abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146799545

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 20-11-2014 00:05:56 ]
pi_146799683
Er staat nu ook een filmpje op :o Niet echt boeiend, maar oke.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146799741
Die MyLaps-piepjes :{. Doof :').
Get stoned
pi_146799749
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:11 schreef Hinder het volgende:
Die MyLaps-piepjes :{. Doof :').
Moet je maar zorgen dat je voorop of helemaal achteraan loopt, dan hoor je alleen je eigen piepje :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_146799788
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:12 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Moet je maar zorgen dat je voorop of helemaal achteraan loopt, dan hoor je alleen je eigen piepje :)
Ik zal er de volgende keer aan denken.
Get stoned
  woensdag 19 november 2014 @ 09:17:35 #6
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_146799833
Als je handig met computers komen uiteindelijk alle foto's wel vrij. :)

Zwevend je horloge still zetten.

Ff sprinten.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_146799840
Hm. Ik moet vandaag stemmen (uitgestelde gemeenteraadsverkiezingen door fusie), en de All4Running zit op 50 meter van het stadhuis. Daar móet ik dan natuurlijk wel even langs :P
pi_146799859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:17 schreef Corniel het volgende:
Als je handig met computers komen uiteindelijk alle foto's wel vrij. :)

[ afbeelding ]
Zwevend je horloge still zetten.

[ afbeelding ]
Ff sprinten.
Wat kijk je zuur!
pi_146800036
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:17 schreef hatsaflats het volgende:
Hm. Ik moet vandaag stemmen (uitgestelde gemeenteraadsverkiezingen door fusie), en de All4Running zit op 50 meter van het stadhuis. Daar móet ik dan natuurlijk wel even langs :P
Ik moet ook stemmen vandaag. Maar ik ga om 20.50 uur pas, want Gogo en ik gaan stemmen tellen achteraf. Levert de AV weer ¤35 per teller op.
pi_146800177
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik moet ook stemmen vandaag. Maar ik ga om 20.50 uur pas, want Gogo en ik gaan stemmen tellen achteraf. Levert de AV weer ¤35 per teller op.
Ah, da's wel een goed doel idd!

Geld uitgeven bij All4Running ook wel hebben ze weer meer centjes om mijn AV te sponsoren :)
pi_146800206
MUG Gemeenten :o Geen idee wat het precies inhoudt of wat het met AV's en hardloopwinkels te maken heeft, maar succes :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146800230
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Buiten dat het goed is voor de kas van de AV lijkt het me ook best grappig om eens zoiets mee te maken :)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_146800248
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:39 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Buiten dat het goed is voor de kas van de AV lijkt het me ook best grappig om eens zoiets mee te maken :)
Klopt, bij de Europese verkiezingen deden we het ook al. Toen waren we met 50 man, nu met 60, dus da's toch weer dik 2000 euro voor de club.
pi_146800320
Ik ga morgen proberen een keer mee te trainen bij de wedstrijdgroep. Waarschijnlijk gaan ze veel te hard, maar dan heb ik dat ook een keer meegemaakt en weet ik wat beter bevalt :P
pi_146800440
Mijn lievelingsshirt is ook weer terecht O+ . Ik was deze zondag kwijtgeraakt maar gelukkig had iemand van ons het per ongeluk in zijn tas gedaan.
pi_146800925
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga morgen proberen een keer mee te trainen bij de wedstrijdgroep. Waarschijnlijk gaan ze veel te hard, maar dan heb ik dat ook een keer meegemaakt en weet ik wat beter bevalt :P
Bij Phoenix toch?
Je zou zeggen dat ze dan souplesse-intervallen doen en dus ook niet zo vreselijk hard gaan. De vraag is dan of jij die intervallen ook op souplesse kunt lopen, of toch diep moet gaan om aan te haken.
Verder zullen in zo'n groep ook niveauverschillen zijn, dus het zou zomaar mee kunnen vallen allemaal
pi_146800963
Beetje rommelen, toch gelukt om de mooie foto's te krijgen :+
2 rasechte zwevers :)
(en nee, ik ben niet die malloot met dat rare gele jasje :+)

woensdag 19 november 2014 @ 10:17:43 #18
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146800973
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:17 schreef GlenHighland het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hee, die vent in het blauwe shirt en gele jasje is een clubgenoot :D
F means you're fucked
pi_146801000
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Hee, die vent in het blauwe shirt en gele jasje is een clubgenoot :D
Sh*t, te laat om mijn commentaar te editten :o
  woensdag 19 november 2014 @ 10:20:13 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146801018
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:19 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Sh*t, te laat om mijn commentaar te editten :o
:D !
F means you're fucked
pi_146801031
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:17 schreef GlenHighland het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
}:|
pi_146801073
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:20 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

}:|
27000 lopers, en ik beledig precies de verkeerde? :X
pi_146801087
Al snap ik ook niet waarom je dat mooie jasje tijdens een wedstrijd aan doet (als het niet vriest dan) ;)
  woensdag 19 november 2014 @ 10:24:58 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146801136
Zo, dat waren 4 loodzware kilometers. Misschien ook omdat ik een snothoofd heb. Maar goed, wel weer even lekker om de benen te strekken. Er zat nog een randstedelijke heuvel in (lees: viaduct) en die ging vreemd genoeg het beste :+
  woensdag 19 november 2014 @ 10:26:44 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146801177
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:22 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

27000 lopers, en ik beledig precies de verkeerde? :X
Ik vind het ook onzin. Wat een stumper! :P

En wat is trouwens het nut van met zo'n poncho lopen tot aan de finish? Snap ik iets niet? Veel mensen die ik dat zag doen en ik vond het annoying }:|
pi_146801244
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:15 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Bij Phoenix toch?
Je zou zeggen dat ze dan souplesse-intervallen doen en dus ook niet zo vreselijk hard gaan. De vraag is dan of jij die intervallen ook op souplesse kunt lopen, of toch diep moet gaan om aan te haken.
Verder zullen in zo'n groep ook niveauverschillen zijn, dus het zou zomaar mee kunnen vallen allemaal
Ik weet niet wat ze precies gaan doen. Ik denk dat ik qua instelling wel beter aansluit bij deze groep, ik houd van serieus trainen, maar als ik echt duidelijk onderdoe qua niveau kan ik beter nog even bij de recreanten blijven. Gelukkig is het een baan, dus echt ver achterraken doe je nooit :P
pi_146801521
Die man met dat gele jasje heeft gewoon swag dus niet gelijk haat verspreiden.
pi_146801860
Over jasjes gesproken, die van Odlo zat niet heel goed, dus toch maar weer Nike:

woensdag 19 november 2014 @ 11:07:25 #29
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_146802167
Je hoeft niet bang te zijn te worden aangereden in het donker! (Tenzij opzettelijk...)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 19 november 2014 @ 11:15:45 #30
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146802427
Woooow Hats, hij is leuk O+

Maar zijn de laatste loodjes wel al af? })
  woensdag 19 november 2014 @ 11:18:53 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146802528
Tof hats!

Ik ben zojuist aangenomen op een nieuwe functie bij mijn oude afdeling O+
F means you're fucked
pi_146802543
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:15 schreef Quoi het volgende:
Woooow Hats, hij is leuk O+

Maar zijn de laatste loodjes wel al af? })
Ik hoor morgen pas wat de laatste loodjes zijn. En verder heb ik nog steeds erg vaak last van een gebrek aan energie en daarbij ook concentratievermogen, waardoor andere laatste bakstenen ook niet opschieten. Maar dat komt wel weer goed.
pi_146802553
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef YUR het volgende:
Tof hats!

*O* Gefeliciteerd! Hopelijk krijg je dan weer wat meer plezier in je werk :D
  woensdag 19 november 2014 @ 11:21:08 #34
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146802596
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

*O* Gefeliciteerd! Hopelijk krijg je dan weer wat meer plezier in je werk :D
Ik zit nu al op die stoel via een tijdelijke constructie, en ik heb het naar mijn zin :Y
F means you're fucked
  woensdag 19 november 2014 @ 11:31:58 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146802852
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:19 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik hoor morgen pas wat de laatste loodjes zijn. En verder heb ik nog steeds erg vaak last van een gebrek aan energie en daarbij ook concentratievermogen, waardoor andere laatste bakstenen ook niet opschieten. Maar dat komt wel weer goed.
-O- Misschien helpt het jasje wel met opschieten dan ;)

@YUR: Congrats! w/
pi_146803065
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:18 schreef YUR het volgende:
Tof hats!

Gefeliciteerd! *O*
pi_146803234
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:31 schreef Quoi het volgende:

[..]

-O- Misschien helpt het jasje wel met opschieten dan ;)

@YUR: Congrats! w/
Nouja, nu heb ik iig geen reden meer om op internet te gaan speuren naar jasjes ;)
  woensdag 19 november 2014 @ 11:46:11 #38
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_146803336
Iemand ervaring met een sporthorloge met ingebouwde hartslagmeter? Ik heb een sporthorloge met een borstband, maar wil daar wel echt vanaf.

Als ik eenmaal een (duurdere) sporthorloge heb aangeschaft ben ik wel iemand die het liefst 10 jaar met hetzelfde horloge doet omdat ik niet het nieuwste van het nieuwste hoef te hebben. Maar op dit moment vind ik dat met borstband toch niet echt praktisch elke keer.

Ik doe vooral hardlopen, daarvoor wil ik hem ook gebruiken. En mogelijk bij mijn sporadische fitness-activiteiten...

Bijvoorbeeld:
SPOILER
pi_146803666
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:56 schreef hatsaflats het volgende:
Over jasjes gesproken, die van Odlo zat niet heel goed, dus toch maar weer Nike:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat ziet er duur uit maar wel heel mooi. Is dat zo'n Flash Pack jas?
pi_146803927
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:56 schreef Devv het volgende:

[..]

Dat ziet er duur uit maar wel heel mooi. Is dat zo'n Flash Pack jas?
Nee, deze is het: http://all4running.nl/har(...)-618982-646-646.html

Maar volgens mij klopt de omschrijving niet en is ie niet waterdicht.
pi_146804733
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:46 schreef Saninl het volgende:
Iemand ervaring met een sporthorloge met ingebouwde hartslagmeter? Ik heb een sporthorloge met een borstband, maar wil daar wel echt vanaf.

Als ik eenmaal een (duurdere) sporthorloge heb aangeschaft ben ik wel iemand die het liefst 10 jaar met hetzelfde horloge doet omdat ik niet het nieuwste van het nieuwste hoef te hebben. Maar op dit moment vind ik dat met borstband toch niet echt praktisch elke keer.

Ik doe vooral hardlopen, daarvoor wil ik hem ook gebruiken. En mogelijk bij mijn sporadische fitness-activiteiten...

Bijvoorbeeld:
SPOILER
Die eerste die je noemt is de TomTom Multi Sport mét ingebouwde hartslagmeter, de tweede is zonder ingebouwde hartslagmeter. Vandaar ook het prijsverschil van ¤100.

Ik heb zelf de TomTom Cardio Runner, dus geen multi-sport. Omdat ik puur en alleen maar aan hardlopen doe, en niet aan zwemmen en/of (race)fietsen. Maar een ingebouwde hartslagmeter in je horloge is wel echt ideaal. Geen gedoe meer met een borstband die ook nog eens niet lekker zit.

Het ligt een beetje aan hoe intensief je het horloge gebruikt, maar onder normale omstandigheden moet zo'n ding toch zeker wel minimaal 5 jaar meekunnen gok ik zo. Dus het is even een flinke investering, maar je krijgt er zeker iets moois voor terug! Ik heb nog geen seconde kilometer spijt gehad van de aanschaf van de TomTom Cardio Runner (kost ¤269 overigens). Hopelijk heb je hier iets aan :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146804837
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:32 schreef trolley het volgende:

[..]

Die eerste die je noemt is de TomTom Multi Sport mét ingebouwde hartslagmeter, de tweede is zonder ingebouwde hartslagmeter. Vandaar ook het prijsverschil van ¤100.

Ik heb zelf de TomTom Cardio Runner, dus geen multi-sport. Omdat ik puur en alleen maar aan hardlopen doe, en niet aan zwemmen en/of (race)fietsen. Maar een ingebouwde hartslagmeter in je horloge is wel echt ideaal. Geen gedoe meer met een borstband die ook nog eens niet lekker zit.

Het ligt een beetje aan hoe intensief je het horloge gebruikt, maar onder normale omstandigheden moet zo'n ding toch zeker wel minimaal 5 jaar meekunnen gok ik zo. Dus het is even een flinke investering, maar je krijgt er zeker iets moois voor terug! Ik heb nog geen seconde kilometer spijt gehad van de aanschaf van de TomTom Cardio Runner (kost ¤269 overigens). Hopelijk heb je hier iets aan :P
Nee, bij de eerste zit een cadanssensor voor op de fiets. Ze hebben allebei ingebouwde HRM. De TomTom multisport zonder ingebouwde HRM kost maar 149eu, en de Runner nog maar 129.
pi_146804936
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nee, bij de eerste zit een cadanssensor voor op de fiets. Ze hebben allebei ingebouwde HRM. De TomTom multisport zonder ingebouwde HRM kost maar 149eu, en de Runner nog maar 129.
Je hebt gelijk 8)7

* trolley haalt een dubbele espresso
pi_146805295
https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regular

Nog animo? Ik weet niet of het bijster interessant is maar goed :P
Ik weet ook niet wat ze bedoelen met individuele tijdloop, startverschil tussen iedere loper?

Edit: http://www.amsterdamsesportunie.nl/web/bosbaanrun-aanmelden/

Ah, hier meer informatie. Startverschil van 30 seconden. Er werd vorig jaar niet bijster hard gelopen, dus wie weet een kansje op het podium :P Al weet ik dat er dit jaar een roei-talenten programma met vrouwen misschien aan mee gaat doen, dus wie weet zitten daar ook wel snellerds bij. En ik had ook bedacht om me even niet in te schrijven voor loopjes..
pi_146805378
Ik heb dat weekend al twee wedstrijdjes :+
  woensdag 19 november 2014 @ 12:56:08 #46
317680 GoWithIt
Just like that
pi_146805472
Ik heb echt enorme spierpijn van het sporten maandag. Waarschijnlijk meer door het squatten dan door het hardlopen maar toch
Dus. Dat.
  woensdag 19 november 2014 @ 12:56:33 #47
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146805489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef trolley het volgende:
Ik heb dat weekend al twee wedstrijdjes :+
Zo'n weekend heb ik volgende week. Zin in :7
F means you're fucked
pi_146805623
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:56 schreef GoWithIt het volgende:
Ik heb echt enorme spierpijn van het sporten maandag. Waarschijnlijk meer door het squatten dan door het hardlopen maar toch
Hoeveel squats heb je dan gedaan?
pi_146805878
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:56 schreef YUR het volgende:

[..]

Zo'n weekend heb ik volgende week. Zin in :7
:D ^O^ .

Ik kijk er stiekem ook al best naar uit ja :) En nog gefeliciteerd trouwens met je nieuwe functie *O*
pi_146807007
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:49 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regular

[..]

Er werd vorig jaar niet bijster hard gelopen, dus wie weet een kansje op het podium :P

[..]

Het verschil tussen de mannen- en vrouwen is wel heel groot. En ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. Ik had mij voorgenomen om na Twiskemolen een week daarvoor tot volgend jaar geen wedstrijden meer te lopen. Maar hier gaan ook weer veel bekenden heen dus is het wel weer erg aantrekkelijk :X . Ik ga misschien wel even aanmoedigen, want ik ben al bij voorbaat kansloos als ik de eindtijden bij de mannen zie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')