelijk verschillende verhalen op internetquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Idem.
Vandaag dus maar een dag thuis werken en thee drinken...![]()
Hopelijk vanavond wel een baantraining, maar ook niet vol aan de bak verder.
Wel eens gedaan ja, dan wel elke dag behalve als 't echt niet uitkwamquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moblo! Even een offtopic vraagje. Ik kan mij herinneren dat jij ook 30DS deed. Deed jij dat nu elke dag of wel met rustdagen? Lees namelijk verschillende verhalen op internet
Ja doei.![]()
Het was zo'n succes; als jij geen tijd meer hebt voor de organisatie, dan is er vast iemand die het in 2015 van je overneemt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, bekijk over een half jaar wel of ik zin en tijd heb om het weer te organiseren...
O, en: 19 april Ekiden Zwolle! De rondjes zijn in ieder geval mooier dan die in Rotterdam.![]()
Duidelijk! Thnxquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wel eens gedaan ja, dan wel elke dag behalve als 't echt niet uitkwamHet zal niet zo zijn dat als ik eindelijk mee kan doen, het niet doorgaatquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:40 schreef pijll het volgende:
[..]
Het was zo'n succes; als jij geen tijd meer hebt voor de organisatie, dan is er vast iemand die het in 2015 van je overneemt.
O, en: 19 april Ekiden Zwolle! De rondjes zijn in ieder geval mooier dan die in Rotterdam.![]()
Zwolle is wel een week na de marathon van Rotterdam!Lijkt me ook niet echt handig (en is ver
)
In Zwolle doe ik in ieder geval niet mee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:40 schreef pijll het volgende:
[..]
Het was zo'n succes; als jij geen tijd meer hebt voor de organisatie, dan is er vast iemand die het in 2015 van je overneemt.
Eindelijk wat directer contact met fysio, hopelijk snel een afspraak.
Lopen/rennen gaat eigenlijk wel pijnvrij op 't moment, maar zitten en liggen niet. Slapen en werken zijn echt niet fijnRaar wel, dat bewegen géén pijn doet, en stilzitten en -liggen wel
_!
Ja doei.![]()
Tuurlijk niet, niemand. Er is maart één Fok!-Ekiden en dat is die in Rotterdam. Daar moet een titel worden verdedigd bovendien.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In Zwolle doe ik in ieder geval niet mee.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik wil wel. Moet even kijken hoe het uitkomt (en of er nog meer mensen meedoen, natuurlijk).quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In Zwolle doe ik in ieder geval niet mee.
Ook als het geen officiele Fok!-groep wordt, mossel!
Dit jaar is het door een hardnekkige blessure niet gelukt om mijn voornemen uit te voeren, om in iedere provincie van NL een wedstrijdje te lopen, maar volgend jaar ga ik het weer proberen. En dan is dit een leuke in Overijssel.![]()
Klinkt goed. Waarschijnlijk lekkerder weer ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:40 schreef pijll het volgende:
[..]
O, en: 19 april Ekiden Zwolle! De rondjes zijn in ieder geval mooier dan die in Rotterdam.
Hey dat is jammer!quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik wil wel. Moet even kijken hoe het uitkomt (en of er nog meer mensen meedoen, natuurlijk).
Ook als het geen officiele Fok!-groep wordt, mossel!
Dit jaar is het door een hardnekkige blessure niet gelukt om mijn voornemen uit te voeren, om in iedere provincie van NL een wedstrijdje te lopen, maar volgend jaar ga ik het weer proberen. En dan is dit een leuke in Overijssel.
Misschien doe ik wel mee met dat streven volgend jaar
Ik zoek nog een regelmatig iets om te 'rapporteren' op mijn blog, denk aan:
- loopjes met <100 deelnemers
- loopjes in elke provincie
- loopjes in het buitenland
- loopjes van elke discipline (cross, trail, baan....)
Afijn, zoveel plannen![]()
![]()
Zwolle is wel een klein stukje dichterbij voor mij.
It has to mean something
Heb al een loopje in de planning staan voor die dag.... m'n eerst marathon!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey dat is jammer!
Afijn, zoveel plannenVerslagen van willekeurige kleine kneuterige loopjes op plekken waar je anders nooit zou komen
"Het leukste loopje van Nederland" is dan ook mijn favoriete rubriek in Runners World...
Klinkt als een leuke blog. Ben je er al mee begonnen? Waarom staat ie nog niet in de OP?![]()
Loopjes met finishbriefjes!quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:08 schreef pijll het volgende:
[..]Verslagen van willekeurige kleine kneuterige loopjes op plekken waar je anders nooit zou komen
"Het leukste loopje van Nederland" is dan ook mijn favoriete rubriek in Runners World...
Klinkt als een leuke blog. Ben je er al mee begonnen? Waarom staat ie nog niet in de OP?
Omdat ik 'm nog een beetje wil vullenStaat wel in mijn sign.
![]()
Jij ook al?? Waarom sluiten ze dan ook zo vroeg??quote:
Ja, lijkt het wel op jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:49 schreef YUR het volgende:
Volgens mij heeft L_T wat gewonnen via Losse Veter![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
JEEEEJ ik zie het net, wat cool!quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:49 schreef YUR het volgende:
Volgens mij heeft L_T wat gewonnen via Losse VeterKomt ook echt op het perfecte moment! Even kijken hoe het nu werkt of zo
Heb jij niet meegedaan dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:49 schreef YUR het volgende:
Volgens mij heeft L_T wat gewonnen via Losse Veter![]()
![]()
Het is wel een neutrale schoen, hopelijk kan ik daar mee uit de voetenMaar wel Mizuno <3
Mocht ik ook nog uitgekozen worden voor het New Balance testteam, dan word ik een Yur/Hats qua schoenencollectie :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Strip en Jero ook niet uitvlakkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Mocht ik ook nog uitgekozen worden voor het New Balance testteam, dan word ik een Yur/Hats qua schoenencollectie :p
Zo, dat was dag 1 van 41 (het eind van het jaar is toch verder dan ik dacht). Een lekker fijn kort zonnig hobbeltje door de buurt. Morgen fartlek, zondag over de MTB-trails in Bergschenhoek...love it!
feli L_T en succes Yur!
Morgen een rondje lopen in het pitoreske Snits
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Dit was de eerste elke-dag-hardlopen-dag?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:33 schreef YUR het volgende:
Zo, dat was dag 1 van 41 (het eind van het jaar is toch verder dan ik dacht). Een lekker fijn kort zonnig hobbeltje door de buurt. Morgen fartlek, zondag over de MTB-trails in Bergschenhoek...love it!
Snits op sneonquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:36 schreef CaLeX het volgende:
feli L_T en succes Yur!
Morgen een rondje lopen in het pitoreske Snits![]()
![]()
zo ingeburgerd ben ik er ook weer nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dit was de eerste elke-dag-hardlopen-dag?
[..]
Snits op sneon
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Guess so!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dit was de eerste elke-dag-hardlopen-dag?
[..]
Snits op sneonF means you're fucked![]()
Yur's challenge lijkt wel op dit: http://www.runnersworld.c(...)WS_20141121_35965997
Alleen dan hoef je maar 1 mijl per dag, en maar 36 dagen
En op deze: https://www.facebook.com/(...)r=975822466641297408
Althans, dat denk ik. Want ik kan de link zelf hier niet openen. Heb 'm van Google gekopieerd.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja, die jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:04 schreef Wolve000 het volgende:
En op deze: https://www.facebook.com/(...)r=975822466641297408
Althans, dat denk ik. Want ik kan de link zelf hier niet openen. Heb 'm van Google gekopieerd.
Ja doei.![]()
Ik had dan ook gezegd dat ik op verschillende manieren op het idee was gebracht
Nee, ik was al ingeschreven! Had een doel nodig en dat moest dit jaar nog.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jij ook al?? Waarom sluiten ze dan ook zo vroeg??
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef Wolve000 het volgende:
Heb al een loopje in de planning staan voor die dag.... m'n eerst marathon!![]()
En LT gefeliciteerd
En Yur: ben benieuwd naar je ervaringen van je 30 dagen plan. Uiteraard ga ik er ook wel vanuit dat het geen probleem voor je zou moeten zijn, mits je het niet al te gek maakt
En MoBlo: succes bij de Fysio
En de rest: geen idee, zit echt in een superdrukke periode met veel klanten die rondreizen in Zuid Amerika op het moment, waarbij ik nog wel eens probleempjes moet oplossen, dus ben veel te gestresst om alles op mijn gemakje te lezen hierWilde eigenlijk vandaag weer een stukje hobbelen, maar komt echt niet uit. Morgen dan maar. Sowieso wil ik nog even niet meer dan 2x per week, om niet weer gelijk met problemen te zitten.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Grappig idee, alleen als ik op die site de titel: Streaker Profiles zie, dan krijg ik toch een ander ideequote:Op vrijdag 21 november 2014 15:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Yur's challenge lijkt wel op dit: http://www.runnersworld.c(...)WS_20141121_35965997
Alleen dan hoef je maar 1 mijl per dag, en maar 36 dagen
Als ik dat ooit zou doen (en de kans dat ik dat ga doen is best groot, mooie uitdaging) zou ik dat never nooit in december doen. December is altijd zoooo druk en veel dagen van vroeg tot laat van huis. Nee, daar zou ik alleen maar stress van krijgen en dat is niet de bedoeling van zo'n challenge. In iedere andere maand lijkt het me echt een tof iets om te doen.![]()
Gelukkig! Ik ga de organisatie wel even een heel lief mailtje sturenquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee, ik was al ingeschreven! Had een doel nodig en dat moest dit jaar nog.
Gewoon je vrouwelijke charmes in de strijd gooien Gupquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik ga de organisatie wel even een heel lief mailtje sturen
Kleine loopjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey dat is jammer!
Afijn, zoveel plannen
Zondag Dobbeloop <3Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Leuk! Die heb ik nou nog nooit gedaan. Valt tegelijk met de Bertusloopquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kleine loopjes
Zondag Dobbeloop <3die ik zondag mee wil gaan pikken.
Ik zie op de een of andere manier op tegen het duurloopje straks. Niet zo'n zin![]()
![]()
Morgen een keer een loopje dat lang genoeg is om muziek erbij te luisteren.
Nu dus liedjes op m'n mp3-speler zetten. Leuk!
It has to mean something
Ik zou dat dan in juli of augustus doen ja. Veel mooier weer en dus fijner om te lopen
Je moet het jezelf niet te gemakkelijk maken hequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:30 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou dat dan in juli of augustus doen ja. Veel mooier weer en dus fijner om te lopen
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet het jezelf niet te gemakkelijk maken heZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat voor nummers?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:16 schreef Cynic het volgende:
Morgen een keer een loopje dat lang genoeg is om muziek erbij te luisteren.
Nu dus liedjes op m'n mp3-speler zetten. Leuk!![]()
Voornamelijk met gitaren. Volgens mij zijn wat meer electronische nummers ook wel goed voor lopen, maar die heb ik nou eenmaal niet.quote:
Ik zit nu ook met een stapel cd's naast me liedjes uit te zoeken en te rippen en dan te kopiëren. Ben echt zo modern
It has to mean something
Wut? Een cd rippen ipv van downloaden? 2002 belde, ze wil haar techniek terugquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Voornamelijk met gitaren. Volgens mij zijn wat meer electronische nummers ook wel goed voor lopen, maar die heb ik nou eenmaal niet.
Ik zit nu ook met een stapel cd's naast me liedjes uit te zoeken en te rippen en dan te kopiëren. Ben echt zo modernZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tja, ik heb nog cd's. Vind ik ook leuker, maar goed ik ben zelf ook muzikant.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wut? Een cd rippen ipv van downloaden? 2002 belde, ze wil haar techniek terug
Het is inderdaad niet bepaald handig.It has to mean something
Ja, ik heb ook nog cd's, maar als ik daar een kopie van wil, download ik die kopiequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog cd's. Vind ik ook leuker, maar goed ik ben zelf ook muzikant.
Het is inderdaad niet bepaald handig.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wut? Een cd rippen ipv van downloaden? 2002 belde, ze wil haar techniek terug
Ik weet niet hoe downloaden werkt
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: