Welke?quote:
We zijn alleen goed genoeg voor je als de andere er niet zijn hequote:Op woensdag 19 november 2014 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik heb geen idee. Dit is mijn SC normaal gesproken niet dus, leef je uitzou ik zeggen
Die met die chocolade-repen.quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2014 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn alleen goed genoeg voor je als de andere er niet zijn he
Ja. Fucking dood aan het gaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn alleen goed genoeg voor je als de andere er niet zijn he
grquote:Op woensdag 19 november 2014 04:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Fucking dood aan het gaan.
En ik wilde weer even socializen met LB toch
quote:Op woensdag 19 november 2014 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zit muzikaal even op een dood spoor. Iemand suggesties?
quote:
Guus Meeuwis-Per Spoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 04:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zit muzikaal even op een dood spoor. Iemand suggesties?
Oh, dat klinkt nog geeneens zo slecht. Beetje hatecore-achtig.quote:
Grijs draaienquote:Op woensdag 19 november 2014 04:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Zit bijna een uur hetzelfde nummer te luisteren
Jaquote:Op woensdag 19 november 2014 04:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grijs draaien, i might be wrong? But i think i'm right
3 verschillende lettersquote:Op woensdag 19 november 2014 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen ONZ en KLB?
SC?quote:Op woensdag 19 november 2014 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen ONZ en KLB?
Ik heb geen idee. Het is half 5.Beetje te laat voor deze intellectuele vraagstukkenquote:Op woensdag 19 november 2014 04:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe zie ik dat voor me? Kwamen de KLB'ers in opstand? We willen niet meer bij ONZ horen.
Ach, wat is tijd. De aarde draait om zijn as en om de zon. Welke stempel andere mensen erop drukken is niet echt van belang.quote:Op woensdag 19 november 2014 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het is half 5.Beetje te laat voor deze intellectuele vraagstukken
Heul leuk, maar ik ga toch de binnenkant van m`n ogen bekijken. Arriverderciquote:Op woensdag 19 november 2014 04:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, wat is tijd. De aarde draait om zijn as en om de zon. Welke stempel andere mensen erop drukken is niet echt van belang.
Welterusten broederquote:Op woensdag 19 november 2014 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heul leuk, maar ik ga toch de binnenkant van m`n ogen bekijken. Arriverderci
quote:Op woensdag 19 november 2014 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heul leuk, maar ik ga toch de binnenkant van m`n ogen bekijken. Arriverderci
quote:
voor wat?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
We are currently processing the maximum possible number of bookings we are able to handle at one time.
IK WIL VERDOMME TICKETS!!!!!!!!!
Foo Fighters in Edinburgh!quote:
nicequote:
waarom?quote:
en waarom?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grtd is dood merk ik aan de posters hier.
Bohhhquote:
Weinig slaap gehad, moet zo werken. Grote kans dat ik in slaap valquote:
is lb gezellig als ze dronken is?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh en ik kan me beetje dronken gedragen met te weinig slaap
Uh weet nietquote:Op woensdag 19 november 2014 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is lb gezellig als ze dronken is?
ben je wel eens dronken?quote:
Neequote:
nooit?quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 10:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is Internationale Mannendag, leuk
wat houd dat in?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is Internationale Mannendag, leuk
als je geluk hebt hetzelfde als steak&blowjob dayquote:
Nopequote:
Geen idee, zag het op fb langskomenquote:
je drinkt ook niet dan?quote:
Weinigquote:Op woensdag 19 november 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je drinkt ook niet dan?
of gewoon weinig?
zou een drankje met LB doenquote:
Geselliequote:
Nawhquote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Snowbells het volgende:
Mijn Duits leesteksten gingen zo bedroevend slecht.
duits lezen is toch makkelijk?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Snowbells het volgende:
Mijn Duits leesteksten gingen zo bedroevend slecht.
Leestoetsen zijn ook kutquote:Op woensdag 19 november 2014 11:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waren havo examenteksten, gaat jiet veel goeds beloven als ik ze volgend jaar heb
lees en luistertoetsen waren het enige dat mij gered hebben bij frans.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leestoetsen zijn ook kutm'n laagste cijfer was voor een leestoets Frans. 6,3 ofzo
Mijn eindpunt voor Frans was 5. Voor mij was dit heel goedquote:Op woensdag 19 november 2014 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leestoetsen zijn ook kutm'n laagste cijfer was voor een leestoets Frans. 6,3 ofzo
#trotzquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik sta wel twee 8en en een 9 en maar 1 onvoldoende dus ik ben trots op m'n havo skills
Zolang je wiskunde,nederlands of engels maar geen onvoldoende staatquote:Op woensdag 19 november 2014 11:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik sta wel twee 8en en een 9 en maar 1 onvoldoende dus ik ben trots op m'n havo skills
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, snapte er echt geen hol vanal die rare woorden
Wiskunde heb ik nietquote:Op woensdag 19 november 2014 11:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zolang je wiskunde,nederlands of engels maar geen onvoldoende staat
helemaal niet?quote:
quote:
Ik ben wel blij dat ze voor t weekend aan nog even wilt kijken naar mijn (verstands)kies, aangezien ik het gevoel heb dat mn gewone kies omhoog is gegaan en kauwen doet nu ook pijn. Laat er toch liever even na kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |