Okee *huilen doet*quote:Op woensdag 19 november 2014 01:25 schreef Klaploper het volgende:
Vragensteller bepaalt of een antwoord goed genoeg is. Hartstikke logisch toch?
Ok.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat zijn de letters van het hedendaagse Nederlandse alfabet? Elk letter dient in een ander lettertype geschreven te worden met een verschil van 4 punten in grootte. Daarnaast moet het antwoord met de linkerhand gespoilerd worden.
Diskwalificatie indien het niet op de zoals hierboven genoemde manier is gedaan.
ha haquote:Op woensdag 19 november 2014 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat zijn de letters van het hedendaagse Nederlandse alfabet? Elk letter dient in een ander lettertype geschreven te worden met een verschil van 4 punten in grootte. Daarnaast moet het antwoord met de linkerhand gespoilerd worden.
Diskwalificatie indien het niet op de zoals hierboven genoemde manier is gedaan.
quote:
Als je serieus zo kinderachtig wil gaan doen flikker dan op en ga in ONZ FB jankenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waar is je moeder nu weer boos over?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:26 schreef Toto69 het volgende:
wat een gezeik hier de afgelopen pagina's, het lijkt mijn whatsapp wel
Was nog een 'ha' vergeten. Bij deze.quote:
Ik begrijp dat de vragensteller de zaken bepalen, dus voila. Mijn vraag.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je serieus zo kinderachtig wil gaan doen flikker dan op en ga in ONZ FB janken
maar hoe kan je verschillende lettertype op fok selectren danquote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de vragensteller de zaken bepalen, dus voila. Mijn vraag.
Zit je daar ook te quizzen?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:26 schreef Toto69 het volgende:
wat een gezeik hier de afgelopen pagina's, het lijkt mijn whatsapp wel
Jouquote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar is je moeder nu weer boos over?
Kan tochquote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit je daar ook te quizzen?
Wat wil je nou bereiken? Je lijkt echt wel een klein kind dat om snoep loopt te jankenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de vragensteller de zaken bepalen, dus voila. Mijn vraag.
Laat je creatieve geest er maar op losquote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar hoe kan je verschillende lettertype op fok selectren dan
Hypocrisie ten topquote:Op woensdag 19 november 2014 01:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat wil je nou bereiken? Je lijkt echt wel een klein kind dat om snoep loopt te janken
Tongzoenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat doen deze mensen ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laat je creatieve geest er maar op los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bekvechtenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat doen deze mensen ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |