Twee keer een half is inderdaad 1/4equote:Op woensdag 19 november 2014 00:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
dude?ik hoop voor je dat je
niet serieus bent
Even voor jou
2x1/2 = 1/2 x 1/2
1x1 = 1
2x2= 4
dus 1/4 lichtpunt
1/2+1/2 = 1 ja
Ik weet alleen dat hij Richard heet.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:04 schreef mega-worstje het volgende:
Gaat iemand nog de vraag beantwoorden
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:05 schreef Klaploper het volgende:
Prachtuser van twee lees de helft heet PretKroket trouwens. Alles is met elkaar verbonden, illuminatie! PretKroketjes uit de muur trekken.
Kut, telefoon is leeg. Maar: KLB / Famfare die de buurt terroriseertquote:Op woensdag 19 november 2014 00:13 schreef Klaploper het volgende:
Als pl geen nieuwe vraag verzint kom ik met deze: van welke user komt het woord famfare?
antwoord staat er toch alquote:Op woensdag 19 november 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wordt dit de nieuwe vraag want volgens mij weet ik ''m
Moet je maar beter kijkenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat had ik toch niet gezien![]()
[ afbeelding ]
ohquote:Op woensdag 19 november 2014 00:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wie was de uitvinder van de stoomtrein?
Benjamin Franklinquote:Op woensdag 19 november 2014 00:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wie was de uitvinder van de stoomtrein?
Zal ik jou eens gevoelig in elkaar slaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij moet vooral ook je grote waffel houden [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zal ik jou eens gevoelig in elkaar slaan.
Armstrongquote:Op woensdag 19 november 2014 00:26 schreef zombieboss het volgende:
vraag: wie was als eerste mens in de ruimte?
Een rusquote:Op woensdag 19 november 2014 00:26 schreef zombieboss het volgende:
vraag: wie was als eerste mens in de ruimte?
Lance?quote:
Laika tochquote:Op woensdag 19 november 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
oh in de ruimteJa dat zal Armstrong niet geweest zijn
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:28 schreef zombieboss het volgende:
[..]
inderdaad, maar wie als in hoe heet die vent
quote:
Godverdomme liefe hontquote:
Goed geedit.quote:
Sorry, dacht dat je de vraag voorbij vond omdat je een foutje had gemaakt. Maar is goed gekomen dus!quote:
Edit: jeej thanksquote:Op woensdag 19 november 2014 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zag je ninja edit wel, lekker voor je dat je verkeerd gegoogled hebt
Je ziet echt alles héquote:Op woensdag 19 november 2014 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
maak dat de kat wijs, valsspelertquote:Op woensdag 19 november 2014 00:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had al geedit voor zombieboss zijn reactie
vind jij jezelf echt grappig of wat?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
stel nou maar een vraagquote:Op woensdag 19 november 2014 00:38 schreef zombieboss het volgende:
[..]
maak dat de kat wijs, valsspelert
Als ik een grap maak dan vind ik mijzelf grappig jaquote:Op woensdag 19 november 2014 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vind jij jezelf echt grappig of wat?
triestquote:Op woensdag 19 november 2014 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik een grap maak dan vind ik mijzelf grappig ja
maltaquote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef zombieboss het volgende:
vraag: welk land heeft een grotere populatie paarden dan mensen?
okquote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij vindt je eigen grappen niet grappig?
IJslandquote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef zombieboss het volgende:
vraag: welk land heeft een grotere populatie paarden dan mensen?
ik las de vraag gewoon verkeerdquote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Isaac probeert het weer te hard.
trojequote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef zombieboss het volgende:
vraag: in welk land zijn er meer paarden dan mensen?
Ik bied Noorwegenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef zombieboss het volgende:
vraag: in welk land zijn er meer paarden dan mensen?
Ik vind mezelf ook enorm grappig.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je al niet om je eigen grappen kunt en mag lachen weet je dat er iets goed mis is
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja 1.3 miljard paarden in India?
Wist het welquote:
Mongolie is niet bepaald kleinquote:Op woensdag 19 november 2014 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
Het zal wel zo'n heel klein kutlandje zijn
Nee, maar ik dacht dat het een klein landje zou zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 00:46 schreef zombieboss het volgende:
[..]
Mongolie is niet bepaald klein
Ik ookquote:Op woensdag 19 november 2014 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat het een klein landje zou zijn
Dat weet je best, stouterd.quote:
En Macauquote:Op woensdag 19 november 2014 00:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bestaande uit asfalt en wolkenkrabbers ja
Nee hoor. Wordt door geen enkel land als land erkend.quote:
Ja, maar toen bedacht ik me dat India met 1,3 miljard mensen eigenlijk veel grappiger is dan een moderne stadsstaatquote:
Wel door mij.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee hoor. Wordt door geen enkel land als land erkend.
of qua historische waardequote:Op woensdag 19 november 2014 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duurste qua woningprijs? Of qua restaurants? Vraagstelling is onduidelijk.
Over het algemeen/met alles En er is onderzoek naar gedaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duurste qua woningprijs? Of qua restaurants? Vraagstelling is onduidelijk.
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
We gaan weer een spoilervraag doen! nu doen er genoeg mee dus genoeg reactiesin tegenstelling tot vannacht.
Benoem de top 10 duurste steden om in te leven ter wereld. Ze hoeven niet op volgorde. Mocht je dat lukken wat bij deze wel erg moeilijk wordt natuurlijk een bonuspunt.
1 reactie per user en in SPOILER
Succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt niet???!!quote:Op woensdag 19 november 2014 00:57 schreef Klaploper het volgende:
Ik zie spoilers gewoon.![]()
Staat alleen boven 'Spoiler:'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dank je hans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan andermans spoilers gewoon openen, dus wat is daar het nut van.
Je kan ook googlen. Gewoon niet doen dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:58 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zou kinderachtig zijn, net als googlenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:58 schreef Mani89 het volgende:
Ja jij dus al geen punten inderdaad.quote:
omdat?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij dus al geen punten inderdaad.
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
Heel netjes. Tot nu toe heb je de meesteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik krijg de oranje text only lay-out op mijn mobiel. Die kent bijna niemand meer denk ik.quote:
Ben je oost-indisch blind? Ik zeg toch spoiler.quote:
Ah zo, ja ik kan mijzelf dan niet in bedwang houden.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]of je doet gewoon leuk mee? is toch hetzelfde als googlen.
who cares voor een spoiler man, zo werkt het hier nietquote:Op woensdag 19 november 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je oost-indisch blind? Ik zeg toch spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel netjes. Tot nu toe heb je de meeste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
doe gwn nog een keerquote:Op woensdag 19 november 2014 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
who cares voor een spoiler man, zo werkt het hier niet
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
We gaan weer een spoilervraag doen! nu doen er genoeg mee dus genoeg reactiesin tegenstelling tot vannacht.
Benoem de top 10 duurste steden om in te leven ter wereld. Ze hoeven niet op volgorde. Mocht je dat lukken wat bij deze wel erg moeilijk wordt natuurlijk een bonuspunt.
1 reactie per user en in SPOILER
Succes
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nee.quote:
kloptquote:Op woensdag 19 november 2014 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee.
"Iemand post een vraag, dat mag van alles zijn, maar het liefst wel een beetje triviaal en niet onmogelijk. Hints geven of filmpjes/plaatjes ter ondersteuning gebruiken is natuurlijk prima! Als iemand het juiste antwoord raadt (googlen is niet toegestaan en behoorlijk zielig), mag diegene het volgende vraagstuk verzinnen. Ook werken we met een stand. Raad jij het goede antwoord? Dan krijg je er één punt bij. Wanneer je een nieuw topic opent is het de bedoeling dat je de stand even netjes bij werkt en de laatst geposte vraag in de OP zet. Tevens dien je deze OP gewoon zo te laten staan. Vervelende users of trolls worden genegeerd."
Er staat niets over spoilers.
En in mijn vraag wel. Dat soort vragen heb je toch niks aan als je geen spoilers gebruikt?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee.
"Iemand post een vraag, dat mag van alles zijn, maar het liefst wel een beetje triviaal en niet onmogelijk. Hints geven of filmpjes/plaatjes ter ondersteuning gebruiken is natuurlijk prima! Als iemand het juiste antwoord raadt (googlen is niet toegestaan en behoorlijk zielig), mag diegene het volgende vraagstuk verzinnen. Ook werken we met een stand. Raad jij het goede antwoord? Dan krijg je er één punt bij. Wanneer je een nieuw topic opent is het de bedoeling dat je de stand even netjes bij werkt en de laatst geposte vraag in de OP zet. Tevens dien je deze OP gewoon zo te laten staan. Vervelende users of trolls worden genegeerd."
En ik?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Anyway datismijnmening krijgt de punten.
6 van de 10 goed.
Wat een onzin. Jij bent wel de typische fok-autist hoor, godskolere zeg.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En in mijn vraag wel. Dat soort vragen heb je toch niks aan als je geen spoilers gebruikt?Wat een hersenloos en vooral extreem irritant kutventje ben jij zeg
Beter lezenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
Indien je geen spoiler gebruikt wanneer dit wordt gevraagd ben je automatisch gediskwalificeerd van deelname aan de vraag.
wat zijn de goede 10 danquote:Op woensdag 19 november 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
6 van de 10 goed.
Welke?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
6 van de 10 goed.
Sorryh elemaal overheen gelezenquote:
Jeejquote:Op woensdag 19 november 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorryh elemaal overheen gelezen
Jij hebt er ook 6 goed dus ook punt voor jou
1: Singaporequote:
Goed man.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jij bent wel de typische fok-autist hoor, godskolere zeg.
dan heb ik ook een punt..quote:Op woensdag 19 november 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1: Singapore
2: Parijs
3: Oslo
4: Zurich
5: Sydney
6: Tokyo
7: Geneve
8: Melbourne
9: Caracas
10 Kopenhagen
even lezenquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1: Singapore
2: Parijs
3: Oslo
4: Zurich
5: Sydney
6: Tokyo
7: Geneve
8: Melbourne
9: Caracas
10 Kopenhagen
Ik had dus meer goed. Weten we ook weer waarom je zo moeilijk deed voer het spoilertje. Dat deze infantiele gek zou winnen past niet in je straatje natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zurich, geneve, kopenhagen, oslo, parijs, tokyo, hongkong, signapore, sydney, reykjavik
Excuus. Jij had er ook 6 inderdaadquote:
Jij had er inderdaad de meeste goed, maar als ik zeg spoiler en jij gaat geen spoilers gebruiken mag je van mij part optiefen en krijg je inderdaad geen puntquote:Op woensdag 19 november 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ik had dus meer goed. Weten we ook weer waarom je zo moeilijk deed voer het spoilertje. Dat deze infantiele gek zou winnen past niet in je straatje natuurlijk.
Nee er wordt moeilijk gedaan over het spoilertje zodat je niet per ongeluk bij elkaar af kunt kijken, zonder spoilers is de vraag niet meer leukquote:Op woensdag 19 november 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ik had dus meer goed. Weten we ook weer waarom je zo moeilijk deed voer het spoilertje. Dat deze infantiele gek zou winnen past niet in je straatje natuurlijk.
ik heb er zelfs 7 zie ik nuquote:Op woensdag 19 november 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Excuus. Jij had er ook 6 inderdaad
Toch gek ik had als tweede gepost (en meeste goed) dus ik zou het meest benadeeld worden door deze actie.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had er inderdaad de meeste goed, maar als ik zeg spoiler en jij gaat geen spoilers gebruiken mag je van mij part optiefen en krijg je inderdaad geen punt
Als je gaat wijzigen wel jaquote:
Je zou van mij profiteren in dit geval. Beetje zielig weer dit, wel typisch.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee er wordt moeilijk gedaan over het spoilertje zodat je niet per ongeluk bij elkaar af kunt kijken, zonder spoilers is de vraag niet meer leuk
waarom sta ik nog tussen 1 en 2?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
1: Toto69: 86
2: Fok-it: 67
3: EttovanBelgie: 61
IsaacCuenca: 61
datismijnmening: 60
PowerLoungen: 56
deadprez: 54
lijstjemeisje : 44
Klaploper: 35
Mani89: 33
hetzalallemaalwel 26
HPLC: 25
TARDIS.:20
Aight1: 17
HaJee 16
ChevyCaprice: 15
jatochneetoch: 15
MrBanaan1: 15
GlennQuagmire : 15
Fera: 14
dasorakel: 14
raptorix 14
mega-worstje: 14
Guus_Geluk7: 13
Immerdebestebob 12
Targaryen: 12
Johannes_v: 11
Tanden68: 10
Insomnia_: 9
Etsu: 9
Kaneelstokje: 9
El_Matador: 8
Anosmos: 8
RingBewoner: 8
housesoftheholy: 8
Mexicanobakker: 9
DjeDje: 7
LompeHork 6
BlauweTijger: 6
Noodgang: 6
Lt.Surge: 5
Tassendief 5
Rockiejj: 5
Holy_Goat: 4
KitKatChunky : 4
richolio: 4
Fylax 4
Boca_raton 4
ROADRUNN3R : 3
Paxje: 3
Moira: 3
Mooooortaxx: 3
Baconbus: 3
AF: 3
Pandaplint: 3
SebbeSwensje: 2
BazZz2b: 2
eliasbar: 2
zerak: 2
Durmada:2
Dagoduck: 2
remlof: 2
Pussyslayer: 2
BarendWubboJagermansJansen: 2
Vigilant7: 2
zombieboss : 3
Vanillekwark: 1
appelen: 1
Gesloten: 1
Summer2bird: 1
Flippiee: 1
2Happy4U: 1
DrNick: 1
Quyxz_: 1
Gewoon doen wat de vragensteller zegt. Als er heel duidelijk staat dat het in een spoiler moet en je doet dit niet, tsja..quote:Op woensdag 19 november 2014 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Toch gek ik had als tweede gepost (en meeste goed) dus ik zou het meest benadeeld worden door deze actie.
Dus ik kan mijn punt weer inleveren?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Leuk ditDoor al dit zinnige gezeik let ik niet eens goed meer op dus
![]()
Isaac, je hebt nogmaals gelijkJe hebt er inderdaad als enige 7 goed
Jep. en zomibieboss ookquote:Op woensdag 19 november 2014 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn punt weer inleveren?
Kun je mij aub ff editen? Ik sta tussen 1 en 2quote:Op woensdag 19 november 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Leuk ditDoor al dit zinnige gezeik let ik niet eens goed meer op dus
![]()
Isaac, je hebt nogmaals gelijkJe hebt er inderdaad als enige 7 goed
Ja ik zal hem sowieso weer even mooi makenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:13 schreef zombieboss het volgende:
[..]
Kun je mij aub ff editen? Ik sta tussen 1 en 2
Echt he.quote:
Als je eerlijk de vraag beantwoordquote:Op woensdag 19 november 2014 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wanneer krijg ik mijn eerlijk verdiende punt dan?
valsspelertquote:Op woensdag 19 november 2014 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat heb ik. Dat met spoilers is een zelfverzonnen dingetje van een machtswellusteling waar ik niet aan mee wens te doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je eerlijk de vraag beantwoord
Ik vind dit nou niet echt een compliment.quote:
Als je gewoon leuk mee doet. Zulke vragen zijn gewoon leuk en origineel.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kap hier eens mee.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat heb ik. Dat met spoilers is een zelfverzonnen dingetje van een machtswellusteling waar ik niet aan mee wens te doen.
Dat wordt al langer gedaan en is gewoon logisch om te doen bij lijstjesvragenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat heb ik. Dat met spoilers is een zelfverzonnen dingetje van een machtswellusteling waar ik niet aan mee wens te doen.
iddquote:Op woensdag 19 november 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je gewoon leuk mee doet. Zulke vragen zijn gewoon leuk en origineel.
En als je dan alleen maar rebels gaat lopen doen verdien je je punt niet
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kap hier eens mee.
Volgende vraag.
Nee dit slaat gewoon nergens op. Omdat je bang bent dat een ander afkijkt?... Maar goed, het is een vrij natuurlijke reactie om het handelen van een ander aan intenties van jezelf te koppelen.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je gewoon leuk mee doet. Zulke vragen zijn gewoon leuk en origineel.
En als je dan alleen maar rebels gaat lopen doen verdien je je punt niet
Bangkokquote:Op woensdag 19 november 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
In welke stad vind je de Chatuckakmarkt, één van de grootste markten ter wereld?
Bangkokquote:Op woensdag 19 november 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
In welke stad vind je de Chatuckakmarkt, één van de grootste markten ter wereld?
hou je gemak kerel, er zijn ergere dingen in het leven..quote:Op woensdag 19 november 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
1: Toto69: 86quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:20 schreef Klaploper het volgende:
Als ik een vraag stel en zeg dat je je antwoord moet afsluiten met de tekst 'poep' dan reken ik het antwoord niet goed als je dat niet doet. Hoe kinderachtig het ook mag zijn. Doe gewoon wat er gevraagd wordt.
oke ik ga bij mijn volgende vraag vragen om het antwoord met vocaroo in te sprekenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:20 schreef Klaploper het volgende:
Als ik een vraag stel en zeg dat je je antwoord moet afsluiten met de tekst 'poep' dan reken ik het antwoord niet goed als je dat niet doet. Hoe kinderachtig het ook mag zijn. Doe gewoon wat er gevraagd wordt.
Zit je toevallig in de jury van 'De Rijdende Rechter'?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:20 schreef Klaploper het volgende:
Ah tof, ik wil er dit jaar naar toequote:Op woensdag 19 november 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ben in Bangkok geweest. Al weet ik niet of hij zo heette
Doe je ding.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke ik ga bij mijn volgende vraag vragen om het antwoord met vocaroo in te spreken
Plsquote:Op woensdag 19 november 2014 01:20 schreef Klaploper het volgende:
Mickyquote:Op woensdag 19 november 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Hoe heet de bekende muis uit the Green Mile?
Jongen ik ben al vanaf topic 1 hierquote:Op woensdag 19 november 2014 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
PlsDan open je maar zelf een quiztopic waar je al je infantiele regeltjes kunt toepassen. Dit topic gaat al weken zo maar omdat men paranoïde is en elk goed antwoord afdoet als 'Google' krijgen we dit soort onzin.
Ja, hoe weet je dat?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit je toevallig in de jury van 'De Rijdende Rechter'?
Dit heeft niks met expres op google kijken te maken maar met per ongeluk zien wat een ander als antwoord geeft, zie je het verschil?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
PlsDan open je maar zelf een quiztopic waar je al je infantiele regeltjes kunt toepassen. Dit topic gaat al weken zo maar omdat men paranoïde is en elk goed antwoord afdoet als 'Google' krijgen we dit soort onzin.
Verkeerd geschreven maar voilaquote:
hardstikke logiesquote:Op woensdag 19 november 2014 01:25 schreef Klaploper het volgende:
Vragensteller bepaalt of een antwoord goed genoeg is. Hartstikke logisch toch?
Okee *huilen doet*quote:Op woensdag 19 november 2014 01:25 schreef Klaploper het volgende:
Vragensteller bepaalt of een antwoord goed genoeg is. Hartstikke logisch toch?
Ok.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat zijn de letters van het hedendaagse Nederlandse alfabet? Elk letter dient in een ander lettertype geschreven te worden met een verschil van 4 punten in grootte. Daarnaast moet het antwoord met de linkerhand gespoilerd worden.
Diskwalificatie indien het niet op de zoals hierboven genoemde manier is gedaan.
ha haquote:Op woensdag 19 november 2014 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat zijn de letters van het hedendaagse Nederlandse alfabet? Elk letter dient in een ander lettertype geschreven te worden met een verschil van 4 punten in grootte. Daarnaast moet het antwoord met de linkerhand gespoilerd worden.
Diskwalificatie indien het niet op de zoals hierboven genoemde manier is gedaan.
quote:
Als je serieus zo kinderachtig wil gaan doen flikker dan op en ga in ONZ FB jankenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waar is je moeder nu weer boos over?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:26 schreef Toto69 het volgende:
wat een gezeik hier de afgelopen pagina's, het lijkt mijn whatsapp wel
Was nog een 'ha' vergeten. Bij deze.quote:
Ik begrijp dat de vragensteller de zaken bepalen, dus voila. Mijn vraag.quote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je serieus zo kinderachtig wil gaan doen flikker dan op en ga in ONZ FB janken
maar hoe kan je verschillende lettertype op fok selectren danquote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de vragensteller de zaken bepalen, dus voila. Mijn vraag.
Zit je daar ook te quizzen?quote:Op woensdag 19 november 2014 01:26 schreef Toto69 het volgende:
wat een gezeik hier de afgelopen pagina's, het lijkt mijn whatsapp wel
Jouquote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar is je moeder nu weer boos over?
Kan tochquote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit je daar ook te quizzen?
Wat wil je nou bereiken? Je lijkt echt wel een klein kind dat om snoep loopt te jankenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de vragensteller de zaken bepalen, dus voila. Mijn vraag.
Laat je creatieve geest er maar op losquote:Op woensdag 19 november 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar hoe kan je verschillende lettertype op fok selectren dan
Hypocrisie ten topquote:Op woensdag 19 november 2014 01:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat wil je nou bereiken? Je lijkt echt wel een klein kind dat om snoep loopt te janken
Tongzoenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat doen deze mensen ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2014 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laat je creatieve geest er maar op los
bekvechtenquote:Op woensdag 19 november 2014 01:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat doen deze mensen ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |