Welke?quote:
We zijn alleen goed genoeg voor je als de andere er niet zijn hequote:Op woensdag 19 november 2014 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik heb geen idee. Dit is mijn SC normaal gesproken niet dus, leef je uitzou ik zeggen
Die met die chocolade-repen.quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2014 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn alleen goed genoeg voor je als de andere er niet zijn he
Ja. Fucking dood aan het gaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn alleen goed genoeg voor je als de andere er niet zijn he
grquote:Op woensdag 19 november 2014 04:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Fucking dood aan het gaan.
En ik wilde weer even socializen met LB toch
quote:Op woensdag 19 november 2014 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zit muzikaal even op een dood spoor. Iemand suggesties?
quote:
Guus Meeuwis-Per Spoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zit muzikaal even op een dood spoor. Iemand suggesties?
Oh, dat klinkt nog geeneens zo slecht. Beetje hatecore-achtig.quote:
Grijs draaienquote:Op woensdag 19 november 2014 04:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Zit bijna een uur hetzelfde nummer te luisteren
Jaquote:Op woensdag 19 november 2014 04:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grijs draaien, i might be wrong? But i think i'm right
3 verschillende lettersquote:Op woensdag 19 november 2014 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen ONZ en KLB?
SC?quote:Op woensdag 19 november 2014 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen ONZ en KLB?
Ik heb geen idee. Het is half 5.Beetje te laat voor deze intellectuele vraagstukkenquote:Op woensdag 19 november 2014 04:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe zie ik dat voor me? Kwamen de KLB'ers in opstand? We willen niet meer bij ONZ horen.
Ach, wat is tijd. De aarde draait om zijn as en om de zon. Welke stempel andere mensen erop drukken is niet echt van belang.quote:Op woensdag 19 november 2014 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het is half 5.Beetje te laat voor deze intellectuele vraagstukken
Heul leuk, maar ik ga toch de binnenkant van m`n ogen bekijken. Arriverderciquote:Op woensdag 19 november 2014 04:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, wat is tijd. De aarde draait om zijn as en om de zon. Welke stempel andere mensen erop drukken is niet echt van belang.
Welterusten broederquote:Op woensdag 19 november 2014 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heul leuk, maar ik ga toch de binnenkant van m`n ogen bekijken. Arriverderci
quote:Op woensdag 19 november 2014 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heul leuk, maar ik ga toch de binnenkant van m`n ogen bekijken. Arriverderci
quote:
voor wat?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
We are currently processing the maximum possible number of bookings we are able to handle at one time.
IK WIL VERDOMME TICKETS!!!!!!!!!
Foo Fighters in Edinburgh!quote:
nicequote:
waarom?quote:
en waarom?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grtd is dood merk ik aan de posters hier.
Bohhhquote:
Weinig slaap gehad, moet zo werken. Grote kans dat ik in slaap valquote:
is lb gezellig als ze dronken is?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh en ik kan me beetje dronken gedragen met te weinig slaap
Uh weet nietquote:Op woensdag 19 november 2014 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is lb gezellig als ze dronken is?
ben je wel eens dronken?quote:
Neequote:
nooit?quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is Internationale Mannendag, leuk
wat houd dat in?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is Internationale Mannendag, leuk
als je geluk hebt hetzelfde als steak&blowjob dayquote:
Nopequote:
Geen idee, zag het op fb langskomenquote:
je drinkt ook niet dan?quote:
Weinigquote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je drinkt ook niet dan?
of gewoon weinig?
zou een drankje met LB doenquote:
Geselliequote:
Nawhquote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Snowbells het volgende:
Mijn Duits leesteksten gingen zo bedroevend slecht.
duits lezen is toch makkelijk?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Snowbells het volgende:
Mijn Duits leesteksten gingen zo bedroevend slecht.
Leestoetsen zijn ook kutquote:Op woensdag 19 november 2014 11:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waren havo examenteksten, gaat jiet veel goeds beloven als ik ze volgend jaar heb
lees en luistertoetsen waren het enige dat mij gered hebben bij frans.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leestoetsen zijn ook kutm'n laagste cijfer was voor een leestoets Frans. 6,3 ofzo
Mijn eindpunt voor Frans was 5. Voor mij was dit heel goedquote:Op woensdag 19 november 2014 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leestoetsen zijn ook kutm'n laagste cijfer was voor een leestoets Frans. 6,3 ofzo
#trotzquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik sta wel twee 8en en een 9 en maar 1 onvoldoende dus ik ben trots op m'n havo skills
Zolang je wiskunde,nederlands of engels maar geen onvoldoende staatquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik sta wel twee 8en en een 9 en maar 1 onvoldoende dus ik ben trots op m'n havo skills
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, snapte er echt geen hol vanal die rare woorden
Wiskunde heb ik nietquote:Op woensdag 19 november 2014 11:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zolang je wiskunde,nederlands of engels maar geen onvoldoende staat
helemaal niet?quote:
quote:
Ik ben wel blij dat ze voor t weekend aan nog even wilt kijken naar mijn (verstands)kies, aangezien ik het gevoel heb dat mn gewone kies omhoog is gegaan en kauwen doet nu ook pijn. Laat er toch liever even na kijkenquote:
Ja naja ik ben zo'n pechvogel dat als ik niet heen ga voor het weekend.. dat het in het weekend echt vreselijk pijn gaat doen en dan moet ik wachten tot maandagquote:Op woensdag 19 november 2014 12:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Beter. Ik heb te lang gewacht en toen is het gaan ontsteken met veel pijn als gevolg
Albert Heijn spoort niet. Klein flesje AA is 63 cent en een grote 66quote:
Ah ja, herkenbaar, gebeurd mij ook altijd. Naja, succes bij de tandarts, hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik ben zo'n pechvogel dat als ik niet heen ga voor het weekend.. dat het in het weekend echt vreselijk pijn gaat doen en dan moet ik wachten tot maandagEn ik kan niet meer goed eten omdat mijn gewone kies nu ook lelijk doet
Hoop het ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, herkenbaar, gebeurd mij ook altijd. Naja, succes bij de tandarts, hopelijk valt het mee.
Er staan ook al producten voor de kerstdagen in de winkel. Van die feestfavorietenquote:Op woensdag 19 november 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Albert Heijn spoort niet. Klein flesje AA is 63 cent en een grote 66
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er staan ook al producten voor de kerstdagen in de winkel. Van die feestfavorietensint is net het land binnen
Haha zal straks eens kijkenquote:Op woensdag 19 november 2014 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Ama, moet je eens naar de hela cury lopen.. En dan de prijsverhouding tussen een grote en kleine fles
en de tubes?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Ama, moet je eens naar de hela cury lopen.. En dan de prijsverhouding tussen een grote en kleine fles
Die zijn fijn. Zaanse mayo ofzoquote:Op woensdag 19 november 2014 12:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee. Maakt hela tubes? Da's zaanse ... nogiets toch?
nee, hela maakt ook tubesquote:Op woensdag 19 november 2014 12:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee. Maakt hela tubes? Da's zaanse ... nogiets toch?
Je moest toch alleen naar de tandarts?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel beetje bang voor wat de dierenarts gaat zeggen straks
Ja morgenvroeg. Moet straks met Kuroi naar de dierenarts, ik ben bang dat ze giardia heeftquote:Op woensdag 19 november 2014 12:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je moest toch alleen naar de tandarts?
Vrouwen staan bekend erom dat ze onduidelijk zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 12:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je moest toch alleen naar de tandarts?
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vrouwen staan bekend erom dat ze onduidelijk zijn
Ewquote:Op woensdag 19 november 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja morgenvroeg. Moet straks met Kuroi naar de dierenarts, ik ben bang dat ze giardia heeft
En eens wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vrouwen staan bekend erom dat ze onduidelijk zijn
Ahwquote:Op woensdag 19 november 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja morgenvroeg. Moet straks met Kuroi naar de dierenarts, ik ben bang dat ze giardia heeft
quote:
Klinkt hard mss maar ik hoop dat ze 'gewoon' nog steeds wormen heeft en dat ze daar zoveel last van heeft. Maar ik las dat giardia ook wel goed te behandelen is. Ik heb 65 euro van mn vriend gekregen (ben zelf blut tot morgen), hoop zo dat dat genoeg is hahaquote:
En anders doen DA'en daar normaal gesproken niet zo moeilijk over.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Klinkt hard mss maar ik hoop dat ze 'gewoon' nog steeds wormen heeft en dat ze daar zoveel last van heeft. Maar ik las dat giardia ook wel goed te behandelen is. Ik heb 65 euro van mn vriend gekregen (ben zelf blut tot morgen), hoop zo dat dat genoeg is haha
Echt niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En anders doen DA'en daar normaal gesproken niet zo moeilijk over.
Mailen naar danny@fok.nl dan kan je daarna wat geld overmaken en fixt hij handmatig je aboquote:Op woensdag 19 november 2014 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook abo, beter fikst Danny die shit even snel weer.
Die hond vind helemaal mooiquote:Op woensdag 19 november 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Haha Amerika op dit moment
Nope, ook een keer gehad (vooral als je wel eens bent geweest), kun je vaak in 2 of 3 delen doen.quote:
Zolang ik dan vrij krijg en nergens naar toe hoef.. anders wil ik geen sneeuwquote:Op woensdag 19 november 2014 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Dat je wakker word en dat heel NL één grote witte vlek is buiten
Ik ga ook geen namen noemen, weet wel wie het heeft gezegd. Maar ze zegt ''en mij te verlinken steeds'. Ze ziet ze echt vliegenquote:Op woensdag 19 november 2014 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
Heus dilemma wel.. als je nu zegt dat zei het waren ben je ook een snitch en dus hypocriet
Gewoon boos terug doen en zeggen dat je het niet pikt als mensen je vals beschuldigenquote:Op woensdag 19 november 2014 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ook geen namen noemen, weet wel wie het heeft gezegd. Maar ze zegt ''en mij te verlinken steeds'. Ze ziet ze echt vliegen
Heb gezegd dat ik het niet heb gedaan en dat ik mij verder niet meer ga verdedigen voor iets waar ik niks mee te maken heb.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon boos terug doen en zeggen dat je het niet pikt als mensen je vals beschuldigen
Ik zou wss ook zo reageren.. maar aan de andere kant waarom zijn we altijd zo hatelijkquote:
quote:
Niet dat het iets met lente te maken heeft mij mijn tandarts heeft altijd prima assistentenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
't Is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente.
Hey jochiequote:
wie het kleine niet eert...quote:
Hiquote:
hoe lang ben je eigenlijk?quote:
Tegen jou ja?quote:
1,57mquote:
Neequote:
Hoi Geoquote:Op woensdag 19 november 2014 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi LB
Doei LB
Doei de rest
Moet even weg
Ja jaquote:Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, is gewoon die uitspraak..
Van wiskunde? Nopequote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet mijzelf even inhouden om hier niet serieus op in te gaan![]()
IT'S A TRAP
Ripquote:
Een leven hebben, waz met hemquote:
Kleinste van de SCquote:
ik weet niet of Uccie kleiner isquote:
Dacht langerquote:Op woensdag 19 november 2014 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of Uccie kleiner is
zal niet veel schelenquote:
Nee inderdaadquote:
lengte zegt ook eigenlijk vrijwel niksquote:
jammer dat jaquote:Op woensdag 19 november 2014 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik spam alles gewoon hier in het topic
hey kaboutertjequote:
meestal niet echtquote:Op woensdag 19 november 2014 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vind je die dingetjes niet grappig?
Mooiquote:Op woensdag 19 november 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar heb er verder geen last van ofzo
en anders had ik dat wel laten merken
bby beer!!!!quote:Op woensdag 19 november 2014 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer dat ja
[..]
hey kaboutertje
9gag is een beetje mehquote:Op woensdag 19 november 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooi![]()
Maar ik was aan het kijken of je de humor niet zo leuk vond of dat het gewoon een soort principe kwestie was dat je tegen het merkje 9gag afzet.
Interstellar. Ga naar de bios en kijk hem daar.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
Weet iemand nog een leuke film? Of meerdere, genre maakt niet uit.
Ik heb de trailer niet eens gezien maar op groot scherm lijkt mij dat type film wel nice maar aan de andere kant weet ik niet of ik die film leuk ga vinden dus geen zin om 14,50 uit te gevenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Interstellar. Ga naar de bios en kijk hem daar.
Af en toe gaat het wel ver hoorquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Af en toe gaat het wel ver hoor![]()
Dat ik echt denk van.. is dit nou zo geniaal gescript.. is hij nou zo achterlijk/dom ..![]()
Sommige dingen die hij zegt zonder ook maar enige verandering van stemgeluid etc.. kraamt echt onzin uit en lijkt het zelf te geloven
14,50?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb de trailer niet eens gezien maar op groot scherm lijkt mij dat type film wel nice maar aan de andere kant weet ik niet of ik die film leuk ga vinden dus geen zin om 14,50 uit te geven
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:39 schreef d4v1d het volgende:
https://www.dirk.nl/aanbiedingen/hamsteren/ben-jerry-s-ijs.htm
OH MY![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:49 schreef d4v1d het volgende:
Iron maidenIs kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar dat je nu geen gehoorbeschadiging hebt danquote:Op woensdag 19 november 2014 18:00 schreef wietparkiet het volgende:
ik begrijp david wel
iron maiden luisterde ik ook superveel toen ik 15 was
Behalve dat 15 gedeeltequote:Op woensdag 19 november 2014 18:00 schreef wietparkiet het volgende:
ik begrijp david wel
iron maiden luisterde ik ook superveel toen ik 15 was
heb ik welquote:Op woensdag 19 november 2014 18:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Raar dat je nu geen gehoorbeschadiging hebt dan
Daarom op maat gemaakte oordopen.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb ik wel
ik luisterde vroeger veel hardstyle en dat heeft permanente schade achtergelaten
of geen hardstyle meer luisterenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom op maat gemaakte oordopen. [ afbeelding ]
fylax is 13 ofzo hoorquote:
Ik ben er nog niet klaar mee.. ga graag naasten feestenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of geen hardstyle meer luisteren
fylax is 15quote:Op woensdag 19 november 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of geen hardstyle meer luisteren
[..]
fylax is 13 ofzo hoor
oh ik ga niet echt naar concerten en feestenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar mee.. ga graag naasten feestenen dan ook graag redelijk vooraan.
Ja ik wel en dan is het echt wel nodig..quote:Op woensdag 19 november 2014 18:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik ga niet echt naar concerten en feesten
quote:Op woensdag 19 november 2014 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn avond heel goed is?
Ik hoop dat de jouw'ne heel goed is, dat wel.
Wacht even tot ik evenveel zelfvertrouwen bij elkaar heb geschraapt als internet explorer en het kan een hele goede avond wordenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Mijn avond is wel oké nog
Moest lachenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wacht even tot ik evenveel zelfvertrouwen bij elkaar heb geschraapt als internet explorer en het kan een hele goede avond worden![]()
![]()
Broroquote:
Ff downloadenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ohja vandaag is weer een the flash episode uit
Horloge laten fixen en sloffen gekochtquote:
quote:
Ja dat had ik doorquote:Op woensdag 19 november 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Horloge laten fixen en sloffen gekocht
[..].. jaloers. Al was mijn macaroni ook lekker maar lamskoteletten
Sickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |